Sahi@ heb je helemaal gelijk in hoor en inderdaad niet alleen maar mama zijn. Al moet ik wel eerlijk herkennen dat ik helemaal geen zin heb om te moeten werken, nu nog niet....misschien als ik weer aan de bak mag dat het gevoel dan minder wordt ben benieuwd....
@sahi ahh nog zon jonge Blom. @Mariel jammer van de cake. Ik stank en beetje uit huis gegaan. @Misja foutje bedankt de kartjes zijn wel mooi geworden. Ik reageer op de tablet en dat ding past van zelf worden aan die die niet herkend. Soms handig maar niet altijd. @sjoon dat heb je snel gedaan ik ben de hele dag bezig geweest om het huis in kerst sfeer te brengen. En tussen door Lucas in bad doen en even met fabian spelen want dat gaat gewoon door. @bloemetjes Lucas gaat in maart nog niet naar school hoor. Hij is dan 6 maanden . Z'n grote broer fabian gaat dan naar school. @fmt eerlijk..........ik moest er niet aan denken om elke avond zo laat nog naar het werk te moeten. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk. Fabian heeft hier tot hij 3,5 was 's middags geslapen. Lucas heeft vandaag voor het eerst z'n handjes eens goed beken. Zo leuk om te zien. Nu weer even word feuden.
He bah lolly , ik had het er net over met mijn vriend, 5 dagen is toch wel veel ook al is het maar 4 uur per dag, als ik die uren over 2,5/3 dagen overdags kan maken zou toch iets beter zijn. En toen las ik jouw bericht hahaha... .. thx. Dit gaat hem niet worden denk ik.. hoe positief ik zojuist ook was. Maar ik heb 3 leuke vacature's gezien dus die brief gaat er hoe dan ook dit weekend komen.
bloemetjes: ow dat herken ik ook wel, nog geen zin om te werken, mama zijn bevalt me prima, maar doe nu zooo weinig, hou wel weer van actie straks. lolly: grappig he, dat bestuderen van de handen. Yanna ziet die van haar ook wel eens voorbij komen en is dan helemaal geinteresseerd, niet wetend dat het bij haar hoort. sjoon: jeej, nog 1 waarbij vriendje mee wil! Anders vond mijn vriend t wel minder, met alleen maar vrouwen (al kan hij goed met vrouwen overweg, hij heeft zelf ook vooral vriendinnen, haha) fmt: toch maar niet? klinkt natuurlijk ideaal, geen kdv, maar 22 tot 2 is ook heavy, al is het maar 4 uur... hier weer op weg naar bed, weer benieuwd wat ze vannacht gaat doen.
@Fmt: ik had ook al zitten denken. vijf avonden tot twee uur is echt wel heel veel! Je vind vast wel iets anders wat ook binnen de opvangmogelijkheden voor F past. @lolly: Dat heb ik ook met mijn telefoon! Die past dat ook vanzelf aan! Heel irritant eigenlijk. maar kan eigenlijk ook niet zonder dat ding! Gelukkig zijn je kaartjes wel leuk!!! Ik ga ze morgen ophalen! @Werken: Ik vind het ook nog heerlijk thuis hoor! Maar het gaat wel weer opschieten! Nog drie weekjes thuis en dan moet ik echt weer aan de bak! Gelukkig sla ik dit jaar de feestdagen lekker over! 2 januari is me eerste dag weer
FmT, klinkt erg bekend voor dat ritme. Hier altijd een goede nachtrust (22.00 uur laatste fles en rond 7.00 uur de ochtendfles en ze wordt eigenlijk nooit meer 's nachts wakker). Na de flessen overdag is het meestal zo'n drie kwartier tot een uur slaap. En dan na 22.00 uur weer een lange slaap. Helaas hier wel altijd rond 21.00 uur haar huiluurtje, maar ja, dat is beter dan tijdens het eten... pppffff....zou er niet aan moeten denken die werktijden. Maar wat je zelf al schrijft gaan jullie vaak laat naar bed en dan is dit echt ideaal zou ik zeggen. Succes met solliciteren op de andere vacatures! Altijdvrolijk, wat een gezellig boompje! Sahi, altijd leuk even langs je werk. Hier gister visite gehad van een paar collega's. Was ook erg gezellig (en een bestekje met haar naam erin gegraveerd en een prenatalbon van 50 euro gekregen)! Lolly, oh wat lijkt me dat leuk om te zien als de handjes worden ontdekt! Duurt hier denk ik ook niet lang meer, soms denk ik dat ze er al een beetje naar aan het kijken is. Werken; toen Sophie een paar weken oud was had ik op zich wel weer zin om te werken. Vooral denk ik omdat ik het best wel zwaar vond, zo'n baby in je leven. Maar nu ik een redelijk ritme heb gevonden, haar leer kennen enzo heb ik steeds minder zin om weer te gaan werken. Hier na de kerstvakantie (onderwijs) weer aan de beurt. Ook heerlijk geen sint en kerst hoeven vieren op school, is altijd zo'n drukke periode. De kleine meid is weer in slaap gevallen, heerlijk. Ga me maar even echt aankleden. Zo gebakjes halen, want manlief is jarig vandaag.
dames eindelijk een plaatje gevonden van het jurkje wat ik heb gehad van mijn moeder voor de kerst. Schattig oudroze 3-laags jurkje van Name It (model Rakel) | Kixx Online kinderkleding & babykleding Zo lief... aftellend naar de kerst . Wij gaan gewoon in ons normale kloffie hoor haha... Ik goed aan de buikgriep, F. voelt ook warm aan, dus als ze wakker word even temperaturen.
FmT: wat een schattig jurkje, geweldig!! Beterschap dan maar, sinds wanneer ben je ziek? Zeehondje: gefeliciteerd met je man, fijne dag! Werken: ik had net nadat Dinand geboren was echt totaal geen zin om weer te beginnen, maar afgelopen maandag ben ik even op mijn werk geweest en het begint wel weer te kriebelen Nu doen er een aantal collega's mijn werk, maar het liefst hou ik de boekhouding zelf helemaal bij Zou 3 januari moeten beginnen, maar ik plak er nog een weekje vakantie achteraan ivm de kerstvakantie, mn collega's zijn ook bijna allemaal vrij (school), dus dan wordt 10 januari mn eerste dagje!! Zo, vandaag beetje bijpoetsen, maar daarna maar weer verder met inpakken Hoeveel spullen kun je verzamelen in nog geen vijf jaar
Ja, erg he?? dat verzamelen! zo kun je ook wel even rigoreus opruimen!! klein voordeeltje.... Zeehondje: gefeliciteerd met je man! fijne dag vandaag, of vier je het vandaag niet? op het cb was elynn helemaal goed gekeurd, dus hier weer een trotse mama!
Ja, je verzameld echt zoveel, dus we zijn gisteravond inderdaad ook heel veel aan het weggooien geweest. En ik heb een hele rits DVD's die ik nooit meer kijk, ook maar eens op MP gooien, heb er vorig jaar ook al redelijk veel verkocht, maar ik kom er steeds meer tegen Wat fijn trouwens dat de oortest bij Elynn nu trouwens wel goed was, wel een opluchting denk ik!? FmT: zie hierboven nu gelijk een advertentie van Kixx Online staan met het jurkje wat jij hebt gehad
@gejanne: dat was zeker een opluchting! en idd, mp is ook een goede optie! doen wij ook veel mee ideaal.
Heb bijv. een keyboard gehad voor mn laatste verjaardag, maar shame on me, gebruik hem helemaal niet! Dus heb hem vanmorgen op MP gezet, ben benieuwd of er iemand op reageert. Zo hadden wij ook eens in een impuls een Wii+WiiFit gekocht, een maand veel gebruikt en daarna stond hij maar te verstoffen. Op MP gezet en binnen een week was hij weg, ideaal (vooral voor impulsaankopers, zoals wij )
@gejanne: hier ook wel impulsaankopers! (oeps...) haha dus ik snap je helemaal! @suus: zwaai terug!! fijn dat alles goed gaat Elynn mag naar 5 voedingen toe als ze het wil/kan. we zullen zien wanneer ze honger heeft, dan mag ze eten! haha
@gejanne vannacht . Beterschap is niet echt nodig hoor voel me alleen flink beroerd en loop echt heel vaak naar de toilet, dit is beter dan de pijn in mijn handen (die dus echt al bijna 2 weken niet pijnlijk is . ) @verzamelen jow je wil niet weten, ik ben blij dat ik dat erop heb zitten, ga hier in geen 30 jaar meer weg gelukkig. Succes met inpakken gejanne. Haha, ja die weten het wel te verkopen hier op zwangerschapspagina met hun banners. Verschrikkelijk is het.