Hey meiden, Ff snel een updateje van mij. Ik zit nu ff achter mijn comp, maar weet niet hoe lang ik het volhoud. Ik ga zo proberen ff terug te lezen..... Ik moest vanochtend naar de vk. Ik ben rond 8 uur eerst gaan douchen omdat ik krampen had. Meestal hielp dat wel de afgelopen weken, maar vanochtend dus niet. Kots en kots misselijk werd ik..... Nou ja, de krampen bleven dus ook, maar verder geen aandacht aan besteed, begon er aan te wennen zeg maar. Voordat ik naar de vk ging ff koffie wezen drinken bij een vriendin die pas moeder is geworden. Daar begonnen de krampen pas echt goed door te komen en regelmatig iedere 10 minuten. Ze zei nog, moet je niet ff bellen dat je eerder kan komen. Vond ik onzin.... Ik was om half 12 netjes op tijd bij de vk en heb gelijk verteld hoe of wat. Zij heeft dus gelijk ff gekeken of ik vruchtwater verloor, maar dat was niet zo. Wel begint mijn baarmoeder te verweken en zijn mijn harde buiken "het echte werk". Ze had haar hand op mijn buik toen ik een kramp kreeg. Echt pijnlijk is het niet, alleen heel erg ongemakkelijk. De krampen blijven iedere 8-10 minuten komen en duren dan iets meer dan een minuut. Ik heb net een cracker gegeten, maar die valt ook verkeerd. Ik wacht het allemaal maar een beetje af, blijf maar gewoon rondlopen, das prettiger dan zitten. Tot zover ff, ga nog proberen te reageren.... Groetjes, Elleke
spannend doglover ! En fijn om te horen dat je vlos het bestempeld als het 'echte werk' ! Kindje in aankomst! Sterkte en succes meid!
Spannend doglover!! Blijven rondlopen helpt, zegt men!!! Succes!! Skatjuh; he wat vervelend dat het zo lang duurt bij jou, sterkte meid!!! Incognito; wat goed dat je melk al zo goed op gang is, wow, snel hoor! Veel last van stuwing of valt het mee?? Wat naar dat Olivier zo misselijk is, ik wist niet dat de vruchtwater nog uit het maagje van de baby gaat als hij/zij eruit wordt geperst?! Hopelijk trekt het snel bij, want ik vind het altijd erg zielig, die krampjes. Thijs heeft er nu ook last van.... En wat fijn dat je andere zoontje zo trots is, geniet maar van je koppel!!!
om half zes ga ik naar de verloskundige....omdat die samentrekkingen niet te harden zijn, en ik me gewoon k*t erbij Voel!! @doglover: Spannend hoor!! succes in ieder geval, ik weet wat je voelt....
Mijn mannetje weet hoe ik ben, en is dus zeker niet boos op mij! Ik weet nog dat toen we trouwden we tegen elkaar zeiden dat we elkaars Yin en Yang waren, dat is ook zo! Ik ben de zachte kant, hij de harde. Ik krijg dinsdag weer een huisbezoek, mannetje is dan thuis! * Houdt heel veel van haar mannetje * @ Doglover, owwwwww wat spannend!!! Baby in aantocht!!! @ Brinatjuh, Veel succes om half 6!
@doglover spannend meid. @brinatje veel s6 bij de vk, hopelijk kan ze iets voor je betekenen. Er zijn er nu veel aan het rommelen zeg, s6 dames. XXX Gusam
Paloe: Bedankt voor je lieve 'kaartje' Echt heel leuk gedaan! Ja, mijn eigen vk is ook eigenlijk heel boos, ze was er straks en ze baalt enorm dat ze het niet zelf heeft kunnen doen, dan was dit allemaal niet gebeurd. Maar goed, het is achter de rug, we gaan t gauw achter ons laten! Wjhaaaaaaaaaa wat spannend! Ik hoop zo dat ik geen berichten meer van je lees nu en dat je gewoon aan het bevallen bent He, nu lees ik dus toch nog een reactie van jou..... Moet jij niet ergens anders mee bezig zijn? Ja, nu gaat alles gewoon heel goed inderdaad. Hij blijft enorm kramp houden, maar bij mama met mama's pink in de mond is het helemaal goed. Dus op de momenten dat hij echt last heeft, ligt hij lekker bij mij Brinatjuh: Precies, het is achter de rug, ben blij met mijn prachtige zoon! Rimar: Ai wat spannend, ik lees gauw ff verder hoe het was vanmiddag! Gwn: Ja, dat randje kunnen ze dus inderdaad gewoon wegmasseren. Dat is héél pijnlijk, maar hee, bevallen is al niet zo heel prettig, dus dat heb je er dan gauw voor over Dat is een weet voor de volgende keer! We genieten inderdaad heerlijk nu, hij doet het enorm geweldig, slaapt heel veel, dat zijn we niet gewend van de oudste De kraamzorg is een geweldig meid, 29 pas, maar we hebben zo'n fijne klik met haar, super! Er staat inderdaad al een afspraak gepland voor 4 november om mijn verhaal te bespreken. Dat doe ik met de gyn, want ik wil meteen aangeven dat ik bij een eventuele volgende keer onder gynaecologisch toezicht wil bevallen. Mijn vk is er inmiddels ook wel mee eens dat we mij ook niet meer hadden moeten laten doorlopen en een volgende keer gewoon echt moeten inleiden met 39 weken. Dus, het heeft ook nog wel wat goeds verder opgeleverd, buiten dan mijn prachtige kleine mannetje! Elena: Jeetje wat spannend zeg! En 3 cm al! dat scheelt een hoop straks Kunnen ze niet gewoon je vliezen breken, met 3cm kan dat toch wel al? Dan komt het vaak razendsnel op gang! MooMoo: Hahahaha, daar zeg je wat... Ik zei al tegen manlief dat ik toch wat meer voor mezelf moet leren opkomen, dit gebeurt me in elk geval niet nóg een keer hoor Jeeeeeeeeetje meid, wat ben je eraan toe Heb zó met je toen, gewoon omdat ik weet hoe het is... En ze zeggen wel dat je het na de bevalling vergeten bent, ammehoela, ze moeten je gewoon helpen! Die opmerkingen over die gesloten deur, komt zo bekend voor... Maar dit is gewoon niet eerlijk, beloofd is beloofd en beloftes maken schuld. Ik hoop dat je een fijne gyn krijgt die wél met je meedenkt, ik vind dit niet normaal hoor! Ehm, kun je niet gewoon het ziekenhuis bellen en liegen? Gewoon zeggen dat je een afspraak moet maken van je vk? En dan, als je dan tóch eenmaal binnen bent, daar je hele verhaal op tafel leggen? Grrrrrrrr, wat is dat toch hier in dit land? Overal andere regels.... Sterkte meid en ik hoop dat je kleintje inderdaad over 2 dagen komt, óf er dan gewoon al is! Wat een b*tch die vk van jou!!!!!! ik zou alleen nog maar een avond afspraak willen, zodat je man gewoon mee kan!!! grrrrr :x Moet zo iemand jou dadelijk begeleiden met je bevalling???? Karin: Ja lekker inderdaad dat de uitdrijvingsfase zo snel ging, daar teken ik nog wel eens voor En de rest, ja dat ga ik inderdaad bespreken, dan kan ik dat afsluiten. Chikai: Ja, ben ook blij dat ik het kan delen, al heb ik daar wel ff over getwijfeld omdat een aantal dames nog moeten... Maar goed, ik ben blij met mijn mannetje en ga me daar lekker op concentreren Oh en de kraamzorg is geweldig, wat een leuke meid! Ze is pas 29, maar het klikt gewoon enorm goed Ik heb (nog) helemaal geen last van stuwing, dat komt ook meestal pas de 3e of 4e dag, dus ik wacht nog even af Ja, tijdens de uitdrijving wordt dat normaliter inderdaad uit het maagje geperst, maar dit ging dus te snel, 2 persweeën en maar 5 minuten... Inderdaad zielig, maar het lijkt al wat beter te gaan! Hoe is het nu met jou en je kleine mannetje? Skatjuh: Ik ga geen klacht indienen, omdat ik daar niets mee opschiet, maar heb wel voor 4 november een gesprek staan met de gyn. Dan wil ik het nog een keer bespreken en dan is het voor mij afgerond... Lieverd, echt... ik hoop zó dat ze je morgen gewoon metéén gaan helpen! Dit is echt niet meer te doen zo... Ik duim voor je! Gusam: Het zou ook juist wel mooi zijn als de kleine geboren wordt op de verjaardag van oma Succes met alles! Cherry: Hier gaat het verder allemaal goed, met mijn lijf natuurlijk wel wat minder, stuitje is opnieuw gekneusd/gebroken, dus dat moet opnieuw 8 weken helen, maar verder voel ik me goed, vind het vooral heerlijk dat ik geen echte hechtingen heb Elleke: Ik hoop dat het nu dan echt gaat doorzetten voor je! eindelijk meid En zodra je begint: toi toi toi!!!
wow....... ik dacht; reageer ff 'snel' wat kunnen jullie kletsen!!!!! Moet even zeggen dat ik een geweldige kraamzorg heb Die lieve meid is pas 29, maar we hebben een fijne klik! Net een enorme bak fruit op, heerlijk, ben een echt fruitmonster, maar meestal te lui om het in van die hapklare stukjes te maken, dus dit is gewoon genieten
Het rommelt hier goed zo te lezen! Weer even een korte update van mij (zitten is echt niet fijn op het moment). Het rommelt inmiddels flink, veel en pijnlijke harde buiken, ander soort rugpijn dan 'normaal' en veel krampen (alsof ik ongesteld moet worden). Ben benieuwd of het echt gaat doorzetten Ga weer even aan de wandel want dan is het nog dragelijk! Beloof later uitgebreid op iedereen te reageren! En voor de meiden bij wie het ook flink rommelt, heel veel succes en mogen we vandaag/vannacht met z'n allen bevallen 8)
BEVALLEN Milse - 8 sept - 35+0 - Morris - ? gr Regenboogje82 - 10 sept - 36+0 - Stan - 2435 gr Marijke1987 - 12 sept - 36+2 - Jesse - 2750 gr Nienchen83 - 14 sept - 37+4 - Romy - ? gr Mamamanuela - 16 sept - 38+5 - Roxan - 3030 gr GWN - 21 sept - 38+6 - Amy - 3105 gr Joyce1990 - 27 sept - 38+0 - Leani - 2990 gr Nonja - 27 sept - 40+1 - Luka - ? gr Manuela23 - 28 sept - 38+5 - Djemy - ? gr Iris89 - 29 sept - 37+3 - Charlize - 3240 gr Tessa81 - 30 sept - 37+5 - Fay - 3480gr Zeemeermin - 30 sept - 39+6 - Chloë Rose - ? gr Chikai - 1 okt - 39+2 - Thijs - 3260 gr Rodelief - 2 okt - 39+6 - Nils - 3720 gr Quendy - 3 okt - 39+0 - Lizzie - 3240 gr Ooitmamavan3 - 4 okt - 40+4 - Brandon - ? gr Annie25 - 4 okt - 40+0 - Lizzy Fay - ? gr Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr Amaryllis - 7 okt - 38+3 - Imee Sophie - 3440 gr margotmarcel - 7 okt - 40+5 - Esmee - 3678 gr Mariska72 - 8 okt - 40+6 - Randi Elize - 4290 gr DianaV - 9 okt - 40+0 - Ylva - 3860 gr Regenboogje - 11 okt - 40+4 - Ricardo - ? gr Vita - 12 okt - 41+3 - Fien - 4250 gr InCognito - 13 okt - 39+0 - Olivier - 3745 gr Stand: 11 jongens - 14 meisjes Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober
heb even de lijst iets aangepast bij mijn naam. De datum klopte namelijk niet en het gewicht had ik er schijnbaar nog niet bij gezet. sorry!! Ga nu eerst weer ff teruglezen zolang de kleine nog niet komt. (zal namelijk zo wel komen voor zijn flesje.)
Wauw, spannend! Ik denk dat jij gaat bevallen nu! Zo begon het bij mij ook dinsdag!!!! Zet m op meid!
Mijn ticker klopt niet.... hij is toch echt gisteren geboren Maar die zal wel snel goed gaan, ik heb de datum echt goed ingevuld namelijk!
Nu zijn er wel heel veel aan het rommelen, we steken elkaar aan . Ik heb zo nu en dan een langdurige harde pijnlijke buik, maar met geen enkele regelmaat, maar vooral als ik maar iets doe of als de kleine beweegt. M'n baarmoeder is wel zo gevoelig nu. Ben zelfs niet naar de vk geweest, vond het te veel pijn doen om eruit te gaan. Nu ga ik morgenvroeg of anders komen ze thuis controleren. Ik hoop morgen weer op babynieuws Sterkte dames!
@ InCognito: Gefeliciteerd met de geboorte van Olivier!!! Jeetje zeg, wat een verhaal is dat bevallingsverslag... behoorlijk schandalig hoe je bent behandeld! En dat je stuitje weer opnieuw is gekneusd/gebroken lijkt me ook niet fijn. Gelukkig ben je niet ingescheurd, ik zou haast zeggen dat je dat geluk wel hebt verdiend na al die ellende. En je borstvoeding is al op gang? Wow hee, dat is snel! Lekker hoor! Doe rustig aan en laat je lekker verwennen, en geniet van Olivier!!! Ik hoop wel dat hij zich ook snel wat beter voelt, vind die misselijkheid zo zielig... Zo te lezen rommelt het bij meerdere meiden flink, spannend!!! Hopen dat t allemaal snel gaat doorzetten nu. @ MooMoo: Heel veel sterkte! Het zit jou echt niet mee, wat een rot vk! :x Het is toch niet te geloven dat ze je zo in angst laten door lopen, ik vind het echt niet kunnen. @ Hier: Gisteren hebben we eindelijk de geboortekaartjes verstuurd, er ging telkens wat mis met de communicatie met de drukker. Maar nu is het dus toch gelukt, en we krijgen zoveel leuke reacties en telefoontjes! Iedereen is verrast dat ze nu al is geboren, al zeggen veel mensen ook dat ze het stiekem ook wel een beetje hadden verwacht. Mijn buik was echt huge aan het einde, zeker voor een eerste kindje. Dus ik werd blijkbaar al een tijdje in de gaten gehouden, haha. Ik ben er zelf ook nog steeds verbaasd over dat ze er nu al is, voel me best wel een bofkont! Zeker als ik sommige verhalen hier zo lees... Ik ben wel benieuwd wie de datum 20-10-2010 gaat halen! Die vind ik zo mooi!
BEVALLEN Milse - 8 sept - 35+0 - Morris - ? gr Regenboogje82 - 10 sept - 36+0 - Stan - 2435 gr Marijke1987 - 12 sept - 36+2 - Jesse - 2750 gr Nienchen83 - 14 sept - 37+4 - Romy - ? gr Mamamanuela - 16 sept - 38+5 - Roxan - 3030 gr GWN - 21 sept - 38+6 - Amy - 3105 gr Joyce1990 - 27 sept - 38+0 - Leani - 2990 gr Nonja - 27 sept - 40+1 - Luka - ? gr Manuela23 - 28 sept - 38+5 - Djemy - ? gr Iris89 - 29 sept - 37+3 - Charlize - 3240 gr Tessa81 - 30 sept - 37+5 - Fay - 3480gr Zeemeermin - 30 sept - 39+6 - Chloë Rose - ? gr Chikai - 1 okt - 39+2 - Thijs - 3260 gr Rodelief - 2 okt - 39+6 - Nils - 3720 gr Quendy - 3 okt - 39+0 - Lizzie - 3240 gr Ooitmamavan3 - 4 okt - 40+4 - Brandon - ? gr Annie25 - 4 okt - 40+0 - Lizzy Fay - ? gr Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr Amaryllis - 8 okt - 38+4 - Imee Sophie - 3440 gr margotmarcel - 7 okt - 40+5 - Esmee - 3678 gr Mariska72 - 8 okt - 40+6 - Randi Elize - 4290 gr DianaV - 9 okt - 40+0 - Ylva - 3860 gr Regenboogje - 11 okt - 40+4 - Ricardo - ? gr Vita - 12 okt - 41+3 - Fien - 4250 gr InCognito - 13 okt - 39+0 - Olivier - 3745 gr Stand: 11 jongens - 14 meisjes Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober
hey meiden, nou na 2,5 uur zijn we eindelijk weer thuis. Ze hebben ons echt lang laten wachten en voelde me steeds naarder worden. Verder was het ctg volgens mij allemaal prima en de echo ook. Er was nog voldoende vruchtwater en de kleine lijkt het prima naar zijn zin te hebben. Morgen was alles al vol maar zaterdag word ik ingeleid. hopelijk komt ie nog ff voor die tijd natuurlijk maar de 16e zijn we zeker weten papa en mama Liefs