Moomoo, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het lijkt een beetje op wat wij met Stan hebben gehad. Bij hem kostte het op dat moment gewoon te veel moeite om uit de borst te drinken. Je hebt kans dat het over een tijdje beter gaat. Zeker als ie de fles wel goed leeg krijgt. Van het geelzien kunnen kindjes suffer worden en daardoor ook meer moeite krijgen met drinken. (geleerd van tante en zusje werkzaam in ziekenhuis).
Yukl, een hele dikke knuffel van deze kant. Hopelijk wil jullie kleintje zich zeer binnenkort komen voorstellen aan jullie.
* breek in* Yukl: lees elke dag even mee om te kijken of er wat gebeurt en meid ik hoop dat ze je eerder gaan strippen en probeer nog een beetje te rusten dan voel je je misschien wat beter! * breek uit * Oh ja natuurlijk wil ik alle oktober mama's van harte feliciteren met de nieuwe aanwinsten. Geniet ervan!!!
Ook zo wat: mijn hele lichaam schreeuwt dat ik ongesteld ga worden . Daar had ik dus even niet op gerekend, zo snel, en ook niet gewild...
Hoi hoi, Ff een kort berichtje,. Heb net de vk gebeld. Heb nu iedere 3 minuten weeën die zo ongeveer in elkaar overlopen (hooguit een minuutje ertussen). Ze komt rond 3 uur ff langs. Ik houd jullie op de hoogte, Elleke
doglover: oeh, spannend! zet m op!!!! Brina: Gefeliciteerd met jullie dochter Felicia!!! Paloe vroeg geloof ik naar mijn melkproductie. Die is behoorlijk, vooral links omdat ik vanwege de borstontsteking steeds die kant als eerst moet geven. Rechts heb ik veel minder. Toch krijgt jelmer volgens mij voldoende achtermelk binnen, want hij was in een week bijna 300 gram aangekomen!!!! borstvoeding en afvallen: ik ben nu al 4 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, maar eet voor mijn gevoel meer dan genoeg dus kan er niks aan doen dat de kilo's er zo hard afvliegen.
Doglover, veel succes!!! Spannend hoor, hoop dat het daadwerkelijk doorzet en je snel je kleintje in je armen kunt houden!!
Wat ik me afvraag: hoe hebben mama's de 2e/3e/4e bevalling van hun kinderen ervaren, nadat je natuurlijk een eerste bevalling hebt meegemaakt? Dan weet je tenslotte al meer wat je kunt verwachten en stap je er niet (net zoals mij) geheel onervaren en onbekend in... Ik ben daar wel benieuwd naar, is het mee- of tegengevallen en wat dan?
Doglover, ook van ons succes gewenst! We houden het in de gaten hier, hopelijk gaat alles voorspoedig!
doglover heel veel sucses , hopelijk heb je je kleintje snel in je armen . hier gaat inmiddels weer alles goed , gisteren met djemy toch maar even langs de huisarts gegaan want hij spuugde steeds flink wat slijm en was spier wit en heel blauw om z´n mondje en gezien zijn hartafwijking vond ik het toch wel eng , de huisarts heeft me weer gerust gesteld alles was goed !! moet alleen in de gaten houden of hij geen koorts krijgt , maar vandaag gaat het weer helemaal goed , net even boodschappen gedaan want justin word maandag alweer 5 en dat gaan we morgen lkkr vieren, ik las hier trouwens het een en ander over buik slapen , hoe kun je je kleintje dan het beste neer leggen want djemy vind het ook super fijn maar k vind het zo´n eng idee om hem de nachten op z´n buik te leggen , verder wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend , en voor de dames die nog moeten bevallen kom op !!! jullie kunnen het !!! dikke knuffel voor iedereen
Yukl aaaaahhhh oliebollen!!! (nee, ik blijf er vanaf kilos moeten er ook weer af) Kan me voorstellen dat je nu echt zoiets hebt van KOM! Vandaag 40 weken kleine van Yukl, kom! Doglover oh zo!!! Dan snap ik het dank je! Domino lakentjes teruggevonden? Oeh rommelen, spannend! Ooitmama dank je! Gwn bedankt! Lekker dat je even hebt gewandeld! Gusam wat een mooie foto!!!(kaartje) Brina spannend!!! Denise yes, ben 2 keer gestript, bij mij deed het vreselijk veel zeer maar dat is lang niet bij iedereen zoJ Succes! (bij mij was de 2e keer succesvol, maar het kan ook zijn dat ik toen gewoon al bezig was, Beetje moeilijk inschatten vanwege de voorweeen die ik al weken had..) Moomoo Hier was Liam in 2 dagen maar 10 g aangekomen en ik geef nog steeds bv. Heb je al een gesprek met de lactatiekundige gehad? Cinderella succes met de inleiding! Pff Liam drinkt meestal nog steeds elke 2 a 3 uur.. ik ben heel benieuwd hoe het met zijn gewicht gaat nu..of hij nu wel aankomt. Als hij volgende week niet genoeg is aangekomen denk ik erover om over te stappen op flesvoeding, of misschien af te wisselen.. Voeden: ik voed ook gewoon als er visite is, dan ga ik met Liam op de slaapkamer zittenJ Slapen: Liam slaapt echt het liefst op zijn zij! Buik hebben we nog niet geprobeerdJ vandaag voor het eerst met zn 4tjes een stukje gewandeld!!! kon wat mij betreft al veel eerder, maar met Liam zijn gewicht was het nog niet handig. Hadden hem nu ook goed warm erin liggen met een kruik erbijJ
Ik kom er ineens achter dat ik al veeeeel te lang niet online ben geweest! De tijd vliegt enorm met zo'n kleintje, niet normaal gewoon... Allereerst: @ Romy: Gefeliciteerd met Lizzy! @ Karin: Gefeliciteerd met Marc! @ Athina: Gefeliciteerd met Katelynn! @ Brinatjuh: Gefeliciteerd met Felicia! En Doglover: Succes!!! Je kunt het! Het gaat echt opschieten met onze lijst, leuk om te zien! @ Yukl: Sterkte meissie, ik hoop dat ze je op tijd kunnen helpen morgen en dat het strippen dan ook aan gaat slaan. Een kleine update van onze kant: Afgelopen woensdag is er een mevrouw langs geweest van het consultatiebureau, o.a. om Imee te wegen. In 1,5e week tijd was ze ruim 6 ons aangekomen! Ze weegt nu bijna 4 kilo, niet normaal hoe hard dat gaat. Ik wist al wel dat ze was aangekomen want ze voelde een stuk zwaarder dan in het begin, maar zoveel?! Dat had ik niet verwacht. Ze krijgt nu echt van die spekarmpjes en -beentjes, en een onderkinnetje hihi Ik lees dat er al een aantal meiden hun gewone kleren weer aan kunnen? Tjee, dat is vlot! Lekker hoor! Ikzelf mag niet klagen hoor, voel me prima zoals ik er nu uit zie maar mijn oude broeken komen nog maar tot halverwege mn bovenbenen...Dus gewoon de positiebroeken nog maar even aan, ik weiger om nieuwe broeken te gaan kopen. De borstvoeding loopt hier goed, t was even een pittige start met enorm pijnlijke tepels maar het gaat nu steeds beter. Met een beetje geluk helpt dat ook wat met gewicht kwijtraken, aangezien echt afvallen natuurlijk nog niet mag. Zijn jullie erg bezig met je gewicht?
Ja, heb vanmorgen gebeld en idd was het dus niet goed, nu moet ik aankomende dinsdag op controle komen, was verkeerd ingepland En nu maar hopen dat ik dat niet ga halen natuurlijk 8)
Yukl, weet je al wat meer of je eerder gestript kunt worden? Doglover, spannend, je bent nu vast aan het bevallen Brina, gefeliciteerd met jullie dochter Hier alles rustig, nog maar maximaal 2 weken, en mijn huis is een puinhoop
@Afvallen: ik PROBEER er niet teveel mee bezig te zijn, want dat vind ik nog te vroeg, maar die 10 kg die er nog zitten wil ik natuurlijk liever morgen kwijt zijn dan volgende week. Ik pas mijn oude broeken ook nog niet, gelukkig komen ze wel weer omhoog, maar ze kunnen met geen mogelijkheid dicht. Ben ook absoluut niet blij met mijn lijf, overal striae, volgens mij sommigen van ná de bevalling, en een ontzettende blubberbuik, dikke kont, nou ja, je kan het wel bedenken. Komt vast een keer goed