Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Spannend!!!

2. quendy

quendy Lid

28 dec 2009
    43
    0
    0
    OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST

26 september
    Nonja- 28 jaar - 1e kindje

2 oktober
    Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje
    Vita - 30 jaar - 1e kindje

5 oktober
    Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje

7 oktober
    Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje

9 oktober
    Rimar - 35 jaar - 1e kindje
    DianaV - 32 jaar - 1e kindje

10 oktober
    Quendy - 30 jaar - 2e kindje

11 oktober
    Clowntje - 40 jaar - 2e kindje
    Escal - 24 jaar - 1e kindje

13 oktober
    Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje

15 oktober
    InLove- 29 jaar - 2e kindje

16 oktober
    romy2003 - jaar - 2e kindje
    Mink - 29 jaar - 2e kindje

18 oktober
    Lovely Me - 24 jaar - 1e kindje

19 oktober
    MooMoo - 36 jaar - 3e kindje

20 oktober
    InCognito - 26 jaar - 2e kindje
    Paloe- 23 jaar - 2e kindje
    Athina- 28 jaar - 2e kindje

22 oktober
    Iris89 - 20 jaar - 1e kindje

24 oktober
    Heppie - 33 jaar - 1e kindje

27 oktober
    Gusam - 26 jaar - 2e kindje
    CherryAyden - 23 jaar - 1e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje
    Domino85 - 25 jaar - 2e kindje
    Karin73 - 36 jaar - 1e kindje
    Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje

30 oktober
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

12 meisjes - 9 jongens - 5 verrassingseieren

Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's

Lijst zoeken?? Zoek op: bevallenoktober

Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kwebbel jee zoveel weeen!!!
    Klinkt behoorlijk heftig!
    Maar gelukkig gaat het nu goed en ben je heel erg blij met jullie overigens prachtige zoon! Nogmaals gefeliciteerd!!!

4. quendy

quendy Lid

28 dec 2009
    43
    0
    0
    m'n prinsesje

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ja ik bel ook eerder..aangezien de vorige keer vrij snel ging:)

Leuk dat jullie naar scouting zijn geweest! En lekker dat er buiten verder gewerkt is;)
    Succes vannacht met Thijs!

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Supergefeliciteerd normaals en een prachtig meisje!

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    weet niet of ik het al heb gedaan, maar supergefeliciteerd!!!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wow veel en mooi donker haar zeg!! Mooi meisje!

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

Jippie de site is weer in de lucht.
    hier is het weer een stukje rustiger allemaal.
    verder mag de kleine morgen niet komen want dan is er bij mij al een neefje en een nichtje jarig, maar ja de kleine bepaald wanneer ze wil komen.

Maar ik ben wel heel erg benieuwt of er morgen beebjes geboren gaan worden.
    en ook wat de namen van alle beebs zijn, want het zijn veel apparte namen tot nu toe.

@foto's van beebs: er zijn er meerdere mijn scherm gepasseerd, en ik vind ze allemaal super mooi.

Fijne avond dames.

XXX Gusam

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bweh, heel de avond al een spierpijn-achtig gevoel in m'n onderbuik en onderrug. Maar eigenlijk niet in golven, zoals weeen, dus het zal wel niets zijn ;) . Ondanks dat hoop ik tóch dat het íéts is of dat het een beginnetje is... Maarja, aangezien dit ook mijn 2e kindje is en ik al bij veel gehoord heb, van voorweeen... zál het wel niets zijn. Maar oke.. Ik hoop ondertussen maar een beetje hihi.
    Bij de 1e verloor ik trouwens duidelijk de slijmprop voor de bevalling, maar dat hoeft geloof ik niet he? Want daar zit ik nu eigenlijk telkens hoopvol op te wachten als ik naar de wc ga :p

11. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Wat een lieve foto's allemaal. (weet alleen even niet meer van wie allemaal)

12. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Regenboogje (buddy) spannend dat je de slijmprop verloren hebt. Ik hoop dat je morgen mag bevallen, zou wel een leuke datum zijn.

Ik houd de telefoon in de gaten.

13. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Jeej wat vliegt de tijd. Morgen is Stan alweer een maand oud. Phoe..

We zijn nu aan het proberen met alleen maar aanleggen op zijn verzoek. Met het afkolven naast het aanleggen kreeg ik steeds nog maar krap 10 tot 20 cc bij elkaar terwijl er steeds minimaal 30 cc nodig waren.
    Vanaf vanacht 2400 uur zitten we nu op 380 cc. Met de fles kreeg ie er 490. Ben benieuwd of we het helemaal gaan halen. Vind wel dat ie het tot nu toe goed doet.

14. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Athina; Volgens mij heb ik de slijmprop pas rond middernacht verloren zo'n 2 1/2 uur voordat Stan geboren is.
    Tenminste... toen lag er iets slijmerigs in het toilet.

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    athina, het hoeft idd niet..bij Olaf ben ik hem helemaal niet verloren.. voor zover ik weet iig:)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :) hier nog niks, dus het zal nog wel even duren:)

Ben wel erg verkouden, hele hoofd zit vol en nog hoofdpijn erbij ook:) Ben heel benieuwd of we morgen babynieuws hebben!!!

Olaf was vanmorgen erg nukkig, hij is ook verkouden, de arme kleine. Hoop dat hij er weer gewoon doorkomt net als de vorige keer. Gelukkig ging het na zijn slaapje wat beter met zijn humeur:)

We hebben vandaag met zn 2 het hele huis weer schoongemaakt, heerlijk!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Paloe: Hmmm, dat avondje plezier is er niet meer van gekomen, manlief vond het wel een heel raar idee dat ze dan vanmorgen in zijn kwakkie zou moeten 'wroeten' :p
    Goh, jij hebt dus ook al van die voorweeën die gewoon écht voelen als weeën.... Ik heb vandaag nog een behoorlijke discussie gehad met mijn vk daarover!

Cherry: Bij de bakkerswinkel in Maasbracht, daar wonen wij dicht in de buurt, wel zo makkelijk. Je kunt het ook on line bestellen... http://www.debakwinkel.nl/ Ik heb nu een doosje met 8 kleurtjes voor maar 15 euro of zo :)

Escal: hahaha, er zijn er wel meer die dat hopen! :) waaronder ik ;) Ik hoop voor jou dat je morgen lekker bevalt :D

mariska: Wat goed dat het allemaal zo voorspoedig gaat zeg! :D

Yukl: He meid, vervelend dat je dan dus écht wat dikker bent geworden en zelfs wat striae hebt :( Dat had ik dus de vorige keer en ik snap dan wel dat je er soms heel erg van baalt....
    Bij zoonlief ben ik trouwens met exact 39 weken bevallen, maar de vk zei vandaag al dat ik daar nu geen rekening mee moest houden :$

Regenboogje: Succes als het echt gaat beginnen, zou wel een héle mooie datum zijn!!!!

Kwebbelsnoes: Wauw, wat een lekker ventje is Jelmer zeg! Fijn dat je weer thuis bent :) We hebben je best gemist hier hoor :D

Wat een verhaal zeg! En weet je wat ik nou zo ongelooflijk vind? Je heb al net zo'n rot bekken als ik, dat hij er dan tóch niet doorheen paste zeg!!!!
    maar goed, eind goed, al goed, hoewel dit wel heftig is geweest, maar je klinkt toch evengoed heel opgewekt :)

Amaryllis: Ah, wat een poppetje!

Chikai: en meid, is het gezellig geweest?

Quendy: Gefeliciteerd met Lizzie! Mooi meisje :D

Athina: De slijmprop kun je ook ongemerkt verliezen. Bij de eerste was ik hem wel kwijt, maar heb ik er neits van gemerkt. Hier wéken terug al een deel van de slijmprop kwijt geraakt en nu vaak veel slijm, maar verder niets... dus nee, je hoeft t niet te merken en het kan zomaar eens beginnen voor jou :)

Regenboogje: Zal vast wel goed komen met die borstvoeding! En Stan alweer 1 maand, jeetje, wat gaat de tijd snel! :$

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Paloe: Nuttig dagje dus voor jou :D

En niet ziek worden he....

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nou eh.... ik kopieer even het dagboek berichtje van de afspraak van vandaag:

Jij hebt het nog véél te goed, daarbinnen bij mama. Vandaag is mama weer op controle geweest bij de verloskundige, waarbij ze ook gekeken heeft of ze mama kon strippen.
    De boel zit nog steeds net zo potdicht als afgelopen donderdag, er geen enkele aanwijzing dat jij je binnenkort gaat aandienen. Vlak vóórdat mama naar de verloskundige moest, had mama wat bloedverlies, dus mama dacht dat er misschien toch wel íets gaande was. Helaas is dit bloedverlies door het inwendig onderzoek van afgelopen donderdag gekomen en níet omdat er al iets aan het verweken is.
    Nu heeft mama ineens heel erg zoiets van: 'Oké, het is goed zo. Als jij er nog niet klaar voor bent, dan blijf nog maar even lekker zitten waar je zit, we merken het gauw genoeg als jij wél klaar bent voor de grote wereld.' We blijven nog wel nét zo nieuwsgierig hoor en van mama mag je nog steeds gewoon nú komen, maar dat hele sterke gevoel van ik wil het per se, dat heeft mama niet meer. Hoe dan ook, zul jij binnen nu en 4 weken bij ons zijn.
    Je oom Rick denkt trouwens dat je de 16e geboren gaat worden, dat vindt mama een hele mooie datum, dus we zullen het zien. Tamara dacht eerder al dat je de 12e geboren gaat worden, of dat dan in elk geval de bevalling begint. We wachten rustig af. Mama houdt er nu sterk rekening mee dat jij zelfs niet eens vóór de 20ste geboren gaat worden!
    Wat een 'voorspellingen' allemaal he? En niemand die het weet, dat maakt het zo leuk Kusje van mama

Verder ligt ukkie nu trouwens vast in het bekken, dat zag ik op de kaart dat had ze me niet verteld....

En dat bloedverlies, ik had zó gehoopt dat het iets betekend had en ik hoopte ook zó op morgen, ik vind de datum gewoon heel mooi, maar jah, je hebt t toch niet voor het zeggen.

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh ja....

Morgen gaan mijn ouders met mijn jongste zusje naar de Efteling en ze nemen zoonlief mee :)

Echt leuk, heeft hij een superleuke dag en hebben wij een dagje voor ons tweeën :)

Eens kijken of wij het vanavond trouwens wél gezellig gaan maken. MrIC zag het gisteren niet meer zitten, omdat hij zich ineens bedacht dan de vk dan vandaag misschien wel eens in zijn kwakkie moest gaan 'wroeten' :p Hahahahhaa!

Deel Deze Pagina