Oktober/November 2013 mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Dobbermama1986, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Dobbermama, jij kan dus echt wel beginnen aftellen! Nog een 3 weekjes te gaan :)
    Idd, is maar een week maar toch voelt het alsof ik morgen al met verlof ga :D Kijk ook uit naar volgende week vrijdag, ben ik ook een dagje thuis en mag ik nog eens naar de gyn :)

Gefeliciteerd al met River Romie! En veel plezier in de Efteling. Idd veel zitten en pauzes nemen, dan "gaat" het wel :)
    En nu je het over taart hebt, hmm, heb ik wel zin in ;)
    Ik zie trouwens dat je vandaag 35 weken bent, dus is het voor begin oktober? Zal er snel zijn!

Sojo, wat leuk maandag weer een echo, hopelijk is nu alles wel ok!

Zien jullie je buik ook zo groeien? Hier word ie met de dag groter! :)

2. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @romie wel heel leuk voor je dochter naar de efteling.Hij stond ook op mijn verlangkijstjevan de dit jaar en staat er nog steeds....:)
    Veel plezier en idd afwisselen lopen zitten lopen. Treintje...

@ kimmetje ja hier ook een groei spurt mijn hemel wat wordt ik groot. En dan steeds die bananen baby die dwars ligt dan ben ik nog breed ook.;)

@sea ja hoor het schaambeen is hier ook overduidelijk aanwezig niet alleen bij hoesten maar ook bij het draaien van mijn benen. zelfs tijdens de massage van de fysio. Alleen als ik stil lig heb ik er geen last van. Voel heel rot mijn vriendin omschreef het alsof je botten over elkaar schuiven.

Ik ga voor een goeie echo deze week,Ik ben toe aan wat positiefs. Heb vandaag te horen gekregen dat mijn nichtje verder onderzocht moet worden ivm hartritme storingen. Pff 13 jaar en dan krijg je zo iets. Dus op naar wat positiefs een goeie echo!!!!!patatje zonder:)

3. Kimmytje

Hihi, bananen baby :) Ik heb echt werkelijk geeeen idee hoe de kleine ligt...? Ik denk met zijn hoofdje naar beneden en soms met zijn hoofdje boven maar ik durf het echt niet zeggen...

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

Oct 13, 2011
    1,602
    0
    36
    Female
    romie veel plezier in de efteling...alvast gefeliciteerd met je grote kleine meid

sojo en romie leuk maandag weer een echo...ben benieuwd.
    ik heb maandag ook afspraak bij de vk staan dan gaan we het hebben over de bevalling..

sesa nee daar heb ik geen last van. ik heb alleen last van een druk op me schaambeen en borstbeen maar dat is sinds de kleine goed is gaan liggen en al een stukje in me bekken is gaan liggen.

kimmytje ja geeft wel een rustiger gevoel he.... ohh lekker dus jij hebt volgende week een kort weekje.
    pff mijn buik lijkt elke dag te groeien haha schrik er soms zelf van...mijn moeder komt woensdag terug van vakantie en kan je nu al zeggen dat ze gaat zeggen hoeveel me buik gegroeid is haha
    kimmytje ik weet ook nie hoe ik kan voelen hoe dat me meisje ligt...ik weet wel waar ze ligt maar ga der vanuit dat ze gewoon is blijven liggen haha vooral omdat ze al een stukje in me bekken lag de laatste echo

sojo hahaha herkenbaar...toen mijn meisje dwars lag had ik ook een hele andere vorm van buik en maakte ze mij echt breder haha
    wat erg zeg en dat met 13jr meiske heeft nog heel haar leven voor zich verschrikkelijk.
    idd dat je maar eens nieuws krijgt dat positief is...zonder een maar erachter

5. sesa

sesa Niet meer actief

Van harte romie en een leuke dag i de efteling toegewenst!

6. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan zijn hoofdje goed voelen dat is rond en wat harder dan de rest. En zijn billen kan ik ook voelen. Maar ik ben ook benieuwd naar maandag. Kijken hoe het gaat in mijn buik. Ja die bevalling. Die komt er rap aan.
    Ik zie er steeds meer tegenop en probeer er niet aan te denken. Maar dat gesprek moet er wel komen met de verloskundige. Ik denk dat we hier voorlopig nog in limbo zitten. Of die "bij placenta"moet voor de uitgang liggen dat is het gewoon klaar en wordt het een keizersnee. Anders zal het wel even een verassing blijven met al dat gedraai van hem. Hij heeft nog genoeg ruimte

7. sesa

sesa Niet meer actief

Voor de dames met een rond getal...van harte

8. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ja 32 weken het gaat de goed kant op. Gek hoor het gaat snel.

9. Dobbermama1986

Oct 13, 2011
    1,602
    0
    36
    Female
    Hmm ondanks dat me moeder in me dagboek heeft gelezen mis ik haar wel nu ze op vakantie is. Zit nu bij haar thuis even de hond verzorgen en is toch nie zo leuk dat ze nie thuis zijn.
    Haha ben ik een dag vrij eerste wat ik d8...oh ga ik strakjes gezellig naar mama haha was een tegenvaller toen het besef kwam dat ze nie in nederland is nu.

Sojo idd gaat snel he..32 weken alweer.

Sesa dank je wel meis. Heb je iets beter geslapen vannacht?

10. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, helaas niet lekker geslapen. Ging ik vanmiddag ff liggen...gaat 2x de deurbel en de telefoon ook 2 keer. En het was niet eens voor mij

11. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa vervelend is dat dan. Hier ook een halve middag dut. Half wakker half slapend. Hebben ook op het geboortekaart je staan. Baby papa en mama rusten van 12.00 tot 15.00 en gaan naar bed om 21.00.

Dan heb je nog een beetje rust. Oooooo die kraamtijd kan wat dat betreft echt zo fijn zijn. ik Hoop dat we deze keer ook zo kunnen genieten.

12. Romie

Romie Bekend lid

Jul 15, 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo grappig wij hebben die tijden ook oo het kaartje gezet.
    Ik hoop ook dat ze er ook aan gaan houden. Bij river hadden we het er niet opstaan en sommige mensen blijven zo lang hangen, terwijl je kei kapot bent.

Hier een heerlijk dagje Efteling gehad. Het viel gelukkig mee. We zijn er van 10.30 tot 16.30 geweest en toen was het ook mooi geweest.
    Daarna lekker frietjes gegeten.
    Ze heeft een leuke verjaardag gehad. Iedereen bedankt voor de felicitaties.

Nu staat deel 1 van de taart in de oven. Straks de bol taart nog bakken. Ik hoop dat het allemaal lukt en dat ze gaar zijn van binnen.

13. Dobbermama1986

Oct 13, 2011
    1,602
    0
    36
    Female
    Sesa balen zeg dat het slapen zo rot gaat bij je! En dan ook nog overdag als je dan eindelijk even kan slapen dat de bel en je telefoon afgaan..

Sojo en romie wij hebben op het kaartje staan dat mensen eerst moeten bellen voordat ze komen. Zo kunnen we zelf een beetje plannen wie wanneer komt zodat het ook niet te druk wordt.

Ach zo lief me nichtje van bijna 5 was vanmiddag allemaal vragen aan het stellen over de baby en het bewegen zoooo schattig allemaal :)

14. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ romie fijn dat de dag zo leuk was. Nu de taarten nog Lekkkkkerrrr!!

@ dobbermama Wij hebben de tijden ook op het kaartje staan zodat ze niet rond die tijd bellen maar eerder of later. En idd eerst bellen dan pas een afspraak maken. Maar dat doen de meeste toch wel.

Door toeval ben ik er vandaag achter gekomen dat het heerlijk is om op een bureau stoel aan de eetkamer tafel te zitten. Mijn vriendin had hem aangeschoven om met me mee tekijken. En toen ik erop ging zitten merkte ik dat het aanschuiven dan geen pijn doet. En ook het opstaan is veel lekkerder omdat ik de stoel kan draaien. En die stoel staat al de hele zwangerschap op 2 meter van de eetkamertafel. Dat je dat dan niet eerder verzint.:cool:

15. Dobbermama1986

Oct 13, 2011
    1,602
    0
    36
    Female
    Sojo haha naja beter laat dat helemaal niet achter komen toch...haha

Niet te geloven 3:21 en lig klAarwakker in bed.
    Mijn overburen die hebben gemeenschap nou zou willen dat zij der mond eens dicht deed houden...elke keer als die het doen kreunt zij heel de straat bij elkaar.
    Het is ook vrij onrustig buiten, ben net gepikt en ook nog eens misselijk..pff wat een nacht en die moet nog wel even

16. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, fijne dag vandaag.

@sojo, de tip. Ik ga de bureaustoel van mijn zoontje lenen.

@dobbermama wat een ellende. Maar jij bent tch niet de enige die hier last van heeft?

17. Dobbermama1986

Oct 13, 2011
    1,602
    0
    36
    Female
    Sesa ja ga binnenkort wanneer ze beide weg zijn een briefje in de bus doen of dat ze daar rekening mee willen houden.
    Hebben het ook al een keeer op een zondag einde morgen gehad en waren kei veel kinderen buiten aan het spelen.
    Is nie echt een onderwerp die ik met andere buren bespreek haha

18. sesa

sesa Niet meer actief

hahah nee niet echt. Er i swel eens zo'n progamma op de tv geweest..bonje met de buren met hetzelfde geval.

19. Dobbermama1986

Oct 13, 2011
    1,602
    0
    36
    Female
    Hahahahaha ja geloof meteen dat je daar echt ruzie om kan krijgen... Ze doet dat ook echt hard en ik slaap al zo licht hahaha en als het dan midden in de nacht is hoor je dat soort dingen nog beter...en ik moet echt me ramen open hebben anders kan ik nie slapen

20. Kimmytje

Romie, veel plezier vandaag!

Dobbermama, hihi, oh sorry, dat moet echt vervelend zijn! En is idd niet echt iets dat je zomaar effe gaat zeggen :)
    Wat een nare nacht heb je gehad! Hopelijk kan je vandaag wat rusten!

Hier vandaag tot 11u30 geslapen. In stukken uiteraard, moet werkelijk om de 30 minuten bed uit om te plassen en ik heb nu ook een erg drukkende pijn in mijn keel en borstkas, slokdarm is gewoon helemaal stuk. Ben van de week naar apotheek geweest maar zou niets tegen bestaan. Vrijdag nog eens aan de gyn vragen. Doet echt pijn.

Hier zetten we niets op het kaartje wat betreft bezoekjes. In het ZH is het bezoekuur sowieso tussen 14 en 16 en 18 en 20u. En als je thuis bent bellen of smsen ze altijd om een afspraak te maken, kan je toch wat sturen dan :)

Share This Page