Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @caatje wat fijn dat cristian het zo heerlijk vind in de slaapzak. Die uitspraken zijn echt heel erg leuk. Het duurt nog wel even voor jullie hoor;)
    Wat vonden je schoonouders van de draagdoek?

@kraambezoek ik verwacht hier ook nog een aantal mensen. Zondag ochtend komen er nog 4 volwassenen en 3 kinderen. En 's middags nog eens drie mensen. Nou ja dan hebben we die maar weer gehad. En ik verwacht nog een aantal collega's. Maar eerlijk gezegt hoeft het voor mij niet meer hoor.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn dat de draagdoek zo goed werkt Caatje!

Kraambezoek, alleen nog een paar collega's in de kerstvakantie. Gisteravond ook opeens weer hoor, oud werkgever van m'n man. Vind het wel gezellig, zo af en toe nog.

Na veel moeite S. in slaap gekregen vanavond. Na de fles op schoot valt ze in slaap, maar eenmaal in haar bedje is het mopperen. De puckababy was droog en toen is ze wel in slaap gevallen. Net een huiltje, maar ook gelijk weer stil. Even tijd investeren dus. Paar avondjes proberen, misschien snapt ze het dan, haha.

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Fmt, oh de regenkap zat er bij ons bij twee jaar geleden. Nou ja echt passen over de maxocosi doet het niet want de kap is veel te groot. Maar Tibbe blijft goed droog als ik hem over de maxi-cosi heen hang. We hebben de kap overigens ook bij Mara erg veel gebruikt. Als het niet zo hard regent dan hang bij de maxocosi een hydrofiele luier over de zonnekap naar voren zeg maar. Dan zie ik geen Tibbe meer maar dan blijft hij wel droog :)

Misja, je hebt ook nog losec maar dat je voor elke voeding geven.

Ja namen... Mara zegt meestal pappa Sjoosje ( ik heet joosje). Gelukkig ben ik steeds vaker ook mamma :p

Onze nachten, ja heel wisselend. De laatste fles is altijd om half 12/12 uur. Met geluk komt hij dan om 6 uur of later maar meestal eerder. Na die fles slaapt hij tot de ochtend meestL niet meer echt rustig. Veel gekreun wat dan huilen wordt of gefriemel. Best zielig. En wij slapen dan ook niet meer. Toch gaat het echt al veel beter en begint hij tegen half 9 wel al aan zijn nacht. Bij Mara was het dus heel anders die maakt na vijf weken hele nachten zonder uitzondering en sliep overdag ook nog eens veel en gemakkelijk. Ja Tibbe is meer een zorgenkindje dat is duidelijk :)

Morgen gaan we weer naar huis....blèh!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Hey!

Ben gebroken door die ongesteldheid. Overal pijn dus ik ga hier afsluiten. Morgen lees ik weer bij.

Ik heb trouwens wel een nieuw vriendje op facebook geaccepteerd :)

Weltrusten dames.

5. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, facebook.
    Ben er net maar aan begonnen :)

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@altijdvrolijk, ik heb dat ook, vindt het veel leuker, gister mijn hyves opgezegt...

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het ook :D
    Ga mn hyves denk ik binnenkort ook verwijderen!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: wat een heerlijke dag en wat fijn dat de doek jou ook zo bevalt. ze valt hier ook in slaap in de doek.

princi: ja dat voeden en slapen blijft zoeken he?

zeehondje: even kijken wat ze doet. ik heb hier gemerkt dat als we haar rond 20.00 op bed leggen, ze dan ligt te mopperen. want beneden is ze ook wat mopperig 's avonds. en dan om 23.00 nog eens wakker maken, ,maakt het nog lastiger voor dr.
    dus nu gewoon tegen 23u op bed en dan slaapt ze direct.

ze ligt na wat pruttelen weer klaarwakker in de box, wel oogjes te wrijven, maar nog niet chagrijnig. ze is haar stemmetje aan het uit proberen en er kwam me net toch een kreet uit die box! klonk als een pijnkreet, maar ze kletste gewoon verder. t gong zo hard, mn hart zat in mn keel en bij vriendlief ook. Yanna was gewoon aan het rondkijken om te kijken waar dat geluid vandaan kwam. hmmm
    hopen dat ze later niet zo'n gillerd wordt, haha (zitten net Derek te kijken ;))

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

De vriendenlijst van hyves liep ook behoorlijk leeg de laatste tijd

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja mijn hyves is al een hele tijd verwijderd. Maf wel want ik vond facebook maar raar en nu vind ik het veel leuker :-D

11. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar vind ik het nu nog wel hoor. Beetje aan het zoeken en uitproberen.
    Zal morgen een poging wagen om jullie op te zoeken :)

Ga nu me mandje in en de nieuwe babyfoon testen. Ben benieuwd!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@princi, dat had ik ook, was even wennen, maar nu veel leuker

Zo, ga even een dametje uit bed trommelen voor haar voeding ;)

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    goeiemorgen, allemaal lekker geslapen? Ik heb in ieder geval weer een topnacht gehad, opnieuw 22.30 tot 6.30. Ze is er nu behoorlijk stipt in.
    We wilden samen uitslapen, want mn vriend blijft vandaag nog thuis. Maar alleen maar brullen in het grote bed. En nu in de box ligt ze meteen te tukken. Gek kind, haha. Dus ik ben er maar uit gegaan...
    Verder weinig bijzonders hier...

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen

deze natte morgen

whaaaaaaaaa ik ben kindloos .. tim en lisa zijn beide naar opa en oma vandaag ! nog maar paar weken dan weer werken en we moeten er toch ooit eens aan geloven
    ik ga straks nog ff shoppen en verder niet te veel ik heb last van mijn bekken .. ai
    hoop dat het snel droog is en ik me in kan houden om niet naar mijn moppies toe te gaan of 100x te bellen

FB heb ik ook snap er niks van hoe je vrienden kan vinden ...

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier ook lekker geslapen, van 23.15 tot 07.30.
    Vanmorgen bij mn vriendin een bakkie doen en vanmiddag verjaardag! Alleen beetje balen dat het zo regent!

Sahi: haha, jullie meid trekt dr eigen plan ;), die wil liever in de box slapen blijkbaar :)

Emma: vervelend, last van je bekken! Toch wel even lekker zo zonder kids denk ik? Kun je er weer een beetje aan wennen!

Fijne dag!!

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Lekkere avond gehad hier en ook een goede nacht. De kleine kwam om 12u 3u en 7u. Prima dus. :D

Vanmiddag ga ik EINDELIJK weer eens naar de kapper! Heb ik echt zin in! Ben wel heel benieuwd hoe dat gaat met Cristian... Mijn lief gaat ook mee, die wordt eerst geknipt en blijft daarna dus bij de kleine zodat ze mij kunnen doen... En dan zijn wij mooi kerst-klaar haha! :D

@Gejanne: tja, een draagdoek is in huis ook niet echt nódig, maar het was wel ideaal om de kleine te kunnen kalmeren en toch je handen vrij te houden! En lol ja, mij kunnen ze ook voor een Bossche Bol wakker maken. Zal hier alleen niet gauw gebeuren... :( Waarom moet jij trouwens niet meer aan kraamvisite denken?! Kraamvisite is uiteindelijk toch ook gewoon bezoek?

@altijdvrolijk: ja, waarschijnlijk is het ook normaal en zijn niet alle dagen hetzelfde qua voeding. Moet zeggen dat ik me ook geen zorgen maak hoor, Cristian groeit super goed, dus dat is allemaal prima. Ik vroeg me alleen af hoe erg het is als hij niet altijd die achtermelk krijgt... Enne... Hoe was de babyfoon???

Oh enne... Ik heb ook Facebook! Je mag mij ook toevoegen als je wilt! ;) :D KLIK DAARVOOR HIER. ;)

@lolly: mijn schoonvader kwam niet thuis voor de lunch (had kerstlunch van het werk, doen ze hier zonder familie), maar mijn schoonmoeder vond de draagdoek geweldig. Cristian lag er ook zo mooi in te slapen! Zag er super lief uit!

@Princi: dat is inderdaad een heel verschil qua nachten bij jullie kids. Wel fijn dat het nu bij Tibbe ook beter gaat inmiddels!

@Sahi: grappig he die geluidjes, hier ook al! En wat je zegt, soms komen er van die geluidjes uit, dat je denkt "heeft hij pijn?!" "is er wat?!", maar dan blijkt er gewoon niets aan het handje.

Nou, had gedacht lekker de nieuwste aflevering van Bones te gaan kijken vanmorgen, maar hij staat nog niet online... :( Tja, dan maar lekker ff de "Ouders van Nu" van december lezen!

Liefs,
    Caroline

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een goede nachten gehad lees ik!
    Hier ook weer hoor. Gisteravond dus al iets beter geslapen in haar eigen bedje en daarna gewoon ook weer heel de nacht. 8.30 uur flesje gehad.
    Vandaag denk ik niks doen. Heb geen zin om met dit weer naar buiten te gaan.

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Caatje: bezoek vind ik zeker wel gezellig, maar als er nu nog iemand zou moeten komen zou dat toch bezoek zijn die we min of meer 'verplicht' een kaartje gestuurd hebben, vage kennissen bijv. of familie waar je niet echt wat mee hebt. Onze echte vrienden en familie zijn natuurlijk al lang geweest! Dus heb absoluut niks op bezoek tegen :D Juist niet, het is hier vaak juist druk met familie en vrienden (gelukkig ;))

19. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames,

Zo, wel een drama nacht achter de rug, maar de babyfoon werkt echt super. Je hoort Collin zelfs soppen op zijn speen, hahahah.

Caatje, heb je een vrienduitnodiging gestuurd voor FB.
    De rest ga ik vanavond of morgen even op me gemakje opzoeken. (gaat nog niet zo makkelijk nl)

Emma: Wat vervelend zeg, van je bekken.
    Sahi: Wat een heerlijke nacht zeg..
    Zeehondje: jij ookal..

Ga even boodschapjes doen.. Tot straks

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    altijdvrolijk: wat vervelend van je nacht. Wel fijn dat de babyfoon werkt!

emma: wat vervelend van je bekken zeg :(

gejanne: het bezoek van vanmiddag is ook min of meer verplichte visite. en ze hebben Yanna al wel gezien bij een verjaardag, maar ze komen nu nog even langs voor het echie.
    en ja, ons meisje is erg eigenwijs ;)
    Ligt nu in dr eigen bedje te slapen, al vanaf 11 uur!

caatje: Yanna kletst sowieso heel veel, echt gezellig :)

zeehondje: lekker toch, een dagje niks.

zo, de keuken is helemaal uitgesopt! Ik had er zin in :) En Yanna slaapt dus nog steeds, ze zal het wel nodig hebben. Zo komt er een vriendinnetje langs en vanmiddag dus die visite ;) En dan zien we het vanavond wel weer.

Deel Deze Pagina