Hoihoi, ik wilde even laten weten dat ik vorige week vrijdag 29 Oktober 2010 bevallen ben van een zoontje:Max! Precies op de uitgerekende datum! Zit nog lekker in de kraamweek en geniet erg van mijn 2 kids. Bevalling was lekker vlot verlopen. Iedereen :geniet ze! En ik las iets van dat iemand op de IC ligt? Heel veel sterkte! Liefs Yvette
Even vlug reageren. Ik lees net het bericht van Paloe, wat schrikken en ik krijg er kippenvel van. Hopelijk knapt ze heel snel op!! Heel veel sterkte Paloe!! Voor de rest ben ik nu weer weg. Ik ben gebroken. Los van het feit dat de nachten opbreken is ook Mason al 4 dgn op rij rond 5.00/5.30 wakker. Overdag zit hij zwaar in de peuterpuberteit en wordt door het slaapgebrek niet vrolijker. Fay is elke avond aan het spoken. Dus ik ben even gesloopt.
>>> BUDDYNIEUWS <<< om 20.45 zijn de vliezen van Doglover spontaan gebroken, ze heeft nu 2 cm ontsluiting. Ze heeft een prik gekregen om wat te kunnen rusten.
@doglover jippie dan heb je nu zeker binnen 48uur je kleintje in je armen. zet hem op meid. ik ben zo blij voor je nu hoef je ook niet af te wachten of de gel iets doet. XXX Gusam
Buddynieuws!! Paloe heeft gisteravond gsmst dat ze 41,2 graden koorts had toen ze naar de IC ging. Ze heeft in ieder geval een borstontsteking maar verder zijn alle uitslagen goed. Maar ik geloof dat het nog niet duidelijk is of alleen die ontsteking haar extreme reactie/koorts veroorzaakt. Pff, ik hoop zo dat Paloe snel opknapt en weer lekker naar huis kan! Vind dit helemaal niets...
@ doglover: jeeee, jippie! Eindelijk gaat de kleine echt komen! Of misschien is ie er al @ yvetje: gefeliciteerd met de geboorte van Max @ tessa: hoe laat was Mason vanochtend wakker? Ik heb met je te doen meid Hier was het vandaag half 7 gelukkig. Ik hoop dat de 5 uur ochtenden voorbij zijn... @ skatjuh: wat een scheet!! @ karin: mooie banner trouwens! Goed dat je hebt doorgezet wat borstvoeding betreft Had ook niet anders verwacht van jou! En fijn dat het nu goed gaat
He, gaan we na doglover over naar de mama's? Want ik denk dat denise38 ook al is bevallen, die is hier al een tijd niet meer geweest (en was al overtijd). Hier een rare nacht gehad. Het goede nieuws is dat Pelle half 1 de eerste nachtvoeding kreeg en pas om kwart voor 6 de volgende. Het slechte nieuws is dat ik van half 1 tot kwart voor 3 bezig ben geweest om hem te voeden en vervolgens rustig te krijgen. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand was. Hij BLEEF maar zoeken en dus vragen naar meer, maar dronk vervolgens nauwelijks. Neerleggen kon niet, want dan ging ie heel hard trappen met zijn been. Uiteindelijk heb ik hem strak in mijn armen gehouden met een pink en na een hele lange tijd werd ie rustig (hij was ook heel zwaar aan het ademen omdat ie zich zo opwond) en kon ik hem neerleggen. Pfff!
Hee meiden, hier weer even een update over Paloe: In het ziekenhuis geloven ze niet dat het alléén door de borstontsteking komt, de koorts. Ze ligt aan de antibiotica maar de koorts gaat niet omlaag, nog steeds 40 graden. De nacht was verrot, telkens alarmen dat de koorts en de hartslag te hoog waren of het zuurstof te laag is. Borstvoeding kan ze helaas niet meer geven, alle melk die ze nu kolft moet ze weggooien door de ab. Liam is thuis. Paloe heeft zelf 2 infusen, katheter, zuurstof via de neus en een lieslijn. Ze mag helemaal niets doen, moet zelfs op bed naar de wc.
Jeetje, wat een nacht zeg Misschien ook een grote zuigbehoefte? Dan zoeken ze wel, maar drinken ze eigenlijk niet echt meer...?
Geweldig, die papa van Thijs Hoe lang heeft hij nou geslapen op deze fles? En wat een leuke foto zeg Ook die met jou, na zijn fles, zo'n heerlijk voldane blik!
goedemorgen! Ik kom alleen even snel kijken of Elleke al bevallen is.. straks kom ik even bijlezen en reageren! Ik zie dat haar vliezen gisteravond gebroken waren!!! Misschien is de beeb er al?? spannend hoor!!
Ja, dat is hier inderdaad zo.... En nu bewezen! Vannacht dus de borst en we hebben weer een ***nacht achter de rug Ze gaat hopelijk snel genoeg uitbouwen Gaat goed komen hoor!
*inbraak* Yukl, vervelend meid, hou het even in de gaten, als het zo blijft gaan KAN het iets met reflux te maken hebben, mijn nichtje reageerde ook zo namelijk. Hoop het niet voor je, en dat het gewoon ongeduld is van hem. @Incognito, ik mail zo ff of bel je wel ff. *uitbraak*
Hier een rottige nacht achter de rug. Kleintje heb ik om half 10 mee naar bed genomen, ben zo enorm gesloopt... Hij kwam om half 1 voor de borst en vanaf daar is hij blijven huilen, voeding teruggeven etc. etc. Om tien voor 3 ook nog maar eens de borst gegeven, blijven huilen, uiteindelijk nog heel eventjes kunnen slapen en toen begon hij om 6u/half 7 weer.... Nu is hij EINDELIJK fftjes stil... pffffffffffff En mijn gemoedstoestand? Snap er niks van, voel me ietsjes beter, maar er hoeft maar 1 letter verkeerd gezegd te worden en ik ben weer helemaal in mineur. Ik hou sinds een paar dagen weer enorm veel vocht vast, snap er werkelijk niks van en gisteren zat mijn armband zelfs strak om mijn arm, dat heeft ie heel de zwangerschap nog niet gezeten, zo strak. Zei ik dat tegen mijn man, dat ik zoveel vocht vasthoud, zegt hij: "Alleen vocht of eh...?" (Hij doelde dus op vet...) Nu zeg ik je. Hij vond het erg grappig en bedoelde het volgens hem niet verkeerd, maar dit soort opmerkingen kwetsen me gewoon...
Mjaaa ik denk het oa wel, maar hij wil de speen niet! Grrr... Alleen de pink Maar he, jouw nacht was veel slechter volgens mij Jeetje meid! Kun je manlief de volgende keer niet de fles laten geven terwijl jij al op bed ligt? Zo te horen doet ie het daar veel beter op. Heeft ie dit ook overdags na de borstvoeding of vooral 's nachts? Hier is Pelle overdags over het algemeen heel tevreden, maar 's nachts ligt ie tot nu toe altijd wel even te spoken...