Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    man en dochter zijn redelijk opgeknapt, nu ben ik aan de beurt met snotteren en hoofdpijnn :(
    en Yanna kwam gewoon weer om 4 en 7 uur, vroeg ik om 7 uur of hij de fles wilde doen, zegt ie: ik slaap nog! Ja duhh ik ook! pfff
    maar een half uur later wist ie niet meer dat ie t gezegd had, dus dat zei hij in zn slaap. hij heeft wel Yanna aangekleed en naar beneden genomen en een ontbijtje gemaakt.

suus: bedacht me ook nog dat we ons behoorlijk blind staren op de cc's, terwijl je bij borstkinderen niet eens weet hoeveel cc's ze krijgen. dan letten we ook alleen op de plasluiers en alertheid.
    dikke knuffel en probeer je niet te druk te maken (weet hoe moeilijk het is hoor). je meisje doet het prima! En jij ook!

misja: fijn dat doorslapen! Hoop dat het hier ook vaste prik gaat worden, ze heeft laten zien dat ze het kan, alleen vannacht toch weer trek...
    veel plezier vandaag!

we krijgen zo mn schoonouders op bezoek, is altijd gezellig, maar ben zo belabberd. heb nu al geleerd dat mama's nooit ziek mogen zijn!
    we zouden naar de kerstmarkt gaan en we hebben een etentje van scouting, maar voel er nu al niet zoveel meer voor...

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

@sahi als mama's ziek zijn loopt alles in de knoei haha..
    @misja fijn dat je nexium hebt gekregen, hopelijk gaat het nu beter.

Hier uitgeslapen tot half 10 :$ vriendlief dacht dat ik om 7/8 uur de fles gegeven had (doe ik altijd) en ik riep dus in mijn slaap om half 9 doe jij de tut er even in. Dacht dat het pas 6 uur was ofso denk ik haha. Dus vriend is naar de kapper gegaan en om half 10 hoorde ik haar brabbelen.

Echt super leuk, nu ik weet dat ze in de sprong zit let je alerter op en zie je veranderingen wel degelijk goed. Ze stopt nu heel makkelijk haar handjes in haar mond en als je haar handje vasthoud trekt ze zichzelf naar die kant toe waar je staat. Ook kan ze haar hoofdje vrij goed stabiel houden.
    Dus bijna aanmelden voor babyzwemles hier, ik moet alleen voor mezelf nog een normaal badpak of bikini regelen ;).

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Wat een heerlijke nacht! Wij gingen zelf pas om half 1 naar bed, heb Cristian toen nog een keer gevoed. Daarna kwam hij om 6 uur, voeding duurde tot ongeveer half 7, dus ik dacht, dan ga ik er zo uit. Kijk ik wat later weer op de klok, is het gewoon 9 uur!!! :$ :D

Hahaha, waren we saampjes in slaap gevallen en werd ik dus wakker omdat Cristian weer mijn borst zocht. Lang geleden dat ik tot 9 uur in bed heb gelegen. Ben geen uitslaper, maar zal het nu wel nodig gehad hebben dus! :D

@Misja: veel plezier vandaag!

@suus: lijkt me verstandig, niet elke dag te wegen!

@Sahi: balen dat je je zo belabberd voelt! Beterschap gewenst!

@FmT: Wat tof dat je ook gaat babyzwemmen! Dat wil ik ook zéker gaan doen, lijkt me zoooo mooi! Kan niet wachten tot we daarmee mogen beginnen!

Vanmorgen lekker relaxt hier en straks lunchen bij een neef van mijn lief voor de feestdagen. Altijd gezellig.

Fijne zaterdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames,

Vandaag niet veel op de planning, behalve een nieuwe stofzuiger zoeken.
    De mijne heeft het begeven in de strijd tegen de stof.. hahahaha.;)

Vriendje is nu velgen halen voor de nieuwe auto, als het goed is kunnen we die maandag of dinsdag ophalen. Tis maar goed ook, de oude gaat toch wel wat kuren vertonen.

Denk dat ik vandaag eens een lekker stukje ga wandelen. Zal de hond ook erg leuk vinden.

En ik ben aan het zoeken geweest naar jullie op FB. Heb er een paar kunnen vinden en Misja had mij gevonden.
    Mocht er nog iemand vriendjes willen worden :D Klik hier! (hoop dat hij het doet)

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Geaccepteerd!!

Gisteren 2 glaasjes apfelkorn gehad, tjee dat was echt weer ff genieten!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

wij zijn om pasfoto's geweest voor lisa haar id !
    ik dacht dat wordt drama maar nee hoor de hield haar hoofdje mooi rechtop en de foto is zoooooo leuk
    het is een foto van de foto ! maar wilde hem ff showen hihi

Bekijk bijlage 207510 :D

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Altijd vrolijk, ik heb je als vriendje uitgenodigd!

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @altijdvrolijk ik heb je uitgenodigt.

@misja wat voor kinderstoel hebben jullie uitgezocht?

@emma wat een leuke foto van Lisa.

@ftm heeft Fae ook niet zo'n truitje net als Lisa? Ik dacht dat ik dat pas de foto's zag.

@sjoon ohh lekker apfelkorn vanavond ook maar weer eens glaasje nemen.

Wij hebben vorige week eetkamer stoelen besteld. Ik dacht dat word wel na de kerst dat we die krijgen maar ze komen ze woensdag al brengen. Leuk leuk.

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly scherp gezien hoor, ik heb daar een broekje van staat een paar pagina's terug haha.

@emmy wat een leuke pasfoto en je raad het nooit wij hebben ook vandaag pasfoto's gemaakt, F. heeft een dikke onderkin erop maar in het begin wilde het niet lukken, ze bleef maar huilen haha.. En leuk shirtje heeft Lisa aan, ik heb daar het broekje van (zie paar pagina's terug).

Vandaag eindelijk kerstkaarten gekocht, 40 stuks voor 10 euro, zijn best leuke dus ik vond de prijs wel meevallen.

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ff foto spammen, hoe lief is dit :)

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ahhhhhh wat lief gejanne !!!

FmT ik heb het broekje .. een romper .. en nu een jurkje haha vind het motiefje zoooo leuk ! oh .. en heb er een legging in maat 74 alvast van gekocht ! vd zomer ook leuk ...

oh fijn lolly dat ze dan al komen !! kan je lekker op je nieuwe stoelen het nieuwe jaar in ! en wat heb je nog gekocht voor fabian voor kerst ??

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @ftm ik zag het gelijk. Ik vond het ook zo'n leuk vrolijk motiefje. Ik zal het lucas maar niet aan doen. Hahaha.

@gejanne wat een leuke stoere foto.

@emma m'n moeder wilde fabian wat geven met de kerst. Het is een pda van cars geworden van vtech bol.com | VTech Bliksem McQueen PDA, VTech | Speelgoed
    En hij krijgt nog dokter bibber klei, domino en een grondplaat van lego. En lucas krijgt een babygym van winnie the pooh waarvan je het bovenste gedeelte in de box kunt hangen. Ze worden weer goed verwent.

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly ik zie ook heel veel leuke jongenskleding, super lief en stoer maar dat zal ik F ook niet aan trekken hoor :p.

@emma haha, ik koop eigenlijk helemaal niet zoveel kleding, (weet niet of ik nu als slechte moeder bestempeld ga worden) maar ik vind het veel lekkerder om gewoon een mayo met romper aan te doen :D. Wij zitten namelijk zelf ook altijd in pyama hahaha..
    Ow en ik vind het moeilijk om echt goede kwaliteit te vinden wat ook nog goed past en betaalbaar is...

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @gejanne ooow wat kan hij goed zijn hoofdje omhoog houden. Knap zeg! En wat een knap ding.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: fijn he, als je weet waar het mopperen vandaan komt en als je die veranderingen ziet! En wat heerlijk, zo lang uitgeslapen!
    Yanna ontdekte gisteren zo'n beetje dat ze haar handen zelf kan sturen en probeert ze dan in haar mond te stoppen. En moeilijk dat dat is! Echt heel grappig!

caatje: heerlijk uitgeslapen!

@babyzwemmen: wil ik ook! Denk alleen niet dat ik op zo'n clubje kan, dat is hier op door de weekse avonden, dat lukt me niet straks met werk, maar we gaan wel in de weekenden proberen te zwemmen.

sjoon: ik hou niet zo van apfelkorn, maar fijn dat je ervan genoten hebt :)

emma: zeker een leuke foto!

lolly: beter dat je die stoelen al voor de kerst hebt :)

gejanne: wat een topfoto!

zo hier weer thuis, lange maar leuke dag gehad. Alleen Yanna begon een beetje te mopperen bij scouting, maar ze vond het denk ik te druk na een tijdje. Nu ligt ze heerlijk in de box tegen nijntje te praten.
    In de koude buitenlucht voelde ik me prima, nu begin ik toch wel weer gaar te worden... Vriendje is weer even terug naar scouting, vind ik eigenlijk heel saai, ik heb het gevoel heel veel alleen met Yanna thuis te zijn. Maar hij gaat tegenwoordig ook nooit meer weg, omdat hij mij niet alleen thuis wil laten zitten. lastig dus, maar hij is toch gegaan. Ben niet boos, maar vind het gewoon saai.

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Heerlijk dagje gehad, super gezellige lunch bij de familie. Lekker gegeten en ook genoten van 2 glaasjes wijn! Mmmmmm! :D

Cristian heeft zich voorbeeldig gedragen, wilde er alleen wel steeds graag bij zijn hahaha. Maar dat vonden de oma en de tantes helemaal niet erg! ;)

Wat betreft pasfoto's trouwens, ik wil dat deze week gaan doen, maar voorlopig kunnen we nog niet terecht voor de ID kaart. Zo stom! Daar is hier echt een super lange wachtlijst voor, kunnen pas half januari terecht!

En het vervelende is, dat zonder ID kaart je hier in Spanje geen bankrekening kan openen voor de kleine. Belachelijk hè?! Ik bedoel, ik kan nog begrijpen dat een ID uiteindelijk nodig is, maar als de ouders toch als voogden vermeld moeten worden, dan heb je toch tijdelijk in ieder geval díe gegevens?!

Is dat in Nederland ook zo???

@Emma: oooooh wat een super leuke pasfoto van Lisa! geweldig dat het zo goed gelukt is!

@Gejanne: had het op Facebook ook al gezegd, maar ook hier nog ff: echt geweldig die foto! Hij staat er zo mooi op! :D

@Sjoon: apfelkorn?! Jeetje, das lang geleden dat ik dat gehad heb (en dan heb ik het dus over járen!)! Maar kan me voorstellen dat je ervan genoten hebt!

Oh, de kleine wil weer dat de melkfabriek opengaat! Hahaha, ben dus ff bezet. ;) Tot later!

Liefs,
    Caroline

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee,alleen bsn was nodig....wij hebben de rekening al geopend en staat al 42,00 euro op.....ha ha ha.
    Maar nogmaals:ze slaan echt door met die id-kaart.

Verder niet terug gelezen ...morgen maar doen.
    Ik ben kapot,ga de fles doen en nog even wf en dan lekker slapen.
    Vandaag maar een half uur thuis geweest,moest echt van alles doen.Boodschappen,babyswing bij vriendin ophalen,naar dienstapotheek voor medicijnen (lang moeten wachten),daarna alle cadeaus voor kerst gehaald.Zet vanavond de droger aan....grrrr.....blaast alleen koude lucht.Al paar keer eerder problemen gehad,dus we gaan afscheid nemen.Maar wat een bagger timing,heb nu natuurlijk wel 3 keer zoveel was als voor Linn.Morgen koopzondag,dus gelukkig komt er snel een nieuwe....
    Linn drinkt vandaag iets beter,komen vandaag ws rond de 680 uit.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: nee hoor, wij hebben al een bankrekening, en krijgen komende week pas de id-kaart.
    fijn dat het zo'n lekkere dag was!

suus: vind ik ook, dat ze doorslaan met die id-kaart en dat vond de vrouw achter de balie ook...

pff normaal geven we Yanna om 23.00 de fles, maar ben echt te moe en Yanna was ook wel moe. dus die ligt op bed en ik ga zo ook (na het kolven).
    bleeggh zo gaar :(

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Heb je al eens bij wehkamp.nl gekeken? Daar hebbenn ze vaak heel betaalbare kleding. Voor fabian alnregelmatig kleding besteld en de kwaliteit is goed. Voor lucas zag ik net een setje van en broek, tshirt en blouse samen voor maar 15 euro!

Lucas slaapt hier nog gewoon in de kleding die hij overdag ook aan heeft. Dus dat is ook lekker makkelijk.

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    @All: iedereen bedankt voor de reacties op mn spam, we vonden die foto zelf ook zo lief ;) Lijkt net of hij al staat, manlief lag netjes weggewerkt :D Hoop morgen weer even op iedereen te reageren, we duiken nu ons bedje in!

Deel Deze Pagina