Hoi, Wie heeft er tips? We willen in oktober met onze kleine jongen van dan 2 jaar naar de zon. Maar wil ook weer niet verder vliegen dan een uur of 5. Dus we denken aan canarische eilanden. Was net aan het kijken naar Fuerto Ventura, aangezien mijn vriend graag gaat kite surfen. Maar een ander eiland vind ik ook prima, als er maar een grote kans op zon is! Wil een echte relax vakantie. All inclusief voor een betaalbaren prijs lijkt me een keertje heerlijk. Zwembad is een pre! Wie heeft er ideeen? Er zijn zoveel aanbieders, dat ik het spoor een beetje kwijt raak. Alvast bedankt!!
Wij zijn toen ons dochtertje bijna twee was naar Egypte geweest. We hebben daar 10 dagen in een resort gezeten. Heerlijk relax, alles all-inclusive. Je wordt echt op handen gedragen als je met een kleintje bent. Vanaf het resort werden er wat excursies gedaan. Wij zijn een keer met een boot meegeweest om te snorkelen. Dat ging prima met ons dochtertje. De bemanning liep continu met ons dochtertje rond te dansen. Van de omgeving hebben wij niet veel gezien, maar het resort was zo luxe dat je daar niet eens van af hoefde.