Even een korte reactie! @ Brina en Domino, zet hem op meiden!!! @ Hier, na gisteren en vannacht gekolft te hebben en het gevecht met Noah om uit de fles te drinken, is hij maar 20 gr aangekomen. Wel iets, maar nog niet genoeg. Mijn productie is dus blijkbaar goed genoeg nu, in 15 minuten bijna 125 cc, maar (waarschijnlijk) niet voedzaam genoeg. De keuze is hier dus eigenlijk voor mij gemaakt, over op flesvoeding
He bah vervelend dat je nu over moet stappen op flesvoeding als je zo graag borstvoeding wil geven . Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Wel prettig dat je nu weet wat je beeb binnen gaat krijgen. Hopelijk gaat het goed komen!
Dat vind ik ook, het wordt ook echt spannend zo voor de laatste dames!! Ik kijk elke keer vol verwachting, maar ook om gezellig mee te kletsen, ook voor de laatste dames die nog moeten. MooMoo, wat jammer dat je over moet op fv.... maar goed, je wilt wel dat je kleintje goed groeit! Vanmiddag de buren op bezoek gehad, zouden om twee uur komen, dus ik wil om half 2 Thijs gaan voeden, staan ze ineens op de stoep! Maar Thijs sliep verder en heeft nu om half 4 eten op, dus 5,5 uur ertussen!!! Nu wachten tot manlief thuis is en dan vanavond zijn tantes/ooms op bezoek....
Hoi meiden, Als eerste wil ik iedereen die bevallen is van harte feliciteren. Ik sta nog niet op het lijstje zou iemand mij erbij willen zetten? Ik ben nu zwanger van nummer drie en vandaag 40 wk en 6 dgn zwanger van een jongetje. Ik heb al een zoon van bijna 5 en een dochtertje van 2,5 jaar. Omdat ik al maanden met bekkeninstabilitiet loop en bijna niets meer kan heeft de verloskundige mij met precies 40 weken gestript helaas heeft dat helemaal niets gedaan. Twee dagen later nog een keer, maar helaas weer geen succes. Gister had ik weer controle en heb ik een doorverwijzing naar de gynecoloog gekeregen voor overtijds controle waar ik vannochtend terecht kon. Gelukkig was alles met de kleine goed en heb ik gelukkig goed nieuws gekregen. Morgen ochtend wordt ik ingeleid ik had erg graag thuis willen bevallen, maar ik trek het niet meer om af te wachten tot het zelf komt. Heb al ruim 4 weken flinke voorweeen en verga van de pijn door BI. Slapen doe ik ook al een paar nachten bijna niet meer. Mijn oudste had deze week vakantie van school en ze zijn samen bijna de hele week overdag al bij opa en oma, omdat ik er nu niet echt voor ze kan zijn en dat ik echt verschrikkelijk. Ik mis ze zo als ze er niet zijn, maar ik kan gewoon niet meer. gelukkig begreep de gynecoloog dat volkomen en word ik morgen dus ingeleid. Hopelijk gaat morgen alles voorspoedig. Ik moet zeggen dat ik wel erg zenuwachtig ben hoor, maar ook wel weer opgelucht dat het nu echt gaat gebeuren. Iedereen die nog moet bevallen succes.
@ tessa: en hoe is Fay gegroeid?? @ denise: ik ga zo je gegevens aanvullen. Ik word hopelijk maandag gestript. Er zijn een aantal dames hier al eerder gestript, bij de 1 wel succesvol en bij de ander niet. Spannend dus... @ moomoo: he bah, wat vervelend, knuffel! Hopelijk gaat Noah lekker groeien nu je over gaat op flesvoeding @ chikai: ik probeerde de visite inderdaad ook altijd tussen de voedingen in te plannen. Dat is met flesvoeding toch een stuk makkelijker, ik geef echt niet zo graag de borst waar anderen bij zitten (behalve als de mensen dicht bij me staan zoals bijv. mn moeder). Manlief stuurde iedereen ook altijd naar huis als het tijd was voor de borst, heel fijn
@ cinderella: spannend meid! hopelijk heb je een voorspoedige bevalling! Maar he, als je toch morgen wordt ingeleid, kom dan maar direct binnenkort je babynieuws brengen. Dan kun je direct op de geboortelijst
yeahhhhh, ik ben blij Fay is in 9 dgn tijd 145 gr gegroeid Gezien het vele drinken hadden we wel een iets hogere stijging verwacht, dus moeten we de voeding gaan verdikken. Vlg week donderdag wordt ze opnieuw gewogen. Verder mocht ik als Fay zo onrustig en gestresst bleef slapen in haar bedje ,haar daar ook op de buik leggen. Maar ze raade eerst aan evt een radio op Fay haar kamer neer te zetten. Ze is namelijk veel lawaai gewend en wellicht belemmerd dat haar slapen nu ,omdat het zo rustig is op haar slaapkamer. @moomoo, he balen dat de keuze op deze manier gemaakt wordt. Hopelijk gaat het met de flesvoeding goed en komt kleine uk snel aan.
OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST 26 oktober denise38 - 38 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje Domino85 - 25 jaar - 2e kindje Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje 30 oktober Doglover76 -33 jaar-1e kindje 2 meisjes - 1 jongen - 2 verrassingsei Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Lijst zoeken?? Zoek op: bevallenoktober Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
@ tessa: wat goed!! En je hoort vaker dat baby's beter op hun buik slapen. Ik zou het proberen Ik ga het bij deze uk denk ik ook doen.
Oeh! Nog 6 te gaan! (Toch?) Spannend hoor! Zet hem op dames! We gaan voor iedereen vóór november . Ik dacht hier vanmiddag even te gaan tukken op de bank, maar de buuf van achter vroeg of ik zin had een stukje te gaan wandelen met haar en haar zoontje (is 4 dagen jonger dan Amy). Was gezellig! Nu weer bijna tijd voor voeding, misschien kan ik daarna nog ff slapen, zie wel. We hebben we de calorieën van het lopen er meteen aan gegeten met poffertjes . Dat is wel lastig trouwens, met 2 wandelwagens een redelijk krap restaurant naar binnen...
@yukl, idd buikslapen vinden ze vaak fijner. Daar komt bij dat ze Fay in het ziekenhuis 2 wkn op haar buik hebben laten slapen, dus is de omschakeling voor haar nu extra moeilijk. In de box ligt ze rustig 4 uur achter elkaar op haar buik te slapen.
cinderella: spannend! En succes! Ik bereid me stiekum ook al weer voor op een inleiding, net als bij mijn 1e.....
@ gwn: heerlijk, poffertjes! Ik zoek inderdaad altijd ruime restaurants uit. Nu al helemaal, nu zoonlief liever rondloopt in een restaurant. Gelukkig hebben we een aantal leuke kindvriendelijke plekken hier in de buurt, waar kinderen zeeen van ruimte hebben. @ tessa: ik kan het me wel voorstellen dat kleine kinderen op de rug slapen helemaal niets vinden. Als ik buikkrampen heb, lig ik ook liever opgekruld. En in de buik lig je natuurlijk ook zo. Als je het eng vindt, kun je misschien een aerosleep kopen? Hier kreeg zoonlief een afplatting door het slapen op de rug, vandaar dat ik hem denk ik liever op de buik leg.
even snel doorheen gelezen... hier gaat alles goed, lekker genieten van onze kleine meid. vandaag weer wezen wandelen en even in de stad geweets. ook bij mijn zus op bezoek geweest ion belgie. ze was helemaal gelukkig dat ze haar nichtje weer mocht knuffelen. zo leuk iedereen blij te maken met een wondertje. iedereen geniet van de eerste dagen/weken en voor de dames die nog mogen succes en hopelijk voor november! ik denk aan jullie! knuf escal en sem
Hoi meiden!! Ik wil echt zo graag meekletsen maar het lukt me gewoon steeds niet!! Zo jammer! Ik lees wel af en toe even bij hoor! Ik heb het gewoon super druk met drie van die mannetjes Met Morris gaat het nog steeds heel goed! Hij is heel tevreden. Hij slaapt de nachten helaas nog niet door maar alles op zijn tijd.. hij komt nu om de 4 uur dag en nacht dus dat is nog best te doen. De oudste twee hebben nu herfstvakantie dus vandaag ben ik lekker met ze naar de bios geweest en oma paste voor het eerst op Morris! Lekker hoor even de deur uit met de mannen! Daarna nog even lekker naar de Mac geweest en hun dag kon niet meer stuk! Ik ga nu even een poging doen om bij te lezen maar weet niet of het gaat lukken hihi liefs Milse