Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja idd, kleertjes zijn zo bijgekocht!:)

2. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    nou meiden...ga straks nog maar even wat inslaan....wat vervelend.....hahahaha....:D had namelijk wel wat leuks gezien.....;)
    en inderdaad verder kan ik gewoon de mouwtjes omslaan.....ging ik zelf ook al van uit...:)

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@yukl dikke knuf meid, ik hoop dat het bij jou niet meer zo lang duurt.

@skatjuh spannend, nu zal het niet lang meer duren of je hebt je beeb in je armen. zet hem op.

XXX Gusam

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik merk nu echt dat het toch iets zwaarder wordt. Alsof mijn buik ineens enorm is! Constant dat trekkerige gevoel, slechter slapen, last van mijn darmen. Maar heb nog helemaal geen voortekenen ( zegt niks weet ik) dus heb zo het idee dat het nog lang gaat duren. Wordt er ontiegelijk chagerijnig van :D.

Hebben jullie ook niet dat je gewoon die baby wilt zien? Niet eens vanwege de lichamelijk ongemakken maar gewoon omdat je wil knuffelen, kusjes geven en gewoon wilt staren? ZUCHT wil hem NU bij me hebben! Maar we wachten maar gewoon af, meer kun je niet doen...

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Volgens mij zijn er nauwelijks baby's die vanaf de geboorte al in maat 62 kunnen :D Zelfs mijn zwaargewicht niet ;) Dus maat 56 is echt het maximale en de meeste baby's kunnen ook een tijdje maat 50 aan. Zeker als ze onder de 3 kilo zijn!!

@ elena: ik woon in Amsterdam, in een veilige buurt overigens hoor ;) Mijn zoontje gaat 3 dagen naar de opvang en mijn man werkt 1 dag thuis. Ik moet echt op de universiteit zijn om te studeren, thuis komt het er maar matig van terecht.
    Ben benieuwd of je al ligt te bevallen :D

@ skatjuh: spannend! Ik denk dat het onwijs snel gaat :)

@ paloe: ik zou het echt vragen hoor, of ze je vliezen willen breken. Kom op, je hebt nu wel lang genoeg voorweeen gehad. Je lichaam kan wel een zetje gebruiken!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ cherryayden: ik had het er gister nog met manlief over inderdaad, dat we zo nieuwsgierig zijn naar ons tweede mannetje. Hoe hij er uit ziet; hoeveel haar heeft ie, lijkt ie op zoonlief? Zo gek om over je buik te aaien en te weten dat daar een baby in zit, maar je hebt geen idee hoe ie er uit ziet.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat heb ik hier ook ja, ik wil haar gewoon zíén! En vasthouden en knuffelen... lekker OP m'n buik voelen :) . En ik ben ook gewoon heel benieuwd hoe onze dochter op haar zusje gaat reageren...

over kleertjes: onze dochter woog indertijd 3870 gram en was 52 cm en heeft ook nog een week of 3 mt 50 aangehad. Dus ik zou zeker wát in mt 50 halen. Al zijn het maar een paar goedkopere dingetjes -zodat het niet héél erg zonde is, als het niet past.

Maar het ligt dus ook erg aan de bouw van het kindje.

Hier hebben we maar besloten dat dochterlief aankomende nacht naar oma gaat... Mannetje is ook gewoon érg moe van de rare week, ziekenhuis, veel thuiswerken, dochter die nogal eens wakker is snachts... dus even bijtanken.
    Zelf ook weer 2 uur wakker geweest vanacht - gewoon, zomaar... :( maar oke.. ik tel af naar dinsdag...

en wacht ondertussen hier op babynieuws :)

8. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ik herken dat wel heel sterk dat je zo graag je kindje wil vasthouden, je hebt er al zolang op gewacht. En helemaal nu er steeds meer moeders bijkomen op dit forum en vrouwen bij wie het rommelt.

Wat ik zei, ik had gisteren echt zoiets, ik werd ongeduldig naar mezelf en de bevalling. Als een ander begint, wil ik ook. En dat ongeduld is dus niet fijn, dat wil ik helemaal niet.

Gisteren eerst een sterfgeval doorkrijgen en toen hoorden we ook nog dat mijn schoonmoeder uit het niets drie maagbloedingen had gekregen en een darmbloeding en dat het met haar kritiek was.
    Nu ben ik ineens weer geland op aarde ;) en heb ik zoiets van, ik laat het op me afkomen en leef in het NU, want het is het enige waar ik van kan genieten. Als je met leven en dood te maken krijgt, wordt alles ineens heel anders.

De mijne komt toch op het moment dat het meest geschikt is, ook al zou ik de laatste zijn. So be it :p.

Kunnen jullie me volgen of niet? Ik ga me vanaf nu minder aantrekken dat iedereen zo druk bezig is met rommelen en het bij mij nog rustig is.

Maar het babynieuws, daar blijf ik van genieten!! Dus zet 'm op meiden en moeders!! :D

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ja:) ik denk dat ik dat wel ga doen als de kleine man er dinsdag niet is..Hopelijk willen ze het dan ook echt doen

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :) vannacht elk uur gezien op de klok.. bah.. Was erg onrustig:) om 7 uur dacht ik pff en dan is straks Olaf alweer wakker...
    Maar om 9 uur werd ik wakker was mr paloe al lekker met m naar beneden gegaan:) Dus heb toch nog even 2 uurtjes kunnen slapen tussen 7 en 9:D
    Net boodschappen wezen doen:)

Skatjuh zet m op!!!

11. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Skatjuh: zet hem op idd!! Succes!

@Karin: jeetje, wat een heftig nieuws allemaal. Ten eerste gecondoleerd. Veel sterkte gewenst met het verlies en de toestand van je schoonmoeder. Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, dat je dan gedwongen wordt zeg maar om te relativeren.

@Mink: nog gefeliciteerd met Stef!

@hier: de bruiloft was leuk hoor, 'uiteraard' zou ik haast zeggen, ik was gewoon zo moe dat ik er tegenop zag. Vond het toch een hele eer om getuige te mogen zijn en we zijn lekker ook nog bij het diner geweest, alleen het feest dus gemist. Amy heeft zelfs het hele diner doorgeslapen, dus kon gewoon thuis voeden. Door dat lange slapen kwam ze vannacht natuurlijk wel netjes om de 3 uur, maar dat was dan maar even zo. Ze heeft ons wel twee keer uitgebreid bedankt voor het cadeau trouwens, dus denk dat het wel goed zit met de verhoudingen (had wel een redelijk duur cadeau voor ze uitgekozen).

Succes allemaal! Ik wacht ook vol spanning op babynieuws.

12. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Hallo Dames!
    Vandaag is een hele mooie dag om te bevallen al zeg ik het zelf!
    (ik ben jarig vandaag!)
    Dus dames zet hem op! Er mogen er wel meer geboren worden vandaag...*kijkt naar eigen buik*

Nu gaat het echt opschieten voor Skatjuh! Spannend!
    Er komt een baby aan!

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    skatjuh, heel veel succes, eindelijk word het wachten beloond.

Karin, ik herken het echt, hoe je weer met beide benen op de grond word gezet dan. Hier gister de begrafenis gehad en ik vond het heel apart om daar te zitten met een baby in de buik, het meisje wat ze zo graag gekend had willen hebben. Heel veel sterkte meid!!

Paloe, ga eens bevallen :D Voorweeen heb je niets aan

Kleertjes, hier een paar pakjes maat 44, en de rest 50. Deze kleine zal ook niet zwaar zijn, dus ik verwacht dat ze wel een tijdje in 50 zal blijven zitten. En als het een spugertje is, heb je echt veel kleding nodig, voor je een keer een wasmachine vol hebt met dat kleine spul :D

Yukl, fijn dat de uitreiking leuk was, voelt goed om het papiertje te hebben zeker.

Elena (toch?), toi toi toi, het kan nu nooit lang meer duren.

Hier alles ok, ik vind het nog goed zo (ben ik dan echt de enige?), tuurlijk ben ik heel erg benieuwd, maar ik moet nog 2 weken voordat ik uitgerekend ben, en wat is nou 2 weken :) Zolang het niet geboren word op 6 november (of daar heel erg in de buurt) dan vind ik het best!!!

14. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Moomoo, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van. Wanneer had je weer controle? Als je je niet voldoende geholpen voelt door je vlos, zou ik idd contact opnemen met de gyn. Laat je niet afschepen meid, jouw leven, jouw kind en dus jouw beslissing

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@karin veel sterkte meid de komende tijd.

@MOOMOO van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.

XXX Gusam

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    MooMoo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een leuke dag van!

Kleertjes zijn idd wel handig in wat kleine maten. Thijs woog 3260 gram en past prima in maat 50. Maat 56 slaan we de mouwen idd om. En tja, soms gaan er 4 pakjes op 1 dag door, met spugen en spuitluiers.... Alle kleertjes die je krijgt zijn over het algemeen toch maat 62 of groter....

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

MooMoo gefeliciteerd!!! Zou een mooi kado zijn, een baby :D. Maar ook weer onhandig omdat jullie dan op dezelfde dag jarig zijn ;). Geniet ervan van vandaag!!

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    GEFELICITEERD met je verjaardag!:)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    graag!!! maar het wil nog niet zo;)

20. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @ Gwn: Dank je wel. En fijn dat je toch nog op de bruiloft hebt kunnen zijn als getuige.
    @ Moomoo: Gefeliciteerd met je verjaardag!
    @ Domino: Dank je wel! En fijn dat je herkenning ziet. Lijkt me zeker apart om hoogzwanger bij een begrafenis te zijn.
    Verder ben je niet de enige die het zo goed vind, ik doe vanaf nu weer gezellig met je mee! ;) 2 weken is idd niks meer. Wat is er met 6 november, ben je dan jarig?
    @ Chikai: Goh, das wel veel zeg 4 pakjes op 1 dag. Had ik geen idee van. Ik vraag me af of ik hier dan bijgewassen kom. Maar ach, anders snel even naar de winkel.

Deel Deze Pagina