Heb ik nog babynieuws gemist misschien? Hier gisteren wéér een valse start, écht weeën, 4-6 minuten. Naar de vk geweest omdat MrIC dus zo ver weg is en ik niet wilde dat hij te laat bij de bevalling zou zijn. Inwendig onderzoek en........... NIETS!!!!!!!!!!!! De boel zit nog steeds potdicht, tsssssssssk..... In de loop van de nacht trokken de weeën weer weg. Ik snap het niet meer hoor, maar goed, we gaan vrolijk verder. Vandaag acupunctuur gehad, hopelijk dat het íets oplevert, maar daar ga ik niet meer van uit. Morgen om 9 uur naar de vk om te kijken of ze kan strippen, maar dat zal dan ook wel niet gaan, als gisteren de boel nog zo dicht zat. Erg jammer ook voor mijn zusje, de operatie is maandag al. Dan moet onze uk gewoon nog maar 2 weken langer blijven zitten, dan kan zij ten minste direct na de bevalling ook weer komen kijken
Oh, Mariska krijgt vandaag haar kleintje he? LEUK! Dus in ieder geval, als er nog geen babynieuws is, dan komt het vandaag wel Weet iemand al iets over Kwebbelsnoes?
@tessa...wat ben ik blij om te lezen dat jullie beide aan de betere hand zijn!! hopelijk nu snel beide naar huis! ik lig aan t infuus en manlief zit lekker te eten....en ik heb zo'n trek...
brr wat een onzekerheid! Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit bij jou hoor! Hou je op de hoogte
haha ok dat wist ik niet! Gelukkig heeft Olaf er nooit zoveel last van gehad Talkpoeder hebben wij ook nooit gebruikt, alleen zalf Dank je! Je heb er ook echt zin in, vooral in het eten Hopelijk werkt de gel!!
@mariska heel veel s6, eindelijk meid je word vandaag weer mama jippie. Hier is alles redelijk rustig, ik heb ook heel veel last van maagzuur en ook veel harde buiken en ongiepijn, maar dat zullen nog steeds voorweeen zijn. Maar even een vraagje hebben jullie dat ook dat je bijna de hele dag voelt of je buik hard is en dat je dus niet fatsoenlijk kunt gaan zitten, (grote harde bal) XXX gusam
en kwebbel is met een spoedk bevallen van zoon Jelmer, hij past niet door haar bekken Voor buddybericht moet je ff zoeken naar berichtje van mamamanuela
Yep, heb volgens de vk een kort buikje, beeb zit erg tegen mijn ribben aan Daardoor voelt het zoiezo hard en met elke 10 minuten een voorwee kom ik redelijk in de buurt van de hele dag
succes mariska!!! maizena: hier ook een enkele keer gebruikt (als bepanthen niet meer volstond), werkt inderdaad goed gusam: hier lijkt voor zitten ook te weinig ruimte te zijn voor m'n buik. Ik moet eerlijk zeggen dat m'n buik vrij vaak hard is, maar dat ik het vaak niet voel. Gisteren bij de vlos ook; ow een flinke harde buik, zo terwijl je rustig ligt! Maar ik had het niet eens gemerkt... Dametje draait hier sowieso vaak haar rug naar de voorkant van m'n buik, waardoor het ook vaak strak en gespannen voelt en waardoor ik regelmatig het verschil niet voel daartussen en tussen een harde buik.
Nee geen nieuw tv meubel ,maar wel een nieuwe kast ipv. de dressoir. De rest is toch meer in de stijl van het tv meubel Groetjes Dagmar
hier ook veel harde buiken opeens, vooral vannacht. Dan werd ik wakker met een keiharde buik. Dan ging ik plassen en ging terug. Ze doen geen pijn maar gewoon wel vaak een harde buik.
Harde/gespannen buik: HIer ook haast constant, tussen de (voor)weeën door.... Vk zei ook hier al een paar weken terug dat de beeb groot is voor mijn buik, hij heeft geen plek meer en daardoor is de baarmoeder beurs en dat veroorzaakt ook de pijn zo bovenaan mijn buik.
Mariska: Super dat je vandaag in ieder geval NIET naar huis gaat zonder baby!!!!! Misschien ben je wel al bevallen, spannend
ben pas om half 3 aan de beurt, incog.....dus nog ff geduld. allemaal veel voorwerk zo te lezen. benieuwd wie op 10-10-10 gaat bevallen
Oh spannend! Ik heb niet meer bijgelezen, dus dat wist ik niet.... Oeh, nog maar 2 uurtjes! YES Leuk hoor!!!! Ik had wel de 10e willen bevallen, maar dat gaat niet gebeuren hoor Ik ben ook wel benieuwd aan wie die eer gaat toekomen!