Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    trouwens een net gewicht! Ik dacht dat hij te zwaar werd geschat!
    En volgens mij is het best snel gegaan uiteindelijk, de bevalling!!

Meid, hoop dat je snel opknapt en jullie morgen naar huis mogen!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    nou ik vind het wel spannend!!!
    Pff seksen zit er hier helaas niet meer in:(

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ahw, hoezo niet? Te pijnlijk?
    Hier is het ook alweer even geleden, ik had de laatste dagen een pesthumeur dus was niet echt in de mood ;) Maar deze kans kan ik niet aan me voorbij laten gaan ;)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha nou met het verlies van die slijmproppen en wat er nu nog komt is de lust vergaan;)
    jullie succes!

5. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk is het 'maar' een film, maar toch... Het hele psychose-gedeelte vond ik nog niet eens echt het punt, want dat zijn uitzonderlijke gevallen natuurlijk, maar van die bevalling was ik misschien toch zenuwachtig geworden als het mijn eerste was (dat is het ook, maar ik heb de film niet van te voren gezien ;))... vandaar. Maar het staat iedereen vrij natuurlijk. Ehm, Cherry, zei jij niet laatst 'had niemand me kunnen tegenhouden' toen je hem net gezien had?! :)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    trusten meiden!
    Elena, succes vannacht!!

7. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    ***buddynieuws***
    Iedereen krijgt de groetjes van Regenboogje.
    Ricardo is erg sterk en de borstvoeding gaat goed. Tussen de voedingen slaapt ie door, waardoor ze rust krijgen en langzaamaan de bevalling kunnen verwerken. Ze hoopt na he weekend weer op het zp te komen.
    ***budynieuws***

8. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Manuela23; He wat vervelen nieuws voor Djemie. Ik kan me voorstellen dat jullie wereld nu weer even helemaal op zijn kop staat. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    En veel succes met je schoonmoeder.

Karin; Wat een vreselijk nieuws meid. Gecondoleerd met dit zware verlies.

Moomoo; gefeliciteerd met je verjaardag.

Skatjuh; gefeliciteerd met jullie zoon.

9. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Die slaaptips moeten wij misschien ook eens proberen.
    Stan heeft de laatste tijd vaak last van vervelende boeren die maar niet willen komen. Pas als ie een tijdje in bed ligt moet ie ze kwijt.
    En de laatste 2 avonden wil ie ook niet in zijn bedje gaan slapen.

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Geweldig, het is achter de rug!!!!

Skatjuh + man: GEFELICITEERD met jullie jochie!!!! Wat een leuke namen :D

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Elena: Succes morgen!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meiden, ik ben er ff niet zoveel, kan ook niet reageren, ben zelf niet helemaal in orde. Niets ernstigs, maar kieper steeds bijna om. Oorzaak is niet te vinden, enige wat ze nog kunnen bedenken is dat het nog steeds van de pijnpomp is, of simpelweg de vermoeidheid van alle voorweeën vanaf 31 weken toen en het niet slapen door het stuitje en bekken... Dus ik moet slapen, slapen, slapen en gek genoeg lukt dat ook.....

Olivier doet t geweldig, t gaat steeds beter met de krampjes ook, dus we mogen niet klagen. Verder heeft hij tot nu toe nog elke nacht doorgeslapen en moeten we hem wekken om 6 uur voor de volgende voeding.

Borstvoeding is enorm goed op gang, lek me een ongeluk en de echte stuwing moet nog komen, heeeeeeerlijk, kijk er nu al naar uit ;)

Nu ga ik weer ff rusten tot de laatste voeding, daarna moet ik mijn borsten nog leegkolven, omdat de stuwing nu al te veel is blijkbaar (moest vandaag na de laatste voeding mijn borsten leegkolven, vond t vroeg, zo op dag 4, maar goed, ik neem t graag aan :) ) ben benieuwd wat daar nog uit komt! Olivier drinkt nog maar 10 minuten in totaal, dan is ie verzadigd tot de volgende voeding :D

Meiden, slaap lekker en morgen weer babynieuws!

13. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

True ;)

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Nou dames, ik ben de avond al slapend doorgekomen dus geen dvd gekeken hoor ;) Was helemaal gesloopt van vanmiddag.
    Mijn hele lichaam doet zeer nu maar het duurt nu niet lang meer :) Zit te twijfelen of ik voor vannacht nog mijn slaapmedicatie zal nemen, ben ik iig goed uitgerust morgen mocht het vannacht niet uit zichzelf doorzetten. Gyn had gezegd dat je wel wakker wordt als je echt weeen heb dus denk wel dat ik het gewoon ga nemen. Beter teveel geslapen dan te weinig zo vlak voor de bevalling ;) Dames dank je wel voor alles succes wensen :D Zodra mijn mannetje er is horen jullie het ;)

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@elena heel veel s6 meid.

Truste dames.

XXX Gusam

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Elena: ik hoop voor je dat je nu echt aan het bevallen bent, succes!

Haha, hier nu tijdens het voeden via mijn nwe iPhone op zp... Moet toch wat ;)

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Elena: succes vandaag!

@ hier: Gister best wel actief geweest. Boodschappen gedaan, huiskamer verbouwd.... Box opgezet, eten klaargemaakt, visite gehad. En toch helemaal geen vooruitgang. De krampen nogsteeds rond de 6 minuten, het vervelende is dat ze steeds heftiger worden en langer gaan duren (tussen 2 en 3 minuten). Ik ben helemaal kapot. Vannacht een aantal keren wakker van geworden, om een uur of 5 was ik het zat en ben ik eruit gegaan. Nu ik op de bank zit voel ik in ieder geval de kleine ook weer ff bewegen. De krampen worden ook weer sterker. Ik ga nog niet op mijn klok kijken, dat doe ik pas als ik het idee heb dat het nodig is, wordt er helemaal zenuwachtig van.....Heb het ook helemaal gehad eigenlijk. Morgenmiddag om 15.45 een afspraak bij de vk, maar weet niet of het nut heeft. Ik heb nu echt het gevoel dat het ook helemaal niets doet, die krampen.
    EINDE GEKLAAG!!!!
    Ik weet niet hoeveel ik er ben vandaag, mijn eigen comp ligt uit elkaar en die moet ik dus eerst terug in elkaar gaan zetten, zit nu op lappie van manlief.... Verder wil ik, als het een beetje weer is, lekker nog ff naar het bos, is er gister niet van gekomen. Kortom, ik ga proberen lekker te genieten van de dag.....

Groetjes,
    Elleke

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.846
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh pfff Elleke - het mag nou toch onderhand wel goed doorzetten he.. De optimistische woorden van de vlos waren fijn, maar nu duurt het ondertussen wel weer érg lang al allemaal! Ik hoop dat je vandaag nog wat afleiding kunt vinden als het nodig is... maar liever nog dat het gewoon snél doorzet onderhand!

sterkte meid!

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Geen baby uit zichzelf :(
    Dat wordt inleiden voor mij :(

20. Yukl

Yukl Niet meer actief