Lolly, hoe ging dat met het niet lachen voor de pasfoto? Tess is gewend om altijd breeduit te lachen voor de foto en nu moest ze de mond dichthouden. Staat er met een geknepen bekkie op. Wij kunnen de id-kaart morgen ophalen.
wat, tijdens het reageren mis ik gewoon 2 berichten! zoveel moest ik bijpraten suus: ja wel leuk voor Tess, minder voor mama doorslapen is bij ons ook een uitzondering hoor. En op deze leeftijd schijnt 6 a 7 uur al doorslapen te heten, klokje rond slapen is meestal pas vanaf een maand of 4. Dat zeiden ze gisteren op de website van jonge gezinnen. lolly; met mij gaat het wel weer, Yanna alleen niet echt, maar daar komt ze wel weer overheen. Ze is niet bijzonder mopperig onder haad verkoudheid, knap kind! stom he, die pasfoto's. Hebben wij vorige week ook gedaan, morgen de id aanvragen. suus: wat een gek verhaal van die vrouw op krukken!
Pff wat word er veel gekletst vandaag!!! wel gezellig hoor! @Gejanne: wat een schattige foto van je mannetjes! Heerlijk hoor! @Sjoon: Ja vind die kleertjes ook echt super gaaf!! Staat zo stoer bij zo'n klein mannetje!! @Suus: Wel spannend hoor Tess naar de nieuw gastouder! Idd voor haar wel super leuk om er met twee andere kindje te kunnen spelen! Is het de bedoeling dat Linn daar straks ook naar toe gaat?? 7 uurtjes slapen is toch ook al heel super! Ik was daar echt super blij mee de eerste tijd!! @Lolly: Hij komt hier dus zelden nog om zijn fles! Ik geef het hem omdat het gewoon weer tijd is voor de fles! Voorheen was het krijssen tot hij de fles in zijn mondje had! Op zich wel goede aantallen van Lucas vandaag toch? Ja waarschijnlijk word ik in de toekomst ook wel makkelijker hoor. Maar nu Joël nog geen rommel maakt vind ik het nog wel heeeeeeel erg prettig als het netjes is in huis! @Sahi: Wat een heerlijk meisje!! Lekkere bolle toet hoor. Ieder ook zijn eigen ding he! Zolang je je maar prettig voelt in je eigen huis is het ok. Ik ben nu eenmaal gewoon erg van orde en netheid! Ieder zijn ding toch? @Kerstpakket: Hier is het ook niets bijzonders hoor! Maar word wel altijd een bijeenkomst georganiseerd! Is wel weer leuk om een heleboel collega's weer even te zien! Zo ik ga lekker mijn erwtensoepje opzetten!! Heerlijk nu al zin in.
gejanne: ow zou fijn zijn als het er voor de kleintjes ook is. maar eerst eens kijken. Yanna wordt net weer heel tevreden wakker, ook al snottert ze natuurlijk nog steeds. Maar haar humeurtje lijkt op te klaren en ze zit zelfs heerlijk te kletsen en te lachen. En heb het zelfs op de foto gekregen! Ze ligt hier lekker naar nijntje te lachen (die mobiel is hier echt heilig!) misja: klopt, ieder zn ding. En het is hier wel altijd goed schoon hoor En dat is ook niet bij iedereen waar ik met Yanna kom en daar moet ze ook maar aan wennen, kan niet van een ander verwachten dat ze het net zo schoon hebben als bij mij, haha!
Altijdvrolijk: hier gaan de nachten ook nog niet zo super hoor, hij sliep om twaalf uur denk ik, tot half 7, voor het eerst zo lang. Vaak is het half 5/5 uur max. Dan hou ik hem nog wel stil met een speentje, maar die moet ik vaag terug stoppen. Maar jullie mannetje is toch ook jongste van het stel hier? Suus: hoop ook dat onze man voor mijn werk begint door slaapt, maar we zien wel Raar verhaal, die vrouw OP de krukken Lolly: wij hebben hier ook nog een bongo bon liggen idd, maar moet je veel bijbetalen, vind ik beetje zonde ook ja. Sahi: lieve foto's van jullie meisje Zo, Dinand ligt weer op bed, moet ik maar eens aan de gang gaan!!
Even ego. Elynn heeft vanmorgen flink haar melk uit gespuugd. Even later kwam er een mondje doorzichtig vocht uit. En weer wat later een beetje lichtgelig. Nu heeft ze een paar slokken van de borst gedronken en ligt ze nu tegen mijn borst te slapen. Voelt verder ook niet warm ofzo. Sorry moest ik ff kwijt...
gejanne: ja ik ga ook maar eens wat doen, Yanna slaapt alweer, nu op bedje sjoon: doorzichtig slijm zal wel kwijl zijn, maar gelig? Geen idee? Even bij de HA vragen? Misschien is het niks, maar ik zou het niet weten. spugen gebeurt hier helaas ook nog best vaak.
Sjoon: ook geen idee wat het zou kunnen zijn, misschien ontsteking oid? Geen idee. Spugen sinds eergisteren weer aardig veel, de kleine man is niet helemaal lekker denk ik! Sahi: Dinand slaapt eigenlijk altijd in zn bed, zodra ik zie dat hij moe wordt in de box leg ik hem over. Jarno is hier altijd aan het spelen en dat geeft nog wel eens herrie, dus dan kan hij niet helemaal rustig slapen!
Sjoon,kan dat gele niet reeds verteerde melk zijn?Als je het niet vertrouwt,dan gewoon de ha bellen hoor.
wat suus zegt kan ook, want de poep is vaak ook gelig. hmm weet het anders ook niet. gejanne: ja met een peuter erbij is slapen in bed wel beter natuurlijk.
Zo, zit op de laptop, dus we kunnen even rustig reageren op iedereen. Omdertussen dat ik aan het reageren ben, kletsen jullie er gewoon een pagina bij.. hahaha @ Sahi: Inderdaad vreemd dat onze kleintjes nu net goed in maatje 50 passen terwijl andere die allang niet meer passen. Oh, wat een avond zeg. En van dat piessen, heb ik ook hoor. Ik voel namelijk niet dat me blaas vol zit (ondanks alle oefeningen). En inderdaad als wij niet lekker zijn, dan eten we ook niet veel. /wat je zegt, bv kindjes komen inderdaad vaker om te drinken. Lieve foto zeg @ Lolly: Lekker zeg, dat je zoveel kleertjes hebt.. Dat is een goeie van de id kaart. Blijf het wel vreemd vinden dat je van zo'n kleintje een pasfoto moet maken terwijl ze zo veranderen @ Emma: Wat een drukte zeg bij jouw.. En gelukkig heb je nog wat daagjes vrij voordat je weer moet beginnen @ Misja: Ik vind dat altijd wel grappig als de leiding bij ons mee doen met cursussen. Ze zijn dan ineens heel anders. Dat is ook waar, dat Collin een van de jongste hier is. Ook een schattige foto. Zo wat een geld voor all risk, waar ben jij verzekerd dan? Wij hebben 75% no claim en die renault kost straks 35 euro all risk @ Caatje: Wat een schattige foto. Ik zal straks ook eens een foto maken van een lachje. Fijn dat de hoor test gelukt is @ Princi: Lekker genieten hoor, an je welverdiende vakantie @ Gejanne: Luuf mag pas vanaf 6 maanden, ben er speciaal voor naar de apotheek geweest. Zelf die nieuwe zwitsal mag pas vanaf 3 maanden. Echt een trotse broer he. @ Fmt: Wij hebben ook al ff geen vakantie gehad hoor. Lang leve verbouwen ... Vervelend dat je laptop kapot is @ Zeehondje: Hahaha, best grappig he, dat ze zo aandacht vragen.. @ Suus: Kan je de fles dan niet net wat later geven? @ Sjoon: Ik zou even de ha bellen, dat gelige weet ik nl ook niet
Altijdvrolijk: ja, ik had het ook nog een keer opgezocht van Luuf, is idd vanaf 6 maanden. Nou ja, één keer zal geen kwaad kunnen
F heeft vandaag haar dag echt niet, ze huilt steeds als ik haar wegleg maar als ik haar oppak is het 2 minuten goed en daarna ook weer huilen. Zou ik iets fout doen, heb alles gecontroleerd maar kweet het echt niet.... Vriend is onderweg naar huis heb niet eens kunnen douchen vandaag, zit dus nog in pyama.. Oeja zelfs laten huilen heeft geen zin, ze gaat krijsen dus ik loop al de hele dag met haar in mijn armen te wiegen. En ik wil niet klagen maar die armen van mij doen zoooo pijn. Sorry voor dit egobericht...
FmT, jij doet echt niks verkeerd!!! Meer dan knuffelen en vasthouden kun je niet, ze heeft gewoon haar dag niet! Gelukkig kun je het zometeen weer samen doen! Ik kan me voorstellen dat je graag F wilt vasthouden, maar dat dat pijn doet is wel heel naar! Knuffel voor jou!!
altijdvrolijk: ja er zit toch best groot verschil tussen een kindje van een week of een maand. En het verschil is hier geloof ik zelfs 2 maanden max. Bij die kleintjes een heel verschil. gejanne: moet vast kunnen 1 keertje en dan nu niet meer doen zou niet zo goed weten waarom het kwaad kan. fmt: pfoe wat een dag Vervelend is dat he? En waarschijnlijk is er ook niks, maar wil ze gewoon dicht bij je zijn. Moeilijk voor mama, maar kan best een sprongetje zijn, ze is al bijna 3 maanden. geen draagdoek in huis? Ik hou van de draagdoek op huildagen! Fijn dat je mannetje naar huis komt! Dikke knuffel voor jou! oh wat ben ik lui vandaag, zit alleen maar achter die laptop te hangen... Yanna houdt zich echt goed ondanks het gesnotter! Ben echt trots op haar
Thx sahi en gejanne, ik denk dat ik ook maar eens over een draagdoek ga nadenken/rondkijken, nadeel is dat ik heel klein ben en dus bang ben dat die dingen niet echt goed bij mij passen. Ze slaapt nu, weliswaar in de box en ik ben benieuwd voor hoelang. Vrijdag heb ik trouwens ook een rotdag, 's ochtends 2 gaatjes boren en 's middags die mri. Hopelijk vinden ze iets.. Sahi je mag zeker trots zijn op yanna! Wat een mooie fotos zie ik voorbij komen. allemaal vrolijke kindjes!
meiden wat een geklets dat luuf zal echt niet erg zijn hoor gelig spugen .. hmmm misschien ff huisarts bellen ... geen idee fmt ... Was hier zondag .. ik zeg sprongetje ! lisa was toen 12 weken F nu ook he ... wat een super foto's zag ik voorbij komen !! snel koken .. heb geen zin wordt iets snels
Sahi: nee, weet ik ook niet wat het probleem zou zijn, maar zal vast een reden voor zijn. Erg he, van die hangdagen. Dan is er gewoon niks leuks meer te bedenken op internet, maar je blijft maar zitten, ik vaak wel En wat goed van Yanna, heerlijk dat ze het ondanks dr snotteren goed doet! Zo, hier alles ff bij gedaan, eigenlijk nog ff stofzuigen maar dat komt vanavond of morgen wel. Vanavond nog een wasje ophangen, en dan vind ik het nu welletjes. Ga nu snel mn eten klaarmaken, Jarno uit bed halen, Dinand een fles geven en dan eten koken