Hey dames, ik had een heeeeeeeel verhaal en op iedereen gereageerd, druk ik op de verkeerde knop Alles WEG!!!! En om nu weer 6 pagina's door te worstelen, dat is echt te veel van het goede.. Pfff, best irri zeg, op verkeerde knopjes drukken... Grrrrrr.
Enne, mijn vriend gaat echt niet mee. Die is allang blij dat de babypraat hier plaats vind ipv tegen hem.. hahaha
@emma oe als dat maar past 2 maxicosi's gevuld met 2 baby's (misschien Tim ?) en 2 kinderwagens haha... .. En wij 2 er nog bij . Nee haha dat gaat wel lukken hoor ! Ik heb een veilige auto! (een Hummer ) Wat een leuke pietenfoto trouwens van Lisa. Zo kerstboom is klaar, komt natuurlijk op de foto helemaal niet tot zijn recht, dus ik zal morgen wat ballen fotograveren bij daglicht dan hebben jullie een idee. Hij is supermooi, en elk jaar ben ik weer trots op de ballen die ik heb gehad van mijn oma. Misschien vanavond nog even bij lezen anders morgenvroeg. Fijne avond dames.
Midden van het land is voor mij wel ideaal , maar als het zuiden meer vertegenwoordigd is is dat logischer! Kan niet beloven dat ik dan kom , vind autorijden niet erg, maar als het te onbekend is vind ik het altijd beetje stressy hoop binnenkort naar Misja te gaan, moet ik ook even moed voor verzamelen, ondanks de navigatie
hey meiden hier een drukke dag gehad. en ga zo naar bed heb geen puf meer om te reageren. we hebben cakjes gebakken zie me facebook. en ik heb net het kado voor morgen (keukentje) in elkaar gezet ben er 3 uur lang mee zoet geweest. morgen dus de dag ik vind het wel spannend ben benieuwd hoe naomy reageert. ik las wat over een meeting. ik zou wel willen en kunnen maar alleen niet op zaterdag. heb het liefst de zondag middag. maar als het echt niet anders kan kan ik eventueel nog kijken om een auto te lenen. x sabrina
Hey meiden, Meeten op de 14de januari, denk wel dat ik kan. Als vriendje dan al terug is uit het buitenland, hij is dan een weekje voor zijn werk in frankrijk. Hier gisteren sinterklaas gevierd. Chiel onder de douche gezet, en ik snel alle kado's beneden neer gezet. Hij vond het erg leuk en spannend! Vanmiddag krijgen we kraamvisite. Gister mijn taartje afgemaakt, zal proberen straks ff foto te plaatsen, maar dan moet ik achter de pc zitten. Wie zei ook weer dat ze foto's op de kado's plakte voor herkenning?? Wat een slimme oplossing!! Enne caatje, vier jij sinterklaas?? Zoja wanneer, want hij is nu natuurlijk in nederland!
@lolly al een leuk gedichtje bedacht voor de kerstkaart ? @Sahi F. vind het helemaal geweldig om naar de lampjes van de boom te kijken. Misschien Yanna ook . @Emma Ow wat is ze gegroeid zeg. Ik zie nog steeds dat kleine prulleke voor me van in het ziekenhuis. En wat ontzettend vervelend die fles .. @Princi ow sm ik kan daar wel over meepraten haha, maar dat doe ik niet, ben als de dood dat ze hier meeleest... Tijdens de meeting kan ik er alles over vertellen @Gejanne ik denk dat het midden van het land het eerlijkst is, het voordeel van Brabant is natuurlijk dat er mensen kunnen carpoolen. @sabrina kan je niet met iemand meerijden die in de buurt woont? Ik weet niet waar een oostblokker woont haha @sjoon ik geloof dat dat princi was met de foto's op de cadeautjes, leuk dat je ook (waarschijnlijk) naar de meeting komt . Ik ben benieuwd naar die pietentaart!. Hier vandaag sinterklaas vieren, F. zit in der pietenpak. (foto volgt) Morgen naar de tandarts, vind het helemaal niets. Ik heb in mijn zwangerschap zoveel gesnoept dat ik er bang voor ben dat ik een hoop gaatjes heb. Daarvoor at ik nooit snoep of chips dus ik ben benieuwd. Ow en cola poeh poeh dat drink ik ook heel veel, gisteren 10 euro statiegeld opgehaald, 2 volle jumbozakken ik schaamde mijn ogen uit mijn kop hahaha...
Ik ben idd wel beniewd wie er aan deze kant van het land woond... Heb zelf een auto, dus kan evt iemand meenemen. Fmt: kom maar op met de foto van je pietenmeisje!! Zo, ik spring ff onder de douche. Oja, elynn heeft vannacht 7 uur doorgeslapen!
even een spam van een tandloze smile, en 1 van de een tanden smile naomy wilde ook ff lachen op de foto
Leuke foto's zeg! Wat een schatjes! Ik heb vanmorgen na de ochtendvoeding nog een uur met Tess in bed gelegen....zalig. Lekker knuffelen en kletsen en luieren. Jan wilde graag even op de ps, dus dan maar even tijd voor de dames. Linn ligt alweer een paar uur te pitten. Ze mag straks lekker douchen en vanmiddag komt sinterklaas. De laatste dagen slaapt Linn alleen niet van 2 tot 4 uur. Dus het nieuwe ritme loopt lekker. Ze slaapt tussen alle voedingen, uitgezonderd van die 2 uurtjes. Vanmiddag komt het wel handig uit, want dan komen opa en oma. Dus dan kunnen zij even lekker knuffelen met Linn, terwijl Tess de kadootjes uit kan pakken. Nu nog even snel de bovenverdieping moppen en de bedden weer opmaken en dan is het hele huis weer schoon.
Ja caatje ik ben ook wel benieuwd of jullie eraan doen hij komt tenslotte uit spanje. @fmt oosterblokker woont tussen hoorn en enkhuizen. Wat een leuke foto's van je pietje. @suus lekker he knuffelen met de kids. Zo net naomy de haren voor het eerst zelf geknipt. Manlief doe ik altijd zelf en dit is ook goed gelukt vind ik. Ben trots op mezelf. Zo nu manlief knippen dan douchen kids na bed en dan pietenmiddag. X sappie
Wauw Sab, dat vind ik knap. Daar waag ik me echt niet aan....dan lopen ze hier echt voor schut! Heb je kapperservaring? Ik vind het knuffelen en stoeien in bed met Tess geweldig. Ben heel eerlijk: die leeftijd vind ik veeeeeeeel leuker. En dan die opmerkingen die ze kan plaatsen: GE-WEL-DIG. Ze zei na 10 min. "mama, gaan we zo naar beneden, anders is onze hele dag geprutst". Ze pikt ook dat soort zinnetjes feilloos op en komt er dan net iets anders uit.... Have fun vanmiddag!
dit had ik kunnen schrijven, babys zijn leuk maar naomy heeft een heerlijke bijdehante leeftijd! laatst zitten we te eten prikt ze vlees aan de vork zegt ze mama kijk beessie gesloopt hahaha. wij moeten ook echt uitkijken wat we zeggen. ze zegt het zo na. nee heb geen kapperservaring, wilde het altijd worden. maar me ouders vonden de opleiding te duur. en nu is er weinig animo voor nieuwe mensen.
Goedemorgen! Wij hebben een heerlijke dag gehad gisteren! Cristian heeft nu zijn eerste Zambomba gehad! Een Zambomba is een Andalusische kerstviering met zang: kerstliederen op flamenco stijl. Letterlijk is de zambomba het muziekinstrument dat deze liederen begeleid. Gedurende heel december zijn er vele van deze feesten hier! Maar de beste blijf ik toch altijd die van de familie vinden. Vandaag gaan we weer naar het buitenhuis van de oom en zullen we weer een zambomba houden. Was zo lekker gisteren, ze hadden een groot vuur aangestoken, zodat we lekker buiten konden zitten. Oh en gisteren heeft de kleine een prachtig kadootje gekregen van een oom van mijn lief: een outfit van BARCELONA! Mijn lief helemaal happy hahaha, zo cute. Ik denk dat de maat al perfect is, dus dat gaan we hem vandaag aandoen! Zal zorgen dat er foto's komen haha! En tot slot: de moeder van mijn lief heeft echt een super mooie foto van ons genomen! Zie onder! Ben er zo blij mee, staan we er niet prachtig op?! @Gejanne: Ja, kan me voorstellen dat je blij bent met meer slaapruimte. Wij hebben op zich geen haast om te verhuizen, maar ik verlang echt naar een huis met meer tuin (hebben nu alleen een kleine patio). Zou zo fijn zijn voor Cristian! @FmT: Haha, leuk dat je de kerstboom al gehaald hebt! Ik vier ook geen Sinterklaas dit jaar (doe ik pas als de kleine er wat van begrijpt), maar ik kan het toch nooit over mijn hart verkrijgen om vóór 7 december de kerstboom op te zetten... Wat een super mooie foto's! @Sjoon: Sow, ja, dat is echt super fijn dat ik die hulp heb! Heb het echt super getroffen met mijn schoonmoeder! @Sahi: nee, 7 uur zou ik echt niet als nachtvoeding benoemen. Op dit moment is het meestal rond half 3 en dan rond half 6 weer. Gisteren met ons uitstapje was het ritme alleen weer omgegooid en waren het andere tijden, maar ach, op zich vind ik het wel prima. @Meeten: hihihi cute dat jullie mij er ook bij willen! Lijkt me super leuk, maar januari vind ik toch echt te koud om naar NL te komen! Wil wel voordat Cristian 1 jaar wordt in Nederland zijn geweest, dus ik houd jullie op de hoogte! Zou leuk zijn als we dan ook kunnen meeten! @Emma: aaaaaaaah wat een super schattige foto!!! @Sabrina: wat een lieve foto's! @Speen: oh, trouwens, onze Cristian heeft eindelijk de speen geaccepteerd! Super handig! @Sinterklaas: Nee, ik doe (nog) niet aan Sinterklaas, maar dat ga ik zéker wel doen in de toekomst. Pas als Cristian wat van kadootjes begrijpt haha. En ik doe dat dan gewoon op dezelfde datum, er zijn vele hulppieten, dus die zijn hier gewoon achtergebleven! Wij vieren hier altijd Drie Koningen, dus dat gaan we dit jaar wel gewoon doen. Nou, ik ga me ff omkleden, dan de kleine aankleden en dan op pad! Wordt weer een heerlijke dag! Liefs, Caroline Ons prachtige gezinnetje: