Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Yukl; Ja vriendlief is me er eentje hoor :p Meneer slaapt nu nog terwijl mama al uren wakker is en zo'n heerlijke nacht heeft gehad (not!) Geef hem nog een kwartiertje dan is het wel genoeg en schop ik hem het bed uit:p Eerste kraamvisite komt al rond 12 uur dus is een mooie tijd om op te staan zo dadelijk ;) Kan mama ook nog even uitgebreid douchen en tutten ;)
    @Yukl & Incognito; wat raar dat jullie nu nog vocht vasthouden?! Hopelijk is het snel over!

@ Hier; klein mannetje heeft vast een nare droom want hij ligt lekker te slapen maar schreeuwt af en toe moord en brand en moet dan even huilen (terwijl hij slaapt!) Nog 10 minuten voor vriendlief :p

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Pfff, dat is niet mis met Paloe zeg.... Hopelijk knapt ze snel op en krijgen we positief nieuws! Dat is echt wel schrikken zeg en wat jammer van de borstvoeding, maar het voornaamste is natuurlijk dat mama snel opknapt, zodat ze snel weer bij Liam kan zijn! Heftig hoor...

Doglover, dat is positief zeg!!! Succes met je bevalling, als het spontaan begint zet het vast goed door!! Dan is je lijf er klaar voor...

Yukl; jeetje, wat een nacht... ik kan je niet helpen, heb dit nog niet meegemaakt.... Hopelijk gaat het de komende nachten beter! Ik ben ervoor om na doglover over te gaan naar de mama's hoor! En de draagdoek vindt Thijs ook heerlijk, maar ik kan pas 1 manier zelf aandoen, bij de andere heb ik manlief echt nog even nodig...

Incognito; jouw nacht klinkt ook niet al te best... Zou je dan toch 's nachts geen fles geven, als hij daar zoveel beter op slaapt? Thijs heeft op de fles het normale ritme (3 uur) vastgehouden, dus niet veel langer geslapen. Maar goed, het was ook pas de eerste keer....
    He, wat naar dat je zo'n verdrietig kindje hebt.... Hopelijk wordt hij snel tevreden!!

Elena: ik zie als woonplaats Amstelveen, dus ik denk niet dat ik een oud-collega van je ben... maar wie weet, de wereld kan klein zijn he...

Wij gaan zometeen naar het cb, ben benieuwd! Nu ga ik eerst maar eens een huilend mannetje uit de box halen. (dat vindt hij echt niet leuk, de box...)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @ Chikai; Nee denk het ook niet want ik heb alleen maar hier in A'veen gewerkt maar je leek er behoorlijk op ;)
    @ Yukl; Wat een schattige foto!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ elena: veel plezier met de kraamvisite :) Wij hebben het een paar dagen afgehouden omdat we meer tot rust wilden komen, maar nu is het de komende 4 dagen ook heel rustig. Terwijl ik nu juist weer zin heb in kraamvisite haha. Maar niemand kan... Tssk!

@ chikai: ben benieuwd hoe het bij het CB is! Hoeveel de kleine is gegroeid :) Ik vond het wegen altijd het leukste van die bezoekjes ;)

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Yes! Tijd om vriendlief uit zijn bed te schoppen :D

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Zielig he, die krampen van die kleintjes.... hopen dat het snel over is! Hij is nog steeds rustig nu, in de draagdoek. Lang leve zo'n stomme lap stof ;)
    Fijn dat Pelle het ook zo lekker vond :D

Ja, ik ben zeker ook wel slanker dan voorheen, maar hoezo dit vocht nu ineens weer in mijn lijf zit, it beats me?

Geweldige foto's weer!!!!

Whahaha, groot gelijk dat je je mannetje eruit schopt, wat erg zeg dat hij nu nog in bed ligt!
    En zielig voor je kleine mannetje, dat ie een nachtmerrie heeft.... arme!

En dat vocht? Ik snap er ook niets van.... :(

Ja, zeker dat hij voortaan de laatste voeding een fles krijgt. Dit wil ik nooit meer. Niet voor hem, maar ook niet voor mezelf! Pffffff

Jammer dat Thijs er niet langer op geslapen heeft zeg... maar misschien komt dat nog!

Oeh, ze gaan hem natuurlijk ook weer wegen dan, leuk hoor! Ik vind het CB altijd zo'n onzin, maar voor de prikken en het wegen ga ik wel...

9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Nu er zoveel hier een rotnacht hebben gehad, durf ik het bijna niet neer te zetten, maar hier was het best aardig. Van half 12 tot kwart over 4 (ok, ik sliep pas om 1 uur, maar dat was deels door het voeden en deels eigen schuld), en daarna tot kwart voor 9. Alleen duurde die ene voeding veel langer dan normaal, omdat ze 2x een erge poepbroek had. Maar toch... met 1 voeding dus vannacht, stond ik vanochtend redelijk fris & fruitig naast mijn bed. Sorry dames :)

Zometeen naar de vk voor afsluitend gesprek. Dat gaan we ook bij de gyn nog hebben, maar omdat ik toch met die vk's het hele traject heb gedaan verder, wilde ik daar ook wel graag afsluiten. Jammer dat het zo waait idd, want wilde er heen lopen eigenlijk, maar manlief heeft het afgeraden, hij had al moeite met naar de auto lopen zei hij, dus hij komt ons ophalen. En toch, volgens weeronline is het maar windkracht 5, dat is niet zo extreem, toch?

Oeh, bloeddruk ook nog te laag bij Paloe, ze zal toch geen interne bloeding hebben ofzo hoop ik? Mijn duimen gaan als een razende verder... wat een narigheid zeg! :(

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Er is mij nooit verteld dat ik niet in bad mag eigenlijk, maar heb het ook nog niet gedaan hoor. Dan weet ik nu dat het nog niet mag hihi.

Door de pil kan het vloeien stoppen maar dit hoeft niet per se. Dat is gewoon even afwachten. Meestal begin je pas met de pil als je weer echt ongesteld bent geworden, dan is het ook gelijk veilig. Maar je mag ook eerder al beginnen, dan is alleen de eerste maand nog niet veilig, dus moet je rekening houden met kans op zwangerschap.

Maar aan vrijen denk ik momenteel echt nog niet dus dat zal geen probleem geven.

@ yukl, lieve foto`s joh. Echt een stoere grote broer hihi.

Liefs

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Zo ben lichtelijk gesloopt hier. Mason was voor de 5e dag op rij om 5.00 wakker :( Ik weet niet meer wat er tegen te doen. Ook Fay is 2x per nacht wakker ,dus wij zijn behoorlijk gebroken.
    Vanmiddag moet Fay weer gewogen. Ben benieuwd.

Weten jullie wta ik me trouwens afvraag. Hoe het met Saskia staat ,die heel in het begin hier het topic op de kop gezet heeft.

@doglover, oehhhh spannend. Hopelijk heb je de kleine snel in je armen.
    @paloe, jemig wat gebeurd er och allemaal met je :( Heel heel veel sterkte vanaf hier toegewenst.
    @yukl, oh heerlijk dat het half 7 bij je was. Kun je wat instralen deze kant op? :D Wa jij vannacht met Pelle had ,hadden wij gisteravond met Fay. We kregen haar ook niet rustig. prachtige foto's!
    @incognito, nou dan zou ik idd een fles voor de nacht geven. Scheel toch een hoop :D Wat een rotnacht heb je achter de rug zeg. Is wat met die kindjes van ons. En mannen soms met hun grapjes ook he. :( Succes vaniddag bij de gyn. Ben benieuwd wat ze zeggen.
    @skatjuh, ik duim voor de sollicitatie :D
    @,milse, heel veel beterschap voor Milan. Ik zou idd de relactatie dan ook achterwege laten.
    @elena, haha hier kan manlief ook altijd overal dwars doorheen slapen.
    @gwn, heerlijk zeg zo'n nacht. Mag ook wel eens toch :D

12. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ yukl wat een schatje , !!!!

jeetje lees net dat het met paloe niet best gaat schrik me rot ! hopelijk voelt ze zich snel beter k duim voor dr dat alles snel goed gaat ,

wat een rot weer zeg buiten pfff en moet er zo echt even uit om justin van school te halen en daarna met djemy naar het cb om te wegen en te meten pfff zo geen zin, nou dames k schrijf zometeen weer even mee ,

tot zoooow

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: fijn dat Olivier rustig is in de doek! He ik ga eens even kijken of je al nieuwe foto's op je website hebt staan! :D (dat doe ik regelmatig, vind ik leuk :))

@ gwn: neeeee, ik gun je een goede nacht hoor! Hoef je je zeker niet voor te verontschuldigen ;) Heerlijk! :)

@ skatjuh: dank je! :) Pfoe anticonceptie... ik heb nog geen idee hoe ik het ga doen straks. Ik ben na zoonlief niet meer begonnen met de pil met het oog op een tweede zwangerschap. Maar nu... wil ook niet voor de rest van mn leven condooms gebruiken ;)

14. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    saskia ?????? wat was er ook alweer mee ? kan het me namelijk niet herineren whahah of k ben t vergeten ,

ben nu echt ff weg tot zoooow

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ manuela: dank je! succes met het wegen :)

@ tessa: he bah meid, ik heb echt met je te doen :( Ik zal wat jouw kant op sturen ;)
    En jaaa, saskia, haha! Ben ook benieuwd!

Oh Pelle heeft honger!

16. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    sassie85..ik ben ook benieuwd! Heb net even op haar profiel gegluurd en daar staat dat ze ruim 40 weken zwanger is...

@anticonceptie: ik heb bij de nacontrole meteen een spiraaltje laten zetten.. bevalt me tot nu toe eigenlijk wel goed.

@Gwn: wat heerlijk hoh zo'n goeie nacht!! Het is je helemaal gegund hoor!

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    :$ Oei ik schrik toch ook wel van die toestand rond Paloe! Hopen dat ze er snel achter komen wat het is, die borstvoeding is jammer maar ze moet eerst zelf weer snel opknappen! Daar heeft haar ukje veel meer aan!

@ InCognito: Wat raar dat je ineens weer zoveel vocht vast houdt! :( En ik kan me voorstellen dat die opmerking van manlief niet in goede aarde is gevallen...

@ Alle meiden die een rotnacht achter de rug hebben: Sterkte vandaag!

@ Het weer: Tjee wat een wind he?! En regen, echt niet fijn als je net een kleintje hebt...zo kun je haast niks, alleen maar binnen blijven! Ik moet vanmiddag voor het eerst naar het consultatiebureau, geen idee hoe ik dat ga doen als het zulk weer blijft...Denk dat ik Imee maar in de maxi cosi doe, met de auto er heen en dan zo dichtbij mogelijk parkeren. En dan met dat ding aan mn arm en de paraplu aan de andere snel naar binnen...Hoe doen jullie dat? Ik voel me echt nog zo'n kluns af en toe! Heb geen idee hoe ik dingen handig kan doen...:)

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Anticonceptie: Ik denk dat ik voor de Nuvaring ga straks...heb absoluut geen zin meer in die pil. Dat zijn me gewoon teveel hormonen elke dag, de vorige keer werd ik daar zwaar depressief van dus dat doe ik niet meer! En condoom is idd ook niet wat...

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Pfoe bloeddruk van paloe was 70/40 :$ nu wel weer wat hoger gelukkig...

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Tjeee dat is wel erg laag! :$

Deel Deze Pagina