Kom op, een beetje positiever meid! Je zit jezelf in de weg zo. Geloof in een positieve afloop en dat het loopt zoals jij het wilt, dan heb je daar meer kans op. Succes en sterkte morgen!!
@ gwn: dat komt allemaal wel nog joh! Je kleine meid is pas 3 weken oud Rustig aan, je hebt nog een paar weken verlof. Het begin is hectisch, de rust komt vanzelf weer terug. @ regenboogje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ricardo!! @ paloe: oooh gelukkig maar dat ik op de hoogte wordt gehouden Maar misschien gaat je bevalling zo snel dat je daar niet eens tijd voor hebt haha Jaaa hier worden ook heel veel jongetjes geboren! En qua kleding heb ik het altijd al kommer en kwel gevonden wat jongens betreft (als je het vergelijkt met de kleding voor meisjes). Ik heb voor nummer 2 niet zo heel veel gekocht, had nog heel veel liggen. @ amaryllis: wat fijn dat het goed gaat en dat de borstvoeding goed loopt! Super om te horen dat je zo aan het genieten bent @ skatjuh: ik kan me niet voorstellen dat ze je tot volgende week laten lopen! Echt niet! Wees in ieder geval heel stellig dat jij dat absoluut niet ziet zitten. Ik ga voor je duimen dat je een fijne gynaecoloog treft @ chikai: hahaha een gemeente met 10.000 inwoners groot?! Dat is klein hoor Zo groot is ook het dorp waar ik ben opgegroeid. Super irritant dat ze alleen op donderdag open zijn. Hier gelukkig wel 5 dagen per week. @ inlove: ik ga voor je duimen dat ze spontaan komt! Met welk termijn ben je bevallen van je dochter?
@ paloe: sorry, ik ben een neuroot Maar je hebt een andere kleur voor regenboogje gebruikt dus dat ga ik even aanpassen
BEVALLEN Milse - 8 sept - 35+0 - Morris - ? gr Regenboogje82 - 10 sept - 36+0 - Stan - 2435 gr Marijke1987 - 11 sept - 36+0 - Jesse - ? gr Nienchen83 - 14 sept - 37+4 - Romy - ? gr Mamamanuela - 16 sept - 38+5 - Roxan - 3030 gr GWN - 21 sept - 38+6 - Amy - 3105 gr Joyce1990 - 27 sept - 38+0 - Leani - 2990 gr Nonja - 27 sept - 40+1 - Luka - ? gr Manuela23 - 28 sept - 38+5 - Djemy - ? gr Iris89 - 29 sept - 37+3 - Charlize - 3240 gr Tessa81 - 30 sept - 37+5 - Fay - 3480gr Zeemeermin - 30 sept - 39+6 - Chloë Rose - ? gr Chikai - 1 okt - 39+2 - Thijs - 3260 gr Rodelief - 2 okt - 39+6 - Nils - 3720 gr Quendy - 3 okt - 39+0 - Lizzie - 3240 gr Ooitmamavan3 - 4 okt - 40+4 - Brandon - ? gr Annie25 - 4 okt - 40+0 - Lizzy Fay - ? gr Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr Amaryllis - 7 okt - 38+3 - Imee Sophie - 3440 gr margotmarcel - 7 okt - 40+5 - Esmee - 3678 gr Mariska72 - 8 okt - 40+6 - Randi Elize - 4290 gr DianaV - 9 okt - 40+0 - Ylva - 3860 gr Regenboogje - 11 okt - 40+4 - Ricardo - ? gr Vita - 12 okt - 41+3 - Fien - 4250 gr InCognito - 13 okt - 39+0 - Olivier - 3745 gr Stand: 11 jongens - 14 meisjes Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober
@ Regenboogje Gefeliciteerd meid met je zoontje Ricardo!! Hoop dat alles nu goed gaat met jullie. @ Inlove Dan hopen we nu dat je spontaan gaat bevallen een dezer dagen! @ lijst Oeps de lijst van vrouwen die nog moeten bevallen wordt echt steeds korter nu......spannend hoor....ben benieuwd wie als laatsten overblijven, dat lijkt me raarrr @ hier Heb sinds een uurtje steeds weer steken in allebei m'n tepels. Zou dat betekenen dat de borstvoeding op gang komt stille hint....? Fijne avond verder ik ga hier zo afsluiten en lekker uitrusten...
Manlief is met zijn broer en moeder uit eten want zijn broer is vandaag jarig. Ik ga straks aan de pizza Het rommelt zo erg bij iedereen. Ik hoop niet dat ik de allerlaatste ben die zal bevallen Zit ik hier in mn uppie tegen mezelf te kletsen over de laatste loodjes
haha ik maak wel tijd Qua kleding is het inderdaad wel lastig, al is het nu hij de wat grotere maten ingaat wel makkelijker! K ga nu naar de hema (broeken), V&D, WE en H&M (en laatst voor het eerst een broek bij de zeeman gekocht en die zit hem mooi!!! is wat smaller dan de gemiddelde jongensbroek dus dat zit dat smalle ventje van ons veel beter!)
hihi jij bent er vast zo een die ineens bevalt! moet eerlijk zeggen dat ik elke ochtend vol spanning op mijn telefoon kijk in de volle verwachting dat jij plotseling bent bevallen! Mocht je niet mee? Of gaat dat niet met T Hmmm pizza! hier tomatensoep, Mr paloe heeft een personeelsuitje en is pas rond half 10 thuis
en trouwens...ik ben ervoor dat we gewoon allemaal lekker hier blijven tot de laatste is bevallen!!! en dan pas over naar een oktobermama's topic ná de bevallingen
Hoi Nou we hebben vanmorgen een gesprek gehad met de arts. Ze gaan er toch zeker wel vanuit dat Fay nog een week blijft liggen. Ze willen ook een kindje in deze leeftijd liever niet met de sonde naar huis sturen ( met prematuren gebeurd dit nog wel eens) Maandag hebben we een nieuw gesprek over hoe het ervoor staat. @elena, nou dat is lekke rop tijd zulke harde muziek. Al moet ik zeggen dat ik liever 's morgens harde muziek hoor dan 's avonds laat. @ooitmamavan3, oh wat een heerlijk kereltje!! @regenboogje, vind jou verhaal heel bemoedigend en idd al dat geklooi thuis is ook niks. Wel fijn dat het met Stan nu zo goed gaat. @romy, oh kan me voorstellen dat je dat gevoel hebt met de verjaardag van je dochter. Het gaat vast helemaal goed komen @karin, he wat vervelend dat je slecht hebt geslapen en dan ook nog zo'n nachtmerrie. Hopelijk aankomende nacht een betere nacht. @yukl, oh balen dat beebje nog niet is ingedaald. Hopelijk knap je ook snel op!! @athina, hier geen griepprik @mamamanuela, hopelijk is de kleine meid snel van de buikpijn af en hebben jullie meer rust. @paloe, haha dat is wel een hele kleine wereld dan. Wel grappig @brinatjuh, nou hopelijk is dat knappen gevoel een voorteken @cherry, ik kan me wel indenken dat je je niet goed tot je huiswerk kan zetten. Misschien morgen? he balen van die koortslip. @gwn, fijn dat het zo goed gaat. Ja dat wegen is dan wel spannend he. Kan me indenken dat je moe bent van de wandeling @regenboogje, van harte met de geboorte van jullie zoon!!! @skatjuh, ik hoop dat je heel snel je kleintje in de armen hebt!! @chikai, moeten jullie dan altijd op donderdag? Of is dat alleen inloopspreekuur? Hier nog even een fototje van Fay Bekijk bijlage 100928
Ja daar ben ik ook voor! Bij de januari mama's ging dit niet helemaal goed. De eerste die beviel opende direct een topic bij 'de mama's' en toen werd de groep dus een tijdje in 2en gesplitst. Ik mag wel mee uit eten Maar dan moet ik oppas regelen voor zoonlief en ik vind het zonde om oppas te regelen als manlief en ik die tijd niet aan elkaar kunnen besteden. Zo makkelijk is dat niet geregeld namelijk En ze spraken vrij laat pas af omdat manlief moest werken en zoonlief op het KDV zat vandaag. Dus hem meenemen was ook geen optie
@ tessa: echt een prachtig meisje! En een prachtige foto Balen dat ze nog een week moet blijven zeg Ik hoop dat ze snel goed gaat drinken!
Tessa die foto is echt geweldig mooi! Supermooi meisje hebben jullie Jammer dat jullie nog niet thuis van haar mogen genieten, maar als jullie haar dan straks helemaal zonder 'aanhangsels' mee kunnen nemen is dat ook wel fijn denk ik, toch? En ik moet even zeggen dat ik vind dat je het super doet, nog de energie om hier op iedereen te komen reageren enzo.. Trek je het zelf allemaal nog een beetje?
Argh, onze buurjongens zijn op de gang aan het spelen (portiekwoning) en houden zoonlief wakker. Ik heb ze al gezegd dat ze stil moeten doen, maar ze hebben blijkbaar niet zo door dat ze veel lawaai maken Dus zoonlief ligt al een tijdje te mekkeren in zijn bed. Zucht.
balen Yukl! Olaf zit nog even Nihou Kaylan af te kijken en dan gaat hij ook lekker slapen De kleine schat was net met een doekje de keuken aan het schoonmaken (besmettelijk, die nesteldrang) dus ik heb ook weer wat te doen vanavond