Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: wat schattig, die foto's!

sab: ook leuke foto's!
    knap hoor, zelf knippen, durf ik hier echt niet!

suus: lekker dat het nu beter loopt!

caatje: ook weer zo'n leuke foto!

hier een drukke ochtend, huishouden, eten voor vanavond voorbereiden (st klaas bij mn moeder, en iedereen neemt wat mee, ben druk bezig met quiche)
    even een momentje balen gehad hier, die darmen worden er niet beter op, heb nu ook maagzuur, zo verstopt zit ik. kan wel janken, ga morgen de dokter bellen, want Yanna krijgt ook diarree van forlax. vriendje heeft me wel getroost, maar dat verandert niks verder...

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ach,wat vervelend Sahi!Vriend staat natuurlijk ook machteloos,hij kan alleen maar troosten.Hopelijk is er nog andere medicatie mogelijk,waar Y geen last van heeft.Knuffel meid en veel plezier vanmiddag.

Caatje,leuke gezinsfoto.Moet hier ook eens gebeuren,maar vergeet het telkens.Anders frobel ik wel met bestaande foto's en plak ik ons aan elkaar.Kan ik mezelf gelijk retoucheren. ;)

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ons moppie

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

En weer een lekker lachebekkie op de foto!!
    En caatje, ook een mooie foto van jullie 3 :)

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, heeft maar 46783267 pogingen gekost.....

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hihi... Grote sd kaart in de camera zitten??? ;)

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Enooooooooorm!

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @meeting utrecht ligt volgens mij voor iedereen aardig centraal. Ik woon zelf in de buurt van zwolle. Mijn man wil wel,mee als ik het vraag maar als er verder geen mannen gaan gaat hij denk ik ook niet mee.

@foto's ik zag een paar hele leuke foto's voorbij komen. Mooi hoor.

Wij hebben gisteren onze verjaardag gehouden. Het was erg gezellig. Maar van acht werd ik me toch misselijk. Volgens mij heb ik een griepje te pakken. Alles doet me ook zeer. We hadden vanmorgen ook nog sinterklaas bij mn schoonouders nou ik ben alleen geweest toen ze de kado's gingen uitpaken en toen hup m'n bedje weer in.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden!

Meeting klinkt erg leuk! Ben alleen geen held op de weg, helemaal als ik de weg niet ken. Daarbij moeten we de dag ervoor met Feline naar Utrecht dus weet niet of dat teveel wordt voor haar. Ik hou graag de optie open :D

Sahi, vervelend meis! Ik weet maar al te goed hoe je je voelt! Hoop dat de dokter je kan helpen!

Sjoon, ik woon aan jouw kant ;). Zo'n 20 min.

Caatje, leuke foto!!!

Suus, ook al zon schatje!

En ik zag nog een minie pietje :D

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@lm, oooh, dat is dan lekker dichtbij! Mocht je naar de meeting willen, en ik ga ook als hetbuitkomt, dan kan ik je evt oppikken :)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lief van je!! Kan ook eventueel achter je aan rijden oid. Zal vast niet passen zoveel kids in een auto haha

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Oka, dat is ook weer zo, even niet aan gedacht! ;)

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    LM: heb op jullie meisje gestemd! Ik woon tegen die tijd van de meeting ook weer in Gelderland, misschien in de buurt ;)
    Caatje: kan me voorstellen dat je op een gegeven moment meer ruimte wilt hebben vooral voor Cristian. Wij hebben ook altijd met plezier in dit appartement gewoond, maar een tuin gaat wel heel fijn voor Jarno (en later Dinand) zijn.

Zag lieve foto's voorbijkomen, pietenmeisje, lachende kindjes en een heel gelukkig gezinnetje!

Kga weer Wordfeuden :D

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gejanne, lief! Dank je wel!!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden wat een super foto's !!!
    helemaal mooi en lief en leuk

hier leuke dag gehad bij schoonfam .. gezellig sint gevierd !
    zo stom op een ander drinkt ze braaf en net was het weer de hel .. ben er ook echt krielig van en dat helpt er ook niet aan .. zie echt op tegen de voedingen

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Lolly: ik hoor er veel over de griep!
    Mijn vriend wil wel mee hoor. Tzt maar even kijken hoeveel mannen er mee gaan.

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zo ff snel want ik ben kapot na twee sinten. Alleen morgen nog ;).

Utrecht is wel prima. Dat red ik wel. Als we niet midden in de stad afspreken dan :). Ik woon in Oss dus...verder woont er niet echt iemand bij mij in de buurt toch?

Ik heb verder wel alles gelezen en was vanmorgen ook al enthousiast aan een bericht begonnen maar toen gebeurde er natuurlijk weer van alles en moetsen we weg....

FmT...haha, ik lees sm en ik denk wat bedoelt ze toch??? Ik weet het nu hoor...hahaha!

Sahi, ja die rotdarmen ook altijd hè! Bij mij is het nu ook weer erger. Gelukkig werken alle huis, tuin en keukenmiddeltjes nog aardig bij mij. Het kost alleen altijd zo veel energie en ben dan dus extra moe....BAH!

Oja wat een leuke foto's allemaal!!
    Caatje, mooie family. En grappig dat jij en je liefie een beetje op dezelfde manier lachen met jullie mond!

En dan nog een geinig fotootje van Tibbe:

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wat een lieve Tibbe :)

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik ga even op de dochter van LM stemmen!
    Gedaan, je staat bovenaan met 26 stemmen, maar wel op de voet gevolgd door iemand met 22 stemmen. Hopelijk win je!

Hier sinterklaas gehad, echt zo vermoeiend, voor F ook echt te druk, op een gegeven moment wilde ze ook alleen nog maar bij mij liggen/zitten.
    Hier dus de fles op en meteen naar bed, ze lag nog niet in bed en sliep al! Heerlijk kind. :)

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wat een mooie foto's zijn er weer gepost!
    Leuk om te zien.

Jaaa carpoolen naar de meeting is niet makkelijk met een standaard boodschappenautootje (ford ka heb ik).
    Toen ik zat te denken hoe krijg ik Emma met Tim en 2 maxicosi's en 2 kinderwagens in de auto, direct mijn moeder gebeld of ik haar auto mag lenen :p.
    Dus Emma en ik komen in stijl haha.. Als ik dat ding ingeparkeerd krijg, dus hopelijk is er veel parkeerplek hahaha..

Deel Deze Pagina