Hey meiden. Ik wil vanaf nu wat meer gaan meeschrijven. Hier gaat het nu goed. Ik ben gestopt sinds gister met infacol en heb nu een rustig kindje. En meneer vind de melk te koud dus geef de fles in 2keer zodat het goed warm is. Eerst 100 dan luier en dan weer 70 en daar laat ie 20 van staan dus gaat nu goed. Zag een vraag van zeehondje. 5 weken na de bevalling bloeding maar denk nabloeding. En nu van het weekend weer geworden. Ow ik word 2jan gesterilliseerd. Dus dat is lekker snel. X sabrina
Lekkere ochtend gehad. Eerst onder de deken, duurde een behoorlijke tijd voor 't huis warm was, dus rond 11 uur/half twaalf ben ik met Cristian heerlijk gaan wandelen. In de zon was het zoooooo lekker!!! Onderweg ook ff een warme choco gedronken en toen weer naar huis. @suus: lol ja, ik begreep al dat je dat gelezen had hahaha. @Sahi: fijn dat Yanna zo'n tevreden meisje is! @Princi: lol das ook nog hartstikke jong! Bloempjes nog! @Misja: wat leuk dat Gejanne naar je toe komt! Ik wens jullie veel plezier! Enne... Nee, centrale verwarming zoals we dat in Nederland kennen, hebben we hier niet. Of nou ja, ik hoop toch wel dat ze het hier kénnen, want als we ooit een huis kópen, wil ik dat echt hebben! Hier hebben de meeste huizen tegenwoordig een airco die ook warme lucht afgeeft. Dat is dus absoluut niet zo'n fijne warmte en 's nachts hebben we die dus nooit aan. Overdag wel, maar het kost wat tijd het hele huis op te warmen, want je kan deze niet per kamer apart regelen. Heel irritant. Bij de weg: veel huizen hier hebben zelfs nog steeds NIETS (geen airco of verwarming, echt niets)! Ongelooflijk hè?! @zeehondje: wat fijn dat het zo goed gegaan is bij opa en oma! Ik heb na de bevalling bijna 56 weken gevloeid (5 weken en 4 dagen om precies te zijn) en ben nu (gelukkig) nog niet ongesteld geweest. Ik ben altijd heel onregelmatig ongesteld en ben nu dus heel benieuwd wanneer het weer op gang zal komen. @FmT: Jeetje zeg, dat de deur gewoon open stond!!! En groot gelijk dat je niet gelijk medicijnen wilt geven. Zolang F. ook niet echt last van de koorts heeft, is er niets aan de hand, lijkt me... Gewoon goed in de gaten houden dat de temperatuur niet verder stijgt. Hoop dat F. zich gauw beter voelt! @lolly: lief! Maar heb nog geen wordfeud... Kan dat alleen op de foon van m'n lief doen en die heb ik niet zo vaak... Misschien toch binnenkort eens een android tablet aanschaffen! @Sabrina: fijn dat 't zo goed gaat!!! Zo, nu ga ik Cristian even klaar maken hahaha en dan om half te voet naar de family! Liefs, Caroline
@sab zo dat is snel. @caatje ik dacht dat je dat gisteren schreef over wordfeud. dan zal ik wel in de war zijn. Solly. 56 weken gevloeid wow en kleine cristian is nog niet eens zo oud. ( typt foutje mag ik hopen)
ik kan ook alleen wordfeuden op de telefoon van mn lief, en dat mag tot nu toe wel van m in de avond Maar speel vaak tegen random opponents. zal eens kijken of ik hier de dames uitnodig, want dan duren de potjes wel heel lang, behalve als we samen online zijn 's avonds. caatje; ik doe overdag vaak webfeud (Webfeud - Online. Welcome). dan kan je niet met de androidgebruikers spelen, maar wel feuden dus. heb gewoon mn hele huis gestofzuigd Ben blij dat ik toch alles heb gedaan wat ik bedacht had (ons huis is trouwens niet zo groot hoor, ben er in een half uur wel doorheen).
Heerlijk geluncht en was ook heel gezellig! Nu wwer lekker thuis. Ga ff genieten van 'n kop Nescafé Amaretto en een chocolade rendiertje! @lolly: dat was inderdaad een grove typefout hahahaha! Pfff 56 weken vloeien... Moet er niet aan denken! Enne... Wat betreft Wordfeud, ik reageerde op Sahi, dat het een slim idee was om het te spelen op de foon van m'n lief. Maar dat heb ik dus nog niet gedaan... @Sahi: oh tnx voor de tip! http://www.webfeud.com/ Kan ik 't eindelijk ook spelen!!! Goed werk heb je vandaag trouwens in huis verricht! Liefs, Caroline
Goede avond. Heb wel alles meegelezen op me telefoon, maar het zijn wel heeeeel veel pagina's om ff zo op te reageren. Vandaag naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle. Had gelukkig niets. Collin heeft gelijk zijn eerste tandenborstel gehad . Ben ook nog de id kaart voor hem wezen aanvragen. Me vriend stond er al deze ochtend maar hij mag dat dus niet doen Best vreemd, aangezien hij Collin erkend heeft. Maar blijkbaar mag hij pas dingen regelen voor hem als de rechtelijke macht ook geregeld is. Die papieren liggen al klaar maar durf het ivm kwijtraken niet op de bus te doen. Dat moeten we even langsbrengen bij de Rechtbank. Had stiekem een voorzetje gedaan om te trouwen, hahaha, maar daar trapt hij niet in. Zag dat iemand vroeg over vloeien, ik heb 5 weken gevloeid. Nu verder nog helemaal niets. Geef wel BV. En jonge bloempjes zag ik voorbij komen. Nou ben ik zelf ook niet zo oud hoor. Ben nl 26. En hier krijgt Collin 10 januari zijn eerste prik. Die dag gaan we ook kennis maken met de gastouder. Ben benieuwd. Oh, verder weet ik het niet meer
altijdvrolijk: dat van die rechtbank moet wel voor Collin 3 maanden is, anders moet alles opnieuw. en de id-kaart; wij moesten dat samen doen, omdat we samen het gezag hebben, mag dus niet 1 van ons zelf doen, zonder vtoestemming van de ander... caatje: thnx voor je compliment over mn huishoudelijk werk. vind t zelf ook best goed van mezelf! wat is het rustig hier! hier zo het avondritueel beginnen
@Sahi: ja dat had ik al gehoord. Maar dat red ik wel hoor. Voordat hij 3 maanden is. Het is nu alleen een kwestie van wegbrengen. Of ik verstuur het aangetekend, dan weet ik zeker dat het aan komt. Wij hadden ook beide getekend, maar die werd ook gelijk verscheurd
Ik ben vandaag al eens begonnen aan een bericht maar daar ging iets mis. Dus nu opnieuw en dan hopen dat ik nog weet wat ik hie al getypt heb en wat nog niet. Zo ik ben blij dat jullie me inderdaad allemaal stokoud vinden....haha. Oh nee Caatje niet, gelukkig . Ik heb zo'n 4 weken echt gevloeid en was ma 8 weken voot het eerst ongesteld. De eisprong daarvoor had ik erg veel slijmverlies. Dee eerste ongesteldheid was lang en weinig. Nu ben ik voor de tweede keer en is het een stuk heftiger. Bah. Wist ik toch weer niet hoe snel ik met de pil moest beginnen. Zo dan zijn jullie op de hoogte...haha. Koorts en pctje, ik heb juist begrepen dat babies koortsstuipen kunnen krijgen van koorts en dat het dus belangrijk is om pc te geven als de koorts aan het oplopen is... In het ziekenhuis kreeg Tibbe paracetamol boven de 38 graden. Dit hou ik thuis meestal ook maar aan. Ook zorg ik dat ik ze minder aantrek en onder een lakentje te slapen leg zodat ze het niet nog warmer krijgen. Ja wij doen ook een week met een pak voeding. Tibbe krijgt Friso hypo allergeen. 5x6 schepjes. Zuipschuitje drinkt nu al het maximale. Ben benieuwd of dat genoeg gaat zijn tot 6 maanden. Het lijkt me van niet. Hij is ook lekker wat dikker geworden afgelopen maand en ik ben dus benieuwd hoe zwaar hij morgen zal zijn. Oja qua luiers. Mijn tip zijn de liddl luiers. Niet zo duur en er goeie pasvorm en even dun en flexibel als pampers. Oh wat een gedoe met die ID. Ik heb erover zitten twijfelen. Het komende jaar gaan we nog niet naar het buitenland denk ik dus ik kan het ook nog fftjes niet doen.... Ik vind het wel heel idioot allemaal. Nu mag ik me nog voor Mara en Tibbe identificeren met mijn ID. Ns denken wat las ik nog meer.... Haha jah Caatje, ik las het...56....en dacht hè.....maar toen kwam mijn volle verstand er bij en toen begreep ik het...hahaha. Oh enneh...hoe oud zijn jullie dan ? Ik moet overmorgen naar de tandarts....het zal mij benieuwen. In de zwangerschap had ik niets maar ik weet niet hoe het nu is. Mijn tanden zijn op het moment wel heel gevoelig maar dat heb ik al wel vaker periodes gehad. Mara gaat voor het eerst mee. Ik ben benieuwd! Zo we gaan er hier maar eens een laatste fles in frommelen. Trusten allemaal!
Ik ben id wel benieuwd naar de leeftijden van de rest. Sjoon - 30 (aanstaande zondag wordt ik dat, kan ik vast wennen )
Ikke 26 en word ik maart 27 En lidl luiers? Lekken die niet door? Want hier eentje die op eigenlijk alles lekt behalve Pampers
Altijd vrolijk...nou bij Tibbe lekken ze niet die Liddl luiers. Pampers ook niet. Etos soms en kruidvat altijd...kun je ven vergelijken...haha. Oh Suus...pfieuw...jij ook 35
altijdvrolijk: huh, verscheurd? Stom zeg! :O @koorts: ik heb geleerd dat koorts iets is om ziekteverwekkers te lijf te gaan en dat het dus in principe geen kwaad kan. Alleen boven de 39.5 gaat het slecht worden voor je hersens en vitale organen (hart, longen, lever). En dan moet je dus wel pcm geven om de koorts te drukken, maar daar onder eigenlijk niet. maar dat is meer algemeen voor iedereen, bij baby's zal het wel net anders zijn, ik kreeg op het CB advies om boven de 38.5 pcm te geven en verder een beetje te laten gaan. princi: sorry dat ik je oud vind ik had het met mijn buurvrouw over die max. aan voeding per dag. Haar zoontje had vreselijke honger en zat met hongerige baby voeding nog aan de max. Ze vond uithongeren zielig, dus heeft gewoon gegeven als hij honger had en hij mankeert niks. Gewoon je gevoel volgen. Die grens van 1000 cc is een richtlijn, een paar cc's erboven is niet zo'n ramp. Als het heel veel erboven gaat worden, is het wat anders natuurlijk. @ luiers: ik kom nooit bij de liddl, iemand ervaring met Aldi luiers? kruidvat was is juist wel tevreden over, maar had nu een voorraad pampers, dus dat is altijd net iets beter. @ tandarts: ik ben eigenlijk al meer dan een jaar niet geweest. ik ging al altijd 1 keer per jaar, omdat de tandarts dat wel genoeg vond. nu heb ik de instelling; als ik niks heb, hoef ik niet te gaan, ik ga ook alleen naar de dokter als ik ergens last van heb. heb nog nooit gaatjes of wat dan ook gehad, dus ik laat het even zo. Misschien niet helemaal hoe het hoort, maar vind het even best. @ leeftijd: 24 Yanna heeft weer tot 6.15 geslapen! Yeeeess! Dus er meteen maar uit gegaan. Zo de was al ophangen en verder eens even zien wat we vandaag weer gaan doen. ben wel wat actiever als ik er vroeger uit ben. ik kolf nu trouwens alleen nog 's avonds en ga denk ik vanaf de kerst niet meer kolven. We gaan dan uit logeren, dus dan laat ik het meteen achterwege. Kan ik ook weer ongelimiteerd koffie drinken en bij het kerstdiner een wijntje
Goede morgen, Vandaag een rustig dagje eindelijk. Alleen de stofzuiger wordt bezorgd en verder hoeven we helemaal niets Oh ja, en pampers halen. Mijn kortingsbonnetjes (van iets? Weet niet hoe ik eraan kom) verlopen 31 dec. Ook gelijk maar tandpasta halen. @ Princi: etos vind ik echt drama luiers (ben ze nu aan het opmaken) en de kruidvat gaan wel, alleen lekken die inderdaad soms. Moet morgen toch naar de lidl, neem wel een pak mee. Ben benieuwd naar de prijs. @ Sahi: zo, gelijk eruit gebleven? Ik kruip altijd nog even terug hoor. Maar fijn dat het zo goed gegaan is, dat afbouwen. En vwb tandarts, zo was ik ook, totdat ik ineens vanalles tegelijk kreeg, hoop dat jouw dat bespaard blijft hoor
@leeftijd ik ben 30 jaar. @luiers hier d luiers van de aldi. Ze kosten 11.49 voor 90 stuks. Lidl vind ik persoonlijk niet echt lekker zitten, bumblies lekken altijd door, hugies zitten goed net als pampers maar die zijn weer een stukje duurder. @altijdvrolijk fijn dat de stofzuiger bezorgd word. Welke is het geworden een dyson? Hier worden vandaag de eetkamerstoelen bezorgt. Nu nog bedenken voor hoeveel personen ik een gourmet schotel moet bestellen? We zijn met 6 volwassenen en 3 kinderen
Ik zou voor de kinderen niet teveel bestellen. Meestal is een knderschotel bestbwel groot voor ze. Vaak eten ze toch niet zo veel mee, is mijn ervaring. Voor chiel niks extra besteld, hij eet wel met ons mee! En de tandarts, ik geloof dat je toch minstens 1x per jaar moet, als je dat niet doet en je hebt wel iets, dat de verzekering dan niet een groot deel vergoed?? Dat dacht ik tenminste.....
Geinig die verschillen in luiers en de favorieten . En toen moesten we vanochtend ineens een uur eerder op het CB zijn dan we dachten...dus....ff haasten maar alles gehaald. Tibbe spuugde wel weer ff meer door dat gehaast en gedoe natuurlijk. De CB arts vond het raar dat we nexium alweer moesten afbouwen van de huisarts. Vind ik zelf ook trouwens. Maar ja, zij moet wel het verlengrecept schrijven. Nou ja we geven nu 3/4 van de dosis en dat gaat redelijk. Als het niet gaat ga ik de huisarts gewoon weer bellen en dan vraag ik desnoods een verwijzing voor de kinderarts. Tibbe is nu 6055 (ruim een kilo in een maand...dat moest ook wel...) en 60 cm. Super mooie op de lijntjesgroei. Fijn fijn kunnen ze ook nergens over zeuren . Ook even over de flessen gevraagd en ze zijn idd niet zo streng meer nu. Handig. Dus we mogen ook als het nodig is naar 210 ophogen en ze adviseren waarschijnlijk over een maand niet zomaar meer Hypoallergeen. Ze bekijken de protocollen eens in de vijf jaar en dat is blijkbaar nu. Dus gaan we gewoon Tibbe volgen en goed kijken wat hij nodig heeft en als hij allergisch zou reageren meteen aan de bel trekken. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen met Tibbe maar ja het zit in de familie hè... Jemig ik ben een beetje dizzy van het haasten vanmorgen . Oja en....hij heeft vannacht van 12 tot 7.30 zonder fles gedaan! Jippie!!! Ik moest er alleen wel een paar keer uit voor een speen, maar een begin lijkt gemaakt . Altijdvrolijk, ja die etosjes, zijn net kartonnetjes. Stugge gedoe. En de bumblies koop ik idd ook nooit meer. Nieuwe eetkamer stoelen. Leuk leuk!! Oh het is fysio-time. Daaaaag.