Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal

Op deze manier wil je geen weeën hoor, geloof me......

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Gusam Heeel veel succes meis!! Hopelijk beginnen je weeen snel en heb je gauw je beeb in je armen!!

@Hier heb al de hele dag voorween, superregelmatig, maar ze doen niet echt pijn dus het zal wel niks doen. Ben blij dat het eindelijk bij mij ook een beetje rommelt!

@Doglover, wat balen joh, best een beetje raar dat die weeen helemaal niks doen, dat zou je toch verwachten. Lijkt me heel erg frustrerend. Hopelijk slaap je vannacht een beetje :(

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Doglover: sterkte meis!

@Gusam, buddy: oeh, spannend!!! Ik hou mijn foon in de gaten hoor! Zal wel op een gegeven moment gaan slapen natuurlijk, en ben meestal niet heel vroeg op, maar zal ook bij elke voeding vannacht checken en zo'n Iphone in bed is dan heeeel handig, dus komt goed. Heel veel succes, sterkte en geluk, je kan het!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.844
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    gusam: Sterkte meid!!! en heel veel succes, hopelijk pakt je lihcaam het snel allemaal op!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Waarover? het geen kleertjes hebben?

En ik ben wel heel benieuwd...pb?

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    We zijn vanmorgen wezen wandelen en Olaf sliep zolang dat eht er vanmiddag niet meer van gekomen is. Heb wel lang gestaan met koken enzo en was doen dus dat was ook goed..
    Half uurtje weeen om de 5 minuten gehad maar nu ist nog maar elke 15 dus weer niks:)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Rooibos met honing vind ik zelf erg lekker, maar gewone ook..

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    yeah you go girl!!!!:d:d:d

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: wat fijn dat je kleine meid zo goed drinkt! En dat ze 's nachts zo lang doorslaapt :D Hopelijk zet ze dat thuis door ;) Hoe vond je vader het om haar te zien? :) Hoe gaat het nu eigenlijk met je moeder?

@ escal: veel succes morgen! Ben benieuwd wat ze besluiten in het ziekenhuis.

@ amaryllis: wat heerlijk dat je zoveel weet te kolven :) Dat was hier vrij lastig!

@ gwn: een fijn weekend gewenst! Dat je dat nu al zag zitten zeg, zo'n volksverhuizing!

@ pina: het klinkt alsof je vliezen zijn gescheurd of gebroken... De handblaastest deed bij mij trouwens helemaal niets, terwijl mijn vliezen echt waren gescheurd. Probeer wat op te vangen en dit te laten controleren!

@ paloe: heb je nog wat gedaan vanmiddag? Wij zijn met zoonlief naar de speeltuin geweest, hebben even langs de marathon route gelopen en zijn naar een cafe geweest.

@ doglover: knuffel!

@ incognito: haha ik zie jouw kleine inderdaad ook al voor me, rondjes rennend :D Zou wat zijn als je slijtsporen gaat zien hahaha!
    Pfff, maar 7 minuten aan 1 borst?! Jeetje zeg! Ik hoop voor je dat je dit keer niet het lekprobleem hebt! Dat zou dan weer balen zijn... Maar vooralsnog kun je hier in ieder geval van genieten ;)
    En ik wil nog steeds weten of je nog steeds een bevalling nooit meer wil meemaken... ;)
    Trouwens, ik denk dat je kraamhulp heeft gezegd dat de bevalling bij tweede zwangerschappen gemiddeld genomen later plaatsvinden dan de eerste keer? Dat heb ik namelijk wel vaker gehoord.

@ elena: ben heel benieuwd hoe het met je gaat! :D

@ chikai: haha, lekker frustrerend zo'n wagen ;) Sterkte ermee :p

@ gusam: wow, spannend!!! Alvast heel veel succes! :)

@ athina: fijn dat jullie lekker hebben gezwommen! Heerlijk als je kleine meid dan ook zo geniet :) Wel jammer dat jij niet veel hebt kunnen bijslapen...

@ karin: fijn dat je schoonmoeder weer wat is opgekrabbeld... :)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Oef meis...succes!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

Vanmorgen naar de speeltuin geweest, maar hij sliep zolang dat er vanmiddag niets meer van is gekomen! Wel ff bezig gebleven in huis:)
    Jullie dus ook naar de speeltuin, leuk he!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier weer last van voorweeen. Ik heb ook sinds vandaag flink pijn op een punt onder mijn borsten, waar je buikspieren samen komen zeg maar. Heel vervelend gevoel en ik kan ook geen BH verdragen. Iemand enig idee wat dat is?

Vanmiddag met manlief en zoonlief bij een cafe wat gedronken waar we onze buren tegen kwamen met een dochtertje van zoonliefs leeftijd. Die 2 gaan samen dezelfde 3 dagen naar hetzelfde KDV en zijn dikke maatjes. Het was zo ontzettend leuk, ze hebben echt heerlijk gespeeld. Wat kan ik daar ontzettend van genieten zeg :)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ***!!!BUDDYNIEUWS!!!***(dat zwart vind ik zo zwart voor leuk nieuws)

"Ik heb nu al de hele dag weeën en zojuist zijn mijn vliezen gebroken. De verloskundige komt zo langs dus ben benieuwd hoe het zaakje ervoor staat;). Ik hou jullie op de hoogte! Kus CherryAyden"

***!!!Einde buddynieuws!!!***

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: onvoorstelbaar trouwens... ik dacht ECHT dat je deze week nog zou bevallen! Je moet dinsdag weer naar de verloskundige he? Ben benieuwd! Ik moet ook dinsdag trouwens ;)

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh hahahaha ik dacht even dat je buddynieuws voor jezelf plaatste paloe :D Maar oeh, spannend cherryayden :)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    he buddy niet bevallen vannacht hoor! Want er is er al 1 aan het bevallen waarvan ik mag berichten! Haha en ik wil ook!:p

Van dat punt, ja heb ik ook weleens... is een soort hele vervelende spierpijn..bij mij doet het dan ook echt zeer als ik aan het ademen ben..

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ja helaas...:) Dinsdag moet ik inderdaad, mr paloe heeft cursus dus mijn moeder gaat mee..:)

Oh jij ook dinsdag! Ik hoop echt dat ik voor die tijd ben bevallen...

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha als ik zelf nog in staat ben te posten doe ik dat, maar het buddynieuws is voor jou hoor!;):p

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    2 meiden met gebroken vliezen, whoohoo!
    Mag ik meedoen met de massabevalling?:D
    (nog niks aan de hand hier hoor:))

20. paloe

paloe VIP lid