@gejanne wij ook voorlopig geen vakantie, eerst nieuw werk vinden hier. @caatje wat een leuke lach Mijn laptop heeft het begeven dus ik typ van de ipad, helemaal niet handig, kan dus maar per pagina reageren haha.
Ik dacht dat Luuf vanaf 3 maanden mocht toch? Het is wel super spul! We hebben inderdaad ook overal uien staan Gejanne ga maar lekker wordfeuden vandaag Rustig aan en opknappen. Dit is onze uitgestelde zomervakantie, en ik was niet dat we er zo aan toe waren haha! Ideaal wel want we hebben een kinderbungalow. Dus met ledikantje, badje, kinderstoel en box. Oha en een doos vol met speelgoed. Super en dat voor 180 euro alles bij elkaar (midweekje). Helemaal niet zo duur zo buiten het seizoen. Gaat toch best aardig zo reageren op de telefoon. Ben er verbaasd van. Caatje, wat een heerlijke lach. Ja dat staan wil Tibbe ook maar ik had begrepen dat dat niet goed voor de rug was dus dat doen we nog maar ff zo min mogelijk. Zo ik hoor gepruttel in de kinderwagen. Ik ga maar eens even kijken.
Caatje, lief!!! Staan is nu idd nog niet goed voor die kleintjes, maar hij zet constant zelf zijn benen er onder! Luuf, ben de gebruiksaanwijzing kwijt maar volgens mij kan het al wel hoor, met mate! Princi, dat is zeker niet duur en ideaal zo'n kinderbungalow, geen gesleep met al je spullen! Heb de laptop hier ook niet aangehad, gaat prima zo met de telefoon! *oops, Luuf schijnt vanaf zes maanden te zijn. Nou ja, voor een keer zal het niet zo erg zijn *
@sahi wow yanna heeft lekker lang geslapen lekker hoor @misja netjes van de cb dat ze je gebeld hebben, fijn dat je gerustgesteld bent betreft het eten. @caatje mooie foto's van Cristian, ik heb het shirtje ook maar niet aangehad haha.. Hekje zelf maken wil ik niet, het moet toch bepaalde eisen hebben, heb nu al wel hekjes gevonden van 70cm dus dat is al best hoog als je bedenkt dat ik maar anderhalve meter ben hahah.. @verlof heel erg vreemd, had nu eigenlijk alweer aan het werk moeten zijn, godzijdank was er die reorganisatie! @sahi hier ook een opgeruimde box, zelfs zo erg dat ik 's avonds alles weer netjes neerleg, alle knuffels die ik heb gehad op grote nijntje na, heb ik direct weggedaan ik snap ook niet waarom mensen dat meebrengen. Flessen gisteren omdat het zo uitkwam 4 stuks, F. Had goed gedronken 180cc, 180cc, 170cc en 160cc, vandaag weer gewoon 5 flessen. Vanacht heeft ze geslapen van 10 tot half 6, wel kwart over 4 tutje gebracht. Gaat allemaal lekker hier. Voor alle kindjes met waterpokjes en verkoudheid veel beterschap. @emma thx voor die mooie kerstkaart, je bent de eerste en hangt hier helemaal alleen aan de deur haha, ik ga vandaag op pad om kerstkaartjes te kopen, geen idee waar ik zoiets haal, mooi en betaalbaar zoek ik het haha.. Voor het eerst kerstkaartjes versturen, als gezinnetje! @princi lekker genieten van landal!
@gejanne, de vakantie staat zeker wel op ons wensenlijstje, maar als ik net een nieuwe baan heb is direct vakantie nemen niet echt handig en om daarvoor op vakantie te gaan vind ik echt sonde, stel je voor dat ik geen werk kan krijgen, het spaarpotje nu is dat we 2012 kunnen redden zonder dat ik werk en ja als je het nieuws elke avond ziet pffff haha.. Het gaat niet goed in NL.
EllenK, wat vervelend dat G. al zo lang verkouden is. Hopelijk knapt ie snel op. Oe, alweer werken, succes. Emma, blijft stoeien met die flessen hè. Gejanne, beterschap! Sahi, wat naar dat alles gister even niet lekker liep en dan word je opeens zo sacherijnig hè?! Hier gaan de avonden dus precies zo en de nachten ook ! Oh, zo'n verkouden meisje ook. Hier hoor ik d'r soms een beetje brommen, maar ademen door haar neus gaat nog goed (drinken lukt dus gewoon nog). Misschien dat ze daarom wat minder drinkt? Of een grotere speen? Ach, heb je vast al allemaal aan gedacht! Misja, zo leer je nog eens mensen kennen (directrice), haha. Ik ben ook bhv'er en de herhalingscursussen zijn altijd erg leuk (ook brandjes blussen enzo). Bedankt voor de tip van 180cc, dat kan natuurlijk ook. Fijn dat je gerustgesteld bent wat betrefd het drinken! Caatje, wat fijn dat het dragen in de draagdoek zo super gaat en dat de gehoortest is gelukt! Voeden gaat ookal zo goed! Shirtje niet, wel sokjes met die tekst! Princi, geniet lekker van jullie vakantie! Hier in april weekendje weg (familie mijn kant) en juni midweekje geboekt (man's kant). Nu al zin in. Een mopperend kind in de box (net stond ik erboven en gelijk stil en lachen, wil dus gewoon aandacht). Fles geven en dan naar de kinderfysio! Goeie nacht gehad trouwens. Half elf laatste fles en vanmorgen om 7.50 uur werd ik wakker en heb ik haar ook maar eruit gehaald voor een fles. Ben benieuwd hoelang ze anders was blivjen slapen?
FmT, is ook zonde idd om al op vakantie te gaan zonder uitzicht op een baan (als je dan nog niks zou hebben). Gaat idd niet goed hier, ben blij dat we nog net ons appartement hebben verkocht. En gelukkig manlief en ik beiden een baan waar we sowieso niet weghoeven! Maak me dus ook niet druk om financiën, manlief heeft gelukkig lekkere verhoging gehad. Maar er zal niet veel overblijven na het inrichten van ons nieuwe huis. Zijn per 2 januari (overdracht) toch al 25.000 van ons zuurverdiende spaargeld kwijt (verlies bij verkoop ) Zeehondje, jij hebt ook lekkere vakanties in het vooruitzicht, heerlijk!!
Goede morgen Wow wat een nachten allemaal zeg. Dat zit er hier niet in. Ben ook zo onzeker als de pest, Collin drinkt nu steeds maar 5 a 10 min en valt in slaap. Zou dat komen door de verkoudheid? Zal straks uitgebreid reageren, zit op me tel te pielen
Ok, die heb ik. Maar zat net ff op de site te kijken, maar dan heb ik vast verkeerd gekeken Thanks!!!
@Caatje: Wat een super lieve lach heeft jullie ventje!! En lekkere bolle toet!! Heerlijk hij groeit goed op jou melk!! @Fmt: Ja hebben wel een hele lieve wijkverpleegkundige hier op het CB hoor. Dus dat is wel fijn. Hij heeft vanmorgen al 150 gedronken! Had wel een grote fles van 180 klaar gemaakt en nu net een kleine fles van 135 en die is helemaal leeg gegaan! Dus ben vooralsnog voor vandaag tevreden! @Zeehondje: Ja idd die bijspijkercursus is echt leuk! Brandjes blussen, reanimeren op een pop!(hoop ik overigens nooit in het echt te hoeven doen). Ja je kan altijd 160 water+6 scheppen is 180 cc proberen! Kijken wat ze doet!! Wat slaapt jullie meisje lang!!!! Super zeg! @Altijdvrolijk: Jou mannetje is wel bijna de jongste van het hele stel hier he!! Dus is echt nog niet gek dat hij nog niet doorslaapt! Hier is dat ook pas sinds drie weken!! Maak je geen zorgen komt allemaal vanzelf!! Ik had dat ook hoor, dacht dat het nooit zou gebeuren! Maar komt echt goed! @Box: Hier de box ook altijd netjes!! Vind het geen gezicht als het zo rommelig is! Heb overigens mijn huis ook altijd opgeruimd!! Kan niet tegen rommel! Krijg net een brief van me werk dat we morgen het kerstpakket al kunnen ophalen! Dat gaan we dan maar doen!! Ben benieuwd. Kregen gisteren een brief van de autoverzekering dat deze met ruim 27 euro omhoog ging!! Niet normaal. Gebeld en blijkt dat de allrisk verzekeringen enorm omhoog gegaan zijn!! Lekker is dat als je wel weer een schadevrij jaar hebt!!! Even kijken of we hem gewoon in de wa plus gaan doen!! Allrisk zou 124 euro p/m zijn en wa plus 66!! Vind dat nogal wat schelen!
Ook even een fototje spammen!! Truitje beetje voor zijn mondje. Vind hem op foto's ook vaak veel groter en boller lijken als in werkelijkheid! Maar wil hem toch even delen!
@misja, wat een stoere kleding! en natuurlijk de foto's van caatje ook prachtig! verder volgens mij nog geen foto's gezien meer.... hier een kort nachtje gehad, elynn heeft goed geslapen, maar ik kon niet in slaap komen, en chiel was om 5 uur al wakker.... pfff
Misja, wij hebben de auto ook gewoon WA-plus verzekerd hoor, geen idee wat het kost, we hebben één pakket voor auto, inboedel en nog meer zaken. Eind vorig jaar twee schade's kort achter elkaar gehad (niet mijn schuld , aanrijding van achter en ik heb een wilde kat met een vaartje van 90 aangereden ), maar dat werd allebei gewoon vergoed, op het eigen risico na!! Kerstpakket mag ik ook binnenkort halen denk ik, maar dat is troep, heb ik al gezien. Van mijn part schaffen ze het gewoon af en geven ze gewoon een bon die je zelf kunt besteden, gooi altijd bijna alles weg, ook zonde van het geld!!
Jeetje, wat veel snotterende beebjes....wat sneu. Beterschap! Wat een leuke foto's allemaal. Ik vergeet echt telkens om foto's te maken. Heb net gelijk de camera klaar gelegd. Ga straks als ze wakker is, even wat kiekjes maken. Wil a.s. weekend ook nog een foto van Linn bij de kerstboom maken, haar eerste kerst. Hier is het werkelijk onvoorspelbaar weer. Dan weer zon en dan weer regen....Beetje jammer, want had eigenlijk willen wandelen. Tess gaat morgen voor het eerst naar de nieuwe gastouder. Dan is dus de hele dag weg, best jammer....vind het zo gezellig met haar. Maar voor haar is het heel goed en leuk. Ze kan daar ook lekker met 2 andere meisjes spelen. Ik lees al dat velen van jullie al echte doorslapertjes hebben, zalig...geniet ervan. Hier is echt de max nog 7 uurtjes. Ze slaapt vaak van 22.30 tot 5.00. Maar drinkt de fles van 22.30 ook niet leeg, dus dat schiet niet op. Tja, we wachten geduldig (ahum) af. Hoop stiekem wel dat ze over 3 1/2 week (moet ik weer werken) tot 7.00 slaapt.
@sahi en gaat het weer met je. Wat kun je je op zo'n moment ongelukkig voelen he. Fijn dat de nacht zo goed ging. @misja goed om te horen dat joel waarschijnlijk gewoon genoeg heeft an de voeding die hij neemt. Hij heeft gisteren om 22.00 140 cc gedronken en vanmorgen om 7.30 heb ik hem waker gemaakt en dronk hij maar 100 cc. Overdag komt hij wel om de 4 uur zelf voor de fles. @caatjem goh wij hebben dat shirtje ook alleen in het blauw. Gisteren in de zak gedaan want het was nu echt te klein geworden. Maatje 50. @princi geniet van julie vakantie samen. @ftm ik reageer ook vanaf m'n tablet. Moet je even twee pagina's openen bij de ene lezen en bij andere reageren. @gejanne wij hebben ook altijd een bon als kerstpakket. Manlief had vorignjaar een bongo bon maar dat vind ik ook niet wat. Wil je wat leuks doen moet je behoorlijk bij betalen. Wa een leuke foto. @misja wat een leuke foto van joel. Ik word met wee kinderen in huis steeds makkelijker wat betreft troep in huis. Ik ruim niet alles steeds op. Dat doe ik wel als fabian uitgespeeld is. Vanmorgen pasfoto's laten maken van lucas. Hahaha wat een gedoe maar goed het is voor en goed doel natuurlijk. Straks een id aanvragen voor hem volgend jaar word het 20 euro duurder dus dat scheelt behoorlijk.
??????!!!!!! Loopt een vrouw langs het raam.....snelwandelend met 2 krukken in haar hand.....tja, kan. 5 min. later komt ze er weer langs, nu strompelend OP de krukken...... ???????????????
Wat een geklets zeg, ben maar heel eventjes niet geweest! Wel heel gezellig misja: ja Joel is weer net die paar weekjes ouder natuurlijk! ik probeer altijd alles opgeruimd te houden, maar het is gewoon niet mijn sterke kant en heb veel te veel spullen in verhouding tot de kasten... ook al zo'n heerlijke foto! gejanne: goede tip, als ze morgen nog zo is, ga ik dat even halen. ow vanaf 6 maanden, hmmm. Ik kijk het wel even aan, ze slaapt nu vooral door alle ongemak heen, dat is fijn. ook al een leuke foto caatje: wat een prachtige lach!! Yanna lacht heel veel, maar zodra ze een camera ziet, gaat ze fronsen om de camera goed te bekijken. fmt: ow dan reageer je toch per pagina, of alleen wat je weet Balen van de laptop... ze heeft zeker lang geslapen, maar dat komt vast doordat ze zich niet lekker voelt, want nu wordt ze alleen maar wakker voor de voeding en valt dan weer snel in slaap. weet nu wel waar de drama's gisteren voor waren. jullie ook een lekkere nacht gehad princi (&gejanne): nee ze moeten zeker niet hun eigen gewicht dragen op die beentjes, dat is niet goed voor de rug, maar ik hou Yanna tegen mn borst aan recht op en soms 'staat' ze dan met haar beentjes op mijn benen, maar niet met haar volledige gewicht. Ze vindt het wel erg leuk zo rechtop. zeehondje: ze heeft nu bedacht dat ze even haar mondje open moet doen om te ademen tijdens het drinken. En we zitten nu op speen 2, dus groter kan denk ik niet. maar als ik me niet lekker voel, eet ik ook minder, dus wel logisch. maar inderdaad, je humeur slaat dan ineens om zeg, pff. Maar weet nu wat er is en knuffel haar gewoon maar heel veel. @vakantie: wij gaan met vrienden en hun 2 kindjes eind januari een weekje naar center parcs. met al die babydoos kortingen is het echt vet goedkoop, met 4 volwassenen en 3 kleintjes zijn we 350 euro kwijt ongeveer (als ik het goed heb onthouden, mn vriendinnetje heeft geboekt). altijdvrolijk: dat 5 a 10 minuten drinken komt vast door de verkoudheid. Probeer je niet druk te maken, het gaat vast weer beter als hij minder verkouden is. Wij eten ook slechter als we niet lekker zijn. en die nachten komen vast wel hoor! Als weet ik dat bv-kindjes vaker 's nachts blijven komen. @kerstpakket: zal het eens vragen op mijn werk, net als de agenda's die ze altijd uitdelen. sjoon: wat balen van je nacht! hier een foto van ons zielige zieke meisje: