Dobbermama, is idd een uitkering... Maar hier staat er (volgens mij) geen maximum termijn op. Tenminste, toch niet zo kort, ik denk wel dat je uitkering daalt na 1 jaar afzo. Maar idd, hopelijk heb je snel weer werk! Vandaag half gesprek gehad, zou in principe geen probleem zijn, en ook, als ik zelf aangeef dat het niet gaat, wie zijn zij dan? We moeten gewoon even extra checken of er opvang voor mijn werk voorzien kan worden vanaf een weekje vroeger, morgen valt de beslissing. Maar ik heb ook zoiets van, nu gaat alles goed, maar voor hetzelfde geld moet ik sowieso sneller thuisblijven...
kimmytje ja precies je weet niet wat er allemaal gaat komen he in die laatste weken. nouja hopen dat ze wel ja zeggen op die vrije week...is toch weer een weekje minder stress voor je
wat is er weer een hoop geschreven. Vandaageen suoer bruiloft gehad. Ik moest wel vroeg opstaan en haasten. Maar we waren keurig op tijd. Het zou een gratis bruiloft zijn met weinig om het lijf.Maar ophet laatste momentwas er toch nog een hoop geregeld . Een oude vracht auto waar in het bruidspaar kwam. En ook de vracht wagen van de man van mijn vriendin stond voor het gemeente huis. Zo leuk. Verder heerlijk bij hun in de tuin. Ik heb zelfs met mijn benen omhoog film gekeken met mijn kinderen. Lekker ge bbq't En feest er na. Daarna 1.5 uur naar huis en nu lekker in mijn eigen bed en uitslapen. Maar het mooiste was dat ze er zelf zo van genoten hebben en alles naar hun eigenwens hebben gedaan. Halver wegen de dag besloot de baby weer dwars te gaan liggen. zijn billen zaten bijna bij mijn rug. Hij is dan net een banaan. Zij bewegingen worden krachtiger en rustiger en hij draait nog heel veel. Hij heeft blijkbaar de ruimte. Hij draait ook echt met zijn hoofd van de linkerkant van mijn buik naar de andere kant. HIj heeft zo veel ruimte. En het voelt niet fijn als hij dat doet. Nu maar rennies pakken en gaan slapen. Heeeerlijk rustige dag morgen.
Fijn sojo dat je zo'n lekkere dag hebt gehad. Ik was alweer om 4 uur wakker, pijn in bilspieren, kuiten en zijkant bovenbeen. Heb nog net geen doorligplekken maar zo voelt het wel
Sojo ahh mooi dat je toch een fijne dag hebt gehad gister Sesa he bah wat naar...hoop dat je uiteindelijk toch nog even hebt kunnen slapen. Hier ook om 6 uur wakker..had het dan weer gloeiend heet en dan weer koud..droge mond en moest naar de wc. Heb gewoon me tanden staan poetsen omdat ik mezelf zo in de weg zat..uiteindelijk 2 paracetamols gepakt en nog een uurtje terug gekropen. Nu weer klaar om te gaan werken..gelukkig laatste werkdag voor deze week
hier was het ook 4 uur toen ik wakker werd. Maag zuur en buik in de weg bij het omdraaien........ maar ik mag vanochend even blijven liggen
Lastige nacht geweest precies... Hier ook, enorm last van zuur, en wakker geschrokken toen ik me verslikte in het zuur. Was verschrikkelijk! Bah, zo zuur en pijn doen Maar, 31 weken vandaag!
was het zwangere mama slaap slecht nacht? idd voor de zwangere onder ons die vandaag weer op een rond getal zitten ... jeej er is weer een week voorbij Zo ik hb nu ook weekend. hopen dat ik morgen wat langer kan blijven liggen in bed
jeej kimmytje ik heb ook nog een extra dag vrij kunnen vragen. volgende week is mijn laatste week 5 dagen werken. de rest alleen nog maar 4 dagen
Oh super Dobbermama! Hoeveel weken moet je nu nog werken? Ik nu nog 5, waarvan 1 van 4 dagen en dan is het gedaan! Klinkt mss stom maar die éne week maakt voor mij zoveel verschil!
Kimmytje Aankomende week 5 dagen. Week erop ma tot do en dan mijn laatste week di tot vrijdag en dan heb ik een hele week vrij en aansluitend mijn verlof. Ja geloof het meteen meis dat die ene week je zoveel scheelt
Wat fijn dobbermama en kimmytje! Morgen dagje Efteling met ons gezinnetje voor de verjaardag van mijn river want die wordt morgen 3 jaar! Zaterdag mini mouse taart maken en zondag groot feest. Maandag liggingsecho en ze doen ook nog een keer de groei meten. Ik ben erg benieuwd
Fijn meiden goed bericht van de werkgevers. Romie ik mag maandag ook weer. Kijken of ze weer een gezonde baby hebben met.... iets raars. Poe de efteling. Dat trek ik echt niet meer hoor. Van middag moesten we weer in het gareel. Mijn zoon wilde naar school. En daarna fysio en korfballen. Dus nu weer uitgeteld op de bank. Maar wel alles opgeruimd. Morgen nog wat wasjes vouwen en we zijn weer klaar. Maandag komt de poets weer. Heerlijk.
@sojo ik denk dat het veel stukje lopen is en veel zitten haha. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Vandaag minder dagje. Last van mijn rug en moe. Hopelijk gaat het morgen beter. Toevallig jij maandag ook weer echo. Hopelijk vinden ze nu een keer niets idd..