Oktober mamma's 2010 Deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door CherryAyden, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh ja en welke kindjes dat ook alweer waren????? Rodelief is ook bevallen, staat zij al op de lijst?

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ooooh, joepie!! *doet een dansje voor incognito* Heeeeeeeerlijk dat ie weer thuis is! En hij heeft ook gewoon last van nesteldrang :D ;)

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dat denk ik ja ;) Mijn moeder vroeg al: Morgen baby? ;) Whahahaha.... pfffffffffff, tweede voorwee, zou het dan toch?...

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    En ehm, Slingding is inderdaad bevallen, dat had ik gezien op hyves, maar of Chloë Rose van haar is???? Geen idee hoor...

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Rodelief staat met haar zoontje trouwens nog niet op de lijst, maar hoe heette haar mannetje toch ook alweer?????? Jesse? Ik weet t écht niet meer!

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik heb geen idee wie er allemaal bevallen is op die dagen en hoe hun kleintjes heten.

ben ook wel benieuwt naar mariska die zal nu ook haar kleintje wel in haar armen hebben.

XXX gusam

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.810
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet het ook niet meer.. we missen inderdaad Rodelief... en om de één of andere reden heb ik het idee, dat we Vita ook nét voor de crash nog gezien hebben - of was het iemand anders? In elk geval iemand die al lang niet geweest was... Er staat me bij dat het Vita was...

8. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Incognito: nou ja, de 3e is inmiddels ook wel al 13 jaar oud, misschien dat ze je toen dus nog wel zo lang lieten lopen?

@Yukl: gelukkig, het ligt niet alleen aan mij ;). Oordopjes zijn nog wel een idee voor 's nachts misschien, al ben ik bang dat ik dan misschien signalen mis... manlief wordt nauwelijks ergens wakker van volgens mij.
    Bedoel je met 'dubbele namen' meer dan 1 voornaam? Amy heet nl voluit Amy Fera. Maar ja, een tweede naam gebruik je toch bijna nooit, dus ik denk idd dat velen alleen de roepnaam doorgeven?

Sorry, kan ook niet verder helpen met alle namen enzo, weet het ook niet meer... Echt balen (én ontzettend slecht/stom) dat de backups opeens al een maand niet meer gemaakt bleken te zijn... systeembeheer van ...*&*W(

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Vita! Ja, van haar is toch Chloë Rose???! Dacht t echt :D Maar is zij dan de 2e of de 3e bevallen???? :p

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mij staat Lovely Me bij, maar ik weet echt niet of dit juist is...? Lastig hoor!

@ gwn: jaa ik denk ook niet dat ik ze direct ga gebruiken. Pas als het me echt uit mijn slaap gaat houden en het me dus gaat opbreken. En dan denk ik ook niet iedere nacht. Naja, moet het maar even aanzien :)

@ incognito: en? Al een volgende wee gehad?

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Hmmm, dat zou kunnen, ik heb geen idee?

En dat van die systeembeheerder hier..... whahahaa, zal t eens tegen mijn man zeggen, die lacht zich kapot :p (Die is zelf ook systeembeheerder)

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    En dat is alweer voorwee nummer 4 in een half uur tijd.

Jammer alleen dat dit écht voorweeën zijn, niet te vergelijken met de weeën van gisteren!

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh ja....... Mariska inderdaad.....

Ben zó benieuwd! En ook hoe groot haar kleine meisje nu daadwerkelijk is en hoe ze heet :D

Ben altijd nieuwsgierig naar de namen :D

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ja, alleen helaas zijn dit voorweeën.... jammer!

Oh ja, het kan natuurlijk ook nog lovelyme zijn, ipv Vita... ik weet t echt niet meer :(

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    nummer 5....

Begrijpen jullie nu waarom ik het af en toe echt niet meer weet?

Het wordt nu ook weer pijnlijk(er)

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het zou wel een geweldig verhaal zijn als je bevalling start precies nadat manlief thuis is gekomen van een week cursus :D En voordat je wordt gestript ;)

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ja dat wel, maar reken maar nergens op, dat doe ik ook niet meer ;)

18. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

!!!!BUDDIENIEUWS!!!!
    Mariska is bevallen!!!!
    Om 14:24 is Randi Elize geboren.
    Randi is met een keizersnede gehaald en woog 4290 gram!
    Dochtertje en broertje van Ronald en Evan!

19. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wauw Gefeliciteerd!!!!

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Jaaaa, gefeliciteerd Mariska!! :D

(Burp, heb te veel chocola gegeten)

Deel Deze Pagina