@lolly: wat mij betreft alleen de verzendkosten? of als je naar de meet gaat neem ik t mee. Of we vliegen de ballorig in wijhe ff binnen
Sahi: in jouw ogen idd een reus Maar hij zat eerst ver boven het gemiddelde, hij gaat nu steeds meer naar het gemiddelde toe!
ja ben ook benieuwd wat zw straks weer weegt, want ze gaat ook steeds meer richting het gemiddelde. Maar Yanna was met 9 weken 4395 gr, kleiner dan Dinands geboortegewicht. vind dat wel grappig
hier ook een babysleep op aanraden van ... iedereen ... helpt ook goed ! ligt ze alleen in de box in in bed mag je het niet gebruiken hier op het CB geweest lisa weegt 5800gr is 60 cm en heeft nog steeds een te klein hoofd ! heeeeeeeeeel veel besproken de arts schrok van ons hele verhaal tot nu toe veel stond niet in de boeken daar en ze maakte het nog leuker ... mss heeft ze toch een heupafwijking .. ze heeft ongelijke plooien aan de achterkant .. en dat zie je vaak bij een voorkeurshouding het kan allemaal dus toch nog erger leuk .. kind straks met een helm en een spreidbroek !! het wordt me ff echt te veel af en toe hoor .. blijft haar nou niks bespaard we moeten weer overal naartoe en langs en de afspraak voor de ka staat ook vast ! lieve meiden ik ga de meeting afzeggen ( vooral sorry FmT ) ik moet die week 4x met lisa op pad .. en elke keer trekken en sjouwen en porren aan haar ... mijn schoon vader is nog jarig ik werk dan weer het wordt allemaal te veel ... voor haar en voor mij ...
Jeetje meis wat een verhaal ik word er even stil van. Een dikke knuffel hebben jullie allemaal wel verdiend.
Emma, wat een tegenslagen. Sterkte. Die babysleep mag dus alleen onder toezicht gebruikt worden en niet in bed? Want Sophie slaapt 's nachts zo lang en dan zou dat echt een optie zijn. Maar helaas dus begrijp ik? Uitslag meting van haar hoofd; 106,75 % Tussen de 100 en 104 is normaal. Tussen de 104 en 108 is mild en nog te behandelen zeg maar. Hoger dan 108 is nadenken over een helmpje. Wij gaan heel hard door met oefenen en hopelijk is de afplatting over twee maanden verminderd!
@zeehondje ik zou het echt wel proberen als ik jou was. Alle tijd dat ze op haar zij ligt ivp op haar achterhoofdje is mee genomen toch?
Een keertje naar ballorig lijkt me ook leuk Moeten we even kijken wanneer dat het beste uitkomt. Ik zal manlief ook even vragen of hij de babysleep zit zitten.
Babysleep, omdat Tibbe dus niet op zijn rug wil slapen (zeker weer minder nu we de nexium aan het afbouwen zijn) leggen wij hem met de babysleep op zijn zij. En dan wisselen per voeding of per nacht. Vaak doen we er nog een studje extra tussen omdat meneer het anders nog voor elkaar krijgt op zijn rug te rollen . Hier ook vaak slapen op de buik overdag. Is gezond hoor. 's nachts durf ik het niet! Emma, jemig zeg! Tuurlijk zeg je af, ik bedoel wat een hoop voor een kleintje in een week. En trouwens ook een hoop rondom een kleintje voor jou hoofd. Ik snap je wanhoop wel! Ja Suus, dat is toch lang, de tijd die ze boven slaapt? Lekker hoor! Tibbe slaapt nog steeds erg veel beneden. Dat gaat goed en scheelt voor mij nog steeds trappen Ja, manlief en ik schelen 3,5 jaar dus....hij is al gedistingeerd grijsend maar geen inhammen...hahaha. Zo de fysio heeft me goed mishandeld zeg. Het ging zo goed maar nu lijkt de laatste weken toch de balans in mijn beken en onderrug af en toe helemaal weg te zijn. Balen is dat en de spier die dat allemaal probeert op te vangen doet dan ook af en toe echt heel erg zeer. En dan is het dus gewoon niet lopen. Mijn verlof loopt vandaag af en heb het uwv al aan de telefoon gehad. Ik wil heel erg graag weer werken maar dat kan nu gewoon echt niet. Dus ik wil wel graag hulp hoe ik dat nu moet aanpakken met het vinden van een nieuwe baan en dan ook genoeg in staat zijn om dat werk te kunnen doen. Ik ben benieuwd...ik hou niet zo van het uwv. Ik zou het liever allemaal niet nodig hebben. Maarja ik zou dan ook liever gewoon weer eens onverstoord kunnen lopen, werken en voor de kinderen zorgen... Naja komt tijd.... Mariel, joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe. Hoe is het? Gejanne, ja lekker lang is je mannetje . Wie zei dat ook alweer over Tibbe, ja die is gegroeid in ene hè! Nu hij dus minder last heeft van zijn maag heeft, doet hij het echt zoveel beter . Haha Mara vandaag: Appelmoes, YES!!!!! (ze is net 2....) haha!
Goede avond, Mijn vriend is 5 jaar ouder dan ik ben, dat hoort ie heeeel erg vaak hoor @ Lolly: Het is een philips geworden. Ook zonder zak. De beoordelingen waren zeer goed en was een stuk goedkoper (heb ook geen boompje ) Jammer dat er een stoel niet goed was @ Suus: Schattige foto. En gelukkig dat het drinken beter gaat @ Gejanne: Zware jongen hoor @ Sahi: Denk dat ze toch nog in het bv ritme zit. Fijn dat ze zelf nu een ritme krijgt. Hier helaas nog niets te bekennen @ Emma: Zit niet echt mee he? Dikke knuffel.. Jammer dat je niet mee gaat, maar wel begrijpelijk
Een goejenavond! Ooooh wat een heerlijke dag hebben we gehad! Lekker op ons gemakje thuis ontbeten (had weer croissantjes ) en daarna rond 12 uur op pad. We kwamen pas om 19h weer thuis!!! En Cristian heeft zich echt zooooo goed gedragen! Ging geweldig! Moesten eerst wat praktische dingetjes regelen, o.a. naar het gezondheidscentrum omdat ze ons menneke bij de verkeerde hadden ingeschreven. Was wel leuk, was net weer de zwangerschapscursus bezig en in die ruimte daarachter kon ik mooi ff borstvoeding geven (is er speciaal voor ingericht en is echt super!). Gelijk ook even een foto van de kleine aan onze verloskundige gegeven, die hangt ze aan haar muur, erg leuk! Daarna dus voor kleren shoppen. Ik wilde graag naar El Corte Inglés, een hele goede keten hier in Spanje. Wel iets duurder, maar echt goede kwaliteitskleding (en andere produkten). Te vergelijken met de Bijenkorf in NL. Nou, we lopen naar de feestkleding, mijn oog valt daar op een jurk, ik pas 'm en... Hij staat gewoon echt geweldig! Hahaha, klaar! lol nou ja, bijna dan, moest er natuurlijk nog wel wat accessoires bij vinden (schoenen, een sjaal en een tasje ) en wat nieuws voor mijn lief, maar daar zijn we allemaal voor geslaagd! Ben echt zooooo blij met m'n outfit! Nu wel gelijk de nieuwe schoenen een half uurtje aan haha, die moet ik inlopen voor zaterdag! In El Corte Inglés hadden we ondertussen ook geluncht, kon daar ook fijn de kleine weer voeden en toen we helemaal klaar waren (trouwens ook nog kei leuke dingetjes bij de Disneystore gekocht voor Cristian) zijn we ook nog naar MediaMarkt geweest, waar we ons Drie Koningen (het Sinterklaas van Spanje) kadootje gekocht hebben! En kijk, had de draagdoek meegenomen, leek me wel handig voor later op de dag als het drukker werd met mensen. En inderdaad (zie foto!)! @Sahi en Sjoon: grappig dat jullie die tijd ook gebruiken (dat je vriend ouder is dan jij)! Ik blijf dat toch echt altijd leuk vinden! @zeehondje: cute, jij een week, ik was nog net 3 dagen 33 toen Cristian geboren werd! @suus: Wat een schattige foto van Linna! Wat een grappig olifantje heeft ze boven haar hoofd... Zweven? Enne... Wauw! Nice! Ik kon nooit een jongere man vinden die me genoeg interesseerde hahaha. @FmT: succes met de vacatures! @Gejanne: netjes zeg, hoe Dinand gegroeid is! Fijn! En natuurlijk is het begrijpelijk dat je nu niet (veel/uitgebreid) kan reageren! Lief dat je het ff meldt! Enne... Succes met inpakken en verhuizen!!! @lolly: haha, cute dat jij ook jent! Hahaha, grappig om te lezen dat veel van de dames hier dat doen hahaha! En ja natuurlijk zal ik mijn outfit showen! Maar wordt wel pas met kerst als ik 't voor 't eerst aandoe! Ben er echt zo blij mee!!! @Emma: pffffff jeetje meis... Wat een rotnieuws! Kan me voorstellen dat je het je allemaal ff te veel wordt! Zou willen dat ik iets voor je kon doen... In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou en je meisje! @Misja: gefeliciteerd met je trouwdag! (dank je lolly voor het opmerken! ) Nou, ik ga lekker ff bankhangen! Dat heb ik wel verdiend! Liefs, Caroline Cristian met mama in de MediaMarkt:
@Caatje: Klinkt als een heerlijke dag met zijn drietjes!! Ga je je nieuwe outfit nog showen? @babysleep: Vinden jullie het niet eng om je kindje daar in te leggen! De recensies over dit soort dingen zijn niet heel goed! In Amerika is het zelfs verboden om dat soort dingen te verkopen! Ik denk altijd heel erg na over wat er wel niet kan gebeuren!! (zoeken op internet is dus niet altijd even goed!!) @Lolly: Leuk dat je het even vermeld van mijn trouwdag!! Was het zelf vergeten te vermelden hier op het forum!! @Sahi: Ja idd ik ben een leeftijdsgenoot! leuk he!! Ja meiden, was het helemaal vergeten te vermelden! Maar we zijn vandaag 4 jaar getrouwd!!! Times fly!!! Is zo snel voorbij gegaan!! Vandaag hebben we niets bijzonders gedaan, morgen is manlief een dagje vrij en dan gaan we iets leuks doen met zijn drietjes!! Fijne avond allemaal!
@misja nee ik vind de babysleep niet eng om te gebruiken. Ik denk wel dat ik het eerst in de box ga uit proberen zodat ik kan zien hoe hij er op reageerd. @caatje dat klinkt als een heerlijke dag. Wat een leuke foto ook weer. Ik ben benieuwd naar je outfit. Ik zal het met de kerst wel zien. @mariel jaaa ik had je ook al gemist. Ik moest pas nog denken aan de slape loze nachten van fabian en toen dacht ik nog zou esmee wel goed slapen?
Babysleep, nee vind ik niet eng. Maar je kent je kindje zelf het beste en weet hoeveel ze bewegen in slaap etc. Kijk bij ons is de keuze op de buik slapen, in de babysleep op zijn zij of helemaal niet slapen op de rug. naja dan is de keuze snel gemaakt toch? Ik heb wel even alle risicofactoren van wiegendood gelezen en daar voldoen we allemaal aan....nou ja ik bedoel die hebben we allemaal niet zeg maar... Altijd vrolijk, dat is een hele fijne stofzuiger. Wij hebben hem al een hele tijd!
Caatje,wat snoezig zo in de draagdoek,kan ook zien dat jij ervan geniet!Enne idd....een foto vd kleding? Jan is erg volwassen voor zijn leeftijd en ik.....erg onvolwassen....ha ha ha.En dan te bedenken dat de kinderwens van hem af kwam. Olifant is vd babyswing. Babysleep:met Tess gebruikt....ook s nachts. Dinand:las de cijfers en dacht ook gelijk "wat een reus" maar i.c.m. zijn geboortecijfers is het natuurlijk normaal. Emma,jeetje wat een slecht nieuws....dikke knuffel hoor. Misja,congrats! De rest ook een dikke knuf en slaap lekker voor straks.Hier is Linn de schade aan het inhalen,komt weer strak om de 4 uur voor een fles...pffff,wordt een nacht met 2 voedingen......gaaaaap (alvast).
emma: hele dikke knuffel voor jou en lisa (en je mannen natuurlijk)! jee zeg wat een narigheid princi: pff hoop dat uwv een beetje meedenkt met je... die mara Yannna slaapt beneden ook op haar buik, andes slaapt ze niet. boven durf ik het nog niet aan en lijkt ze wel prima te slapen. altijdvrolijk: vind het wel leuk dat ze nog een beetje een bv ritme heeft, heeft ze daar toch iets van meegekregen. en is wel gezellig s avonds caatje: wat een heerlijke dag en vind het zooo leuk dat jij de doek ook zoveel gebruikt! hier ben je wel echt een attractie trouwens misja: gefeliciteerd met je trouwdag! veel plezier morgen! suus: succes vannacht! hier spontaan even de stad in geweest en Yanna vond het prachtig! zelfs nog even in de pub geweest, vond ze ook leuk ze is blijkbaar helemaal over haar verkoudheid heen, want ze heeft amper gemopperd vandaag. Heerlijk nu lekker op bed, kijken weer wat ze vannacht doet weltrusten!
@all: Hihihi ja ja ja, ik zal mijn nieuwe outfit zéker showen! Met kerst doe ik 't aan en dan zal ik er vast en zeker foto's van maken! @Misja: veel plezier morgen!!! Ben benieuwd wat jullie gaan doen! @suus: Aaaah cute, de babyswing heeft een olifant! Tof dat jullie zo goed bij elkaar passen! Wij hier ook hoor, zeggen vaak tegen elkaar, dat we eigenlijk begin twintig ofzo zijn hahaha, jong van hart is altijd fijn! @Sahi: Hier in Jerez ben ik ook echt een attractie met de draagdoek haha, zo schattig om iedereen te zien kijken en reageren. Wij zitten hier nu lekker "The Pacifier" met Vin Diesel te kijken. Heerlijk relaxt. Liefs, Caroline