Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames hier volgen even 3 foto's van het geboortekaartje.

XXX Gusam

Voorkant kaartje:

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

Linkerkant kaartje:

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Rechterkant kaartje:

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik heb dit kaartje speciaal uitgezocht ivm de 3 handen.
    Een hand van mij eentje van Riley en dan eentje van de kleine.

XXX Gusam

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Gusam: wat een ontzettend leuk kaartje, daar heb je duidelijk over nagedacht.....

Groetjes,
    Elleke

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Hier weer even een sms-update van Brina:

Sms gisterenavond 22.13u: "Hoi hoi, weer even een update! Heb door de gel 1 cm ontsluiting!! Ook ben ik vanavond gestript. Morgen kijken ze verder en dan hopen op meer ontsluiting... trusten! Liefs, Brina"

SMS vanochtend 10.29u: "Hoi meiden, ik lig nu aan het infuus dat wil zeggen dat ik nu word ingeleid en dat ons meisje vandaag komt! Liefs, Brina"

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Vannacht een onrustige nacht gehad, ik ging om 21.15u naar bed, manlief kwam Thijs om 21.30u brengen, want hij had honger... was aan het mekkeren. Niet gegeten echter. Om 22.30u bij ons in bed, om 23.30u wel gegeten. Toen was hij echter klaar wakker... dus tot 1.30u mee bezig geweest.... Om 4.00u weer eten, toen om 8.00u. Maar gelukkig toen geslapen tot half tien...En net om 10u wilde meneer weer eten. Het ene moment dus vier uur tussen de voedingen, het andere moment maar 2...
    Phoe hee, op een gegeven moment breekt het je toch wel op...

Nu zometeen even boodschappen doen, vanmiddag en vanavond kraamvisite, dus dat wordt nog even pittig....

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@brina ik hoop voor je dat het snel aanslaat, en dat je je beebje snel in de armen mag sluiten.

XXX Gusam

9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Gusam: mooi & lief kaartje zeg!

@Brina: ik duim ook mee dat het snel opschiet en allemaal zo soepel mogelijk verloopt.

@Doglover: sterkte meid, neem je eigen tijd hoor!

@Chikai: ja, die nachten breken je best op hè? Hier ook weer zo'n rare nacht. Overdag laat ze wel regelmatig 4 uur tussen de voedingen, maar na de eerste nachtvoeding komt ze nu weer vaak om de 3 uur en soms nog minder idd. Komt vast vanzelf goed...

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ domino: hahaha dat had ik van de week ook, dat ik de lakentjes opeens niet meer kon vinden! En nog steeds niet... Maar zoonlief sliep al binnen een maand alleen in een slaapzak dus ik denk ook niet dat ik ze ga bijhalen.
    He, hoe gaat het met het gerommel?

@ ooitmamavan3: fijn dat het goed gaat met jullie! :)

@ gwn en chikai: sterkte met de gebroken nachten ;)

@ gusam: lief kaartje!

@ brinatjuh: spannend, vandaag dus weer babynieuws! :D

11. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ja, die lakentjes wilde ik gaan gebruiken voor de reiswieg en het gewone wiegje, daar heb ik dan een dekentje met lakentje, vind dat zo schattig staan. Heb er zelfs nog 1 gekocht met zoiets van mijn kleine zus ofsow, maar die is dus ook spoorloos :(

Het rommelt hier nog steeds, maar volgens mij is het niet te timen, ik heb nog nie zo op de tijd gelet, ga zo eerst maar eens proberen te slapen en dan kijk ik wel weer, kan ook maar zo zijn dat het gewone harde buiken zijn, kweetooknie :D

Gusam, mooi kaartje hoor, en leuke tekst.

Brina dus ook aant bevallen, de 29ste word ook erg leeg dan nu :D

12. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Yukl, ik kan me wel voorstellen waarom je iedere keer roept dat je vliezen maar gewoon moeten breken, dan weet je tenminste waar je aan toe bent :D Nu zitten we maar te wachten en te wachten.... en te wachten :p

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Domino: ik duim voor je dat het tóch doorzet! :)

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Jaa dat wachten begint echt een beetje saai te worden ;) Ik heb ook echt geen zin in dit weekend, ze duren me veel te lang de laatste weken. Ben blij als het weer maandag is. Gelukkig slaap ik de laatste tijd de hele ochtend dus dan gaan de dagen nog enigszins snel.

Ik ga voor je duimen dat het doorzet!

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey, weten jullie dat misschien? Je mag niet lijnen tijdens de bv-periode, maar is dat omdat je voldoende voedingsmiddelen binnen moet krijgen, of (ook) vanwege afvalstoffen die vrijkomen als je afvalt? Want dat laatste gebeurd dan toch ook als je afvalt door het geven van borstvoeding (wat bij sommigen kennelijk zo is), of als je weer redelijk fanatiek gaat sporten? Ik zou nl wel graag in de komende maanden weer wat meer 'in shape' raken, zonder te lijnen, maar door weer te sporten en gezond te eten enzo.

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hmmm, gwn, dat weet ik niet.... Ik kan me voorstellen dat je wel wat wilt gaan doen... Bij mij vliegen de kilo's eraf, moet juist extra eten om niet te laag uit te komen.... Alleen heb ik nog een flubberbuikje, maar daar stoor ik me nog niet zo aan. Hopelijk kunnen wat andere meiden je helpen!

Nog-niet-bevallen-dames: wachten duurt zolang, vooral als je de laatste bent en al zoveel baby nieuws en bevallingsverhalen hebt gehoord.... Hopelijk begint het bij jullie snel dames! Een dikke knuffel vanaf hier!! **** spreekt even de baby'tjes toe: Kom baby's, jullie mama's en papa's zitten met smart op jullie te wachten!!! Hier buiten is het ook leuk!!!! *******

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gwn: sporten in combinatie met gezond eten mag gewoon :) Dat staat althans in het boek van Stefan Kleintjes. Het gaat er met name om dat je jezelf niet uithongert/ een crash dieet volgt. Maar er zijn inderdaad talloze vrouwen die toch afvallen tijdens de borstvoedingsperiode. En dat kan geen kwaad. Gewoon lekker sporten en gezond eten dus :)

@ chikai: dank je :D

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemiddag :)

Nou om 14 uur komt de mevrouw van de JGZ. ben benieuwd. Zo te voelen is Fay aangekomen, maar vind het wegen zo wel spannend. Ik merk nu dat ik toch wel onzeker ben geworden. Dit komt gewoon door dat ze zo ziek is geweest

@snel bevallen, idd volgens mij is dit forum echt van het snel bevallen :D:D
    @Karin ,van harte met de geboorte van jullie zoon en geniet van elkaar!
    @gwn, Hier gaat Fay ook altijd heel geluzig van start en valt dan al snel weer in slaap.
    @escal ,fijn dat Sem het zo goed doet :) Oh wat vreselijk van je bevalling :( . Ik ken het Hier was Mason ook een sterrekijker en heb ook eerst de persweeen moeten wegpuffen en vervolgens ook 2 uur geperst. Prachtige foto!
    @yukl, Wat een knap kereltje heb je toch! ohhhh oliebollen * water loopt in de mond *
    @athina, van harte met de geboorte van jullie dochter en geniet an elkaar!!
    @moomoo, he balen zeg van de voeding :( Hopelijk komt hij nu snel aan.
    @kwebbelsnoes, oh wat rot zeg en vooral die nachten hakken er dan zo dubbel hard in he :( Hopelijk gaat het echt snel beter.
    @regenboogje, Ja is idd lang 53 cm. Mason was hier ook 54 cm bij de geboorte en manlief en ik zijn beiden klein :D
    @domino, snap je helemaal betreft de knip. bij Mason ook een knip gehad mdie ook nog eens verkeerd was gezet. Heb er maanden last van gehad. Nu geen knip en het was heerlijk om gewoon gelijk normaal te kunnen zitten :D Hopelijk zet het door bij je!
    @gusam, knuffel en hopelijk voel je je snel beter!
    @paloe, van harte met je verjaardag! Kan me goed indenken dat Olaf jullie gemist had. Gelukkig zijn jullie weer lekker thuis
    @incognito, hoe is het met je? Knap je al iets op?

19. denise38

denise38 Lid

21 feb 2010
    83
    0
    0
    Hilversum
    @ yukl: tx! Ik sta er weer op jippie. Ik ben 38 en het wordt ons 2e kindje, geslacht nog onbekend!

2 dagen overtijd inmiddels. Maarja, onze 1e was 2 weken en 3 dagen overtijd!!!!

Dinsdag a.s. komt vlossie langs, ze gaat dan misschien - als ik dat wil - strippen. Geen stripshowtje, maar je weet wel..... Nooit meegemaakt by the way, wie heeft hier ervaringen mee?

Voor alle dames die overtijd zijn: voelen jullie al 'iets'? Ik alleen een klein beetje zere onderrug, maar dat heb ik al een week ofzo. Geen harde buiken, geen voorweeen, niks komma nul.

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik vind het ondanks dat ikzelf al bevallen ben, toch wel spannend voor de overige dames.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina