Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier ligt ook alles al klaar.
    behalve het 1e setje die neemt mijn nichtje mee als de bevalling begint.

Hier is het weer een beetje rustiger, de vk is wel geweest, maar het word nu op mijn ziekzijn gegooit. inwendig onderzocht en mijn baarmoedermond is nog een tuutje, dus nog geen begin.
    verder is de kleine nu wel helemaal ingedaalt, afgelopen dinsdag kreeg ik het advies meteen liggen als de vliezen breken, maar nu ligt de kleine vast en hoeft dat niet meer.
    verder was alles goed.

Ik ga naar mn bedje dames.
    truste
    XXX Gusam

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Chikai: Dat klinkt wel als kraamtranen hoor :) Dat zíjn namelijk juist de emoties :)
    Goh, is Thijs alweer 8 dagen nu dan???? Ja, ff denken... ja... Jeeeeetje, wat gaat dat snel! Heeft je man nog wat langer vrij, of lukt dat niet?
    Heerlijk dat jullie zijn gaan wandelen, het is ook nog zo'n lekker weer nu :)
    Super mooi dat Thijs nu al zo reageert op het gitaarspel van zijn papa, daar zou ik ook van vol schieten hoor!
    Lekker van genieten en de tranen even laten gaan hoor meid, als je dat niet doet, kun je namelijk in zo'n akelige postnatale depressie belanden, zeiden ze toen tegen mij.
    Echt leuk te lezen dat het zo goed gaat bij jullie!

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gusam: Tjah, dat is dus wat ik bedoelde, ik kan je echt niet zeggen wat het is, dat is hier dus ook vaak zo.... op zo'n momenten bel ik dan dus ook niet en als ik het dan later vertel op de controle, gooien ze het hier ook op ziek zijn.... :S Moet morgen ook weer urine meenemen, omdat ze denkt dat ik dan misschien wel weer blaasontsteking zou kunnen hebben (heb ik deze zwangerschap geloof ik nog helemaal niet gehad!)

Meid, slaap lekker, hopelijk is je buik weer snel rustig!

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hey alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie lieve kindjes en geniet er van
    ik ga snel weer verder heb een huildende dochtertje agerm:(

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incognito; dat denk ik ook, normaal ben ik niet zo emotioneel, maar nu echt wel.
    Ja, Thijs is vandaag alweer een week oud, dat gaat echt zo snel!! Gelukkig heeft m'n man nu nog een week vakantie, dus dat is echt fijn. We zeiden van de week nog; we voelen ons net op vakantie in ons eigen huis, heerlijk! En het wordt prachtig weer komende week, dus dat wordt nog heerlijk genieten!
    Het gaat heerlijk, onze blauwe wolk is heel groot :):)

Weltrusten nu echt!

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

BEVALLEN

Milse - 8 sept - 35+0 - Morris - ? gr
    Regenboogje82 - 10 sept - 36+0 - Stan - 2435 gr
    Marijke1987 - 11 sept - 36+0 - Jesse - ? gr
    Nienchen83 - 14 sept - 37+4 - Romy - ? gr
    Mamamanuela - 16 sept - 38+5 - Roxan - 3030 gr
    GWN - 21 sept - 38+6 - Amy - 3105 gr
    Joyce1990 - 27 sept - 38+0 - Leani - 2990 gr
    Manuela23 - 28 sept - 38+5 - Djemy - ? gr
    Tessa81 - 30 sept - 37+5 - Fay - 3480gr
    Zeemeermin - 30 sept - 39+6 - Chloë Rose - ? gr
    Chikai - 1 okt - 39+2 - Thijs - 3260 gr
    Rodelief - 2 okt - 39+6 - Nils - 3720 gr

Ooitmamavan3 - 4 okt - 40+4 - Brandon - ? gr
    Annie 25 - 4 okt - 40+0 - Lizzy Fay - ? gr
    Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr
    Amaryllis - 7 okt - 38+3 - Imee Sophie - 3440 gr
    Mariska72 - 8 okt - 40+6 - Randi Elize - 4290 gr

Stand: 8 jongens - 9 meisjes

Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb Zeemeermin even op de lijst gezet, zij is de moeder van Chloe Rose.

Verder heb ik me even afgezonderd van het forum om wat rust te krijgen. Juist door alle geboortes en foto`s ( wat ik overigens super vind voor de nieuwe ouders ) verlang ik steeds meer naar onze kleine. Ik ben me er echt wel van bewust dat ik de laatste tijd behoorlijk negatief was, maar dat komt door alles wat hier gaande is. Niet alleen maar door het overtijd lopen. De spanning loopt hier soms hoog op en dan zit het mij ook erg hoog.

Ik zal Doglover gewoon op de hoogte blijven houden van nieuws maar voor alsnog is dit er niet, geen gerommel en geen bevalling.

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Goede vroege morgen! ;) Dit keer viel ik gisteravond snel in slaap, maar prompt schoot ik om 5 uur wakker en was ik niet meer in slaap te krijgen. Misschien als ik mijn best er op had gedaan, maar zoonlief wordt waarschijnlijk ook zo wakker dus ik besloot uit bed te springen. ;)

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: en, hoe smaakten de cupcakes? Heerlijk hoor :D Lief trouwens dat je mannetje eieren heeft gescoord bij de buren :)

@ inlove: haha je was er lekker op tijd bij inderdaad :D Dat vind ik trouwens wel prettig aan de tweede bevalling: je moet dan gewoon bellen op het moment dat je de eerste wee duidelijk herkent. De vorige keer kreeg je de instructie pas te bellen bij weeen die om de zoveel minuten kwamen en zo lang aanhielden.
    Je hebt me trouwens op ideeen gebracht. Zodra de bevalling zich aandient, ga ik snel alles klaarzetten voor de kraamzorg/vk (het staat al wel op de slaapkamer, maar ik las dat ze graag een strijkbout hebben staan waar ze alles op kunnen zetten). Dan hoeft manlief niet te gaan zoeken naar alle spullen.

@ chikai: oooh zwijmel, dat is ook wel een heel vertederend moment zeg! Aaaah! En heerlijk is dat he, die eerste keer naar buiten :) Hier was het de eerste keer een klein blokje om haha. Maar zo trots dat ik was :D

@ gusam: he, balen dat alles nog potdicht zit! :( Wel fijn om te weten dat de kleine nu goed ingedaald is :)

@ skatjuh: heeeee, ik had stille hoop dat je zou zijn bevallen. Ik die lijst afspeuren naar jouw naam ;) Helaas! Je begint nu toch langzamerhand aardig overtijd te lopen zeg...

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik had gisteravond een flinke huilbui omdat ik me zo vreselijk dik voel :( Blegh. Had echt even zo'n moment 'ik wil niet meer! ik wil niet nog 5 weken rondlopen en NOG dikker worden'. Ik wil gewoon die controle terug over mijn lijf. Maar goed, het is weer gezakt gelukkig ;) 's Avonds heb ik volgens mij ook altijd een opzwelmoment, dan voel ik me altijd wat pafferiger dan de rest van de dag.

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Shit, ik heb net een immens grote mug zien vliegen. Brrrr. Nu hoor ik hem de hele tijd zoemen maar ik zie hem niet meer! :(

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Zo, ik ben gistermiddag weer uit het ziekenhuis gekomen.
    We hebben nog een gesprek gehad met de neanatoloog, Fay gaat echt steeds beter en mag van de intensive care en naar de medium care. Ze ligt nu nog wel op de ic ,maar dat komt omdat de andere afdeling nog vol is. Ze verwachten dat de kans da Fay schade aan dit alles overgehouden heeft echt nihil is. Toch willen ze met 1 en 2 jaar haar terug zien. Dan wordt ze onderzocht door een neonatoloog, fysiotherapeut en psycholoog. Uiteraard moeten we vlak nadat ze uit het ziekenhuis is nog wel een aantal keer naar de kinderarts.

@weeen, nou het ging ineens zo snel hier. Om 13.30 had ik 5 cm en waren de weeen niet echt dat ik zeg extreem. Ik moest douchen van de vk en bellen als het niet ging ( anders kwam ze om 15.30) Toen stond ik onder de douche om 13.50 en werden ze heel heftig en om 14.05 schreeuwde ik naar manlief, ga maar bellen ,want die druk van onderen is niet uit te houden. Toen de vk 10 min later kwam was het 8 cm. 14.45 mocht ik persen en 3 persweeen later was ze er om 14.53. Echt voorweeen heb ik nooit gehad, ond het meer krampen. Of het moet hetzelfde zijn hihi.
    @ incognito, buddy :D Ben je gewoon helemaal vergeten gisteren te sms'en.Om te laten weten dat ik weg mocht. Alles ging ineens zo snel. Je houd het wel heel spannend met je voorweeen. Ik ben benieuwd of je vandaag gestript kan. Moet haast wel toch. Fijn dat je mannetje thuis is. Mijn moeder is wel thuis nu ,maar voelt zich echt heel erg ziek. Ik ben bang dat als ook Fay straks thuis is het niet heel lang meer zal duren.
    @paloe, leuk gehad gisteravond?
    @amaryllis, van harte met de geboorte van jullie dochter!!!!
    @milse, oh morris alweer een maand. Wat vliegt de tijd he.
    @domino, fijn dat de controle goed was. Misschien trapte de kleine die 2 dgn meer naar binnen toe?
    @joyce, mooie foto van jij en je dochter hoor.
    @gwn, ja dat is dan best moeilijk om he er nog een beetje een weg in te vinden.
    @Yukl, ik heb hier ook alleen de roepnaam doorgegeven. Fay haar complete naam is: Fay Ann. Vroege vogel ben je :D:D Wat rottig zo'n huilbui :( Hopelijk voel je je vandaag een stuk beter!!
    @mariska, van harte met de geboorte van jullie dochter!!! Wat fijn dat ze al zo tevreden is. Geniet lekker van elkaar.
    @karin, dus jij ook al flink aan de voorweeen. Wel fijn het die 37 wkn grens.
    @cherryayden, ik weet niet hoe je het had verwoord ( heb het niet gelezen),maar denk dat het wel goed was. Skatjuh bleef idd wel heel erg in het negatieve hangen.
    @inlove, spannend. Vannacht iets doorgezet?
    @chikai, spannend allemaal zeg zo zonder kraamhulp. Wat mooi dat Thijs zo reageerde op het muziekje.
    @gusam, toch loos alarm. Nou hopelijk knap je ook snel een beetje op.
    @Skatjuh, he balen ,had ook wel verwacht dat je misschien bevallen was.

Hier nog even een paar foto's van Fay van gisteravond, zonder heel veel toeters en bellen :D Bekijk bijlage 99659

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Op de foto is haar armpje heel dik, helaas was dat net doordat haar infuus is misgegaan (moest een nieuwe aan) en ze houd nog steeds wel vocht vast.
    Bekijk bijlage 99660

14. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wat een scheetje, hoop dat ze snelt zo opgeknapt is dat ze mee naar huis mag!

Doorgezet,,,nee zit nog met bolle buik op de bank zonder enig krampje.
    Wel veel harde buiken vannacht maar die waren niet pijnlijk, dus denk dat ik het weekend ook weer oversla,,,,,

15. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Dat gevoel heb ik er dan ook bij, dat ie aan het wroeten is ;) met z'n koppie naar beneden.

Hier heb ik het ook al verschillende keren in m'n rug gehad, daarom dacht ik ook, o jee, straks krijg ik misschien ook rugweeen...

16. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Hahaha, lachen.... :D :D ;)

17. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @ Chikai Leuk om te horen hoe het gaat daar! Lekker emotioneel zijn, lijkt me eigenlijk best fijn straks die ontlading. Leuk om te horen dat je man gitaar speelt. Die van mij doet het ook en ik verheug me erop als hij dat straks voor de kleine doet, doet ie nu ook al trouwens ook weleens, al zit ie nog in de buik....

@ Yukl Kan hier ook huilen om niks, dan zit ik er even doorheen, vooral als ik moe wordt. Sinds ik weet dat huilen ook een functie heeft om je hormoonafval kwijt te raken (vertelde iemand), vind ik het geen enkel probleem meer. Dan is het alleen maar nuttig en logisch dat je het doet. ;)
    Ja irri is dat he, muggen. Op de een of andere manier willen ze mij hier niet meer sinds ik zwanger ben....hoop dat je hem gevonden hebt.

@ Tessa Fijn dat je naar huis mocht. Ben jij dan alsnog gewoon natuurlijk bevallen? Dacht dat je ingeleid was....Fay Ann, mooie naam zeg. En ze is een flinke baby niet of is dat echt het vocht? Fijn dat ze de goede kant op aan het gaan is.....hoop voor je dat ze snel gezond en wel weer mee terug naar huis mag.

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    How ironic.....

Ik kom jullie NIET vertellen dat ik gestript ben.... dat ging namelijk niet.

Niet omdat ik nog geen ontsluiting heb, dat weet ik nog niet.

5 minuten voordat ik moest vertrekken kregen we telefoon; de verloskundige.

Ze had een bevalling......... Ik wil ook!!!!! ;)

Ze hoopt vanmiddag om 16 uur terug te zijn en dan mag ik alsnog komen :)

Best ironisch eigenlijk.

Ach, maakt niet uit, ik ga dadelijk lekker met mijn mannetjes boodschappen halen en dan vanmiddag naar de vk. Ik verwacht toch niet dat ik gestript kan worden, heb nergens last meer van gehad, behalve die voorweeën die toch niets doen, dus of ik nu of vanmiddag te horen krijg dat ik nog even geduld moet hebben, dat maakt ook niet uit :p

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Heerlijk te lezen dat het zo goed gaat zeg :) Dat van die 'vakantie in eigen huis' dat is een goede omschrijving zeg :D
    Ja, jeetje, alweer een week.... ik vind het ongelooflijk! Milse vertelde gisteren al dat Morris alweer 1 maand is, wat gaat de tijd snel!!!!
    Meid, geniet nog maar met volle teugen van die grote blauwe wolk, hopelijk gaat hij nooit meer over :D (Wij genieten hier nog steeds namelijk :) )

Deel Deze Pagina