Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :)
    Liam heeft best veel last van krampen, zo zielig!! En als hij een fles heeft gehad, spuugt hij er heel veel uit.. We gebruiken de difrax S fles, met Olaf ging dat goed maar nu dus niet echt.. iemand tips voor een fles?
    Olaf is zon schat, hij geeft me tepelhoedjes en doekjes aan en bedient het kolfapparaat voor me;) De eerste dagen had hij het moeilijk met het delen van de aandacht, maar dat gaat nu ook echt super!
    Ben zo blij met mijn mannen en hoe het gaat!!!

Morgen gaat mr paloe voor het eerst weer werken! Olaf gaat naar de gastouder, zodat ik even uit kan vogelen hoe het alleen gaat;)
    Komt wel goed! Vrijdag wordt een uitdaging, dan heb ik Olaf en Liam allebei thuis!

Straks mr paloe masseren:) ff quality time samen:)

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Grappig, gaan we daar een apart topic voor openen? ;) Alleen moeten Paloe en ik even wachten tot we gestopt zijn met de bv, dus het is maar goed dat jij nu ook nog niet wilt Bakkeren :D

Ik wil ook graag een derde! En een vierde :)

3. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    dat zal ik ook net snel vergeten.. maar toch beleef ik het nu al meer als soort roes alsof ik het gedroomd heb, gek is dat toch van moeder natuur. ik riep de 2e dag ook al, als je ziet wat ik ervoor terug heb gekregen, verliefd op ons kleinetje, 'ik zou het zo weer doen'. ik kon zelf niet geloven dat dat uit mijn mond kwam haha.
    maat anders zou iedereen maar 1 kind krijgen toch?

grt regenboog

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Graag gedaan meid, ik hoop op een goed enacht voor jullie!

Tjah, ze gaan snel genoeg praten hoor en de dagen gaan straks steeds sneller! Dan ben je 's avonds blij als je aangekleed bent, bij wijze van spreke ;)

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    haha :p

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja super he!ben zo trots!helaas te laat met de camera:)
    heb je al op de wegschaal gestaan?heb ik daaroverheen gelezen?:)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Nou, als het niet méér wordt, zal het wel meevallen, toch? Dan denk ik dat je ze toch ver leeg hebt hoor.... (druppelen valt ook onder 'leeg' )

Ja, lang leve Sonja, gaat goed komen! Ik heb toen maar 2 maanden de tijd gehad, toen was ik weer zwanger ;)

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    WOW, die komt goed aan!

En dat toeschietreflex blijft bij sommigen gevoelig, maar na verloop van tijd (ik geloof 6 weken) dan zou het helemaal niet pijnlijk meer zijn? Weet je wel zeker dat hij goed hapt? Want hier doet het helemaal geen pijn eigenlijk....

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meiden, ik ga kolven en dan slapen. MrIC geeft ukkie om 23u de fles met afgekolfde melk, zodat ik nu al naar bed kan.

Welterusten en hopelijk voor iedereen een goede nacht!

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Wilde jullie ff welterusten wensen.
    Hoop dat iedereen een beetje lekker slaapt.
    Hier nog niet veel verandering, hoop gerommel, maar geen echte doorzetting, we zien het wel weer.

Groetjes,
    Elleke

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    dat kolven,,,,,,,hoe doen jullie dat. Ik sta dan echt op klappen. Bedoel dan komt de kleine dus om 4uur pas en dan zou ik vanaf nu tot 4 uur niet voeden. Dan ben ik zeiknat en heb pijnlijke borsten. Ook t voeden voor Lune is dan niet fijn, dan gaat t veel te snel in het begin.

Sonja B, dat gaat hier ook weer gebeuren! Ben al wel al 12 kilo kwijt en we lopen nu dagelijks wel weer veel (zwangerschap veel met de auto gedaan) maar ik ga ook weer sbakkeren. Ideaal.

Regenboogje,,,,,dat is idd ook wel erg ongelukkig geknipt. Ik ben recht naar achteren gescheurd. Niet veel meer wel diep, heel irritant. Hechtingen voel ik niet als ik zit, wel als ik door mn knieen ga enz. Hoop dat t snel goed genezen is.

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik doe ook mee met Sonja! (Na de bv dan idd...) Leuk, weer een topic met bekenden ;).

@Joyce: veel sterkte, schrikken zeg! Hopelijk valt het allemaal mee.

Trusten!

Oh ja, net heeft manlief voor het eerst een hele voeding uit de fles gegeven, ze drinkt ong. 105 ml dan. Heb 190 ml gekolfd, leek me best ok dan :) En ook voor het eerst samen in het grote bad geweest, was erg fijn!

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

@flesjes hier heb ik de flesjes van avent, en ik ben daar zeer tevreden over.

Slaap lekker allemaal.

XXX Gusam

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yukl ja dus ik had eroverheen gelezenJ Ik zit nu dus ook nog op ongeveer +10J Of iig, vorige week zondagJ Het lijkt me inderdaad gek om te weten dat het de laatste keer is dat je zwanger bent en bevalt.. maar.. misschien krijgen jullie nog wel een 3e;) je weet het niet!..
    INcog oh haha moet je manlief nog even overtuigen van een 3e/4e? Komt vast goed;)
    Hihi dat blij zijn als je savonds aangekleed bent, dat ken ik wel ja;)
    Haha ja, nu zal het wel langer dan 2 maanden duren toch?;) Ik viel toen een halve kilo in de week af, vond dat wel een prima tempoJ
    Mr paloe hier heeft het al steeds over de derde, hij wil zsm beginnen met de verbouwing (muurtje zetten om van de studeerkamer een slaapkamer te maken) hahaJ Mja, duurt hier nog minimaal 2 jaar..
    Hahaha ‘mijn darmen’ haha;) lig helemaal dubbel!
    Milse :D ben blij te horen dat een derde leuk is! Vermoedde het al;) wij willen ook nog een derde en ik vermoed ook nog wel een 4eJ
    Regenboogje zo! Die is goed aangekomen!
    INlove wat bedoel je met hoe doen jullie dat met kolven? Ik kolf sochtends en savonds leeg, dan krijgt Liam met de fles. Verder leg ik gewoon aan. Moest eigenlijk alleen sochtens leegkolven, maar dan zit ik snachts weer zo vol dat hij geen achtermelk krijgt..
    GWN oh lekker met zn 2 in bad! Heerlijk genieten!

:D vloei al sinds gistermorgen niet meer!:D En voel me nog steeds goed dus ik denk dat de antibiotica heeft gewerkt!:D

Sonja: jaaa haha samen is goed! Nee nu nog niet, ik begin als ik stop met de bv, waarschijnlijk is dat al snel, voor 9 december maar ik ben aan het denken over manieren om het toch door te kunnen geven.. Daar moet ik eerst mijn lesschema voor weten:S

Knuffelen: jaaa heerlijk is het he! Zo zonder buik!:)

15. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Ik kom me ff melden, zonder babynieuws :(:(:(:(
    Ik heb vannacht heerlijk geslapen, ben er rond 4 uur ff uitgeweest omdat ik ontzettend moest plassen, maar daarna gelijk teruggegaan naar bed en heerlijk verder geslapen tot ongeveer 7 uur.
    Ben benieuwd wat de vk vanmiddag zegt, zij is niet mijn favoriet, maar daar zal ik mee moeten leven. Ik verwacht dat ik deze week nog doorgestuurd ga worden naar de gyn.... 41 weken controle ofzo iets hadden ze het vorige week over. Nou ja, ik wacht het maar weer af en ga maar weer een dag proberen door te komen.
    Sorry dat ik zo depri klink, maar ik ben echt stinkend JALOERS op jullie die (bijna) allemaal al bevallen zijn....
    Groetjes,
    Elleke

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

@doglover een hele dikke knuf meid.

XXX gusam

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou ik las dat iemand (dacht incog) lekker naar bed ging en dat manlief de laatste voeding met de fles deed. Dus dan sla je 1 voeding over (je kolft wel eerder maar maakt ook weer nieuw) dat red ik niet. Ik zou dan alsnog om 00uur op moeten om te kolven dan kan ik dus net zo goed voeden

18. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    ahhhw doglover! Even een dikke knuffel! Maar.... jij hebt straks wel het allerjongste pukkie van ons allemaal! Dat is ook heel leuk!;)

19. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,

Ga zometeen even naar de kapper. Een vriendin van mij is kapster en die heeft nog ff tijd voor me. Hoop dat mezelf ff laten verwennen helpt om me ff beter te voelen.
    Geboortekaartjes zijn bijna af, nog 2 te gaan en dan alleen de lijntjes nog maar.
    Ga straks ook ff een foto maken van de "lege" babykamer, de volgende foto is dan de "gevulde" kamer.....
    Groetjes,
    Elleke

20. denise38

denise38 Lid

21 feb 2010
    83
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden,

Nou, ik pink een traantje (denkbeeldig) weg. Oktober is voorbij en ik zal dus geen oktobermamma zijn. Dat had ik mooi niet verwacht!

Morgen 1 week overtijd. Heb echt het gevoel dat ik volgend jaar nog steeds zwanger zal zijn, jonge jonge. Nog steeds geen teken van een bevalling or whatever.

Ik kijk er zelfs naar uit om morgen gestript te worden door vlossie.

@ Elleke: ik leef met je mee meid. Jij zal het ook wel flink zat zijn!!

Deel Deze Pagina