fmt: wij hebben een zelfde vierkant ding, alleen dan van woezel en pip. Ze vindt het prachtig dat het geluid maakt als ze haar arm er per ongeluk tegenaan beweegt, maar ze heeft nog niet door dat ze het zelf doet. en er zit een spiegeltje op, dat vindt ze ook reuze interessant. over de id heb ik vanavond antwoord wij gaan in ieder geval samen, omdat vriendje anders van alles aan me mee moet geven. caatje: ja voor en achtermelk heb ik ook iets over gehoord. Maar ik dacht dat je borsten zich vanzelf aanpassen aan de behoefte van je kindje. de kinderarts heeft vast antwoord. sjoon: vanaf 1 januari is het overal 32 euro nog wat, nu is het overal max 9 euro zoveel. weer een supernacht gehad! 22.30 tot 6.30. Zo fijn! Hopen dat ze dit blijft doen, misschien is het nu door haar verkoudheid. Ze is in ieder geval nog steeds niet chagrijnig, alleen haar standaard huiluurtje 's avonds duurde nu wat langer, maar dat mag wel van me. Gewoon heel de avond op schoot vriendje was op weg naar zijn werk, ik vond dat hij te ziek was, nu belde hij net, maar hij was een beetje slecht te verstaan, dus weet niet of hij nou zei dat ie naar huis komt... Nou ik zie het wel, haha!
Sahi,hopelijk komt hij thuis,dan kan hij gewoon goed uitzoeken. Lekker dat ze weer goed geslapen heeft. Hier moest het net zoals bij Gejanne,al hadden wij die brief er al bijzitten. Jan en Tess zijn weg en ik mis haar nu al!Normaal duikt Tess vanaf 8.00 bij mij in bed en knuffelen we even.Lekker warm en gezellig.... Ach,zij had er reuze veel zin in,ging springend de auto in.Ik lig nog lekker languit op de bank.Moet mezelf nog wel nuttig maken,want vanavond bezoek.Het weer is wederom bagger,dus wandelen kan niet....jammer! Nog 1 kilo en dan zit ik op mijn oude gewicht.Hoe is dat bij jullie?
@sahi heerlijk dat yanna weer een lange nacht gemaakt heeft, hier ook "uitgeslapen" tot 7 uur. Die van F. dat vierkanten ding is ook van woezel en pip. Bij F begon het ook dat ze er per ongeluk tegen aan sloeg en ineens had ze die bijtring vast en nu ligt ze de hele dag met dat ding te zwaaien haha.. Leuk hoe een baby zich ontwikkelt. @caatje balen van de film. Ik moet vandaag boodschappen doen, ik heb alleen helemaal geen zin, ook nog steeds kerstkaarten halen. Ook nog ongesteld geworden :x. Om 8 uur eerst tandarts bellen want ik twijfel nu of ik vrijdag die afspraak heb of de 22e.
Hehe als ik op mijn oude gewicht zou willen terugkomen dan moet ik nog 15 kilo afvallen! Maar aangezien 38 kilo niet echt goed is, houd ik het hier maar bij. Zit nu op 53 (vind ik prima) en woog op het laatst 58 kilo. 5 kilo afgevallen dus! Wie weet ooit nog eens lijnen.
Goedemorgen meiden nou hier een heerlijke nacht gehad. danley had om 2100 de laatste fles om half 11 gingen we samen naar bed nog ff mopperen maar heeft tot 5uur geslapen goed he!!!! de eerste waterpokken drogen alweer wat in dus dat is ook lekker. verder doet hij het super. @sahi hier ook zo verkouden zo zielig voor die kleintjes. ow manlief ziek en toch te werk wat bekend. @suus ik zit al ruim een maand op me oude gewicht. @fmt pfff ongi,boodschappen en kerstkaarten halen nee geen leuke combi en dan vooral de ongi in het lijstje blegh wat dat betreft wil ik me hele leven wel zwanger zijn. ik las wat over een id. wij hebben zelfs voor naomy er nog geen een. omdat wij toch bijna niet naar het buitenland op vakantie gaan hebben we het nog niet en net wat er al gezegd werd de kleintjes veranderen nog zo erg. gister heerlijk kerst inkopen gedaan. daar ben ik nu helemaal klaar voor. vandaag ff wat in huis doen en verder nog genieten van me laatste weekjes verlof. fijne dag meiden x sabrina
@sabrina, ik dacht dat het verplicht was om nu een id te doen voor de kids. Ik doe het wel, want we zitten ook gauw een keer over de grens in duitsland en belgie, dus is dan wel makkelijk om te hebben!
suus: haha, hij belt nu net dat hij had over gegeven op zijn werk en naar huis komt. het vorige belletje was omdat hij in de file stond. pff haha! Maar ik ga m zo maar lekker vertroetelen. probeer je te troosten met de gedachte dat Tess het heel leuk heeft vandaag! en op de kilo's let ik niet, ik hoor wel van iedereen dat ze me zien afvallen en broeken gaan ook wat losser zitten. Maar ik heb de neiging buikvet te kweken en vind mn buik dus nog wat te veel van het goede. fmt: ow op de foto lijkt het wel een andere, misschien heeft woezel en pip er meer. zeker leuk om te zien hoe zo'n kindje zich ontwikkelt! Gisteren ontdekte ze dat ding dus, terwijl ik net had besloten de rommeltjes in de box op te ruimen. Nu liggen er wat van die tutlapjes, 2 knuffels voor de sier en die kubus dus. En ze zocht m nu meteen weer op! Maar nijntje boven dr hoofd blijft favoriet. ow balen dat je ongesteld bent geworden en jij hoeft echt niet te lijnen hoor! sab: wat een lekkere nacht. @ID: ik dacht dat het alleen verplicht is als je met je kindjes naar het buitenland gaat. nou ontbijt is weer binnen, zo even de was ophangen, heb ik dat vandaag ook weer gedaan. En om 8.30 gaan de winkels open en nu vriendje naar huis komt, kan ik Yanna misschien thuis laten, als hij dat ziet zitten. waarschijnlijk slaapt ze toch, want ze is nu net in slaap gevallen. En daarna maar weer kijken wat ik ga doen.
Een goedemorgen! Ik had niet meer verteld dat ik dinsdag de kleine nog gewogen had, was gewoon bij de apotheek, dus mét kleertjes aan, maar weegt nu: 5090 gr! Ben erg benieuwd, maandag naar de kinderarts, daar wordt hij naakt gewogen! @Sahi: ja, ik ga er wel vanuit dat de kinderarts antwoord heeft! Gelukkig hebben we maandag een afspraak! @suus: kan me voorstellen dat je Tess al mist! Loslaten is niet gemakkelijk! @Paspoort: Een kind hoeft volgens mij nog niet verplicht een identiteitsbewijs te hebben, alleen als je de kleine mee naar het buitenland neemt. En dan kan een eigen kaart of bijschrijving in het paspoort van de moeder. Was nu eerlijk gezegd wel benieuwd hoe het precies zit en heb 't ff gegoogled: Vanaf 26 juni 2012 mag bijschrijven niet meer en moeten ook de kleinste dus een eigen identiteitsbewijs hebben (als je naar het buitenland gaat)! Vanaf 14 jaar is er de identificatieplicht en moet het kind dus ook een eigen document hebben. Zie HIER voor informatie of HIER. Hier een lekkere nacht gehad. Uiteindelijk laat naar bed gegaan hahaha, was wel gezellig. Vandaag dus een heel rustig dagje, alleen lunch bij mijn schoonouders. Hoop dat het droog blijft, dan gaan we daar te voet naartoe. Vanmorgen verder niets te doen, heb dadelijk voor mijn ontbijt croissantjes en verse jus d'orange! Mmmmmm! Nu eerst mijn yoghurtje. Liefs, Caroline
Caatje,je hebt echt slagroom!Heerlijk dat C zo goed groeit op!Tis niet zozeer loslaten....Tess heeft het goed en daar vertrouw ik 100% op en laat haar ook makkelijk gaan.Ze is ook heel makkelijk daarin.Maar heel egoistisch....ik mis haar gezelligheid...tis zo stil nu.Ze is natuurlijk 3 maanden thuis geweest.Even weer wennen. Sahi,goed dat mannetje naar huis is gekomen.Is jouw man net een klein kind als hij ziek is of valt dat mee?Die van mij kan dan zo zielig doen.. Sab,fijn dat het aan het indrogen is.Dan is het op z'n retour. Heb je al gebeld Fmt?Moet je morgen? Linn wilde niet drinken,kreeg er met moeite 80 in.Niet erg natuurlijk voor een keertje,maar ken dit niet van haar,dus vind t lastig.Ze is verder prima alert en had een plasluier.Bij de volgende fles ga ik toch even temperaturen.
@suus bedankt, ik was alweer vergeten te bellen omdat ik terug gedoken was in bed, gebeld en het is de 22e dan 's middags alle uitslagen van onderzoeken aan mijn armen in het ziekenhuis. Morgen MRI. Het regent hier met bakken, laat het nou net zo zijn dat ik geen regenkap voor de kinderwagen heb . Hopelijk wil vriend boodschappen doen, al denk ik niet want die werkt in Utrecht vandaag dus zal wel laat thuis zijn.
caatje: wel fijn dat je nu snel bij de kinderarts aan de beurt bent. en wat issie goed gegroeid! fije dag, lekker rustig aan doen! fmt: lekker hoor, even bijgeslapen ja wat een regen he? Ik ben snel even gegaan, want Yanna kon nu thuis blijven omdat mn vriend thuis is. Heel fijn, want dit ging stukken sneller en makkelijker. Hopelijk gaat het jou ook lukken. Ik heb trouwens ook geen regenkap, of bedoel je die kap die ook tegen de zon is enzo? Want die heb ik wel, maar verder niks extra's tegen de regen. suus: hmm wisselt, hij heeft nu wel zelf zn ontbijtje gemaakt (hij ontbijt normaal gesproken pas tijdens de eerste pauze op zn werk). maar hij ligt nu wel op bed en wil gewekt worden voor de lunch. maar ben nu toch een huismoedertje, dus kan het goed hebben. vervelend dat Linn niet wilde drinken. Hopelijk is het eenmalig. boodschappen zijn dus binnen, was is opgehangen, dametje ligt nog te snurken, maar die zal zo wel trek krijgen, vriendje ligt op bed. Ik ga koffietijd kijken, even een momentje voor mezelf
@sahi : Maxi-Cosi CabrioFix/Pebble Regenhoes | Autostoeltjes | Baby-Dump Dit bedoel ik , en een zonnescherm moet ik ook nog hebben maar die koop ik wel tegen de tijd dat de zon weer gaat schijnen. Hier ook koffietijd, F is weer in slaap gevallen dus ik zit ook even lekker. Edit : beterschap voor het vriendje
@caatje weet je wat ook leuk is als je straks als christian wat groter is te horen krijgt: mama van christian ......daar moest ik zo aan wennen ik moest echt nadenken zo van oh ja dat ben ik. Stom he. Met de vraag over bv kah ik je niet helpen. @emma ii zal eens kijken naar de racebaan van cars en naar wieltjes voor lego. Dank je wel voor tip. @ftm een handtekening hoeft niet op de pas voor die kleintjes. Er komt op te staan niet instaat om te tekenen. Jij en je partner moeten wel allebei toestemming geven voor de id kaart. Hier is manlief mee geweest bij het aanvragen maar volgens mij kun je ook een formulier laten tekenen door je vriend. En fea moet ook mee tijdens het aanvragen. Succes morgen met de mri. Die kerel van mij zit ook in utrecht. Het is hier al drie weken zo dat hij om 6.00 weggaat en om 18.15 weer terug is. Niet echt gezellig. @sahi fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad. Beterschap voor je man. @suus ik zit weer op m'n oude gewicht. Maar dat zit ik al sinds een week na de geboorte ik ben ook maar 9,5 kilo angekomen hoor tijdens de zwangerschap. Ik ga lucas de fles weer eens geven. Het is eigenlijk nog te vroeg maar ik moet om 11.30 weer bij de psz staan. Net nog ven cadeautjes gekocht voor de kerst en vor de verjaardag van manlief. Nu nog spulletjes bestellen en in huis halen voor de gourmet van eerste kerstdag. Pff wat een geregle toch maar wel lekker dat we dit jaar thuis zijn kunnen de kids lekker in hun eigen bedje slapen en dat vind ik altijd wel prettig.
Goedenmorgen, Zo ik was pas 10 uur uit mijn bed. Hadden Joël na de fles van 7 uur weer terug gelegd dus schrokken ook pas 10 uur wakker, Joël was toen nog in diepe rust!! Heerlijk hoor! Er is na gisteravond zoveel gekletst weer! Pff hou het haast niet bij en dat terwijl ik er gister best veel was!! Even wat ik onthouden heb: @lolly: Soep was heerlijk hoor! Er was alleen nog best veel over, dus dat heb ik maar ingevroren voor mijn vader! Die vind het ook heerlijk en mijn moeder kookt het nooit! @Caatje: Wel fijn dat jullie binnenkort weer naar de kinderarts kunnen! Is toch fijn om bevestigd te krijgen dat het allemaal goed gaat toch? @Fmt: Succes en sterkte morgen met de MRI. Hopelijk kunnen ze de oorzaak van je pijn achterhalen! Wat een schattige foto van F!!! @Suus: Kun je het een beetje uithouden zonder Tess vandaag? Het zal best wel stil zijn in huis denk ik zo!! @sahi: Wel lekker dat je even alleen hebt kunnen gaan omdat je vriendje thuis was! Minder dat hij ziek is natuurlijk! Beterschap! @Gewicht: Pff ik heb er nog zeker 10 te gaan voor ik weer tevreden ben!! Maar goed, heb geen klagen er gaat eigenlijk iedere week vanzelf wel wat af! Je hebt ook weer 9 maanden om te ontzwangeren he!! Dus komt goed, het streven is om op mijn verjaardag (30 mei) weer op mijn oude gewicht te zitten! Moet lukken! De rest ben ik even vergeten hoor! Sorry. Vanmiddag even naar me werk voor de kerstpakket uitreiking en wilde eigenlijk vandaag ook nog mijn bovenverdieping en badkamer doen, maar ja mijn ochtend is in duigen gevallen door het uitslapen! haha. Morgen weer een dag. Morgenmiddag met Joël naar de kinderarts. Heb deze week gebeld of het eerder kon. Hij vind de Zantac die hij krijgt voor de Reflux zo vies! Krijg het er bijna niet in. En hij slikt weer zoveel terug, dus heb het idee dat het niet zo meer werkt! Even kijken of we er wat anders voor kunnen krijgen!! Nexium ofzo, hoorde dat je dat door de fles kan doen en dat het maar 1x op een dag hoeft!
fmt: ah, nou die heb ik ook niet. Weet niet of dat erg is, want ik heb op de maxicosi wel zo'n ander scherm, lijkt hierop: Zonnehuif Zwart | Autostoeltjes | Baby-Dump maar ik ga altijd met de wandelwagen boodschappen doen, de maxicosi is echt alleen voor in de auto, dus dan heb ik die regenhoes ook niet nodig. lolly: pff wat vervelend dat je man zoveel van huis is succes met je drukke middagje! misja: lekker toch hoop dat de kinderarts iets kan betekenen! en inderdaad, morgen weer een dag. zo, koffietijd gekeken, gtst (gisteravond gemist, ik volg het sinds mijn verlof) en toen lunch gemaakt voor manlief en mezelf. En nu maar eens kijken wat ik ga doen, Yanna heeft om 10.30 gedronken en ligt nu op bed. denk dat ik zo even ga douchen. Het huis is behoorlijk aan kant, dus weet het verder niet zo goed, haha!
Gezellig dat hier weer zoveel gekletst wordt Ik ga eerst een lekkere Italiaanse bol eten en vanmiddag knutselen met Jarno. Kom straks nog even reageren
@Sahi: Ja zeker wel lekker hoor! Gebeurd wel vaker als manlief zijn vrije dagen door de weeks heeft! Maar daar geniet ik ook wel van! Hij is nu lekker twee dagen thuis, moet het weekend weer werken. Ja ben benieuwd wat de kinderarts zegt, maar denk wel dat ze nieuwe medicatie voorschrijft. @Gejanne: Mmmm lekker een italiaanse bol!! Tot straks!
Ik ben bijna klaar met mijn sollicitatiebrief dames! Ik ga nog wel morgen even bellen voordat de brief op de bus gaat (zie topic in lounge) maar ik ben zooooo zenuwachtig haha... @gejanne veel plezier met knutselen. @lolly eerst ging vriend 2 dagen werken in Breda andere 3 dagen in Den Haag. Aangezien Breda sluit (mijn werk) heeft hij besloten om die andere 2 dagen op te vullen door in Utrecht te gaan werken. Hier vertrekt vriend om 6 uur en is tegen 4 uur weer thuis. Meestal werkt hij dan thuis nog even verder. @Misja ik hoop het dat je andere medicijnen krijgt, mijn neef zijn kleintje ligt sinds vorige week in het ziekenhuis ivm reflux. Blijft maar spugen en geen enkel medicijn werkt tot nu toe.
Misja: tibbe krijgt idd nexium. De huisarts schreef eerst zantac maar de apotheker wilde nexium geven omdat dat dus niet zo vies smaakt. Eerst gaven we het twee keer per dag (2x een half zakje)en nu een keer (1 heel zakje). We geven het voor de voeding met een spuitje in zijn mond en hij vindt het lekker. Handig! Ik zou er zeker nAr vragen! Wij moeten van de huisarts gaan afbouwen. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Jongens wat een nachten hebben jullie allemaal. Wat heerlijk. Bij Mara hadden we ze ook snel maar nu dus echt niet! Zo wij gaN hier ff collectief een middagdutje doen... Oh FmT, wij gooien hier de regenhoes van bugaboo zelf over de maxicosi. Als de draagbeugel van de maxicosi omhoog staat gaat dat prima