Karin: ik weet wat je doormaakt...alsof je daar wat aanhebt....maarre ik denk aan je!! Succes met afwachten
dames! Ik kom net terug van de Verloskundige, een half uur lang Maar morgenochtend belt de verloskundige voor een afspraak bij de gyn, dan ga ik daarheen voor een afspraak voor het inleiden.....eindelijk! Ik ben het namelijk heel erg zat....niet het zwanger zijn opzich maar meer de oefenweeën die ik al vanaf week 32 ofzo heb....ik ben echt op.... begin zelfs steeds meer en meer geïrriteerd te raken, en als dat zo is bij mij dan is het goed mis.... ik heb nu voor deze weg gekozen, samen met mijn vent en de verloskundige omdat ze allemaal aan mij zien dat ik echt op begin te raken...... natuurlijk blijf ik de hoop houden dat de kleine zich vanzelf aandient, maar, die hoop kan wel tot week 42 blijven, en dan kunnen ze mij slepend naar de verloskamers brengen......... dus voor nu weet ik dat ik morgen naar het ziekenhuis kan voor een gesprek, en verder is het dan kijken wanneer er plek is... dit geeft mij wel rust, omdat ik weet dat er serieus met mijn klachten wordt omgegaan.... ik hou jullie op de hoogte!
Paloe van harte gefeliciteerd met de geboorte van Liam!!!! Eindelijk is hij er ,en wat een super snelle bevalling zeg ,ongeloofelijk!!!!!! Geniet er maar lekker van! Groetjes Dagmar
We hadden het goed dat je aan het bevallen was Paloe! Paloe, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2e zoontje Liam!! Geniet er maar heerlijk van!!!
Brinatjuh; ik hou m'n telefoon in de gaten, succes met het gesprek morgen! Nee, Incognito, het is maar goed dat een mens de bevalling zelf niet meer kan herinneren, volgens mij heb je anders een aardige nachtmerrie beleefd!! En groot gelijk dat je morgen wel mee gaat met je zoontje, in een rolstoel is dan een goede optie toch? Ik zou ook niet thuis willen blijven hoor!!! Maar wel voorzichtig doen he?!
@moomoo, nou fijn dat je morgen al terecht kan bij de gyn @inlove, haha jij bent ook al zo'n snelle ,fijn dat alles goed is gegaan. @incognito, ik wist het verhaal niet, maar ook in mijn geval was het niet zo Oh wat rot van het tongriempje. Het schijnt idd een kleine ingreep te zijn ,maar je moederhart breekt dan om dat te moeten zien. Sterkte voor morgen en een dikke knuffel. @regenboogje, ja in principe moet ze wel wat meer groeien ,maar ze willen haar wel laten gaan. @karin, hopelijk zet het door!!! @paloe, wauwwww gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een prachtige naam!! @domino, ja ga zeker goed proberen te genieten. En idd mijn moeder is wel thuis. @brina, oh fijn dat je een afspraak krijgt bij de gyn. Hopelijk snel meer duidelijkheid! Zo ga nu weer even naar het ziekenhuis. Ben gewoon zenuwachtig dat de kleine meid morgen thuis komt
@ tessa: geniet er van dat je kleine meid eindelijk naar huis komt! Heerlijk voor jullie zeg En wat naar dat het zo slecht gaat met je moeder Veel sterkte daarmee... @ brinatjuh: spannend, ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen @ karin: ben benieuwd of het bij jou snel gaat doorzetten! @ fleuri: aaah nu snap ik het! Ik dacht dat je misschien een nieuwe naam had aangemaakt Maar lief dat je zo meeleeft
OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST 2 oktober Elena22 - 22 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje 11 oktober Escal - 24 jaar - 1e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje 19 oktober MooMoo - 36 jaar - 3e kindje 20 oktober Athina- 28 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje Domino85 - 25 jaar - 2e kindje Karin73 - 36 jaar - 1e kindje Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje 30 oktober Doglover76 -33 jaar-1e kindje 5 meisjes - 3 jongens - 3 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Lijst zoeken?? Zoek op: bevallenoktober Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
@paloe gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje/broertje. @inlove van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. @Tessa super dat jullie meisje mee naar huis mag, heel veel plezier samen. XXX Gusam
BEVALLEN Milse - 8 sept - 35+0 - Morris - ? gr Regenboogje82 - 10 sept - 36+0 - Stan - 2435 gr marijke87 - 12 sept - 36+2 - Jesse - 2750 gr Nienchen83 - 14 sept - 37+4 - Romy - ? gr Mamamanuela - 16 sept - 38+5 - Roxan - 3030 gr GWN - 21 sept - 38+6 - Amy - 3105 gr Joyce1990 - 27 sept - 38+0 - Leani - 2990 gr Nonja - 27 sept - 40+1 - Luka - ? gr Manuela23 - 28 sept - 38+5 - Djemy - ? gr Iris89 - 29 sept - 37+3 - Charlize - 3240 gr Tessa81 - 30 sept - 37+5 - Fay - 3480 gr Zeemeermin - 30 sept - 39+6 - Chloë Rose - ? gr Chikai - 1 okt - 39+2 - Thijs - 3260 gr Rodelief - 2 okt - 39+6 - Nils - 3720 gr Quendy - 3 okt - 39+0 - Lizzie - 3240 gr Ooitmamavan3 - 4 okt - 40+4 - Brandon - ? gr Annie25 - 4 okt - 40+0 - Lizzy Fay - ? gr Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr mink - 6 okt - 38+4 - Stef - ? gr margotmarcel - 7 okt - 40+5 - Esmee - 3678 gr Heppie - 7 okt - 37+4 - David - ? gr Amaryllis - 8 okt - 38+4 - Imee Sophie - 3440 gr Mariska72 - 8 okt - 40+6 - Randi Elize - 4290 gr DianaV - 9 okt - 40+0 - Ylva - 3860 gr Regenboogje - 11 okt - 40+4 - Ricardo - ? gr Vita - 12 okt - 41+3 - Fien - 4250 gr InCognito - 13 okt - 39+0 - Olivier - 3745 gr Lovely Me - 14 okt - 39+5 - Zulay Aaliyah - 2963 gr skatjuh87 - 16 okt - 41+4 - Jasper Sebastiaan - 3590 gr Gusam - 18 okt - 38+5 - Chanelly Angel Ebony - 2890 gr CherryAyden - 18 okt - 38+5 - Aiden Isaiah - ? gr Pina82 - 18 okt - 41+0 - ? - ? gr InLove - 19 okt - 40+4 - Lune - 4200 gr Paloe - 19 okt - 39+6 - Liam Chaz - 3800 gr Stand: 17 jongens - 17 meisjes Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober
Ik heb gespot dat Heppie ook is bevallen, 7 oktober al van zoon David. En ook Lovely Me blijkt te zijn bevallen van dochter Zulay Aaliyah.
alle dames die bevallen zijn: GEFELICITEERD!!!! even vraagje aan de dames die borstvoeding geven of gegeven hebben: ik heb een verstopt melkkanaaltje, maar krijg hem niet weggemasseerd, ook niet met warme doeken en heb echt geen zin in een borstontsteking. iemand toevallig de gouden tip???
Hee meiden, mijn verhaal is nog ietwat gewijzigd, in plaats van donderdag moet ik me nu morgen om 13.45 uur in het ziekenhuis melden, zal wel eerst een ctg krijgen en dan aan de hand daarvan verder kijken wat we gaan doen, het rommelt nog steeds heel licht, dus het is heel goed mogelijk dat bij een inwendig onderzoek ik inmiddels wel wat ontsluiting heb en dat ze besluiten om me te gaan inleiden. Het wordt nu wel heel erg spannend allemaal hoor.
Spannend rimar!! @ kwebbelsnoes: sorry, geen idee Heb er nooit last van gehad... Jeetje, de lijst dames die nog moeten bevallen wordt wel een beetje zielig (als in kort) nu...
Volgens mij ben ik momenteel de langste die doorloopt, zo aan de lijst te zien en met mijn 41 weken en 4 dagen zwangerschap en zo te vernemen nog geen op komst zijnde bevalling