Inderdaad veel aparte namen. Die van ons komt ook niet zoveel voor (wel wat vaker dan die van zoonlief, die kwam in zijn jaar maar 1 keer voor). De tweede naam wel een stuk vaker Maar dat is dus niet zijn roepnaam.
Nee, ik denk dat Skatjuh zelf ook inzag dat ze alles negatief inziet, ik heb het ook niet bedoeld om haar weg te jagen, maar denk wel dat het goed is dat ze hulp gaat zoeken, en hoop ook echt dat ze dat gaat doen.
@Amaryllis; van harte gefeliciteerd met de geboorte van imee sofie @Joyce; Wat een schattig koppie heeft Leani @Namen; Wij hebben inderdaad alleen de roepnaam doorgegeven. Onze Stan heeft verder Gerardus Natasja naar de peetoom en peettante. Maar dat zijn dan zijn doopnamen. @Gusam; Geen idee of het weeën zijn. Mijn bevalling was al behoorlijk ver voordat ik zelf bedacht dat ik wel eens aan het bevallen was. @Mariska; Gefeliciteerd met de geboorte van Randi Elize
cherry, het eerste berichtje na het berichtje van Skatjuh was van mij. Ik ben slecht in verwoorden en heb een heel verhaal neergezet dat ze het wel heel negatief inzag en dat ze over alles klaagde. Hier was ze het zelf ook mee eens, dus denk dat Skatjuh even wat tijd voor haar zelf nodig heeft en als de kleine er is het wel even komt melden. Bedoel want voor mij is ze er niet meer of minder om! Net zo welkom hier nog!
@Yukl Yep, goed idee googlen. @Voorweeen, dames die ze hebben. Ik heb vandaag verschillende keren ongesteldheidspijn alleen onderin gehad, dan moet ik echt even gaan liggen. De pijn houdt langer aan, dus gaat niet op en af. En ik heb ook een keer krampen onderin gehad, echt krampen, scherpere pijn dus, steken zeg maar. Valt dit allebei onder voorweeen is jullie ervaring??? Ben echt nog een leek op dit gebied, maar wel fijn als jullie het bekend voorkomt.... Ben trouwens vandaag ook 37 weken. De verlos feliciteerde me gisteren, dat ik het had 'gehaald'. Nu mag je bevallen zei ze. Geeft toch een gek gevoel dan ineens he! Was vannacht ook nogal onrustig, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik voor het eerst weer alleen was in m'n eigen huisje. Dat was toch wel weer spannend na een tijd bij m'n vriend in huis gebivakkeerd te hebben. Ik weet dat ie er zo is als ik bel, maar het was toch effe wennen weer. In principe zijn (bijna) alle oktober mama's er nu of overmorgen klaar voor denk ik om thuis te mogen bevallen, toch weer een mijlpaal! Welterusten allemaal, ga zo naar m'n bedje toe. De eerste slaapronde , ben er dan toch een uur of drie later weer even uit, langer houd ik het niet vol op het moment achter elkaar. Het went....
wat denk je? Tis weer afgezwakt en al zéker niet overgegaan in echt weeën MrIC is zwaar teleurgesteld
Meid, ik hoop voor jou dat het wél door gaat zetten nu, maar dit klinkt voor mij zo herkenbaar, dat ik je niet zeker durf te zeggen dat het dit wel eens zou kunnen zijn...
Naam: Onze naam komt relatief vaak voor, maar wij vonden geen enkele andere naam mooier en beter passen bij de naam van onze oudste....
Ik vind de naam nog steeds zo mooi Balen dat het niet heeft doorgezet! :x @ karin: vanaf morgen is iedereen officieel 37 weken of langer zwanger! Een mijlpaal inderdaad
Voorweeën voelen hier niet precies zo aan als jij omschrijft, ik zal mijn best voor je doen hoe het voelt: Mijn hele buik spant samen, opkomend zeg maar en het krampt echt samen, dan drukt het van boven naar beneden en het voelt haast aan of de baby er van onderen gewoon uit geduwd wordt... Pijn doet het niet echt, dat is dan weer het kenmerk van een voowee, een echt wee voelt hetzelfde, maar doet pijn... Die steken van onderen heb ik ook al een paar keer gehad, vandaag ook, maar wat dat is??? Geen idee eigenlijk... En jippie, de 37 weken gehaald, super hoor, zeker met wat je een paar weken terug meegemaakt hebt! Slaap lekker alvast
Yukl: Ach, vandaag kan ik erom lachen Weet je wat het is... ik hoop dat hij óf dit weekend komt, óf dan nog wat langer blijft zitten omdat mijn zusje hem dan ook gewoon direct na de geboorte kan zien...
Die steken onderin heb ik ook wel eens, vandaag ook. Dan is de kleine volgens mij een beetje aan het wroeten ofzo. Het kan ook van het indalen komen. Ik zie een voorwee als een harde buik die pijn doet? Dan voel ik het trekken in mijn buik en ook in mijn rug (om die reden vermoed ik dat ik dit keer weer rugweeen krijg, helaas ).
bedankt voor de felicitaties!!! het gaat hier super. randi is geweldig..haha. lekkere bolle wangen..ze drinkt al super goed en is erg tevreden.ze lijkt op haar grote broer.. mama gaat ook goed. voel me veel beter dan na de ks van evan. nu lekker herstellen en genieten ameryllis...gefeliciteerd met IMEE!!!! idd veel mooie bijzondere namen deze maand. oja ik was vandaag 40+6..voor t lijstje
Wat heerlijk dat ze zo tevreden is en al zo goed drinkt En SUPER dat jij je ook al zo goed voelt! Geniet lekker meid
Misschien een hart onder de riem: Bij de vorige zwangerschap heb ik géén rugpijn gehad tijdens de voorweeën, ook géén rugweeën tijdens de 2x premature weeën, maar wél rugweeën toen hij eindelijk écht mocht komen.... Dussssssss, misschien krijg jij wel helemaal géén rugweeën, omdat je nu juist wél last hebt van je rug tijdens de voorweeën? *fingers crossed*
@ mariska: klinkt goed! Super dat het goed gaat! @ incognito: dat hoop ik dat maar Alleen buikweeen lijkt me een stuk prettiger