@suus en @Sahi: ik vind dat echt zo belachelijk van die bankrekening. Had dus echt zo'n gevoel van "willen jullie ons geld soms niet?!" Nou ja, geduld geduld, dat moet je hier in Spanje wel hebben hoor! @Gejanne: hahahaha geweldig, manlief ligt dus gewoon op de bank! Ik vroeg me al af hoe je dat voor elkaar gekregen had. Zo simpel dus! Cute! Ik ga nu ook naar bed. Weltrusten! Liefs, Caroline
Zo wat een nacht, Yanna sliep weer netjes8 uurtjes, maar vanaf half 1 0 is dat tot half 6. Vriendje lag constant te hoesten en ik heb inmiddels knallende koppijn. Beetje balen dus allemaal. We liggen nu lekker bij te komen op het grote bed. Yanna wordt ook een beetje gek van t gesnotterd. Ze spuugt ook wat meer vanwege al dat overtollige slijm. Hoop dat het allemaal snel weer over is. Wat een geklaag zie ik net Reageer later vandaag wel wat uitgebreider.
Nou Sahi,dan ga ik even mee klagen. Ik heb vannacht ook wakker gelegen van mijn gesnotter. Ik ben nu ook hartstikke verkouden.....bleh! Linn is ook verkouden, maar gelukkig helpt de neusspray goed. We sprayen 10 min. voor de fles en dan is haar neusje vrij als ze gaat drinken. Ze heeft sinds de neusspray gedronken: 120,140,150,150. Dus helemaal goed! Alleen gaat het slapen nu wat minder. Ze jengelt af en toe even en valt dan weer in slaap, dus erg onrustig. Straks douchen, fles en naar bed.....hopelijk slaapt ze dan wat beter. Jan gaat even alleen een nieuwe droger halen, want ik wil nu niet trekken met Linn. Maar ik hoop dat jullie ook snel weer beter zijn....vreselijke tijd van het jaar! Gejanne, wat een topfoto!Je brengt me op ideeen....ha ha ha. Linn vanavond even in de babyswing. Nu is de hoes nog niet droog (tja, duurt langer zonder droger ). Ben zo benieuwd hoe ze het vindt.
Hoi Hoi, Zo heerlijk uitgeslapen hier! Joël kwart voor zeven de fles gegeven en daarna weer terug in zijn bedje gelegd! Heb hem niet meer gehoord en werd zelf om kwart voor 10 wakker! Toen heb ik hem ook maar wakker gemaakt. Drinken is vandaag wel weer bagger, eerste fles 40 laten staan en nu de fles van elf uur zelfs 80 laten staan! Maar goed, hij is levendig genoeg en plast goed! We bekijken het wel per dag! Hij ligt nu weer in zijn bed, want niets was erg goed, bij mij zitten niet, de box niet, de wipper niet!! En nu in bed hoor ik hem niet meer! Gisteren me ouders op bezoek gehad! Was echt erg gezellig! Met oud en nieuw gaan we gezellig daar heen!! @Lolly: Ik heb de geuther nanu kid hid kinderstoel gekregen! Blank! Erg mooie stoel! Ben er blij mee. @Sahi: Wat een ziekenboeg bij jullie!! Hopelijk knappen jullie met z'n allen snel weer op! @suus: Vervelend joh, ook allemaal niet in jullie hum!! Hier valt het gelukkig nog mee! Succes met een nieuwe droger kopen!! Hij kan niet meer gemaakt worden?? Toch lastig he als je zo'n ding ineens niet meer hebt! Al gebruik ik hem niet overal voor! Zo vandaag niets op het programma, ben alleen met Joël. Manlief is weer werken. Dus doen lekker rustig aan. Ga mischien nog wat naaien. Want heb weer opdrachten voor twee boxkleden!! Dus mag weer aan de bak! Maar vind dat echt zo leuk om te doen. Bedenk me net dat ik morgen over twee weken gewoon weer moet gaan werken!!! Echt vreemd idee, maar toch ook wel weer zin in!! Fijne dag allemaal
misja: misschien dronk hij die 2e fles zo slecht omdat je hem ervoor wekte. Gisteravond had Yanna om 17.30, 18.30 en 20.30 gedronken, dus om 21.30 had ze echt maar een paar slokken op, maar genoeg om de nacht mee door te komen. mijn vriend begint wel op te knappen, dus nu kan ik pas bijtanken Mn broertje komt vanmiddag langs en regelt voor ons het eten, de schat leuk dat je lekker wat te naaien hebt suus: we zitten een beetje in het zelfde schuitje dus, dikke knuffel!
@Sahi: natuurlijk mag je af en toe klagen! Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt, hoop dat je je gauw beter voelt! @suus: lol vind jouw berichtje helemaal niet zo'n klaagberichtje hoor! Fijn dat het sprayen goed gaat! Hier alles goed! Heerlijk geslapen! Cristian kwam maar één keer: om iets voor 6 uur en daarna om kwart over 8! Heerlijk! Ik wil even deze video's met jullie delen! De eerste is van Cristian in de draagdoek en de tweede vind ik echt gewéldig! Daar ligt Cristian zo heerlijk in de box te lachen! 1. Cristian in de draagdoek: http://youtu.be/Cqexr-6sLpg 2. Lachende Cristian: http://youtu.be/BkZhRX2xFFg Hoop dat jullie ze ook leuk vinden! Enjoy! Mijn lief zit nu voetbal te kijken: Barcelona speelt in Japan en daarom dus super vroeg onze tijd (begon om 11 uur), later vanmiddag komen er vrienden op de koffie. Erg gezellig! En verder gewoon relaxt vandaag. Fijne zondag all! Liefs, Caroline
Misja, van de....? Maak je flessen van 200 cc? Wel lekker dat jullie na de ochtendfles nog even in bed duiken. Nu kan ik dat niet meer ivm Tess en bij Tess heb ik het nooit gedaan....zonde! Wij gooien echt alles in de droger (alleen wol niet). Belachelijk dat zo'n droger ineens ontslag neemt. Vind dat hij minimaal 2 maanden opzegtermijn heeft! Nee, repareren is niet meer rendabel. Ws gaat het om het verwarmingselement en daarvoor moet een monteur komen. Daarnaast hebben we een half jaar geleden de lager en een of ander slangetje moeten vervangen. En de lieve schat is 7 jaar oud, dus heeft z'n beste tijd gehad. Maar niet handig dat we geen waarschuwing hebben gehad, zodat we er rekening mee konden houden. Had net al 3 dagen de was opgespaard voor het weekend. FIJN! Nouja, man gaat zo op pad, dus hopelijk aan het einde vd middag weer drogen.
caatje: wat een leuke avatar trouwens! veel plezier vandaag! suus: bah wat vervelend van die wasdroger Wij hebben geen droger, dus ik weet niet anders. Ik heb nu ook nog niet al te veel was, misschien bij een 2e kindje dat een droger wel handig is, maar dat zien we dan wel weer. ik moet eigenlijk ook de was doen, maar ben echt te gaar. Denk dat ik het opschuif naar morgen. En dan dus het nadeel van geen droger; dan gaat het wel opstapelen. Ach, ik heb heel de week de tijd. we zitten lekker te niksen hier, misschien straks toch even naar buiten, daar knapte ik gisteren wel van op.
@suus: Ooooh droger! Ja, ik hier ook een grote fan! Hahaha! Gooi alles in de droger en ja, ik weet het, ik woon in Zuid Spanje. Maar in de wintermaanden snap ik niet hoe die Andalusiers het doen hoor, zoveel vocht, dan droogt buiten echt niets! (Of je moet net tijd hebben je was 's middags in de zon te hangen en ook weer op tijd eraf te kunnen halen) @Sahi: Dank je! Die avatarfoto is van gisteren! Vond 'm zelf ook erg leuk! Enne... Wat vind je van de video's van Cristian?! 1. Cristian in de draagdoek: http://youtu.be/Cqexr-6sLpg 2. Lachende Cristian: http://youtu.be/BkZhRX2xFFg
@suus balen van de droger, hopelijk hebben jullie wat extra's om een nieuwe te kopen. Anders wat wij ook doen (hebben wel een droger mijn zijn verwend) is als de verwarming aan staat daar de kleding overheen hangen. @caatje kan je me eens vertellen hoe jij dat doet zo met die link van youtube, je ziet dan niet heel het kanaal van jullie maar alleen dat filmpje. Ik ben dus al even aan het pielen om dat voor elkaar te krijgen. Ontzettend leuke filmpjes. @misja lekker knutselen, leuke hobby en je kan er wellicht nog iets extra's mee verdienen Hier ligt F. lekker in bed, net even lekker ontbijtje op want ja ik heb schandalig tot kwart over 12 uitgeslapen haha.. Ben er wel van 7 tot 8 met F. uit geweest, daarna heeft vriend het overgenomen.
@Suus, we geven flessen van 180! dus van de eerste 40 laten staan en de tweede 80! Net had hij echt groot verdriet! Krijssen!! Dacht honger, 80 bijgemaakt maar dat was het niet! Wat wel???? ik weet het niet! Heb het zelfs even gefilmd en naar me man gewatsapt!! Gelukkig bijna weer een nieuwe droger! Ik heb een miele!! Die van mijn oma doet het al 20 jaar, dus hoop de mijne ook! ik gooi er niet alles in! Alleen handoeken, ondergoed, pyama's, sokken en dat soort gerommel! Kleding zoiezo nooit! Vind dat echt zonde! @Sahi: nee dat komt niet omdat we hem gewekt hebben hoor! savonds wekken we hem altijd voor de avondfles en vanmorgen om kwart voor 7 kwam hij zelf! En kwart voor tien heb ik hem wakker gemaakt, maar de fles pas om elf uur gegeven! Dus wat het is ik weet het niet! Hij heeft gewoon niet zo'n honger denk ik! @Caatje: Echt te schattig je video's!!! Heerlijk hoor je mannetje zo dicht bij je!!
@fmt: Ik mis net je bericht! Ja vind het leuk om te doen hoor! Maar Joël gunt het me niet vandaag! Wil niet slapen en is alleen maar aan het krijssen geweest! Net weer stil! Ik verdien er niets mee hoor. Alleen het materiaal betalen ze zelf! Vraag er niets voor. Maar zou er wel wat mee willen gaan doen! Ik ben momenteel een website aan het bouwen! Of ik er wat mee ga doen is een tweede!!
Hihi dank jullie wel voor de complimentjes op de video! @FmT: als je naar je video's gaat en je klikt op "edit", dan vind je links onderaan de privacy settings. Daar zijn 3 opties: publiek, privé en de middelste is "zonder classificatie" (ik weet niet hoe dat op z'n Nederlands heet), die houdt in dat alleen mensen die de link hebben de video kunnen zien. Zo kun je de link delen, maar kan niemand de video vinden via You Tube zoeken. Overigens, als je 'n nieuwe video upload, staat dit aan de rechterkant. Hoop dat het zo lukt! Liefs, Caroline
Ha ha ha Caatje, dat eerste filmpje kan zo als promofilmpje voor de by kay.....geweldig! Je hebt het mooi strak om, super. Ik vond dat in het begin nog wel een gepiel om het strak te krijgen. En Christian heeft echt van die wangetjes om op te eten! Misja, dus 140 en 100....tja, daar zou ik 2 dagen geleden een gat mee in de lucht gesprongen zijn. Toen was het hier 70 en 80. Maar ik begrijp dat het beter is dat hij meer drinkt, duwt hij de speen ook uit de mond? Fmt, gelukkig hebben wij een buffer voor dit soort zaken, dus de nieuwe is net gekocht.... En op de verwarming hangen hier idd de kledingstukken die niet in de droger kunnen (bakerdoek, hoes van de babyswing). Maar ziet er al snel zo rommelig uit in huis.En niks "schandalig", gewoon heerlijk uitslapen. Groot gelijk! Sahi, wandel ze. Hier regent en sneeuwt het nu, dus we gaan niet naar buiten. Vanmorgen wel de hele ochtend zon gehad, maar ik was te lui om te wandelen. Zit, eerlijk gezegd, ook nog steeds in mijn huispakkie op de bank. Vanmiddag allebei de dames boven neer gelegd, maar dat is niet zo'n succes. Ze houden elkaar wakker. Linn kreunt en jammert af en toe in haar slaap en Tess blijft maar kletsen in bed. Dus morgen Linn toch maar weer in de keuken 's middags. Dan kan Tess tenminste lekker slapen. Oh, man is weer met de droger....
Lieve oktobermama's. Sorry dat ik even inbreek in het topic, maar omdat jullie zo hebben meegeleefd van de zomer wilde ik nu toch ook even goed nieuws komen brengen, namelijk dat ik weer zwanger ben. Het is ontzettend spannend en natuurlijk neemt het het verdriet om Julia niet weg, maar we zien weer wat licht aan de horizon en daar zijn we heel blij mee. Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal.
Wow ik kom blijkbaar precies op t goede moment bijlezen! Maedra, van harte gefeliciteerd! Wat superfijn dat er na deze zware maanden toch een lichtpuntje is geniet van je zwangerschap en ik hoop dat de angst het geluk niet zal onderdrukken.. *dikke knuf*
Goede middag, Gisteren echt zo dood gegooit met zo veel stofzuigers, weet het nog niet echt welke het gaat worden. Vind een Dyson erg mooi, maar vind de prijs nogal hoog. Vanaf 250 euro is niets @ Emma: Wat een schattige pasfoto. Ik ga denk ik van de week een poging wagen om een pasfoto te laten maken @ Lolly: Fijn dat je de stoelen nog voor de kerst krijgt. Dat is wel een goeie van jouw, bij de wehkamp kijken @ Fmt: Dat valt nog wel mee, de prijs voor de kerstkaarten @ Sahi: Beterschap @ Suus: Jij ook beterschap. Vervelend he, als die dingen er ineens mee stoppen @ Misja: Hahaha, je hebt opdrachten .. Schitterend. Lijkt me wel een vreemde gewaarwoordig dat je bijna weer moet werken @ Caatje: Echt een leuk filmpje. Grappig om te zien, dat er grote lijnen van kleine kindjes op elkaar lijken in gedrag @ Meadra: Gefeliciteerd. Snap dat dit een hele spannende tijd is en hoop voor je dat alles nu helemaal goed gaat.