Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Ik ga nog maar eens braaf iets in het huishouden doen. Kom later wel weer eens kijken.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou ik heb maar voorgesteld om morgen langs de universiteit te gaan om mijn voorstel te bespreken. De andere begeleidster (niet van mij, wel van het onderzoek) zei wel dat de vrouw die mijn voorstel moet beoordelen er kritisch over was... Dus ik vrees dat ik het moet gaan aanpassen of het misschien zelfs over een hele andere boeg moet gooien. :( Ik baal er wel van dat ik morgen naar de universiteit moet. Mijn hoofd staat er totaal niet naar.

@ karin: lekker dat je hebt bijgetankt! Mijn man had dat de vorige zwangerschap ook, dat ie op een bepaald moment ontzettend zenuwachtig werd. Dit keer trouwens helemaal niet nu ik er over nadenk.

@ domino: wat vervelend dat je de kleine een stuk minder voelt :( Heb je het ziekenhuis al gebeld? Ik hoop dat ze het toch gewoon nog goed heeft in je buik en ze je niet gaan inleiden... (zolang jij dat niet ziet zitten)
    Oh lekker dat poep en plas incident! ;)

@ athina: hmm nog steeds alleen gerommel dus... :( Je bent gister je slijmprop verloren toch? Dus hopelijk morgen ;)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier trouwens vanmorgen asociaal lekker 3 uur geslapen (tot 11 uur). Heerlijk! Nou maar hopen dat de komende nachten het niet weer gaan verpesten... ;) Zou het beste zijn als ik vandaag ga bevallen, lekker uitgerust :D Maar dat zal wel niet...

Het gerommel is wel nog steeds over. Hmz... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.

4. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

@Yukl: ik vind het eigenlijk ook niet kunnen, dat je nu opeens nog van alles zou moeten gaan aanpassen... Was het eerder al goedgekeurd eigenlijk? Sorry, dat ben ik even vergeten.. Wel fijn dat je ff nog lekker 3 uurtjes hebt kunnen slapen!

@Rimar: hoe is het nu???

@werken: ik hoef ook pas 3 januari weer, sterker nog: het blijkt dat ik nog ruim een week vakantiedagen extra heb, omdat ik die tijdens mijn ziekteperiode had ingeleverd, wat volgens het UWV niet hoeft! Maar die bewaar ik denk ik voor volgend jaar.

@hier: Amy begint nu 's nachts toch iets langer tussen de voedingen te laten, soms al 5 1/2 uur. Dat is toch wel erg fijn! Toch moet ik zeggen dat de gebroken nachten me nu echt op gaan breken. Ik heb zóveel moeite ook met wakker worden 's nachts, vannacht begon ze beetje te huilen, werd er wakker van, zag dat het half 3 was ofzo, maar voor ik haar uit haar bedje kon halen was ik kennelijk weer in slaap gedonderd, waarna ik om kwart over 3 weer wakker werd... Nou ja, kennelijk had ze dan nog niet heeeel erg honger, anders had ik dat vast wel gehoord :). Vanochtend werd ze om half 10 wakker (3 uur na de laatste voeding), en heb ik haar bij me gepakt, waar ze toch nog tot kwart over 11 heeft verder geslapen... Ok, nu gooi ik daarmee misschien het hele ritme weer in de war, als dat er al was, maar ik had het echt ff nodig.

Er komt vast weer babynieuws vandaag, spannend! Succes meiden!

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat is het hier rustig zeg, iedereen druk bezig met de baby'tjes of met bevallen???

Yukl; ik ben nieuwsgierig, heb je al gebeld naar je begeleidster??? O wacht, ik lees nu je volgende berichtje. He bah, moet je toch nog op pad. Hou je poot stijf hoor, want ik vind het niet eerlijk als je nu ineens van alles aan moet gaan passen. Ten eerste was je voorstel al oke, en kun jij er niets aan doen dat je nu een andere begeleidster krijgt. En ten tweede heb je daar nu gewoon geen tijd en energie voor, je hebt wel wat anders te doen zometeen!! Ik vind dat ze daar ook best rekening mee mogen houden. Kun je anders niet om nòg een andere begeleidster vragen? Tis toch best een belangrijk iets!!

Paloe; wat een snelle bevalling! Wat goed dat je niet uitgescheurd bent ofzo en dat je alweer goed op de been bent. Lekker de tijd nemen om uit te rusten, en te genieten van je mannen!!!!

Athina; dat is dan wel weer een voordeel, je verlof duurt wat langer... Maar ik kan me goed voorstellen dat je je kleine baby'tje liever wat sneller in je armen hebt, dan dat je er op moet gaan wachten...

Gwn: vermoeiend zijn die nachten he, ik moet zeggen dat ik gisterenavond ook even helemaal op was. Heb jij al een ritme kunnen ontdekken met Amy? Ik met Thijs nog niet... Ben benieuwd wanneer dat komt....

Hier; vannacht was ik echt kar-aan, mijn man heeft Thijs nog 2 uur lang op zijn buik bijgehouden, maar ik heb echt niets gemerkt. Hij heeft daarna lekker geslapen en komt netjes om de 3, 3,5uur voor een voeding. Ik heb zonder bh aangeslapen, niet gelekt, was ook weleens prettig...!
    Vanochtend ben ik met Thijs naar mijn studiegenoten geweest, even showen en beschuit met muisjes trakteren. Leuk om hen ook weer even te zien. Nu ligt Thijs in bed en ga ik hier beneden maar eens opruimen en wat schoonmaken.

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Verlof..net een brief gekregen van het UWV dat mijn verlof is verlengt..daarna nog 2 weken vakantie..ik moet ook 3 januari weer beginnen. Eindelijk eens geen werk met de feetsdagn..ook wel eens lekker..
    @Chikai..lekker ff showen met Thijs!!
    @Gwn..ritme vernaderd toch nog erg vaak de komende weken..je moet zo af en toe ook eens aan jezelf denken..

Hier de verpleegkundige van het cb geweest. Randi weegt nu 4250..nog 40 gram tot haar geboorte gewicht..ze is dus in 2 weken weer op gewicht. Ik ga de strijkplank eens te voorschijn halen..

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    even een up-dateje: vlos heeft net gebeld, ná het weekend gaan ze nog een keer strippen en diezelfde dag wordt er een afspraak gemaakt bij de gyn, voor dinsdag of woensdag... net wanneer er plaats is.
    Zit er ineens ook wel doorheen moet ik zeggen... Van het weekend heeft natuurlijk precies de enige vlos dienst die ik wat minder vind ;) zul je nét zien.. Maar oke.. nog 1,5 dag hoop voor het zover is.
    Uiteindelijk moet ik natuurlijk nog niet klagen, ik word nog doorgestuurd vóór ik 41 weken ben -maar m'n lijf is er gewoon klaar mee.. na 2 uurtjes 'op' te zijn geweest moet ik echt weer even liggen en dat ben ik wel zat eerlijk gezegd, het werkt emotioneel gewoon allemaal wat door.
    Maar oke.. nog héél eventjes :) en dan hebben we ook hier ons meisje in onze armen...

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Athina, ik hoop van harte dat jullie dochtertje zich gewoon nog voor het weekend aandient!!! En wie weet, mocht het wel in het weekend zijn, valt de vk wellicht wel mee. Ik had ook in eerste instantie de vk waar het het minst mee klikte (terwijl ik ze allemaal aardig vond hoor!), maar tijdens de bevalling was ze zo anders, zo deskundig, lief en doortastend, dat had ik echt nodig. Dus naderhand was ik er heel blij mee.

Enne.... heel fijn dat je snel wordt doorgestuurd, je lijf heeft al genoeg te verduren gehad hoor!!! ;) Red je het nog met Fae erbij??

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Moomoo en rimar succes!!!

Athina J geen 20 oktober dus;) De na weeën zijn vandaag gelukkig al een stuk minder! Zit nog wel onder de paracetamol maar raak niet meer van de wereld;) Dank je!
    En nou hup, bevallen meid!;) hoop voor je dat de vk wil strippen, hoe vaker en hoe later, hoe meer succes! Ok lees nu je volgende berichtjeJ Spannend!!! En die vk..dat komt vast wel goed, ik had het ook niet op de vk die me uiteindelijk dus wél begreep! (ze was niet bj de bevalling, maar na dat consult in de ochtend had ik ineens het volste vertrouwen in haar!) Lees dat Chikai zoiets ook hadJ Maar ik ken je zorgen;) Dat had ik dus ook bij haar;)
    Yukl haha ja ik was echt van plan om je op de hoogte te houden van ontsluiting en weeën enzo maar dat was niet echt mogelijk, zo snel ging het!;) Ik ga zo een paar foto’s spammen:D
    Olaf was trouwens 3460, hij was 9 dagen te vroeg, dus 8 dagen eerder dan Liam.
    Fijn dat je een betere nacht zonder voorweeen hebt gehad! En onweer? Hier is het zonnig met regen;) raar weer!
    Weet je dat hogescholen en universiteiten niets mogen doen wat jou vertraging opleverd? Kijk, dat die begeleider ontslag neemt kunnen ze niets aan doen, maar de goedkeuring en de mate van goedkeuring die die begeleider aan je these heeft gegeven, moet gehandhaafd blijven!
    Gusam genieten doen we zeker! Lukt het bij jou allemaal goed met je 2 meiden? Heb je een fijne kraamverzorgster?
    Karin bijtanken lukt wel redelijkJ succes bij de vk en fijn dat je goed hebt geslapen en geen weeën meer hebt nu!
    Domino hoe is het nu? OK gelukkig! GoedJ Balen van het poepen en plassen van Thijmen, zal je altijd zien!

Verlof: pff ik begin 9 december alweer!

Nou, hier gaat het nog steeds goed. Moet alleen gaan kolven om Liam bij te voeden, want hij is nu 9% afgevallen, hij weegt nu nog 3480g (vanaf 3800g) dus mr paloe is nu weg om de kolf te hurenJ Hij is nog heel moe van de bevalling, zo moe dat we hem soms niet wakker krijgen voor de voeding en hij soms wel 6 uur tussen de voedingen heeft zitten. De kraamverzorgster vindt dat we het zo moeten laten gebeuren, want we krijgen hem gewoon echt niet wakker en als het wel lukt, is hij volledig uit zijn hum en drinkt hij ook niet.. Gelukkig zijn de na weeën minder, ik raak niet meer van de wereld. Kan te maken hebben met het feit dat ik vannacht weer voor het eerst ontlasting had of doordat we vannacht redelijk hebben kunnen slapenJ De paracetamol blijft nog wel even nodig, maar als dat het ergste is! Tussen de middag hebben we zelfs weer aan de eettafel gegeten! Met Liam gezellig in de boxJ
    Olaf is vandaag naar mijn ouders, gisteren was hij thuis. Dus nu hebben we even iets meer rust en heeft mr paloe ook de tijd om echt even rustig van Liam te genieten. De rest van de dagen is Olaf weer lekker thuis en genieten we met zn 4en!

Voor lekken en zere tepel(hoven): lillypads! De kraamverzorgster raadde ze aan,ik gebruik ze nu en ik ben helemaal fan! T kost je eenmalig 25 euro ofzo, maar dat ben je ook kwijt aan borstcompressen..

10. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Vandaag ben ik na een bevalling van 4 uurtjes om 12:57 bevallen van onze zoon;

Noah James Lucas, hij woog 3780 gr bij zijn geboorte! Met Noah en mij gaat alles goed!

11. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @MooMoo: wat super en zo snel! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah!!!

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lieve Moomoo, N, R en D...GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje!!!
    Fijn dat alles goed gaat!!! Nu lekker genieten!!

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wauw, gefeliciteerd met jullie zoon!!

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ MooMoo: gefeliciteerd met jullie ZOON!!!!!!

15. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    MooMoo van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!
    Geniet er maar lekker van ,en wat een super snelle bevalling,super!

Groetjes van Dagmar

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wow, en alweer zo'n snelle bevalling!
    MooMoo, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

17. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    Hallo dames

@ hier vandaag naar de vk geweest en alles was goed!
    Als ik voor dindsdag nog niet bevallen ben ,wordt ik dinsdag gestript.
    Dus ik hoop dat de kleine zich snel gaat aankondigen.
    Gisteren de verjaardag van mijn dochtertje gehouden ,een hele leuke dag geweest maar savonds was ik dus kapot moe.
    De spanning is er nu dus vanaf ,want ik was toch wel een beetje bang dat de kleine zich opdezelfde dag zou aankondigen als de verjaardag van Romy.

Groetjes van Dagmar

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn dagmar, dat de verjaardag gevierd is en leuk geweest! Ik kan me voorstellen dat je helemaal stuk was s avonds!
    Ook voor jou nu dus een 'uitzicht' fijn!

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ moomoo: gefeliciteerd met de geboorte van Noah!!

En inderdaad, wat bevallen de oktober mama's toch snel!

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST

9 oktober
    Rimar - 35 jaar - 1e kindje

11 oktober
    Escal - 24 jaar - 1e kindje

16 oktober
    romy2003 - jaar - 2e kindje

20 oktober
    Athina- 28 jaar - 2e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje
    Domino85 - 25 jaar - 2e kindje
    Karin73 - 36 jaar - 1e kindje
    Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje

30 oktober
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

4 meisjes - 2 jongens - 3 verrassingseieren

Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's

Lijst zoeken?? Zoek op: bevallenoktober

Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.

Deel Deze Pagina