Pfoe, heb last van voorweeen. Ook last van mijn linker borst Straks maar eens even seksen met manlief Al denk ik niet dat dit wat is hoor. Zal vast van de wandeling van vanmiddag komen
Jaaaaaa!!! Eindelijk het goede nieuws! Skatjuh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jasper Sebastiaan!
@Skatjuh: JAAAAAA!!!! Gefeliciteerd met JASPER!! Wat fijn dat ie er eindelijk is, hopelijk kunnen jullie snel thuis gaan genieten met zijn allen. @Elena: De gelukkige huisvrouw raad ik je ECHT NIET aan zo vlak voor je bevalling.... Maar dat moet je natuurlijk zelf weten . Ik was iig heel blij dat ik hem pas na de kraamtijd heb gezien . @Fles opwarmen: heb het onder de kraan gedaan, maar erg warm is ie er niet van geworden. Nadat ze even haar neus ophaalde voor die rare speen, heeft ze gewoon toch nog ruim 20 ml ofzo gedronken uit de fles (was toetje, dus denk wel genoeg). Ben zo trots op mijn meisje! Overigens zit er op die prenatal warmer wel een 'houdertje' voor de fles zeg maar, en aan één kant daarvan een soort heel klein reservoirtje, is dat misschien de maatvoering voor de hoeveelheid water? Vroeg me al af wat het toch zou kunnen zijn... Wij hebben hier net een hele gezellige avond gehad met de buren. Zeg ze wel altijd gedag, maar had nooit echt met ze gesproken, maar nu kwamen ze op kraamvisite en was echt super, die gaan we zeker vaker zien. Blijken ook van spelletjes enzo te houden, dus dat komt helemaal goed .
Prenatal flessenwarmer --> AHA Ok dan, nou, dan ga ik die ook nog wel eens proberen denk, al werkte de warme kraan nu dus ook prima. Voordeel van dat ding is dan wel dat ik hem daar alvast even in kan doen en niet de hele tijd hoef vast te houden . Ik snap alleen de aanduiding bij de standen niet zo goed... de eerste is 10-20 ml, dan bevroren 20 ml en dan nog een met 20 ml met een auto erbij ofzo... Oh wacht, is dat misschien de aanduiding voor de hoeveelheid water?? Niet de melk natuurlijk... dat leek me al zo weinig . Maar wat betekent die auto dan?
@ gwn: hahaha ja dat is voor de maatvoering (10 of 20 ml) De auto is denk ik als je hem in de auto gebruikt (in de sigarettenaansteker, je weet wel, heeft dat een naam?).
ik dacht hetzelfde, heb hem in de bios gezien, weet niet meer hoeveel weken zwanger ik was maar het greep mij behoorlijk aan.....
Nou die heb ik dus eregister gekeken. Maar valt mee hoor, je ziet niet veel en zo gaat het in real life dus echt niet . Hij is verder heel grappig! @Skatjuh gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat hij er is! Hopelijk knap je snel op en voel je je nu wat vrolijker! Geniet ervan he???
@ cherryayden: ik vond hem niet meevallen Ik vond het erger dan mijn eigen bevalling dus in die zin denk ik niet dat het helpt ofzo
Kan ik me voorstellen maar lijkt me wel best eng! Stel dat je vliezen compleet breken op straat! Mja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren...