Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    jaja de 28ste! door middel van inleiden!;)

Het douchen, eerst ga ik mezelf wassen, en zorg ik ervoor dat alle zeep er af is, daarna geeft mijn vriend haar aan, wij kunnen gelukkig het aankleedkussen op de wasmachine leggen die staat in de badkamer!
    hoe ik haar vasthoud, ze ligt met haar hoofdje op mijn borst, en dan heb ik 1 hand bij haar nek/hoofdje en de andere zit bij haar bips:) dat was/is voor mij stevig genoeg.
    echt wassen doe ik niet, het is meer het water wat over haar heengaat en wat ze heerlijk vind!:D
    Daarna geef ik haar weer aan mijn vriend of doe ik haar zelf afdrogen en aankleden, je moet er wel even de tijd voornemen maar dan heb je ook een van de mooiste dingen (vind ik) gedaan die je kunt doen met zo'n kleintje!

En jij ook gefeliciteerd!! ;)

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Buddynieuws!!

Paloe moet naar de intensive care!

Meer weet ik niet... Wat ontzettend schrikken zeg, jemig :( :( :( Ik hoop zo dat ze snel weer opknapt, pfff!

3. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland

:$:$:$:$:$:$:$:(:(:(:(:(:( jemig!! weet ff niet wat ik moet zeggen!:(

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Joh die kraamtranen ken ik! Heb er al heel veel gehad, bijna dagelijks en vind het geen probleem alleen maar heel fijn dat ik het kwijt kan. Had ook een gemis aan m'n kleine mannetje in het begin, maar nu hij lekker naast me ligt en goed drinkt is dat helemaal weg. We hebben ook geen visite ontvangen totdat mijn borstvoeding goed op gang kwam en de kleine weer aan het groeien was. Vond ik veels te veel. De tweede dag de opa's en oma's, toen was ik zo moe dat ik er mee gestopt ben. Vanaf vandaag ben ik daar pas weer aan toe.

5. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
  6. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Dank je, ga het ook proberen hier! Tummy tub vond hij in begin leuk, maar nu al twee keer gehuild en vond het zelf nog niet zo handig om te doen, dusss

7. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    O mijn God! Ik heb hier geen goed gevoel bij, sorry wat vreselijk!

8. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Heb het hier precies hetzelfde gehad, kwam ook eerste dagen nog niet op gang en hij dronk heel goed uit de fles, dat kreeg hij bij mij dus echt tekort! Vond het echt vreselijk! De kraam zei, ach en anders stap je toch gewoon over op kunstvoeding. Maar ik no way! Ik ga proberen de bv op gang te krijgen. Volgende dag kwam een nieuwe kraam en zij moedigde me aan en zei dat het heel normaal is in het begin en dat het heus op gang komt. Vk zei het ook en het is gebeurd. Die paar dagen aanmodderen heb ik er graag voor over gehad. Vind het toch niet jammer dat je nu niet hebt doorgezet? Vast niet toch, anders zou je het wel gedaan hebben....ik wilde zo graag bv geven zo voelde ik het gewoon.

9. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    ergens wel jammer, maar aan de andere kant geeft dit meer rust voor mij....ik weet hoeveel ze binnenkrijgt en tja ik ben er ook groot op geworden door kunstvoeding! en die moeder-kind band die je dan niet zou opbouwen....het gaat om de liefde die je haar geeft....ik vind het goed zo heb er vrede mee!
    Heb alleen bij sommige mensen het idee dat ik mijzelf moet gaan verontschuldigen omdat ik geen bv meer geef;) en daar heb ik zo'n hekel aan!! het is ons kind en wij doen het zo, punt uit!:):)

maar fijn dat het bij jou wel goed gaat nu!:)

10. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Dank je meid, das lief van je! Lees nu pas een beetje bij en ja, het gaat inderdaad steeds makkelijker!

11. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ah, das fijn! Mijn kraam was heel fijn (sinds vandaag weg) en heeft me ook op m'n hart gedrukt dat het gevoel van de moeder het belangrijkste is in alle beslissingen. Welk advies iemand anders ook geeft, dat kan er nooit aan tippen!

12. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    Precies!! en ze heeft wel de eerste drie dagen (ook al was het maar heel weinig) bv gehad.....;)

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Skatjuh: tegen mij is gezegd dat badderen als je nog vloeit idd niet mag. Ook jijzelf niet trouwens, maar dus zeker niet met de kleine erbij. Ik heb het voor het eerst gedaan toen ik ruim een week niet meer vloeide, en ze vond het erg lekker, zo tegen mama aan in het warme water :). Maar onder de douche is ook erg fijn ja. Water niet recht op het bolletje laten stromen, maar het vasthouden gaat gewoon best heel makkelijk hoor.

14. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ja, ik zag het aankomen die dubbele naam toen Mark van Rimar was geboren! :D:D Maar het is wel dezelfde spelling! Er was een foutje in de melding van Inlove geslopen!

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik schrik eigenlijk wel van het berichtje van paloe, dan is het helemaal mis, want je gaat niet zomaar naar de IC.
    Ik hoop dat ze snel opknapt en weer snel naar een gewone afdeling mag, liever heb ik dat ze lekker naar huis mag.

Paloe een hele dikke knuffel, en ik ga voor je duimen meid dat je weer vlug op zal knappen.

XXX Gusam

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Lizzy is toch ook dubbel? Ik dacht zelfs 3x maar dan met andere spelling? Maar ach, nog heel weinig dubbel vind ik :).

Jeetje, zie nu pas dat Paloe naar de IC moet... oei! Dat is idd niet best! Hopelijk gaat het snel de goede kant op en is iig duidelijk wat er aan de hand is... Mijn duimen gaan hier overuren draaien. Ben echt een beetje van slag ervan zeg :(.

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Skatjuh; nee, ik ben nog niet met Thijs in bad geweest. Nu vloei ik niet meer, maar wil eerst even zeker weten dat dit ook niet meer terugkomt. Douchen dus al wel, badderen nog niet.

WAT??? :$:$:$ Paloe naar de intensive care???? Jeetje zeg, dat is niet best.... Hopelijk knapt ze heeeel snel op, sterkte meid en heel veel beterschap!!!

Hier heeft Thijs net zijn eerste fles op, mama moest naar de AH boodschappen doen (was wel moeilijk). Maar ik kwam terug, en hij had gewoon de hele fles leeggedronken!! (100 ml) WOW!!! :D Maar hoe weet ik nu hoeveel hij wil drinken? m.a.w. hoeveel melk moet ik ontdooien???
    Hierbij een foto, papa heeft èn thijs de fles gegeven èn foto's gemaakt èn zelfs gefilmd... (en dan zeggen we dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen...;))

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    En even een trotse mama: :D:D
    (en Thijs na de voeding..)

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Aaaah chikai, wat een herkenbare foto :D Echt zo'n ik-heb-gedronken-en-ben-heel-voldaan-blik :D

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

jeetje ik schrik echt enorm van het bericht van Paloe, IC klinkt niet best. Hopelijk horen we snel weer nieuws en dan natuurlijk goed nieuws.

Deel Deze Pagina