jeetje Elena, kan nu wel begrijpen dat ze pas later ingrijpen. Vind het echt knap van je dat je het zo lang volhoud hoor. Petje af. Hier net ff in de lounge prietpraat zitten lezen, ben helemaal vrolijk. Echt onwijs leuke dingen staan erbij haha
Whaaa! Mijn buurvrouw loopt op dit tijdstip al mega irritante hardcore te draaien Hoor het luid en duidelijk door de muren heen :x Gek wijf!
@ Incognito: Gefeliciteerd met de geboorte van Olivier! Ben zo blij dat het voor jou achter de rug is! Ik hoop dat je vanmiddag lekker naar huis mag! @ Vita: gefeliciteerd met de geboorte van Fien!
meiden, weten jullie of het normaal is om nu nog te vloeien door het strippen? t lijkt wel oud bloed te zijn want het was heel donker, bijna bruin
Pff mijn buurvrouw spoort niet hoor! We hebben al meerdere keren s'nachts voor de deur gestaan of het wat zachter kan Op de meest rare tijdstippen is zij zoveel herrie aan het maken @Prietpraat topic; Die is erg leuk ja, zo onwijs schattig Kan niet wachten tot mijn mannetje onzin gaat roepen hij moet eerst nog geboren worden maar dat laten we voor het gemak maar even achterwege Zitten jullie nu tijdens de laatste loodjes ook zoveel op zp? Ik lijk wel een junkie Vorige week tijdens de crash wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen @Skatjuh; sorry geen ervaring mee, anders even de vk/gyn bellen?
skatjuh ja dat kan, maar het mag niet zoveel zijn als een ongesteldheid. Bruin is normaal, zodra het helder rood is en veel (ontgesteldheidsveel) moet je bellen
ik kijk het nog wel even aan, kan het altijd ff navragen als de vk belt. Was gezegd dat het niet een maandverbandje vol mocht zijn en dat is het ook niet, maar vanacht was ik niks verloren en nu wel weer. Misschien door het lopen enzo weer. Maar erg irri zulke buren. Hopelijk gaat de kleine straks een keer flink hard huilen als zij ligt te slapen ( gemeen maar wel leuk )
dat dacht ik al idd. Ben gister ook wel bloed verloren maar was niet heel veel, en nu zat er ook slijm bij dus lijkt extra veel natuurlijk. Pff heb de hele tijd al harde buiken maar verder gewoon niks
elena ik probeer zoveel mogelijk andere dingen te doen, kan ook niet zolang zitten vanwege mijn bekken
skatjuh ja je hebt gelegen dus dan komt er daarna wat meer Komt goed meid, hopelijk krijg je snel het verlossende telefoontje
*inbraak dec/jan mama* Ook even via hier...... JOEHOE!!!!! GEFELICITEERD MET OLIVIER!!! Ook voor ingognitoman en incognitokind!!! Rust lekker uit meid!! *uitbraak dec/jan mama*
ikkuh ook, zit echt vol spanning te wachten. Achterlijk he hihi geloof trouwens dat mijn man hetzelfde heeft hoor. Zouden jullie het trouwens mensen vertellen als je ingeleid word en weet wanneer? Liefs
incognito GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ PALOU succes alvast en de rest van de ladies ook haha
Incognito van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Olivier!!!! Wat een mooie naam!!! Ik werd er helemaal emo van toen ik het vanmorgen zag!!! Skatjuh ,ik hoop voor jou dat jij de volgende bent die aan de beurt is ,je moet al veel te lang wachten op jouw kleine knul. Hier het gevoel dat ik nog wel 3 weken ga lopen ofzo, af en toe harde buiken en 3 keer per dag een ongesteldheids gevoel maar dat is dan ook alles. We zien het wel,ben nu toch ook wel heel benieuwd hoe onze kleine meid er uit gaat zien. Groetjes Dagmar
@Skatjuh87; Vriendlief pakt niet eens meer zijn tas uit als hij op het werk komt.. wilt gelijk op de fiets springen zodra er hier daadwerkelijk iets veranderd (bv dat me water breekt). Ik zou het wel vertellen als ik ingeleid word, alleen aan familie (zoals moeder en schoonouders en zusje en aan mijn beste vriendin) Ik zou ze ook bellen als de bevalling op natuurlijke wijze begint dus dan ook maar als ik ingeleid zou worden.