Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Meid, als dit voor jou op dit moment de beste keuze is, dan is dat heel begrijpelijk!

Hopelijk voel jij je snel een stuk beter :) (En beval je snel!)

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mooie foto's tessa :) !

skatjuh: gaan ze wel proberen te strippen bij 41 weken? Want dan heb je tenminste nu iets om naar uit te kijken? Ik vond dat zelf heel prettig vorige keer... Ook al was dat toen bij 41+ 3 , het beleid is hier tegenwoordig aangepast, dat ze bij 41 weken gaan strippen en als dat niet werkt, ga je naar de gyn, voor inleiden etc. te bespreken. Ik hoop dus dat ze bij jullie ook met 41 weken wat gaan doen , zodat het nu écht aftellen is!
    En chloe rose dus van zeemeermin... daar had ik nog niet aan gedacht :) weer iemand meer op de lijst erbij...

ik hou het verder kort... net uit bed en we moeten zo naar de prenatal, foto's kijken die tijdens de mama mazzeldagen gemaakt zijn.... ik ben héél benieuwd!
    Fijne (zonnige!) dag allemaal!

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Een strijkbout om alles op te zetten of een strijkplank?

Voor jou een bijzonder vroege goede morgen zeg :D Ach, dan heb je nog wat aan je dag :D

Ja, de cupcakes smaakten heerlijk zeg :) Ik ga straks wat kleurstof kopen en dan kan ik ze de volgende keer ook versieren met gekleurde glazuur, joehoe :D

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Aaaaaaaaaah :( Dikke knuffel voor jou! :D

Maar eh, iedereen zegt t tegen je (dat zie ik wel op je hyves), nu moet je het alleen zelf nog gaan geloven: Je bent nog hartstikke dun!!!!! (op je buik na, maar dat is logisch, toch :p )

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incognito; he, nou ik hoop voor je dat het strippen wel gaat werken vanmiddag hoor!! Maar een beetje bezig blijven helpt wel het beste volgens mij, anders duurt wachten echt zo lang.... En die grote blauwe wolk wil ik niet meer kwijt hoor!!

Skatjuh; hopelijk mag jij ook snel je kindje goed in de gaten houden!

Karin; wij spelen allebei gitaar, dus hopelijk wordt Thijs ook muzikaal! Hij reageert er nu in ieder geval al wel op en in mijn buik reageerde daar hij ook actief op.

Tessa; wat fijn dat Fay van de ic af mag! En wat een schattige foto's!

Weeën; volgens mij heb ik alleen buikweeën gehad.

Athina; veel plezier bij de prenatal! Ik hoop dat de foto's mooi gelukt zijn!

Inlove; troost je, straks heb je je lijf echt wel weer terug!!! Maar ik kan het me wel voorstellen dat gevoel. Mijn man is erg blij dat mijn buik weer weg is en ik alweer in m'n normale kleren kan. Hij vindt me een stuk mooier zo zegt hij :)

Hier: vanochtend gaat Thijs weer lekker in bad, daarna gaan we even beschuit met muisjes trakteren op scouting en verder veel rusten, want ik ben nu al moe....

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Allereerst: Wat is ze prachtig zeg! Mooi meisje hoor :)
    En wat heerlijk dat ze het zo goed doet zeg, sterk dametje :) Ik blijf nog wel kaarsjes branden tot ze thuis komt!

Dat je bent vergeten te sms'en is niet erg hoor, je had wel even wat anders aan je hoofd ;)

Nou, ik denk trouwens écht niet dat ik gestript kan worden, omdat de boel nog zo dicht zat donderdagavond!!! Dan nog maar even wat langer geduld.

Jeetje, wat heftig zeg, van je moeder :( Ik had de stille hoop dat het echt beter met haar ging, nadat ze uit het ziekenhuis kwam. Sterkte lieverd...

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

niks ervan, je kunt je vader en je man niet teleurstellen ;)

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ze kunnen alleen strippen als er ontsluiting is en die is er denk ik niet, maar goed, geduld is een schone zaak :)

Heel veel plezier met badderen en beschuitjes trakteren :)

Hou jezelf goed in acht, inderdaad lekker rusten als je moe bent.

En die blauwe wolk, ach, die blijft wel hoor, het is maar net hoe je er zelf in staat! :D

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Amaryllis supergefeliciteerd met jullie dochter Imee!!!! Wat een superbevalling zo te horen! En een mooie naam! Én een mooie timing, ze wilde vast komen voor je schoonouders op vakantie gingen;)

Mariska gefeliciteerd! Eindelijk jullie meisje!! En super dat je je relatief goed voelt!

Domino dank je! Het was erg gezelligJ en whoeeee 37 weken! Fijn dat de controle goed was!
    Milse onvoorstelbaar hoe snel het gaat!!!
    Joyce mooie foto van jou en Leani!
    INcog ik ben benieuwd of het plezier wat heeft opgeleverd:p én natuurlijk hoe het vandaag is bij de vk!!!Volgens mij heeft skatjuh dat wel gelezen hoor, meerder hebben dat gezegd en ze heeft er volgens mij ook nog op gereageerdJ Jeee zit de nieuwe oven er al in?lees van welJ Zijn de muffins gelukt? Hahaha nee met eieren die over datum zijn is het niet handig nee;) Net een muffinsoap hier:p Hoe is het verder gegaan met de voorweeen..hm damn afgezwakt..
    AAAAHHHH pff hoop dat het vanmiddag wél kan…
    Rimar wow alweer 40 weken..! Super dat je je nog zo vermaakt!
    Yukl ik zal morgen ff een buikfoto makenJ en tja ik had niet zoveel positiekleding gekocht en die basic shirts van de Sting (geen positie) kan ik nog steeds aanJ
    Ik moet trouwens bellen als ik elke 3 minuten een wee van een minuut heb, een uur lang. Nou ik bel eerder hoor, ze kunnen me de pot op, anders zijn ze straks niet op tijd!
    Zon emotiemoment van dikheid herken ikJ had het bij Olaf ook regelmatig ná de bevallingJ
    Gusam skatjuh wilde hier minder zijn..Ik hoop dat het bij jou doorzet, al klinkt het voor mij als voorweeen. Lees al dat het niet heeft doorgezetJ
    Cherry ik was het er ook mee eens hoorJ
    INlove haha dat gevoel herken ik;)
    Skatjuh jammer dat er nog niks is!!! Maar onthoud wel dat er al iets is! En dat is de kleine man in je buik en de cms ontsluiting!
    Tessa goed nieuws!!! En jee dat is snel gegaan zeg! En jullie hebben een supermooi meisje! Met een mooie naamJ

Namen: idd weinig dubbele! En weinig veel voorkomendeJ Die van ons komt wel wat vaker voor, maar we vinden hem zo leuk!

Voorweeeen: ik weet onderhand niet meer wat ik eronder moet rekenen, want ze hebben ook al gevoeld als de weeën die ik bij Olaf had toen ik al 6 uur bezig was.. Dus meiden met vragen erover..ik weet het ook niet meerJ

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ha fijn dat je cupcakes toch gelukt zijn :D. Waar ga jij die kleurstof kopen???

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ik stond er nog niet bij :$ ghehe, bijna uitgerekend en nu pas de lijst invullen, kweet beetje laat maarja

OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST

26 september
    Nonja- 28 jaar - 1e kindje

2 oktober
    Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje
    Vita - 30 jaar - 1e kindje

4 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje

5 oktober
    Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje

6 oktober
    Chikai - 28 jaar - 1e kindje

9 oktober
    Rimar - 35 jaar - 1e kindje
    DianaV - 32 jaar - 1e kindje

11 oktober
    Clowntje - 40 jaar - 2e kindje
    Escal - 24 jaar - 1e kindje

13 oktober
    Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje

15 oktober
    InLove- 29 jaar - 2e kindje

16 oktober
    romy2003 - jaar - 2e kindje
    Mink - 29 jaar - 2e kindje

18 oktober
    Amaryllis - 23 jaar - 1e kindje
    Lovely Me - 24 jaar - 1e kindje

19 oktober
    MooMoo - 36 jaar - 3e kindje

20 oktober
    InCognito - 26 jaar - 2e kindje
    Paloe- 23 jaar - 2e kindje
    Athina- 28 jaar - 2e kindje

22 oktober
    Iris89 - 20 jaar - 1e kindje

24 oktober
    Heppie - 33 jaar - 1e kindje

27 oktober
    Gusam - 26 jaar - 2e kindje
    CherryAyden - ? jaar - 1e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje
    Domino85 - 25 jaar - 2e kindje
    Karin73 - 36 jaar - 1e kindje
    Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje

30 oktober
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

14 meisjes - 8 jongens - 5 verrassingseieren

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Hehe, weer een paar dagen niet online geweest (manlief neemt de laptop van het werk savonds mee omdat ik het niet leuk vind om alleen op de zolder te zitten waar de vaste computer staat)
    wil ik online ligt de pagina er uit ivm werkzaamheden dusss... nu maar gewoon weer in het weekeinde lekker bijlezen.

Het word wel spannend nu. eigenlijk iedereen mag al thuis bevallen of is al (aan het) bevallen! Hoop dat onze kleine zich ook snel meld. weet nog niet wat het geslacht is en ben ondertussen zo benieuwd!
    maandag weer naar de VK om te kijken of de voorweeen al iets gedaan hebben.
    maar hoop stiekem dat ik morgen 10-10-10 ga bevallen :) hoe leuk zou dat zijn.

iedereen heel veel succes en plezier met alles wat komen gaat

groetjes Escal

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @incog...hopelijk vanmiddag wel naar de vk!
    @skatjuh..meid..weet precies hoe jij je voelt..maar het eind is echt in zicht..dikke knuff
    @tessa..fijn dat jij weer thuis bent! wat een mooie sterke meid hebben jullie..hopelijk mag fay snel mee

hier alles goed. ben van t infuus af en vloei weinig..randi drinkt nu al flesjes van35cc...zij is al goed gekeurd door de ka. het gaar allemaal een stuk beter dan dat ik had kunnen dromen:)

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn mariska dat het allemaal zo goed gaat!

nou de pagina weer bijna de hele dag eruit... ik ben benieuwd of er nu nog nieuws komt!

Hier wel wat gerommel, maar meer ook niet. Nadat we bij de prenatal zijn geweest had ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag ;) . Dus de rest van de dag rustig aan gedaan. Nu staat er -lekker makkelijk- kant en klare lasagna in de oven te wachten...

fijne avond allemaal!

15. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hehe de site doet het weer. Had vanmiddag wat geschreven maar toen ging de site weer eens uit de lucht. Weet natuurlijk niet meer wat het was.

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ghehe, inderdaad. eindelijk lekker op t forum aan de gang... site er weer uit hihi.

17. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    Mariska, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Randi!!!!

@ Escal, hoop natuurlijk ook stiekum dat ik morgen ga bevallen!!
    Lijkt me zo'n leuke datum ,Romy is gedoopt op 04-04-04 ,ook leuk.
    Maar 20-10-2010 is ook leuk maar dan is mijn dochtertje jarig!!!

Groetjes Dagmar
    Ps. hoop dat het niet meer vaak voorkomt dat de site uit de lucht is.

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Super dat het zo voorspoedig gaat!!!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    jeej site weer terug:)

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Jaaa eindelijk!

@ escal: wat is er met de lijst gebeurd? ;)

Deel Deze Pagina