Een goedemorgen! Oeh, was lang geleden dat ik zowel de laatste als ook weer de eerste was! Lekker nachtje gehad, ondanks dat ik niet gedroomd heb van Vin Diesel na al die berichtjes over hem hahaha. Cristian gevoed toen we gingen slapen en is daarna 1x gekomen rond 4 uur. En over dromen gesproken, heb wél gedroomd dat ik de liefde bedreef met m'n lief, zónder anticonceptie! Hmmm, zal ik hem eens vertellen, denk wel dat ie dat leuk zal vinden. Vandaag niets gepland staan, afgezien van een neef van mijn lief die met zijn familie later vandaag ff langskomen. Gezellig! Fijne donderdag! Liefs, Caroline
Ha ha ha Caatje,gelukkig droomde je van vrijen met jouw man ipv met Vin.Maar jullie hebben helemaal gelijk:Vin is heeeeeerlijk! Hier viel het mee.Ze kwam om 21.00,dus verwachte haar om 1.00 weer,omdat ze strak om de 4 uur kwam.Maar ze kwam om 4.00,dus dat is prima.Tess is ziek,dus die ligt met een dekentje op de bank....ik zie de kerst in duigen vallen.
pff haha, vin diesel is zooo voor mijn tijd ik ben van de Leonardo Dicaprio tijd caatje: haha, seks is misschien leuk, zonder anticonceptie misschien minder haha! Wel een leuke droom suus: beterschap voor Tess! Hopen dat ze met kerst weer beter is! Ik duim voor je Yanna heeft weer heerlijk doorgeslapen, haar verkoudheid heeft toch nog iets opgeleverd. Ben dit keer wel terug gegaan, was echt te moe nog. En Yanna slaapt nu nog, ik kon niet meer stil zitten/liggen, ook al ben ik nog steeds een beetje gaar...
Lekker dagje gehad gister Caatje. Lekker dat je gewoon je dingen kan blijven doen met kind hè?! Beterschap voor Tess. Ik was vanmorgen heel verbaasd. Ten eerste omdat ze om negen uur nog diep in slaap was en ik haar maar wakker heb gemaakt. Zat al elf uur tussen de flessen, beetje lang volgens mij. Ten tweede, ze was een heel stuk omhoog gekropen met haar puckababy aan! Hoe ze dat doet is mij een raadsel?! Haha. Denk dus dat de baby sleep niet heel handig is hier helaas. Soms in de bix ligt ze bijvoorbeeld ook opeens dwars. Ze is zo beweeglijk. Vanmorgen zelf met koppijn wakker geworden om half zes. Twee paracetamol genomen en kon dus fijn nog even slapen. Nu bijna weg. Lig lekker met Sophie nog in bed. Geef de eerste en laatste fles altijd bij ons in bed.
@emma ik bel je na de kerst even goed? @all ik ben bij de tandarts geweest, een gaatje is geboord, assistente was te laat dus duurde langer, nieuwe afspraak voor 2e gaatje dus pas 25 jan, maar ik hoorde hem later tijdens de behandeling zeggen dat er 2 afspraken afgebeld hadden, dus uiteindelijk maar gebeld of ik niet vanmiddag kon komen, valt hij nog wel in mijn pakket van 2011. Ook verstandskies komt door en moet getrokken geworden. Uitslag neuroloog : geen nekhernia gelukkig, wel een knelling in de zenuw, op het randje, als ik over 4 maanden dezelfde last heb met ik geopereerd worden, fijn (niet dus) want dan begint mijn uitkering als ik nog geen werk heb, dus duimen dat de pijn weggaat.
Caatje, leuk hè dat ze steeds meer bewust worden van speeltjes enzo! FmT, da's handig, dat je tweede gaatje nog in 2011 gevuld kan worden. Slim dat je daaraan dacht. En ik duim mee dat de pijn inderdaad weggaat. Een operatie aan je nek, bbbrrr....
@zeehondje, zeker wel, maar de operatie is in mijn pols dan daar zit de knelling, mijn nek is goed F heeft me helemaal ondergepoept tijdens het rechtop boeren dus net maar even samen in de douche geweest, ruik nog steeds poep haha
zeehondje: das zeker lang, 11 uur tussen de fles, maar mag op zich wel denk ik, zeker als ze 5,5kg of meer weegt. Max 12 uur dacht ik. Yanna ligt ook regelmatig dwars in bed of kruipt danwel naar boven of naar beneden... Ongelofelijk... balen van je hoofdpijn. Wel lekker dat je met Sophie op bed ligt caatje: ja pff, ik had vanaf mn eerste keer seks al geen moeite gehad met een zwangerschap, ook al zou het ongepland zijn, maar nu zou ik echt in paniek zijn! pfoe, even wachten nog hoor vriendje heeft hier de condooms kado gekregen, omdat ie alleen maar aan het zeuren was tegen anderen dat ie niet mocht vanwege die spiraal. Maar hij heeft nogal een hekel aan condooms, hij doet t liever niet :O pff... fmt: hopen dat je lichaam het inderdaad zelf herstelt, maar anders in overleg met uwv toch uitstel voor sollicatie vragen oid? aahh bah, dat blijft inderdaad hangen die poeplucht... Gelukkig is deze poep relatief goed te doen, wacht maar tot ze bijvoeding krijgt! zo id-kaart opgehaald, mn bonnen eens een keer gebruikt voor de luiers enzo, voor 10 euro korting luiers en nutrilon ingeslagen, is toch weel mooi meegenomen. Yanna zit nog heerlijk in de maxicosi, dus ik laat haar even zitten. En als ze wakker wordt, flesje en middagdutje en dan ga ik een soepje in elkaar brouwen voor het avond eten
Hier heeftbvriemdje vorige week ook condooms gehaald. Hij vindt ze alleen enorm duur, geen idee wat die dingen kosten. Ik ga weer aan de pil als ik geen bv meer geef.
sjoon: ik heb gekozen voor de spiraal vanwege de bv-wens. en met de pil had ik ook altijd gedoe, dus vind het wel prima dat ik het nu alsnog doe. vind condooms inderdaad ook een beetje duur en zonde geld, maar ja... Ze zeggen dat je na een bevalling niet snel zin hebt, maar ik vind het wel weer fijn hoor
Zelfs met pil vind ik het eng.Slaat nergens op,maar ik wil absoluut niet zwanger worden.En een abortus zou ik ws helemaal niet kunnen.....
Ik heb ook nagedacht over spiraal, maar er is kans dat de menstruatie heviger kan worden bij de koperspiraal. Dat zie ik niet zitten, want als het heviger wordt kan ik net zo goed een week op de wc bivakeren. Zwanger worden hoeft voor mij voorlopig zeker niet, maar een abortus zou ik ook niet kunnen. Dus mocht het toch per ongeluk zo zijn, dan is het zo. Vrienden van ons zijn door de pil en het condoom heen zwanger geworden... Dus is echt niet allemaal betrouwbaar....maar goed alle beetjes zullen helpen. En sahi, ik vond het idd ook wel weer prettig om te vrijen en fatsoenlijk te kunnen knuffelen zonder de dikke buik in de weg!!!
Oh FmT, ja natuurlijk was het je pols, oeps. Ook niet prettig, maar minder eng. Hopen dat het niet nodig is! Ik wilde eigenlijk met de pil beginnen na m'n eerste menstruatie. Omdat ik eerst zeker wil weten dat m'n lichaam helemaal zelf weer goed werkt. Maar ja, nog geen menstruatie gezien hier. Terwijl ik redelijk regelmatig was voor de zwangerschap. Maar hoogstwaarschijnlijk gaan we gewoon met condooms aan de slag. Zeker met onze voorgeschiedenis zeg maar. Nog even wachten met opnieuw zwanger proberen de raken, maar ook niet die onzekerheid houden of weer krijgen dat het niet lukken door de pil kwam. Sophie in bed gelegd net zonder puckababy. Al snel aan het mopperen. Dus in de puckababy gelegd en binnen 5 minuten sliep ze. Vind het nog steeds wonderbaarlijk soms dat ding.
bij mij zat mn buik niet per se in de weg, maar het idee dat er een baby in zat was gek voor ons. vooral tegen het einde van de zwangerschap, omdat ze gewoon al 'af' was. Was gewoon raar, alleen mijn huid zat tussen de baby en mijn vriend en dan vind ik seks niet zo passend ofzo. En hij vond het ook gek. wij hebben best lang gedaan over het zwanger worden, dus ik durf het wel aan met pil, maar vind het gewoon niet fijn, had veel last van mn stemming en menstruatie. en als het dan per ongeluk toch gebeurd, dan wil dat kind blijkbaar graag komen en is het welkom, maar vooral voor mn lijf zou het nu gewoon nog niet goed zijn, eerst even goed ontzwangeren. Yanna net in bed gelegd, maar die heeft er echt geen zin in... En ik wilde dus aan de soep beginnen, maar dat gaat m dus even niet worden.