Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Ach de arme schat. Hopelijk zijn ze inderdaad snel door.

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

#902 jonibra, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2010
    Hey goedemorgen,
    ben ik weer een keertje :)

@InCognito: GEFELICITEERD met de geboorte an jullie zoontje en broertje Olivier!!!
    Super dat ie toch lekker uit zichzelf gekomen is. Nu lekker genieten!!!

@de andere meiden die bevallen zijn: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie wondertje!!!

@Skatjuh: ik hoop voor jou dat jij ook snel mag laten weten dat jullie knulletje geboren is, je bent nu al zolang aan t wachten...

@ beeb-van-skatjuh: kom nu maar eens bij papa en mama kijken hoor, ze zijn super nieuwsgierig naar je ;)

@Meiden bij wie het aan t rommelen is: succes ik hoop dat t snel door gaat zetten.

@begin van de bevalling: hier was t echt zo dat zodra ik het een beetje losliet de bevalling pas begon... Liep echt al dagen van: mmm zou zomaar vanacht kunnen hoop hoop hoop... Zondagavond had ik eigenlijk iets van: nou die komt niet uit zichzelf dat word woensdag naar het ziekenhuis en dan na een dag of wat weer die gedroomde thuisbevalling kan ik wel vergeten:( en toen om kwart voor 3 's nachts begon het spontaan. Zijn er mischien meerdere die dit opvalt?

Hier is t heerlijk druk komt ook heel weinig van om hier bij/mee te lezen.
    Nikita is lekker de boel aan het uittesten :) en er zijn 2 snij en 1 hoektand tegelijk door aan het komen.
    Brandon is een heel tevreden mannetje... komt voor een voeding en slaapt weer lekker verder :)
    Zal gelijk even een foto spammen ;)

@ All: fijne dag vandaag!!!

xxx

3. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Incognito; gefeliciteerd met de geboorte van Olivier.
    Vita; gefeliciteerd met de geboorte van Fien.

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Incognito JEEEEEEEEEEEJJ Gefeliciteerd met je zoontje!!! Supergaaf, hopelijk ging je bevallen voorspoedig! Geniet ervan!

@Vita jij ook gefeliciteerd maar dan met je dochtertje :D. Genieten nu he?!?!?

@Skatjuh volhouden hoor nog even!!

5. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ elena, mijn man heeft constant zijn telefoon bij zich en zit vol spanning. Alleen wonen we in Lelystad en mijn man werkt in Amsterdam, dus de files he. Hij is daarom ook erg bang dat ie niet op tijd zal zijn. Als ik bel dan laat hij zo alles uit zijn handen vallen en stapt in de auto, om vervolgens een heleboel verkeersregels te overtreden denk ik hihi.

@ ooitmamavan3 ( je moet je naam ff veranderen ) wat een schatje, ligt zo lekker te slapen. Echt heerlijk hoor.

Liefs

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wat een heerlijk toetje heeft de kleine Brandon zeg, wauw!

7. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Tessa,
    Bij ons kregen we in de eerste week ook een behoorlijke terugslag bij het drinken. Het ging van een paar voedingen die hij zelf dronk en een deel half zelf naar helemaal niets meer zelf.
    Toen we overstapten naar het flesje ging het langzaam de goede kant op, maar groeide hij niet genoeg.
    Ondertussen heeft ie het licht gezien en gisteren en eergisteren dronk ie gemiddeld per dag 530 cc live aan de borst.
    Het is dus een kwestie van het licht zien en het snappen. Waarschijnlijk is het ook zo bij Fay.
    Ik weet dat het moeilijk is. Wij hoopten toen ook dat we Stan mee zouden krijgen, maar het scheelt een hoop geklooi thuis.

Ik blijf voor je duimen dat Fay snel het licht ziet en drinkt als een tierelier. Als ze dan ook nog braaf wil groeien is ze snel bij jullie thuis. Dus kop op (ook al is ie zwaar) en geef je meissie maar heel veel liefde en warmte. De rest komt wel weer.

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incognito; van harte gefeliciteerd met Olivier! Dus toch niet inleiden!!!

Vita, van harte gefeliciteerd met Fien!

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij alleen beste vrienden, jullie hier en ouders:)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ooitmama wauw!!! Supermooi ventje!

11. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    (ooit)mamavandrie; Lekker ventje hebben jullie toch.
    Dat mutsje komt me erg bekend voor. Hebben jullie daar ook het pakje van?

12. skatjuh87

ik denk idd ook dat we het dan de ouders zouden vertellen en eventueel m`n zus. Maar verder lekker ons geheimpje hihi.

Weet trouwens niet wie er hier huisdieren heeft maar mijn katten zijn al een hele tijd uit hun doen. Kennen meer dit?

Liefs

13. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Skatjuh, wij hebben niemand ingelicht. Zou het ook niet gewild hebben als ik het eerder doorhad.
    Maar je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Het is natuurlijk jouw bevalling en dat moet je zoveel mogelijk proberen te doen zoals het voor jou goed voelt.

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij hebben ook een kat en bij Olaf ook, bij Olaf merkte ik niets, nu ook niet:) Hij is altijd gestoord...

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook katten, zijn altijd irritant ;) nu ook haha

16. skatjuh87

haha gestoord, ja ken dat wel eigenlijk.

Nou ik heb 6 katten die allemaal ook buiten komen. Een aantal daarvan zijn normaal gesproken echt nooit binnen maar nu blijven ze in en uit lopen. En ze gaan gewoon ook echt binnen liggen, het liefst op schoot.

Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik zou doen als het begonnen is. Mijn man zou dan wel de ouders op de hoogte willen stellen maar ik heb er nog geen idee van. Maar zien hoe het gaat lopen denk ik.

Liefs

17. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Goedemorgen dames!!!

Allereerst gefeliciteerd voor de nieuwe babies!! leuk!!!:D:D:D

Hier geen baby-nieuws......wel blijft het verschrikkelijk rommelen en moet ik echt zoveel plassen niet normaal meer!!!:$

maar jah.....geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens, en dat zal ik dan maar moeten hebben.....;) vanmiddag moet ik toch naar de verloskundige en dan zal ik het erover hebben hoe ik mij nu voel!:)

Nou dames fijne dag voor ieder, en ik hou de boel in de gaten.....vind het zo leuk om te lezen en te zien al die kleine frummeltjes hihihi;):D

liefs!!

18. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    Nou ,zou niet meer weten wat ik moet doen.
    Volgende week woensdag (de dag dat ik ben uitgeteld) is mijn dochtertje jarig wordt ze alweer 7 jaar.
    Maar ik weet niet op welke dag ik haar verjaardag zou moeten houden,omdat ik ook niet weet welke dag ik ga bevallen.
    Zit hier een beetje met tranen in mijn ogen omdat ik bang ben dat haar verjaardag een beetje word vergeten.

Weten jullie misschien een oplossing?

Groetjes Dagmar

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Shit! Nou ben ik toch de Gelukkige Huisvrouw aan het kijken! Konden jullie me niet tegenhouden??!

20. skatjuh87

ik weet niet wat je normaal gesproken doet maar misschien kan je ervoor kiezen om het dit weekend te vieren. Of gaat het om een kinderfeestje?
    Het zal toch altijd een gok blijven denk ik, maar mocht het dat beginnen dan zijn er mensen thuis voor je dochter en kan de verjaardag toch een beetje doorgaan.

Liefs

Deel Deze Pagina