Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Meiden, goeiemorgen!

Wat een handige tips van jullie over de baby tussen ons in laten slapen!! Ik neem ze allemaal mee!! Ik kan dat ook echt niet, gewoon laten huilen. Ik heb ook zoiets van; er is dan iets mis. Thijs wordt snel rustig bij ons, dus ik pak hem dan ook hoor.
    Vannacht is het heel aardig gegaan, behalve het begin. Dus toen hebben we 'm inderdaad op het voedingskussen gelegd, dekentje erbij en zijn we zo in slaap gevallen. Na de eerste voeding vannacht heb ik hem in zijn eigen bedje gelegd en hebben we alledrie verder heerlijk geslapen. Gelukkig!

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Elena, hopelijk zet het nu wel echt door! Ik duim vanaf hier!!
    Skatjuh, dit zal je vast niet meer lezen, maar veel succes met je bevalling!!

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Skatjuh; Heel veel succes vandaag en je kan het!

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Elena: Jij succes met bevallen vandaag!! Want daar gaan we nu maar even vanuit he :D :D. Je bent vandaag ook nog twee weken overtijd... We horen het wel van je hoe het gaat/gegaan is :).

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Hier een heel onrustige nacht gehad. Af en aan een half uurtje/drie kwartier achter elkaar geslapen. Had steeds het gevoel dat het UREN waren, maar dat was dus niet. Regelmatig toch nog pijnlijk krampen (durf het eigenlijk geen weeën meer te noemen omdat het niet doorzet:(). Ga straks wel ff de HA post bellen voor die urine controle, maar gewoon om de vk gerust te stellen. Ik ga vandaag gewoon boodschappen doen en ff met de honden naar het bos ofzo, ik ga niet weer een dag zitten wachten of er iets gebeurt.
    Verder weet ik het ff niet meer. Ik houd jullie op de hoogte van wat er bij Skatjuh gebeurt....

Groetjes,
    Elleke

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @InLove; Kan de wasjes van gisteravond nog wel even strijken en nog even stofzuigen (nooit een overbodige luxe met 2 hyperactieve sloopkogels als poezen :p) Dus bezig blijven moet wel lukken ;)

Oh jippie! Mijn zwager komt me even ophalen met de auto zodat ik even bij mijn moeder kan ontbijten en even daar kan zijn, even lekker afgeleid :D Dag dames!

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Korte Buddy update:

Skatjuh ligt aan het infuus en ze hebben haar vliezen gebroken!

Ik heb met haar afgesproken dat ik tot morgen wacht, anders wordt het zo lastig hahahaha.

Groetjes,
    Elleke

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow das snel, geweldig!

9. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Brina stuur me maar een pb met je nummer dan wil ik je buddy wel worden :p Als je nog niemand anders hebt natuurlijk

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hai ik meld me ook hier weer. Ook nog weer geen nieuws. Wel flink aan de 'klus', harde buiken nemen behoorlijk toe.
    Hopelijk zet het door. een week overtijd vind ik wel genoeg (alhoewel het me wel een extra week verlof heeft opleverd haha!)

YUKL, ik vind dat stukje wat je schrijft over het huilen van een pasgeboren baby echt heel goed. Je slaat de spijker precies op de kop, kunnen hoop mensen nog van leren, die babys van paar weekjes laten huilen omdat ze denken dat de baby hen al 'uitspeelt' ... (te gek voor woorden)

Skatjuh..succes!! Daar gebeurt tenminste wat. Wij kunnenn niet anders dan wachten he?

xx PIna

11. CherryAyden

Skatjuh eindelijk is het lange wachten bijna voorbij! Woehoe!

@Elena, oooh wat maak jij het spannend zeg! Hopelijk hebben we vandaag lekker veel babynieuws! Ik duim voor je.

@Doglover, wat een gerommel :(. Hopelijk is het idd geen blaasontsteking, maar ik denk dat het gewoon voorwerk of nog indaling is. Wie weet helpt het wandelen wel!!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    he even een vraagje he, de gyn wilde toch bij jou in principe wel je vliezen breken met 2 cm?:)
    Ik denk dat ik als ik de afspraak van dinsdag haal, ik dat ga vragen...
    Benieuwd hoeveel cm ik dan heb..

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Ik houdt er graag de spanning in :D
    Haha, nee hoor ben het inmiddels behoorlijk zat :(
    Daarom ga ik ook even naar mijn moeder zodat ik niet thuis alleen maar ga zitten tellen en teleur gesteld ga worden als het niet snel genoeg doorzet! Zwager is verdwaald :p Ze hebben de weg hier naartoe open gebroken en moest nu helemaal omrijden via een weg die hij niet kent :p

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik denk gewoon niet dat ze dan komen:) Ik bedoel, als ik zeg dat het eens in de 7 minuten is zeggen ze gewoon dat ik maar terug moet bellen als het sneller is..
    Ik hoop niet dat ik dinsdag haal maar als ik het haal dan ga ik me er wel hard voor maken dat er iets gebeurd

15. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Goedemorgen dames!!

Wat spannend al het aankomende baby nieuws!!!!!!:D:D:D:D

Chikai bedankt dat ik je kan smsen! heb je even een pb-tje terug gestuurd!;)

Hier weinig verandering.....:( wordt er soms zo moedeloos van.....maar ja dinsdag naar de verloskundige en dan zien we verder......;)

heb wel even een kort vraagje, de kleine van mij is donderdag geschat op een gewicht van 2700 gram, ik verwacht niet dat er opeens 1000 gram aankomt,want zoals jullie weten groeit de kleine nog maar gestaag...
    haar lengte wordt wel gemiddeld geschat, moet ik of zal ik nu nog wat rompertjes halen in maatje 56?! vond het zo zonde om veel geld daaraan uit te geven, maar nu weet ik het niet.....:):(

liefs

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    whoo nu duurt het babynieuws niet lang meer!

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    uhm, wat voor maat heb je nu? 62?? Haal dan maar gerust wat kleertjes in maat 50 en 56!!

Olaf was bij zijn geboorte 51 cm en 3460g. en heeft echt nog lang maat 50 aangehad!!

18. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland

nee heb ook wel rompertjes maat 56, maar denk niet genoeg....:);) echt slim....NOT!! dit omdat het erg lang onduidelijk was, hoelang of hoeveel ze nu precies woog........

19. CherryAyden

Je kunt er toch 1 of 2 kopen, en dan afwachten wat ze aankan. Dan kun je er altijd bij laten halen door iemand.

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    tja dat weet je natuurlijk nooit vantevoren:) Hoeveel heb je er?
    Kijk als het iets te groot is is het niet erg hoor en dan maakt het met de rompertjes nog het minst uit, die zie je vaak niet:) Van de kleertjes die eroverheen zitten kan je ook gewoon de pijpjes en mouwtjes een keer omslaan:)

Deel Deze Pagina