Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Kwebbelsnoes; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelmer

2. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    BEVALLEN

Regenboogje82 - 10 september = 36+0 - Stan - 2435 gr
    Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr

Stand: 2 jongen - 0 meisjes

Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober

3. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Wel erg, dat ik dus de hele tijd heb zitten kijken of het allemaal weer werkte, maar vanochtend kostte het ook moeite. Ik ga ff de lijst van de site erbij pakken om een beetje bij te werken, maar ook die was niet helemaal compleet. Nou ja, dan lijkt het weer een beetje te kloppen in elke geval.....
    Groetjes,
    Elleke

4. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Ik ben zo trots op mijn mannetje.... Gisteravond dronk ie zomaar een van zijn voedingen zelf uit de borst:). OK 60 van de 70, maar na een half uurtje begon ie weer te huilen, ontroostbaar. Hij wilde gewoon nog meer mama, haha;)

En vanmorgen dronk ie weer 50 van de 70. Het gaat de goede kant op:).

5. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Kwebbelsnoes; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelmer!

6. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    kwebbelsnoes ,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!

Groetjes van Dagmar

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    BEVALLEN

Milse - 8 september = 35 +0 - Morris
    Regenboogje82
    - 10 september = 36+0 - Stan - 2435 gr
    Marijke1987 - 11 september = 36 + 0 - Jesse
    Nienchen83 - 14 september = 37 + 4 - Romy
    Mamamanuela - 16 september = 38 +5 - Roxan - 3030 gram - 48 cm
    GWN - 21 september = 38 + 5 - Amy
    Joyce1990 - 27 september = 28 - Leani
    Manuela23 - 28 september = 38 + 5 - Djemy

Stand: 5 jongen - 4 meisjes

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Kwebbel: Gefeliciteerd met de geboorte van JELMER!!!!

9. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    He meiden,
    Ik zie net dat ik een pb gemist heb met de titel buddy afspraak van woensdag. Helaas heb ik het bericht zelf door de crash niet gelezen..
    Wil degene hem even opnieuw sturen?

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ hier: gister heel goed gesprek gehad met de vk. Ik heb heel duidelijk aan kunnen geven dat ik er psychisch helemaal doorheen zit en zij heeft mij helemaal gerust gesteld wat betreft mijn krampen. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoedermond is enigszins aan het verweken..... Volgende week weer.... Als het kan willen ze proberen om met 38 + 4 te strippen....
    Ook een liggingsecho gehad. Kindje ligt goed en helemaal ingedaald. Grootte wordt geschat op 6,5 tot 7 pond. Ook weet ik nu wat het gaat worden, was heel duidelijk te zien... maar ik houd het lekker nog ff voor mezelf. Mijn man weet het wel, vroeg gelijk toen ik hem belde of er wat te zien was hahaha. Volgens mij heeft ie de rest van de middag lopen stralen op de bouwplaats lol.
    Ik ga lekker ff genieten van mijn vrije ochtend, heb helemaal niets gepland voor vandaag, vanavond een bruiloft, maar weet nog niet of ik ga.
    Groetjes en tot zover,
    Elleke

P.S. ik hoop dat het lijstje een beetje klopt.

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    karin73, ik ga jou ook opnieuw pben!

12. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    kwebbel van harte meid!!!!!!!!!!!!

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    kwebbelsnoes: Gefeliciteerd meid!!!! Met de geboorte van jullie zoon Jelmer!

@yukl: Poeh, was een latertje voor jou gisteren zeg! Balen dat het bij de kapper nog zo'n drama was, zeker omdat je nu een kinderkapper had... Hier gelukkig geen problemen. Zeker nu we naar een kapper gaan, die de kinderen voor een kindertv-tje zet, met een dvd naar keuze... maar ik heb geloof ik wel een tv-kijk-kindje...

@doglover: jee, wat een werk.. ik zal zo m'n buddy -chikai er bij zettten.. Fijn trouwens, dat je vlos mee wilde helpen en mee wilde denken! Het idee dat ze nu wat doen, lijkt me ook wel erg prettig. En dat je nu weet wat het wordt, is toch weer even 'anders' denk ik :) en soort van afleiding of niet?

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    BEVALLEN

Chikai - 1 oktober = 39+2 - Thijs

Stand: 6 jongen - 4 meisjes

15. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey goedemorgen,
    Wat balen zeg van die crash :(
    Hier gaat alles super maar is wel heel druk en de dagen de kids toevallig even tegelijk sliepen was zp offline ivm onderhoud dus dacht nu even lekker alles rustig terug te gaan lezen.
    Niet dus... :( Heb ik nog erg veel gemist?
    Hier gaat alles super Brandon is n heel lief rustig mannetje, Jowi is supertrots en Nikita vind m aaaach hihi ze wil m alleen t liefst steeds pakken ;)
    borstvoeding gaat ook helemaal goed, hij was gister 60 gr aangekomen nadat ie best aardig afgevallen was.

@Kwebbelsnoes: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje Jelmer!!!

@Yukl en Domino: Gefeliciteerd met de 37 weken ;) Nu mag t!

@Regenboogje: fijn dat t zo goed gaat! Bij mama zijn is altijd fijn toch ;)

@Elleke: fijn dat je vk zoveel begrip heeft.Leuk dat je nu weet wat t word en dat je man zo trots is!

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Gefeliciteerd Kwebbel met je zoontje!! Hopelijk knap je snel weer op!!

Jeeeej Yukl en Domino 37 weken!! You have entered the save zone :p

17. jonibra

jonibra Niet meer actief

BEVALLEN

Chikai - 1 oktober = 39+2 - Thijs
    Ooitmamavan3 4 oktober = 40+4 - Brandon

Stand: 7 jongens - 4 meisjes

18. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    (ooit)mamavandrie; Het is inderdaad heerlijk om de kleine zelf aan de borst te hebben. Ben dan ook heel blij dat het weer de goede kant op gaat. We zijn er nog niet, maar alle beetjes helpen. (en als ie zelf goed drinkt hoef ik natuurlijk minder te kolven en dat is ook wel fijn).
    Merk ook dat hij er veel meer uit krijgt dan de kolf, dus hij moet maar even doorzetten. De voorraad in de koelkast is namelijk behoorlijk geslonken. Gelukkig staat er wel wat in de vriezer.

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    op de lijst missen we nog wat meiden zie ik, waaronder Fay van Tessa.... Maar ik weet eigenlijk ook niet meer op welke datum die geboren is?

Zo nu even een up-date je van hier:

Gisteren naar de vlos geweest. Ik was stipt op tijd (of eigenlijk: 1 minuut te laat) . Ik had om 11.00 uur een afspraak en hoorde tijdens het inparkeren nog precies het nieuws over Antonie Kamerling... Ik voelde me al niet lekker/fit -dus het hakte er wel even in moet ik zeggen :( .
    Bij de vlos bleek ik doorgestreept in de agenda, dus er ging 1 persoon voor -tot ze dat doorhad, dus dat viel nog niet tegen uiteindelijk. Er bleek iemand bevallen, met een naam die erg op de mijne leek... foutje dus waarschijnlijk.

Maar oke. Bloeddruk bleek alleen 130/95 en even later 130/90 -nog te hoog. Dus de urine moest even getest worden. Er zat een spoortje albumine in -wat kon wijzen op zwangerschapsvergiftiging, hoewel het zo weinig was, dat het waarschijnlijk niets was. Maar toch voor de zekerheid maar naar het ziekenhuis gestuurd. Ook in combinatie met de hoge bloeddruk en de klachten die ik de laatste tijd heb van hoofdpijn, vermoeidheid en duizeligheid.

In het ziekenhuis een half uur aan de ctg + bloeddrukmeter gelegen. Bloeddruk inmiddels gezakt (dan tóch verhoogd door de schok van het nieuwsbericht?) en ons ukkie was ontzettend druk tegen de banden aan het schoppen (en tegen m'n blaas) .
    Bloed werd nog geprikt, maar ook dit bleek oke en de urine wees het zelfde uit als bij de vlos.
    Echo wees ook genoeg vruchtwater uit. Dus gelukkig was alles oke.

Voor de zekerheid wel maandag nog een keer naar de gyn -voor een zelfde riedeltje.

Verder is er nu met de vlos afgesproken (tot mijn verbazing eigenlijk -hier zijn ze ook wel van de 41+ weken, maar misschien scheelt het, dat ik de invaller had :) ) , dat ze met 40 weken eens gaan kijken of er al wat begonnen is en om dan eventueel te strippen. Dus volgende week heb ik nog een afspraak in de praktijk en de week erop, komen ze dan sowieso thuis langs.
    Wel een opluchting... het einde iets dichter in zicht... M'n man werkt vandaag weer thuis, tot onze dochter naar het kdv gaat, vanmiddag en dan gaat hij nog een paar uur naar de zaak.

Erg fijn dat dat kan, maar natuurlijk ook wel rot voor hem als dit lang duurt allemaal...

20. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Ik heb de laatste tijd een aantal bevallingsverhalen voorbij zien komen. Aangezien mijn man in die tijd wel iets heeft geschreven, weet ik niet meer of het hele verhaal erop stond. Helaas kan ik het nu niet meer terugzoeken:(.
    Ik weet niet of er mensen zijn die er behoefte aan hebben, of dat het allemaal al oude kost voor jullie is. Ik hoor het wel.

Deel Deze Pagina