Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmm tja, even niet aan gedacht....maar ik heb jullie allemaal natuurlijk ook op facebook. Ha ha ha.

*edit:verkeerde topic.....excuse me*

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
  3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Linn poept ook eens in de 2 a 3 dagen. Ik heb haar weleens geholpen met de thermometer, maar alleen als ze er last van heeft.
    En die scheten....jammie.....heerlijk stinkend. ;)

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik vind de poep van F. wel lekker ruiken haha, poepbroeken zijn hier ook altijd voor mama :D

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    bleeeeeeeeeeh lisa heeft van die omnio voeding pffffff nou die meuren !!!
    en vaak om de dag een klapbroek .. soms elke dag ...

nou kids op bed ! lisa heeft best wat gemopperd vandaag .. maar wel ok gedronken ...

waar heb je op gesolliciteerd FmT ?? heb het ff gemist geloof ik ! spannend !

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @emma dat heb ik niet gezegd ;) planner, administratie met een goede telefoonstem. Nou dat heb ik wel :D. Dus ik hoop echt dat ik op gesprek mag komen, vrijdag en woensdag vaste uren andere dag in overleg.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh hihi !! ik dacht al ...
    klinkt super ! en fijn dat je ook kan kiezen in dag ... ik ga duimen !
    kan je je sollicitatie niet opnemen op een bandje en meesturen ! dan maak je zeker indruk ..

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vind het fijn om te horen dat het poepen dus normaal gaat hier :) Had ook niet het idee dat ze daar echt last van had, maar dacht dat het elke dag moest.
    die scheten hier stinken een beetje alsof iemand ei heeft gegeten.

emma: lastig he, dat gemopper :(

fmt: ben heel benieuwd!

suus: leuk filmpje! Yanna kan ook zo heerlijk kletsen, vooral tegen nijntje boven de box ;)

mijn filmpjes staan op mn telefoon en ik mail altijd alles naar mezelf om het op de pc te krijgen, maar daar zijn de filmpjes te groot voor. Dus misschien ga ik een keer een filmpje maken met de camera (als ik er aan denk).

9. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! :) Ik word goed in de gaten gehouden, ben onder controle in het ziekenhuis om de paar weken en als ik onzeker ben of er is iets mag ik altijd bellen of langskomen. Mijn arts wilde ook weten op welke kraamkamer ik was bevallen,want dan zorgen ze dat ik daar niet meer terecht kom. Als het kindje goed gaat liggen mag ik een natuurlijke bevalling proberen (als ik dat wil, en dat wil ik :)), maar bij minste of geringste twijfel of stuitligging gaan ze een ks doen. Ze gaan me ook niet overtijd laten gaan en heel goed rekening houden met mijn wensen en angsten, heb er een goed gevoel bij.

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Wat fijn dat ze proberen je een onbezorgde zwangerschap te hebben.

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @maedra zoals ik het lees gaat het helemaal goed komen, je word goed in de gaten gehouden en dat is het allerbelangrijkste. En als er iets is, direct aan de bel trekken.

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo tweede poging. Ik had vanmiddag een heel verhaal getypt wat denk je 1 verkeerd knopje en alles foetsie.

@caatje leuke dag gehad vandaag met je bezoek?

@sab welke voeding geef je en hoeveel? Misschien heeft hij wel behoefte aan meer.

@ftm fijn dat je er uit bent de verzekering een hele klus hoor. Ik ben er ook wel eens mee bezig geweest maar dan zie je soms door de bomen het bos niet meer.

@sahi hoe is bij jullie met de ziekenboeg?

@maedra van harte gefeliciteerd met julie zwangerschap. Fijn dat je goed gecontroleerd word.

Vraagje tot hoelang kunnen kindjes in de kinderstoel in de auto? Dan bedoel ik niet de maxi cosi maar het type dat er op volgt. M'n schonzusje vroeg ernaar.

Nog een vraag doen jullie de spenen van de fles ook in de vaatwasser of wassen jullie die met de hand af? Ik heb ze in de vaatwasser gehad maar daar worden ze zo lelijk van ik was ze maar weer met de hand af.

Net al het bezoek de deur uit. Manlief is vandaag jarig. Hij is 33 jaar geworden de oude bok.

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ach....33......jonkie :p

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meadra: wat fijn zeg, dat ze zo goed rekening met jullie houden!

lolly: aah irritant, t hele verhaal kwijt. ik typ altijd in wordpad en kopieer het dan als ik klaar ben.
    de ziekenboeg is aardig aan het opknappen, we snotteren nog wel, maar paps en mams zijn weer helemaal op de been. Yanna is nog wat mopperig, maar die doet het ook weer stukken beter.
    ik was de flessen en spenen met de hand. vind ik wat frisser ivm etensresten.
    gefeliciteerd met je man!

hier is mn vriendinnetje op visite en die heeft met mn vriend heerlijke cupcakes gebakken!! dat was niet vervelend ;)
    nu maar eens richting bed ;)

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @princi hoe oud is jouw mannetje dan ? Mijnes is 34 enne @lolly van harte gefeliciteerd. Autostoeltje weet ik niet, mijn nichtje is 4 en best klein maar zit al wel op een soort verhogertje, dus niet meer in de stoel.

F. heeft koorts, je word ineens weer zo onzeker en overbezorgd. Maken jullie je kindjes wakker om te tempen 's nachts ?
    Hopelijk nog antwoord vanavond.. :)

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #1856 CaatjeM, 19 dec 2011
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
    Goejenavond all!

Ooooooh wat een heerlijk dagje! Zijn al wat foto's gaan laten printen, nu alleen nog wat lijstjes halen hahaha.

Vanmiddag dus bij de kinderarts geweest en het gaat echt super goed met Cristian. Ben nu eerlijk gezegd heel benieuwd hoeveel jullie kindjes gegroeid zijn. :(

Cristian is nu namelijk maar liefst al 57 cm!!! :$ Is dus in 7 weken tijd 6 cm gegroeid! :$ Hij weegt nu 5100 gr. Kinderarts was super tevreden. Echt heel fijn! Hoef me absoluut geen zorgen te maken om de voedingen! ;)

@Sahi: lol ja, heb lade in de box, maar natuurlijk is dit speeltje daar te groot voor! Bovendien is het ook geen boxspeeltje, bewaar 't wel ergens op z'n kamertje.

@FmT: Hihi fijn dat jij ook niet houdt van cadeautje voor later. Maar eerlijk gezegd houd ik ook niet van ruilen... Dat doe ik alleen als ik het echt niets vindt... Oh enne... Ik vind de poepluiers van Cristian ook (nog) lekker ruiken! :) Maar zijn papa vindt ze gelukkig ook niet erg, dus we verdelen ze! ;) :D

@suus: wat een schattig filmpje!!! Hier wordt er ook al op los gebabbeld, maar steeds zodra de camera in beeld komt houdt hij er mee op! :( ;)

@lolly: ooooh super irritant dat je alle tekst kwijtraakt! :x Ja, was hier heel gezellig vanmogen met 't bezoek! Enne... 33 is inderdaad nog jong hoor! Gefeliciteerd met je hubbie! :)

@Maedra: ooooh wauw meis, wat ontzettend fijn! Dat is het allerbelangrijkste, dat jíj er een goed gevoel bij hebt! Lief dat je hier weer even komt reageren, blijf je dat doen?! :D

Oh, er begint er hier eentje te protesteren. Ga de slagroom weer bereiden! ;) :D

Liefs,
    Caroline

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @catje zo wat een lange kerel. Lucas was met 2 maanden 56,2 cm. En volgens mij heb jij echt slagroom cristian doet het er goed op. Wij mogen donderdag weer naar het cb dus ik ben beniuwd.

@fmt ik zou haar wel wakker maken. Hoeveel temp heeft ze dan. Hier zeiden ze op het cb dat als de temp tot een leeftijd van drie maanden niet hoger mag zijn dan 38 c.

@sahi hmm lekker cupcakes.

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Het was gezellig vanavond met het bezoek.

Ik ga nu m'n mandje maar eens op zoeken. Welterusten.

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ze heeft 38.6 graad koorts..

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @FmT: oh jee meis, das vervelend. Op zich mogen baby'tjes geen koorts hebben, maar ik heb begrepen dat het na een vaccinatie zéker wel kan voorkomen. Volgens mij mag het alleen niet te lang zo bljiven. Ik wens je veel sterkte!

Ik heb trouwens ff gegoogled en deze pagina lijkt me erg nuttig:

- Het artikel "Inentingen" op de pagina "Alles over kinderen".

En ik vond ook deze forum topics, eentje hier op ZP:
    - Lees dit topic
    En deze van baby.be:
    - Koorts na inenting

Je vroeg overigens nog wanneer wij weer vaccinaties hebben. Cristian moet met 2 maanden weer terug. Dat is trouwens net vóór de jaarwisseling, ga ik dus kijken of het net dáárna kan haha. Morgen bel ik voor een afspraak.

Nou, ik ga nu naar mijn bedje. Weltrusten!

Liefs,
    Caroline

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje bedankt voor de info, ondertussen ook de folder uit de kast gevist die ik bij de eerste prik heb gekregen, daarin staat alles uitgelegd wat ik kan doen en wat je vooral niet moet doen.

F. krijgt nu haar flesje, ik ben best moe van het de hele dag niets doen. Zo dadelijk met zijn alle lekker in bedje kruipen.

Deel Deze Pagina