Hallo Allemaal, Heeft iemand van jullie ervaringen met recreatiepark de Leistert in Roggel? Het is een 5 sterren camping, dus het lijkt heel goed. Heb de site bekeken, maar zou graag ervaringen horen van mensen die er geweest zijn. Wij willen in de zomervakantie 2 weekjes met de caravan van mijn ouders weg. Niet te ver, maar wel even eruit. Voor Milou (dan 3 jaar) is er zeker genoeg te doen qua animatie. De kinderen van mijn man (uit eerder huwelijk) gaan ook mee. En zijn dan 10 en 11. Is er ook nog genoeg te doen voor die meiden? Alvast bedankt Anouk
Heel lang geleden (toen ik zelf een jaar of 12 was) ben ik op de Leistert geweest. Ik vond het toen echt geweldig. We logeerden in een stacaravan en er was veel te doen voor kinderen. (zwemvijver, zwembad, zeer uitgebreide speeltuin) Dit is echter wel al heel lang geleden, dus er zal best wat veranderd zijn.
Wij gaan daar zomers altijd zwemmen(woon er zo`n 20 min vanaf) en het is echt een camping waarvoor alle leeftijden wel wat te doen is.Een hele grote speeltuin, mooi buiotenzwembad en een klein binnen zwembad en een natuurbad.Wij hebben er nog nooitgekampeerd maar de camping ziet er ook erg verzorgd uit.
Bedankt voor de reacties. Ik heb gehoord, dat je er niet meer in het meer mag zwemmen. Yellowsun, weet jij daar iets van? We willen deze week boeken en twijfelen tussen camping Kurenpolder in Hank en de leistert in Roggel. Groetjes Anouk
Wij zijn er een jaar of 9 geleden geweest; ik was toen 16. Weet nog dat ik het erg leuk vond. Vooral het grote buitenzwembad, maar dat kwam omdat het toen ook iets van 30 graden was. Er zijn veel plekken die in de buurt liggen die een bezoekje waard zijn en je kan er ook leuk fietsen in de omgeving. Succes met het maken van je keuze!
Ik ken de camping ook! Erg leuk! En er is genoeg te doen voor iedereen Het klopt dat je inderdaad neit meer mag zwemmen in de zwemvijver..maar volgens mij mag je wel nog met een opblaasboot daarop roeien! erg leuk! Ook in de omgeving is genoeg te doen! Dus doen zou ik zeggen!
idd je mag er wel in roeien en het strandje mag je ook nog gebruiken maar ze hebben een geweldig mooi buitenzwembad vind ik. Met een hele grote speeltuin erbij.