Hoi dobbermama. Je bent straks een hele goeie mama. dat gaat helemaal lukken. Hoort er ook allemaal bij dat je dat allemaal voelt.(ook bij de derde).Je hormonen maken je helemaal gek afentoe. Ik probeer bij elke reactie van mezelf te denken welk gedeelte komt door de hormonen. En dan nog reageer ik anders dan normaal. Morgen de echo spannend hoor. Maar man lief is al 2 nachten thuis en ik heb dus ook al 2 nachten lekker geslapen. Met veel minder zorgen. Even valt er wat spanning weg. Mijn oudste zoon had vandaag een huilbui die heeft het ook taai gehad de afgelopen week. Zit nog steeds verstopt. Druk aan de roosvicee laxo en nu beginnen mijn darmen eindelijk te werken. Verder gaanwe vandaag een kort stukje wandelen. En ga ik maar weer verder met mijn haak werk. Wat moet je anders als je op de bank zit.
sojo nou heb het wel echt te pakken kwa mijn humeur haha toen straks lukte het me niet een ui te snijden...kan je zeggen dat het mesje niet meer heel is. gaan echt zoveel dingen door me heen op het moment. zowel mijn man als ik komen uit gescheiden gezinnen. met mijn moeder en zijn vader hebben we heel goed contact. ik heb een enorme ruzie met mijn schoonmoeder en mijn vader is al heel wat jaren niet in beeld. zou zo graag willen dat mijn vader anders was want dan had ik hem kunnen vertellen dat hij opa gaat worden (waarschijnlijk weer hij het wel van mijn broertje). mijn schoonmoeder die weet het maar was juist zo blij dat ze uit mijn leven was maarja kan mijn man het contact met zijn moeder niet ontzeggen en mijn kind strakjes ook nie. echt de verschrikkelijkste situaties gaan door me hoofd als ik aan dat mens denk bah. ha wel leuk we schelen een hele dag nou geniet maar lekker van je mannetje thuis sojo en doe je andere koters maar lekker flink knuffelen en zo veel mogelijk aandacht aan ze geven.
Af tellen hoor. Pffff. Gelukkig ben ik niet alleen.Mijn man is er nu bij. Hij heeft me vanochtend bij mijn vriendin afgezet. Heerlijk even niet thuis,Al kan ik toch aan niets anders denken dan aan de baby. Het bruine bloed verlies is iets meer geworden. En dat is best eng. Is dat het hematoom wat langzaam weg vloeit. Of is het het begin van weer een grote bloeding. Vanmiddag weten we meer. Maar dit doet wat met me. Ik ben zo bang dat het nu wel mis is. Ik heb natuurlijk al 2 keer heel overwacht toch een hartje zien kloppen. En nu hoop ik er op dat het nog klopt. Maar krijg ik misschien wel een andere uitslag, de man met de hamer komt weer voorbij. En nu moet ik even wakker blijven. Verder het uwv aan de telefoon gehad. Dat ik wel zittend les zou kunnen geven, EEEEEh nee dat gaat niet. Bovendien kan ik me niet concentreren.Ik kan niet eens naar een school toe rijden. Tegen de tijd dat ik daar ben kan je me opvegen. Maar goed. En waarom ik me niet gelijk ziek gemeld had. Nou ik vind het nog al heftig wat ik mee heb gemaakt en mijn man was er niet. Het Uwv stond even niet zo hoog op het prioriteiten lijstje. Hoeveelste zwangerschap is dit???? Ehhhhh ik heb al 2 kinderen maaar maakt dat wat uit dan? Maar goed ja en amen. En ik hoef niet meer te soliciteren omdat de klachten komen door een zwangerschap. We gaan het verder zien hoe het loopt. Mijn kop staat echt naar zulke dingen. Nee ik ik vind het echt heel spannend. En ben blij dat ik nu een echo krijg. Zekernu ik toch weer wat vloei. Duim voor ons dat het hartje nogklopt en de hematoom niet gegroeit is.
Succes sojo! Pff ik ben dus niet de enige die de hele dag wel kan eten.. Zodra ik een lege maag begin te krijgen, wordt ik alweer misselijk en moet ik weer wat eten.. Woensdag moet ik naar de termijnecho en gelijk door naar de verloskundige
Baby zit er nog 8 weken en 3 dagen. Hartje klopte ook nog. dus baby doet het prima. Hematoom is 4.5 bij 4.5 cm. En wat compactre geworden. Vorige week dwarrelde de stolsels wat meer door mijn buik heen. Nu is het een bal(letje). Ik ging voor een kloppend hartje en dat de hematoom in ieder geva niet groter was geworden, Hij is voor mijn gevoel dus kleiner nu. Ik heb nog wel bruin bloedverlies. Maar naar omstandigheden is dit het beste nieuws. Vrijdag naar de gyn. Dezelfde die mijn zoon heeft gehaalt. Dan horen we wel weer verder. Misschien wel weer een echo. pfffffffffffff
Gelukkig sojo dat het hartje klopte en dat het hematoom kleiner lijkt. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Wel fijn dat je dezelfde gyn hebt als bij je zoontje. Hier vandaag ook bij mijn eigen gyn geweest. Echo's staan in mijn album. Ukje mag lekker met de armpjes en beentjes te bewegen. Woensdag Belt hij voor de nekplooimeting. Ik denk dat we dat to h wel gaan doen. Pff. Ik mag nu helemaal over naar de verloskundige!! Joepie wat fijn. Donderdag termijn echo bij de vk. Dan is het even over met de echo's. Haha heb er de laatste tijd bijna elke week wel eentje gehad.
Ja dat is het volgende de onderzoeken wat gaan we daar mee doen. Maar fijn dat je terug naar de verloskundige mag. Dat is postief dan gaat het gewoon goed. Ik hoop dat dat bij ons ook snel zo is.
Sojo ha dan lopen we gelijk gefeliciteerd meis want is toch goed nieuws dan toch Het is officieel ik heb de eerste keer spugen erop zitten bah dat was verschrikkelijk
He bah. Spugen. Ben al wel misselijk geweest. En heb 2 dagen de frikadellen geroken die man en zoon op hadden. Bah. Ja nu lopen weg gelijk. Gezellig. Ik moet wel met 10 weken een termijn echo voor de exacte datum. Maar ach een dag eerder of later. Ze komen toch niet op de uitgerekende datum. We kunnen hier met 16 weken voor een geslachtsbepaling. Dat ga ik doen samen met de kinderen. Mijn man zit dan weer op zee.
Fijn sojo, voor nu is het in ieder geval super met de kleine. Ik hoop dat het je ook steeds meer rust gaat geven, en ik duim dat het hematoon snel helemaal weg is. Romie fijn dat het allemaal weer goed was. En superfijn dat je naar de vk mag, en nog een extra echo. We willen allemaal natuurlijk de kleine zo vaak mogelijk zien. Dobbermamma, fijn dat spugen. Ik heb er gelukkig zelf (nog)geen last van.
Daisy kwam bij mij ook onverwacht Sojo nou dan mag jij je banner wel eens aanpassen kunnen ze dat al met 16 weken ja geslachtsbepaling?
Het is zon verschil met10 jaar geleden. Maar ja we kunnen hier bij het echo bureau met 16 weken kijken of het ene jongen of een meisje wordt. Is eem korte echo maar dat gaan we deze keer doen. Een kadotje voor alle ellende van de afgelopen weken.
Dat is een heel mooi kadootje voor je Sojo en zeker verdient. Ga je het ook vertellen wat het wordt of hou je het voor je? Dobbermama als het komt dan komt het, maar ik hoop het kotsen over te slaan
Sojo leuk man haha ben benieuwd. Duurt alleen nog wel even 16 weken Daisy whaha nou voor mij hoeft het echt nie haha @hier half dagje werken en dan lekker met me. Mannetje weer genieten van onze kleine en samen lunchen. Hoop zo dat alles goed is en we groen licht krijgen om naar een eigen verloskundige te gaan. Ben wel een beetje klaar met het ziekenhuis gebeuren eigenlijk
Nog 8 weken. We wisten het bij onze zoon niet of het een jongen werd. Bij onze dochter wel dat ze een meisje werd. Maar dat hebben we toen tegen niemand verteld. Reuze lastig om dan een baby kamer in te richten. Dus nu willen we het weten en vertellen we het ook lekker aan iedereen.
@sojo dat is een mooi cadeautje dat je dan een echo krijgt voor het geslacht. Wij willen ook heel graag weten wat het wordt. We kunnen niet wachten tot 20 weken en gaan waarschijnlijk eerder een echo laten maken. Hebben we bij mijn dochtertje ook gedaan alleen nu mag iedereen het wel weten wat het wordt.
Nuheb ik het volgende probleem. Straks vooor als mijn man weer weg is hebben we bijna alles geregeld.De was wordt gedaan ik heb voor 2 weken boodschappen in huis. Het huis is schoon. extra stofzuiger staat boven. De kinderen naar het sporten brengen ga ik zelf doen. Desnoods met paractamol op. Dan heb ik even afleiding. dan eten we s avonds friet en hoef ik niet te koken. Maar wat doe ik met mezelf. Ik zit nu 1.5 week thuis. En wordt langzaam knetter gek. Ik kan niet veel. Ik ga straks de was op vouwen zittend op de bank. Maar ik ben nog al een actief leven gewend. Ik ga mijn bijlessen wel weer op pikken. Maar mijn zeilboot op knappen zit er even niet in. Lekker elkedag naar school lopen 4 keer gaat niet. Helpen op de school van de kinderen ook niet. Ik hou naast mijn drukke dingen gelukkig ook van hand werken maar alsik dat de hele dag doe dan krijg je weer krampin je armen. Ik heb al een spelletje voor de nintendo gekocht voor mezelf. Maar hoe kan ik de rest van de tijd doden. Mijn man in nu ook even weg. Hij wordt gek thuis en wil werken waar ik ergens begrip voor heb maar hij beseft nog niet echt dat het als het tegen zit voor mij de komende 6 weken zo blijft. Dus hebben jullie tips. Groetjes