Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Vandaag 40 weken! :$ Wie had dat gedacht, ik niet...

En wat een ruk nacht heb ik weer gehad. Naast die voorweeen die de hele nacht nog hebben voortgeduurd (gelukkig wel veel minder pijnlijk, maar wel dusdanig aanwezig dat ik er onrustig door sliep), werd ik om half 12 door een anoniem nummer gebeld. Ik schrok me rot en durfde niet op te nemen :) Maar vervolgens werd er ook geen voicemail achtergelaten en niet nogmaals gebeld. En zo stom, om de 1 of andere reden werd ik er ontzettend onrustig van. Ik heb manlief 2 keer verzocht het huis te inspecteren omdat ik opeens allemaal rare geluiden hoorde ;) Dus ik heb mezelf daarmee lekker wakker gehouden.

2. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Goedemorgen!
    Jeetje Yukl! 40 weken vandaag!! Ga jij eens even heel snel bevallen!!;)
    @Athina: nou zeker wat een verhaal!! Ongelooflijk zo snel van 2 naar 10 cm logisch dat je het niet weg kon puffen!
    lekker dat het nu goed gaat en ook met de super trotse papa en zus! Leuk hoor twee meiden!! geniet er van!

@hier: Zo weer kraamvisite.. ik ben echt gebroken van de nachtvoedingen, het begint me nu op te breken. Manlief is ook gebroken en bekaf naar zijn werk gegaan. Morgen maar even lekker uitslapen!
    Manlief had Morris vanmorgen nog even bij mij op bed gelegd en toen kwam na een paar minuten Senna er ook bij liggen. Zo lief hij ging al zijn knuffels halen voor Morris en tegen hem kletsen. Wat wordt je daar toch blij van!!

Ik weet niet of ik vandaag nog mee kan lezen maar ik ga mijn best doen;)

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    **** VERLAAT BUDDYNIEUWS VAN BRINATJUH ******

(Toen de sms binnen kwam, lag ik al in bed... sorry!!)

"Hoi lieve meiden, Vanmiddag (gisteren dus) om 17.22u is onze meid geboren! Haar naam is Felicia Michelle Jenny en haar gewicht is 3110 gram. Ze is echt een mooi meisje! Liefs, Brina"

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant

Incognito; ja, ik heb de doek al 2x geprobeerd, een keertje naar de markt gelopen en een keer naar de Ikea, we moesten een nieuwe matras, maar die wilden we pas na de bevalling kopen. En natuurlijk hebben we daar lekker even gegeten! Echt superhandig, een draagdoek!!
    Ehm, en over alle kilo's kwijt zijn: ik was in de kraamweek alles al bijna kwijt, dus tja, borstvoedingskindjes slurpen je helemaal leeg. Ik kreeg wel de tip mee om verdeeld over de dag meerdere keren te eten en dat helpt wel, ik ben nu al een paar weken op hetzelfde gewicht...

Athina: pffffff, dat was wel even heftig zeg, zo'n snelle bevalling ook !!! Jeetje, in 3 persweeën geboren.... Maar wat fijn dat het nu alweer beter met je gaat. Lekker genieten he, en als je het leuk vindt, wie weet over een paar weken eens afspreken?

Hier heeft Thijs het gelukkig goed gedaan vannacht, zo om de 3 uur gekomen voor een voeding. Zelf niet echt lekker geslapen (te diep in te korte stukken), die nachten gaan je inderdaad wel opbreken zeg (en dan ga ik nog vroeg naar bed!) Weinig plannen voor vandaag, vanmiddag kraamvisite van een nichtje die op 8 dec is uitgerekend....

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

@yukl hier is de nacht na haar voeding van 2 uur goed verlopen, ze kwam toen om 6 uur pas weer en daarna om half 9, dus toch een redelijk rustige nacht gehad.

XXX Gusam

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

@brinatje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. geniet ervan meid.

XXX Gusam

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik ben ook al 12 kilo van de 20 kwijt,,,,,4200gram baby, veel vruchtwater en grote placenta en dan verder weer druk en bv.
    Zolang de bv goed loopt en je goed eet is het geen probleem volgens de kraamhulp,,,,dat nemen we dan maar aan.

Brinatjuh, Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleine meid!!

Hier druk druk en moe. De kleine meid slaapt nu wel in de wieg maar komt dus wel eerder en doet er lang over weer in slaap te vallen na de voeding. Maar goed, kan haar niet altijd in mn bed houden dus hopen dat ze haar wiegje snel heel fijn vind.
    Verder zat ze dinsdag weer op haar geboortegewicht en zijn we al een paar keer lekker gaan wandelen.

Hoe is t met jullie hechtingen? Ik heb geen last van de mijne dus die blijven zitten tot ze oplossen (of ik haal ze zelf los) Maar die ongelofelijk vervelende *&^% aambeien, echt zzooooooooooooo irri

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    GEFELICITEERD met de geboorte van Felicia!!!!

9. denise38

denise38 Lid

21 feb 2010
    83
    0
    0
    Hilversum
    oh Yukl, ik leef echt met je mee. Ik wil ook steeds maar bevallen, ik ben het zo zat!

Iedere dag weer meer striae erbij op m'n buik. En ik heb nog steeds geen enkel teken van mijn lichaam dat er iets gaat gebeuren, geen voorweeen ofzo.

Gisteravond lag ik in bed en ik dacht wat te voelen, steekjes. Maar toen ging ik even plassen en daarna was het weer helemaal weg.

Hoe gaat het nu met je? Voel je nog steeds weeen????

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Yukl: Ja, dat blokvoeden met 8 uur is toch haast onmogelijk? Nee, ik denk zelf ook niet dat het veel kwaad kan, ik zit nog steeds op mijn startgewicht nu en niks eronder en ik moet er nog steeds 6 kwijt van de oudste, dus eh, voorlopig nog reserves genoeg ;)
    Balen van die nacht zeg, ongelooflijk!!!!

Milse: Fijn dat alles zo goed gaat! En dat zijn zeker van die ongelooflijke geluksmomentjes, die je die gebroken nachten heel eventjes doen vergeten! Hopelijk slaapt Morris snel door en kunnen jullie weer bijtanken!

Chikai: Ja, ik moest ook een boterham extra gaan eten en een beker extra melk drinken.. . Dat lijkt trouwens ook te helpen :)
    Fijn dat de draagdoek zo goed bevalt! Hier vandaag ook een erg huilerig mannetje, dus die draagdoek ga ik denk ik zo maar eens uit de kast halen!

Veel plezier met de kraamvisite vanmiddag! En ik hoop ook voor jou dat Thijs snel doorslaapt en je weer kunt bijtanken!

InLove: Ik hoop dat ze snel langer doorslaapt en je betere nachten gaat maken!

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Pff, net de verloskundige gebeld (ik durfde niet, heb heel lang zitten dubben) en kreeg de waarneemster aan de lijn. Ik heb gevraagd of ze me al eerder kunnen strippen ipv maandag pas want zit er even helemaal doorheen. Begon ook weer te huilen toen ik mn verhaal deed. Nu gaan ze me morgen bellen om het morgen in te plannen... Ik hoop wel dat ze een beetje op tijd bellen anders zit ik daar ook de hele tijd op te wachten.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ brinatjuh: gefeliciteerd met de geboorte van felicia!

@ denise: heb nog steeds last van voorweeen, maar ze zijn alleen pijnlijk als ik zit. Ik zit dus echt niet lekker ;)
    Ik hoop voor je dat jij ook snel gaat bevallen! Dat wachten is inderdaad helemaal niets...

@ incognito: haha ja nog genoeg reserves inderdaad ;) Ik hoop dat bij mij de kilo's er straks ook afvliegen hoor, zou ik helemaal niet erg vinden ;)

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

BEVALLEN

Milse - 8 sept - 35+0 - Morris - ? gr
    Regenboogje82 - 10 sept - 36+0 - Stan - 2435 gr
    marijke87 - 12 sept - 36+2 - Jesse - 2750 gr
    Nienchen83 - 14 sept - 37+4 - Romy - ? gr
    Mamamanuela - 16 sept - 38+5 - Roxan - 3030 gr
    GWN - 21 sept - 38+6 - Amy - 3105 gr
    Joyce1990 - 27 sept - 38+0 - Leani - 2990 gr
    Nonja - 27 sept - 40+1 - Luka - ? gr
    Manuela23 - 28 sept - 38+5 - Djemy - ? gr
    Iris89 - 29 sept - 37+3 - Charlize - 3240 gr
    Tessa81 - 30 sept - 37+5 - Fay - 3480 gr
    Zeemeermin - 30 sept - 39+6 - Chloë Rose - ? gr
    Chikai - 1 okt - 39+2 - Thijs - 3260 gr
    Rodelief - 2 okt - 39+6 - Nils - 3720 gr
    Quendy - 3 okt - 39+0 - Lizzie - 3240 gr
    Ooitmamavan3 - 4 okt - 40+4 - Brandon - ? gr
    Annie25 - 4 okt - 40+0 - Lizzy Fay - ? gr
    Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr
    mink - 6 okt - 38+4 - Stef - ? gr
    margotmarcel - 7 okt - 40+5 - Esmee - 3678 gr
    Heppie - 7 okt - 37+4 - David - ? gr
    Amaryllis - 8 okt - 38+4 - Imee Sophie - 3440 gr
    Mariska72 - 8 okt - 40+6 - Randi Elize - 4290 gr
    DianaV - 9 okt - 40+0 - Ylva - 3860 gr
    Regenboogje - 11 okt - 40+4 - Ricardo - ? gr
    Vita - 12 okt - 41+3 - Fien - 4250 gr
    InCognito - 13 okt - 39+0 - Olivier - 3745 gr
    Lovely Me - 14 okt - 39+5 - Zulay Aaliyah - 2963 gr
    skatjuh87 - 16 okt - 41+4 - Jasper Sebastiaan - 3590 gr
    Gusam - 18 okt - 38+5 - Chanelly Angel Ebony - 2890 gr
    CherryAyden - 18 okt - 38+5 - Aiden Isaiah - 3400 gr
    Pina82 - 18 okt - 41+0 - ? - ? gr
    InLove - 19 okt - 40+4 - Lune - 4200 gr
    paloe - 19 okt - 39+6 - Liam Chaz - 3800 gr
    Elena22 - 19 okt - 42+3 - Damian Wesley Anton - ? gr
    Escal - 19 okt - 41+1 - Sem - 2960 gr
    MooMoo - 21 okt - 40+2 - Noah James Lucas - 3780 gr
    Rimar - 21 okt - 41+4 - Mark - 2740 gr
    romy2003 - 26 okt - 41+3 - Lizzy - 3260 gr
    Karin73 - 27 okt - 39+5 - Marc Lucas - ? gr
    Athina - 27 okt - 41+0 - Katelynn Eline - 3840 gr
    Brinatjuh - 28 okt - 39+6 - Felicia Michelle Jenny - 3110 gr

Stand: 21 jongens - 21 meisjes

Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST

26 oktober
    denise38 - 38 jaar - 2e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje
    Domino85 - 25 jaar - 2e kindje

30 oktober
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

1 meisje - 1 jongen - 2 verrassingsei

Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's

Lijst zoeken?? Zoek op: bevallenoktober

Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.

15. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Brinatjuh: gefeliciteerd met de geboorte van Felicia!!!!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ domino: oh ja, je zei dat je zo laat pas weer een controle had. Lijkt me ook een beetje gek? Heb je daar al over gebeld?

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Ga toch ff schrijven... wilde het loslaten, maar ben geloof ik forum verslaafder dan ik dacht...:)
    @ korte nachten: toch lastig, denk ik, als je juist je rust zo nodig hebt en dan toch steeds wakker moet worden. Ik leef met jullie mee, zal straks bij mij ook wel aan de orde zijn aangezien ik bv wil geven en dus niet een voeding aan manlief kan overlaten....
    @ hier: ik heb nogsteeds weeën, redelijk regelmatig, gemiddeld om de 5 minuten (varierend van 7 tot 3 minuten), maar ik ga nog niet bellen. Ik heb nog wel ff een vraag: ik heb nu ook steken in mijn vagina zeg maar, herkent iemand dit? ik vind het zo vreemd, omdat ik die pas sinds gister heb en als ik het moet omschrijven is het net of er iets scheurt....
    Ik ga zo nog even boodschappen doen, gewoon om er ff uit te zijn en ff een frisse neus te halen.
    Vanmiddag maar weer een keer met mijn klokje erbij tijden gaan opschrijven, ben er mee gestopt omdat ik er zelf helemaal neurotisch van wordt....
    Tot later,
    Groetjes,
    Elleke

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @ brinatjuh: gefeliciteerd met de geboorte van felicia!

@ incognito: als je jezelf goed voelt zal dat toch ook wel zo zijn lijkt me... en is natuurlijk ook wel fijn om terug te zijn op gewicht! Mijn zus is met BV 10(!) kilo kwijtgeraakt bovenop haar zwangerschapskilo's zowel de kleine als mijn zus aten goed. gewoon kijken naar hoe je jezelf voelt en hoe de kleine groeit zou ik zeggen.

@ BV/ fles, ik ben zelf ook over moeten stappen naar de fles omdat sem niet kon drinken bij mij (te klein mondje dus pakte amper de tepel) na pogingen met tepelhoedjes ook nog niet. na twee dagen was ze zoveel afgevallen dat ik bij moest gaan voeden. ook de fles pakte ze eerst moeilijk maar het was zo heerlijk om haar te zien drinken dat we bij de fles zijn gebleven. achteraf zei de VK ook dat ze waarschijnlijk nooit aan de borst zou kunnen drinken... even moeilijk geweest maar nu blij met mijn tevrede meisje.
    tip aan alle dames die nog willen starten met BV. stel je er op in dat als het niet lukt je het beste wilt voor je kleintje. het lichamelijk contact dat je met bv hebt kun je ook na de fles geven. genieten van een tevrede kindje op je buik na de fles is ook genieten!

knuf

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    nou meid,

klinkt als een begin, de steken heb ik ook gehad en zeiden dat het kan zijn dat de kleine dan verder in aan het dalen is.
    heel veel succes en ik hoop dat het doorzet:)

20. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!!

@Brina: van harte gefeliciteerd met de geboorte van FELICIA!!!

@Doglover: hoe is het nu verder? Je bent toch verslaafder dan je dacht ;), maar voel je je nu ook iets beter geestelijk? Sterkte nog ff! Steken in de vagina herken ik niet, sorry.

@voorweeën enzo: hier begon het ook uit het niets hoor! Dus als je niks voelt, zegt dat helemaal niks volgens mij.

@Yukl: ik duim mee voor je dat ze lekker op tijd bellen en dat het allemaal voorspoedig gaat straks.

@Lijst: evenveel jongens als meisjes nu, nog 1 jongen en 1 meisje en 2 verrassingseieren te gaan zag ik? Maar er was nog iemand op het laatst hier komen kijken, toch? Zou die niet vandaag ingeleid worden? Sorry, ben even je naam kwijt... heel veel succes iig! Of loop ik een dag achter en ben je gewoon al bevallen ;).

@Hier: nog steeds alles prima, het is nog steeds een lief, tevreden en makkelijk meisje. Vannacht heeft ze van kwart over 10 tot half 3 en van half 3 tot 7 tussen de voedingen gelaten. Helaas ga je zelf dan toch weer later slapen en duren die voedingen ook wel even, dus was nog zó moe dat ik met haar naast me nog in slaap gesukkeld ben tot uur of 10. Nu weer aan de was, strijk, rest van het huishouden, nog boel kleren om uit te zoeken, enz. En natuurlijk gaat de kat dan net lekker nú op schoot zitten :D. Nou ja, dan wacht de was nog maar even ;).

Ik wilde ook nog wat vragen, maar wat was het ook alweer... Oh ja, ze trilt af en toe opeens zo met haar onderlip. Echt maar eventjes, ze is dan niet aan het huilen, en voelt ook niet koud aan ofzo. Herkent iemand dit? Ze kan trouwens haar hoofd al best heel goed omhoog houden als ze goed wakker is en kijkt de hele wereld rond, zó leuk om te zien!

Kop op laatste dames! Nog nét voor november, moet kunnen :), ik duim voor jullie.

Deel Deze Pagina