Hier nog geen baby te bekennen! Ook de voorweeen zijn vandaag minimaal. De bewegingen van de kleine trouwens ook... Ik ben de hele dag al flink aan het porren om hem even te voelen, maar meestal krijg ik een heel flauw beweginkje terug. Naja, hij zal morgen wel weer van zich laten "horen".
Escal: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Sem! Rimar: Gefeliciteerd met jullie zoontje Mark! En tja de lijst wordt steeds korter...gelukkig maar!! aankomende week kan ik ook van de lijst van zwangeren af....gek idee eigenlijk...hihihi
Thx voor jullie snelle antwoord gwn, athina en incognito. Het is niet zo dat ik het niet vertrouw maar meer dat ik wil weten hoe of wat. Zo'n kleintje in je buik brengt ook zoveel onzekerheid met zich mee! En als ze er eenmaal zijn trouwens ook nog. Het zal idd wel aan het rommelen zijn. Heb dat al wel twee weken alleen nu kan het soms behoorlijk pijnlijk zijn dus doe ik er maar een warme pittenzak op. We wachten gewoon weer verder af... Thx iig!
helaas niemand van t forum idd, maar een kennis van me is wel op de 20ste bevallen van een kleine man.
ik ben jaloers!!! Pas wel weer in de shirts enzo, broek nog niet geprobeerd ivm de na weeën Superfijn dat het zo goed ging met Olivier bij de arts!!
haha het blijft aan de gang die overeenkomsten Die naweeen zijn echt heel erg ja, zit nog steeds op elke 4 uur paracetamol en ben er vandaag nog 2 keer van out geraakt. Rusten lukt niet echt..eerst met de voeding, Liam sliep onrustig dus ik ook en nu komt er steeds iets tussen..
@Escal..GEFELICITEEERD met jullie dochter SEM!! Ook al geen zware meid.. Eigen kleren..wil nog niet echt maar dat komt mede door de wond..die voelt natuurlijk nog wel pijnlijk aan als precies daar een broek overheen komt. Het zijn ook allemaal redelijk lichte kindjes..Randi is nog steeds de zwaarste..en zo extreem zwaar was ze nu ook weer niet.
Aha, hier nog meer 'lotgenoten' die met de laatste loodjes bezig zijn... Ik voel nog he-le-maal niets. Mijn 1e was 2 weken en 3 dagen overtijd. De vk zei al dat ik daar ook nu op kan rekenen..
poehee... laten ze je zóver doorlopen dan ook? Hier gaan ze bij de vlos sowieso strippen met 41 weken (tenzij je niet wil misschien ) en als dat niet werkt, ga je met 41 + 3 door naar de gyn, voor overleg. Maar sterkte dan ook met wachten in elk geval!
Hoi Athina, tsja, ik weet eigenlijk niet hoe ze dat nu gaan doen. Maar het komt mij wel even goed uit want geloof het of niet ik zit nog midden in eenverbouwing en die kl*&%@$%^timmerman die het vandaag zou aftimmeren is opeens doodleuk NIET meer komen opdagen. We weten nu nog steeds niet waar hij is. Of wat er is. Maargoed, het moet nog wel af, dus ik hoop maar dat het nog een weekej duurt als het kan. Sorry, misschien een heel stomme vraag: maar wat is strippen? Is dat al 'opwekken', zo'n tampon erin zeg maar met hormonen? Dat kreeg ik de vorige keer, en dat hele proces duurde van woensdagochtend tot vrijdagmiddag.
ow dat is inderdaad niet handig dan pfff... wat een tegenvaller zeg! bij strippen proberen ze de vliezen aan de buitenkant een beetje los te woelen, waardoor een hormoon vrij kan komen (geloof ik) wat de bevalling kan laten beginnen. Het is niet zo dat de vliezen echt 'breken' , maar wel dat er wat gestimuleerd wordt zeg maar. Het geeft overigens ook totaal geen garanties hoor. Meer een kwestie van 'het laatste zetje geven' zeg maar...
Rimar gefeliciteerd met de geboorte van Mark! Hopelijk herstel je snel!!! Wat een kleintje zeg! Wist je dat vantevoren? Escal gefeliciteerd met de geboorte van Sem!!! Leuke naam zeg! Chikai is het al geregeld met de combiketel? Wat balen zeg!ok in orde nu, super! Hm toch niet..rot zg, zeker als het zo druk is! Tessa super meid dat jullie meisje lekker thuis is! Gusam mooie fotos! Doglover spannend! Weet je al wat je doet? Doglover, vriendlief, Olaf en ik zijn alledrie schorpioenen en het gaat heel goed! Domino fijn dat je toch weer beweging voelde! Brina de zoon van je vent is op dezelfde dag jarig als ikJ Blossom ik herken het ook niet, bij mij waren de voorweeen heel hevig, maar het is bij iedereen verschillend.. Yukl hoe is het nbu met je buik? Nog steed blauw? Alvast heel veel succes maandag al hoop ik voor je dat je gewoon morgen bevalt Super dat je zo goed hebt geslapen! Incog als het echt nog niet gaat, kan je man dan geen zorgverlof opnemen? En als het zo slecht gaat met je bekken en het feit dat je nog steeds flauw valt, heb je geen bij indicatie van de kraamzorg gekregen? Athina ze kunnen idd in het ziekenhuis je vliezen breken, volgens mijn vk krijg je alleen wel mar 2 of 3 uur voor het goed op gang komen van de weeën, anders leggen ze je alsnog aan de opwekkers of gel.. Vriezer: wij denken er hier ook over na..we hebben er geen, ook geen vriesvakjeJ In een echt goede vriezer kan je melk trouwens langer bewaren dan 3 maanden toch? Ja 9 maandenJ Lijst: jeetje de lijst van nog te bevallen dames wordt echt kort nu!
Iemand nog een idee om morgen te gaan doen? Vandaag was wel een prettige dag zo, ging vrij vlot... maar morgen wordt qua weer, wéér zo'n troosteloze dag verwacht... Vandaag dus cakejes gebakken, dag ervoor m'n buik beschilderd , en dan morgen... Ik heb weinig zin om naar familie te gaan ofzo eerlijk gezegd. Zwemmen vond m'n man vorige keer niet zo'n succes. Ballorig vind ik te ver rijden (25 minuten) ... bweh.. 'rustige dagjes' heb ik er al wel genoeg van gehad -ik wil iets dóén... misschien tussen de buien door maar even naar de kinderboerderij ofzo.. hoewel dochterlief dan ook in de speeltuin wil, waar dan alles natuurlijk kletsnat is hmmm.. nog iemand ideeen ? Ik begin mezelf toch wel in te stellen op het strippen maandag weer..
Hey meiden! Sorry dat ik er zo weinig ben, het gaat echt even niet! Het gaat in principe wel goed, ben heel mobiel en mijn bekken is echt onvoorstelbaar zo goed als het gaat. Mijn energie is alleen echt niet aanwezig. Suiker is veel te laag, bloeddruk ook. Ik tril dus als een gek, dreig steeds flauw te vallen en doe dat soms ook. De naweeen zijn nog steeds niet weg en zijn (met elke 4 uur 1000 mg paracetamol) zo heftig dat ik er gewoon van out ga als ik niet heel erg mijn best doe om op de wereld te blijven De bv is ook als een knalpot op gang gekomen vannacht moesten we even voor elke voeding 70 cc kolven en dat met de fles geven om te kijken hoeveel Liam binnenkreeg.. Ik heb steeds echt maar dat gekolft, maar mijn borsten zijn gedurende de nacht helemaal vol gelopen en vandaag kreeg ik ineens koorts. Eerst niet zoveel, maar ik ga nu richting de 40graden, met paracetamol.. Moest ze 1 keer leegkolven en daarna extreem koelen om het te remmen, had gewoon meer dan 250 cc ná de voeding van Liam! (ongeveer 60-70 cc) Het is dus ook niet zo gek dat hij maar minder dan 10 minuten drinkt, het loopt hem zo de mond in (en soms gaat het zo hard dat het zo zijn neus weer uitloopt) Ben bang voor een borstontsteking, heb ik bij Olaf ook gehad. Hopelijk niet! Dat is echt niet leuk.. Morgen komt de vk nog even kijkenJ Wel is het heel erg fijn dat Liam nu genoeg voeding binnenkrijgt. Hij was van 3800 bij de geboorte naar 3460 gisteren gegaan, vandaag was hij alweer 70 gram aangekomen! Maargoed, ik zit me hier kapot te zwetn en kan me niet echt focussen, het kost me heel veel moeite mom de typen, dus ik ga weer even stoppenJ Ik hoop echt dzt k snel weer wat meer hier kan kijken en posten Morgen, ik beloof het, kom i een foto posten van ons prachtige kleine mannetje!!! Ondanks alles mocht ik vandaag trouwens even naar buiten! Daar was ik echt aan toe! Wel met de auto, alleen even luiers kopen samen met mr paloe, maar het was wel heel erg fijn! INcog: van die 65 ongeveer weten we inderdaad omdat de kv hem vandaag voor en na de voedingen heeft gewogen om te kijken of hij ook aan de borst genoeg binnenkreegJ Onze kraamhulp is er tot dinsdag, we hebben 7 dagen van 7 uurJ Ze is trouwens geweldig, ook met Olaf! Ontzettend rot va je bekken zeg! Heb het al gepost, maar kreeg je geen bij indicatie? Hopelijk gaat eht snel weer beter .
thx Paloe - ik zal het hier maandag gelijk eens vragen... 2 of 3 uur is niet zo veel, maarja, ze moeten uiteindelijk meestal toch 'kapot' dus, dan maar 2 of 3 uurtjes om te proberen...