Heb niet echt bijgelezen want het is al laat en ik wil slapen gehoortest: ik weet niet hoe die in nederland gaat maar hier gaat deze zo: Kind & Gezin - Wat is de gehoortest voorbeeld: http://www.alain-en-veerle.be/anne-elize/thumbs/tn_gehoortest.jpg http://i.ytimg.com/vi/dEGVHRhJ908/0.jpg Ik zag ook 2 nieuwe Baby'tjes Proficiat met Mark en Sem!!!!
Goeiemorgen allemaal, @ Escal: gefeliciteerd met jullie dochter SEM! @ lijst: Kort lijstje nog idd, ik heb ook het enige (voor jullie) verrassingsei over!!! Wij weten wat het wordt,maar ik houd het lekker achter, vind het wel leuk om jullie allemaal nog ff in spanning te houden... hahahaha. @ hier: ik heb besloten niet te laten inleiden morgen. Ik denk dat we beter nog even kunnen wachten totdat uk zichzelf lekker genoeg voelt om eruit te komen en niet te forceren. Het is moeilijk, vooral omdat ik zo moe ben, maar waarschijnlijk wel de beste beslissing. Morgen vroeg de vk dan maar ff bellen en kijken wat we verder doen. Ga nu formule 1 kijken, samen met manlief. Groetjes, Elleke
@ denise: welkom, neem plaats op het wachtbankje Ik hoop dat jullie huis snel klaar is zeg! Vervelend! @ athina: haha jaaaa lastig he om wat te ondernemen als het weer zo ruk is! Hier ook last van... Misschien dat we even naar de ikea gaan, ik wil nog een krukje hebben voor in de keuken. Maar verder... Geen idee! @ paloe: wat goed dat Liam weer goed gegroeid is! Super fijn Wel balen dat jij je zo belabberd voelt (ondanks dat het met je bekken wel goed gaat, fijn! ). Ik ga hard voor je duimen dat je geen borstontsteking hebt/krijgt... Heb je wel minder last van kloven dan bij Olaf? @ joyce: in eerste instantie dacht ik dat de gehoortest bij ons anders gaat, maar eigenlijk weet ik het niet meer Ik kan me alleen herinneren dat het echt maar een paar seconden duurde, maar wellicht dat ik het gewoon ben vergeten allemaal @ doglover: ik hoop voor je dat de kleine snel uit zichzelf aandient! En hahaha formule 1, dat keek mijn vader ook altijd. Vreselijk.
** inbraak ** hallo dames! kwam even nieuwsgierigen... zie dat er nog een paar dames met BIB lopen...; heel veel succes met de laatste loodjes! en voor iedereen die al bevallen is: gefeliciteerd!!!! zag een hoop leuke namen in de lijst staan ** uitbraak**
Hier wel weer een goede nacht gehad. Zo raar, alsof ik me er in heb berust dat de baby toch niet uit zichzelf komt en daardoor rustiger slaap. Maar ik wil dinsdag wel genoeg overredingskracht hebben om de verloskundige duidelijk te maken dat ik niet tot 42 weken door wil lopen. Voornamelijk in verband met het gewicht van zoonlief (4 kilo bij 38 weken en 5 dagen). Ik denk dat ik op moment ook niet zo met bevallen bezig ben doordat ik morgen dat gesprek over mijn onderzoeksvoorstel heb... Misschien dat daarna de frustraties weer terug komen.
Goedemorgen Fay hier heeft het drinken zwaar te pakken en is volgens mij alle schade aan het inhalen Wel is ze wat kramperig ,dus voor de nacht geef ik haar infacol. Nou heb mij gisteren maar even gewogen en zit nu 2 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap @mariska, wat super zeg van 23 tot 4 slapen. Waar gaan julli heen in december? @domino, hier voelde ik de kleine ook minder aan het eind. @gusam, ah wat heerlijk dat Riley zo lief is voor haar zusje. Leuke foto ook. @incognito, hoe gaat het drinken nu? Beter zonder dat tongriempje? Is Floradix niks voor jou? Hier schommelt Fay trouwens ook erg met het gewicht. Mara net wat je zegt ze poept en plast goed ,dus nog geen paniek hier @rimar, van harte met jullie zoon en geniet lekker van elkaar! En idd wat een minikereltje @escal ,van harte met jullie dochter en geniet lekker van elkaar. @paloe, jemig wat rot dat je nog zulke naweeen hebt Hopelijk knap je ook snel weer op. Dit is natuurlijk geen pretje @inlove, heerlijk dat het allemaal zo goed gaat @chikai, hoe gaat het bij jullie nu met de krampjes? @athina, haha ja idd, Zulke bijzondere datums en gewoon niemand bevallen @doglover, hopelijk komt jullie kleine ukje snel lekker spontaan @yukl, loop je nog rond Ik heb zo'n gevoel dat je op precies 40 wkn bevalt. Heel veel succes met het gesprek morgen en laat haar maar even een poepie ruiken Zo en nu ga ik even poetsen
Goedemorgen Hier weer lekker geslapen na die klote nacht gisteren, gelukkig. En behalve wat buikpijn in bed geen last meer van voorweeen. En, iemand bevallen met volle maan?? Het valt mij op dat iedereen van 29 oktober nu nog 'over' is. Escal: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sem! Chikai: Hoe was het voor het eerst meenemen van Thijs? Blossum: Die ongesteldheidskrampjes herken ik en heb ik vooral als mijn buik moe is. Bij sommige vrouwen zijn dat de voorweeen, maar volgens mij wil dat niks zeggen over wanneer baby komt. Jammer he, dat je dat zo lastig kunt voorspellen. Ik neem aan dat ze je met 2 dagen vanaf nu gaan helpen om de bevalling op gang te laten komen, bijvoorbeeld strippen? Athina: Dat had ik ook al bedacht van die data. Tja, ik denk dat het de kindjes niks uitmaakt of de datum 'mooi' is. Dat zijn meer de mama's. Ik herken het wel dat ik iets wil doen, het duurt nu al zo lang dat je minder kunt dan normaal. Komt vanzelf weer. Incog: Gelukkig dat je je geen zorgen maakt over je kindje en gewoon op je eigen gevoel afgaat. Inlove: Meid, laat je lekker gaan , hoort er toch gewoon bij. Paloe: Wat rot voor je meid. Vervelend die naweeen. Eerst had je voorweeen, en nu wordt je ook nog geplaagd met naweeen. Nou die lilypads worden het bij mij dan dus toch niet. O jee, dat lijkt op een borstontsteking hoor door die hoge koorts. Sterkte met al die ongemakken! Yukl: Vervelend voor je toch dat het net nu allemaal niet loopt zoals je wil op school. Is echt slecht getimed... Tessa: Fijn dat Fay het drinken zo goed te pakken heeft. @Doglover + verrassingen: Ik zie nog meer verrassingseieren staan in de lijst. Of zijn die van Athina en Domino geen verrassing meer?? @overtijd: Bij onze praktijk is het ook met 41 strippen en met 41+2 naar gyn voor ctg. Als die goed is, mag je tot 42 weken thuis bevallen.
Hee karin, volle maan heeft hier helaas ook niks uitgehaald. De pijn in mijn buik blijft maar, trekt ook helemaal naar mijn liezen. Maar zolang ik baby nog voel vind ik het prima. Ik moet dinsdag weer naar de VK, maar afgelopen donderdag zei ze al dat ze niet zou strippen, heeft bij een eerste veel minder effect. Maar weet niet of ze dit dinsdag wel gaat doen? Waarschijnlijk moet ik dan vrijdag naar het ZH voor overtijdscontrole. Hun zullen dan ook gaan kijken voor inleiden want ben dan 41w3dgn. Dus we wachten af!
Karin: Mijn 'verrassingsei' is niet echt een verrassingsei . Ik wil alleen niet duidelijk in de lijst. Mocht er eens iemand op het scherm hier meekijken ofzo - die lijst komt nogal regelmatig voorbij, dan valt het gelijk op. Als ik af en toe in ál die berichtjes zij of meisje of wat dan ook type valt het niet zo op... maar vandaar dat ik in de lijst dus wel op een verrassingsei sta Hier verder ook wel goed geslapen. Ik herken je stukje yukl... ik zie zo een beetje op tegen het gesprek met de gyn. Ik ben natuurlijk dan 'pas' 41 weken ook -of - als het dinsdag is- net geen 41 weken- en als ik nét op dat moment weer wat fitter ben eventjes (want meestal is het maar van korte duur) dan zul je zien dat hij zegt 'kindje oke, mama oke , ná het weekend kijken we wel verder...' Maar oke, anderzijds hoop ik nog zó dat het gewoon uit zichzelf begint.. maarreh: Niemand dus bevallen?? Ik zie trouwens dat het het hier heerlijk weer is (vast wel ontzettend koud) dus straks toch maar even naar de kinderboerderij denk ik en aansluitend even warme chocomel drinken in het naastgelegen pannenkoekenhuis . Hopelijk slaat het weer niet om Ikea is ook wel een goede om even naar toe te gaan, maar dat vind ik vanaf hier ook weer net te ver *zeur zeur* . Veel plezier in elk geval.. En voor de mama's met kindjes: Misschien kunnen jullie vandaag weer een heerlijk wandelingetje buiten maken in het zonnetje!
@paloe je hoeft je niet schuldig te voelen meid, ik wens je beterschap en ik hoop dat je vlug opknapt, dikke knuf van ons. XXX gusam
Ah, op die manier! Ik dacht al dat ik wist wat het bij jou zou worden en dat klopt dus. En bij Domino denk k het ook te weten...dus vandaar dat het zo op de lijst staat. Veel plezier op de kinderboerderij! Blossum: Jammer . Vervelend van de pijn, weet echt niet of het wat zegt, zou wel kunnen natuurlijk dat er iets op gang komt met jouw termijn. @ bewegingen kleine Hoor veel dames dat de kleine minder beweegt. Nou dat is hier dus niet het geval. Hij is nu weer net zo druk als altijd, dus ben benieuwd hoe hij straks is buiten de baarmoeder . Ik geniet ervan als hij periodes wel rustig is, want het kost best wat energie die harde buiken.
Goedenmorgen, Hier ook geen beeb hoor Gisteravond was de kleine weer heel erg actief, zo erg dat ik ook harde buiken erbij kreeg, dus ik ga er maar vanuit dat ze haar ritme gewoon omgegooid heeft en de rest van de dag lekker ligt te pitten Vanmorgen in bed heb ik haar even wakker gepord en kreeg ik in ieder geval een reactie terug. Karin, ik heb dezelfde reden als Athina om zo op de lijst te staan, maar ik denk dat je vermoeden wel goed is . Ik vind trouwens de lijst wel zielig kort worden nu, en idd, iedereen van 29 oktober is nog over! Rimar, volgens mij was het niet bekent dat et zo'n klein ukkie zou worden, ik heb daar nog nooit iets over gelezen. Zo, ik zal me eens gaan aankleden, beeb mag nu wel komen, ga vanmiddag de allerlaatste dingetjes strijken, en dan ben ik echt helemaal klaar...denk ik
Goedemorgen!!, @Paloe..beterschap meid..ik hoop dat je geen borstonst. krijgt... @Antina..mooi weer?? Waar?? Hier is het maar niks.. @Tessa..niet te veel afvallen hé.. Fijn dat Fay nu goed begint te drinken..al een beetje gewend met 2 kids? Wij gaan in decemeber naar een landal park.. @gehoortest..duurde hier ook ff voordat het goed was..Randi lag zo lekker te slapen.. Hier een lekkere nacht gehad. Randi een fles om 11uur en daarna gelijk slapen tot half 5..beetje jammer dat Evan om 7uur alweer riep: Mama ik kan niet meer slapen..haha. Manlief lekker laten slapen tot half 10..Randi om 9uur uit bed gehaald.. Ik kan hier de eerste kleertejs alweer opruimen. Maatje 50 (had er maar 1 setje van en 1 truitje maar toch).. Vanmiddag schoonouders hier over de vloer..
Kan me voorstellen dat je maatje 50 alweer uit bent met zo'n flinkerd . Ik zit even te kijken op de lijst, maar volgens mij verwachten we straks in totaal evenveel jongens als meiden en bepaalt Doglover straks wat de doorslag gaat geven?? Ben benieuwd!
Paloe, dat klinkt toch vrij heftig! Doe voorzichtig met jezelf hoor! Hopelijk gaat de borstvoeding snel beter en heb je geen borstontsteking! Wij zijn gisterenavond naar een verjaardag geweest, we hadden de hoop dat Thijs zou slapen (hij was 's ochtends van 7.00u tot 13.00u wakker geweest), maar nee hoor, met kinderen valt niets te plannen he! Hij was wakker... Toen mijn zusje ook nog belde dat ze niet in huis kon, omdat haar sleutel krom was, zijn we na een anderhalf uur weer gegaan. Maar gezellig was het wel! De ketel doet het weer prima, gelukkig! De verwarming slaat niet meer door, we hebben heet water...Fijn! Ik wilde vandaag naar het bos, maar als ik naar buienradar kijk, is dat niet handig.... Dan maar een stukje lopen in het dorp hier!
Goeiemorgen! Toch nog best veel om bij te lezen, ondanks dat de meesten al bevallen zijn . Spannend hoor, voor de laatste dames, ik volg jullie natuurlijk met net zoveel interesse! Hier is het nu nog mooi weer, maar ja, madame wil zo nog eerst eten. Ze voorspellen alleen lichte regen vanaf 13:00, dus wij gaan toch een stukje wandelen denk ik. Is wel even lekker, en manlief en ik moeten nodig wat dingen doorspreken over onze relatie en de zorg voor Amy enzo, dat gaat lopend toch iets fijner. @Tessa: wat fijn dat Fay nu zo goed drinkt! Het mag ook wel eens gewoon goed gaan voor jullie hoor, hoop dat jullie er nu toch lekker van kunnen genieten. De rest heb ik wel bijgelezen, deels ook vannacht, dus is er niet genoeg blijven hangen om echt te reageren, sorry! @kleertjes: hier nog wel maat 50 hoor, al past 56 ook steeds beter. En mijn eigen kleren... die pas ik voorlopig nog niet . De teller staat nog steeds op 10 kg, dus de helft ben ik wel kwijt, maar ja, dat is niet zo gek met alles wat eruit is gekomen natuurlijk .
Rimar is bevallen van een zoon Mark, na een spoedkeizersnede, alles wel goed met moeder en zoon - ik geloof de 21ste.. of was het nu de 19e? 2 of 3 bladzijdes terug staat het berichtje van de buddy
Gwn: Das lief van je dat je ons met zoveel interesse blijft volgen Ik wens je een fijn gesprek met je man toe! Er verandert natuurlijk heel wat met zo'n kleine erbij, dus dan is communiceren zo nu en dan over hoe het gaat wel heel handig lijkt me. Ja, Rimar is bevallen! Met een spoedkeizersnede, maar volgens mij zijn we nog niet op de hoogte van de verdere details...