Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kimmytje hahaha ja je steun is echt terug te lezen :p
    Nou me hond is vannacht ziek geworden en heeft beneden alles onder gespuugd, plast en poept (nederlandse manier haha) dus heb net heel de benedenverdieping kunnen doen...kleden, vloertegels zelfs de kast zat onder. Ahhh wordt gek denk ik

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Dat van dat rusten meen ik echt hoor :)
    Maar de hond heeft er een stokje tussen gestoken precies :(
    Kan er niemand je helpen met de opkuis? Pfff ik zou er de moed niet voor hebben...
    Dat bukken enzo gaat me echt niet meer af

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmetje. Het bukken wordt idd lastig, Ik voel me bijna chuldig hoe vaak ik aan de kinderen vraag wil je dit even voor me oppakken. Ik vind het ook zo fijn dat het nog warm is. Kan je lekker balarina's aan of slippers. En hoef je niet te bukken. Al moet ik dan wel weer de veters van de schoenen van mijn dochter strikken;).

Net het nieuwe oppas maisje op visite gehad.Lief ding kwebbelt veel. En ik kan fijn naar de voorlichting van de school.

@ de overburen. Je zou het maar hebben. Pfff moet er niet aandenken en idd je ramen dicht is veel te warm op het moment. Wij wonen aan een vrij drukke straat en ik moet dus kiezen of vroeg wakker van de auto's of warm slapen.

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kimmytje ja mijn man ruimt dat op haha ik kan van kinderen enzo heeeel veeel hebben maar van dieren echt niet gewoon...zou er zowaar zelf nog bij staan spugen. Maar was zo erg dat we de vloer 2x moesten doen. Nu is alles gepoetst beneden en ruikt weer fris. Heb ook nog even geslapen nu, mijn mannetje heeft me lekker even laten liggen op bed.

Sojo oh dat is fijn dat je een nieuw oppas meisje hebt gevonden :)
    Slaap jij niet door dat geluid van die auto's heen? Ik heb juist helemaal geen last van auto geluiden. Maar idd is te warm om met ramen dicht te slapen.

Ben benieuwd vanaf woensdag tot zeker in het weekend zou het weer warmer worden had zelfs 28graden zien staan.
    Gaat er iemand nog iets doen dit weekend of allemaal een beetje rustig aan in en rondom het huis?

5. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ach arm beest! Beterschap met de hond.

Bukken gaat hier ook amper. Ben blij met mijn zoon! Ik noem hem mijn hulphond. Hahah. Ik heb ook zo"n knijpstok ding om spullen van d e vloer te pakken.

6. Kimmytje

Ik voel me met momenten ook echt schuldig als ik vanalles moet vragen, doe dit is, doe dat is... Mja, het kan gewoon niet anders.
    Hier heb ik 2 maanden geleden een soort van Birkenstocks gekocht en die heb ik sindsdien nog niet van mijn voeten gehad :) Ik had ook andere sandaaltjes om echt te sluiten maar euhm, dat lukte me toen al niet meer...
    Ik hoop idd dat het nog effe goed blijft, dat ik niet direct gesloten schoenen/laarzen moet gaan aandoen.

Wat goed Sojo dat je een oppasmeisje gevonden hebt, en dat ze zo goed meevalt :)

Hier altijd de ramen toe, wij wonen ook aan een redelijk drukke baan en slapen langs die kant. Ik ben een slechte slaper dus geen andere optie. Plus dat ik oorstopjes draag. Wij hebben wel de ventilator staan en de slaapkamerdeur staat open, scheelt ook.

Dobbermama, fijn dat je man je zo goed geholpen heeft :) En dat je wat hebt kunnen rusten!
    Hier ook, wij hebben echt een mini hondje en zelfs als hij overgeeft kan ik het echt niet opkuisen, bahhhh :(

Sesa hahaha, een knijpstok! Die vind ik geweldig, ik zie je al zitten! Maar is wel heel slim gezien! :D

Hier straks naar 1 van mijn beste vriendinnen, zij is 36 weken zwanger dus ben eens benieuwd :)
    Morgen dagje bij mijn ouders :)

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo wat fijn dat je een oppasmeisje gevonden hebt!

@dobbermama wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt door je buren. Idd lastig om daar iets over te gaan zeggen. Zou ik zelf ook niet doen.

@bukken gaat hier ook niet meer zo makkelijk en krijg er snel harde buiken van. Ik vraag ook vaak aan mijn of dochtertje om iets op te rapen.

Vandaag druk dagje gehad. Taart gemaakt van dochterlief. En hij is nog niet helemaal af. De oren willen niet echt hard worden. En zo kan ik de strik nog niet maken omdat ik niet weet waar precies de oren komen te zitten. Maar hij is best goed gelukt. Als hij klaar is zet ik hier een foto neer

8. sesa

sesa Niet meer actief

Ow romie dacht dat je het vandaag vierde maar niet dus hihi

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa nee morgen! Vandaag op feestje geweest bij vriendinnetje van river die is een dag na river jarig. Is van het pufclubje van toen. Was erg gezellig.

Nou 1 oor zit er al aan en de strik ook. Ander oor opnieuw gemaal werd niet hard. Hopelijk nu wel want heb geen fondant meer haha. Morgen eraan zetten spannend!!!

10. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rare dag. Staan we bij de blokker af te rekenen( heb best een dikke buik zo met 7 maanden) Vraagt er een oud mens Of ze voor mag????? :(:(:(Ze stond bij de verkeerder kassa te wachten en moest naar deze kassa maar ze stond er al even dus kon ze best even eerst vond ze. Ik met mijn mond vol tanden stond nog naar adem te happen. Om te zeggen dat ik gewoon eerst was en de moed te verzamelen omdat ook echt uit mijn mond te krijgen. :xHoor ik achter me ;nou mevrouw we moeten allemaal op onze beurt wachten en er staan nog meer mensen in de rij.Dus de mevrouw druipt af en zegt ja dan ga ik ook braaf op mijn beurt staan wachten.
    Ik zei tegen de man achter me bedankt.;) En heb afgerekend. Soms wil ik het hoofd van mijn man. Hij heeft een behoorlijk litteken op zijn wang wat er best angst aanjagend uit kan zien.hem vragen ze zulke dingen echt niet.

En nu heeft mijn moeder op facebook een foto van mijn vriendin als bruid "geliked". die ik er op had gezet. En ik wil nog steeds geen contact maar ontvrienden vind ik zo laag. Zo is ze al een week of twee bezig mijn vrienden envage kennisen van haar feliciteren met hun verjaardag (terwijl ze mij niet eens heeft gebeld met mijn verjaardag) De foto van de baby kamer van mijn nichtje liken. Terwijl ze niets van deze(mijn) zwangerschap wilde weten. Ben een beetje ...nou ja ik weet het niet wat ik er van vind. Ik had mezelf beloofd dat ik niet over deze dingen na hoefde te denken tot de baby er is Maar nu flikt ze me dit??????????En denk ik er toch weer over na. Het gaf zoveel rust geen contact.

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hier gaat het bukken ook lastig...maar ben nog te koppig om iemand anders te vragen om iets voor me op te rapen...kan ook niet meer bukken zonder geluid haha.

kimmytje ohh ik deel je gevoel, dat het idd nog maar mooi weer blijft want ook ik loop alleen op mijn birkenstock ik kan namelijk mijn normale schoenen al even niet meer aan...die knellen net te erg om ze te dragen.
    wel bale zeg dat jij je ramen dicht moet houden, hier gaan ze vaak pas dicht tegen de tijd dat het gaat vriezen en dat is dan alleen omdat ik anders in de ochtend nie uit me bed kom haha
    lekker bij kunnen kletsen met je vriendin? veel plezier morgen bij de ouders :D

romie ben benieuwd naar de taart :D heel veel plezier morgen en goed op jezelf letten want dat zijn vaak wel hele drukke dagen...en aangezien je vandaag ook al een drukke dag hebt gehad. (krijg wel lekkere trek nu ik da allemaal over je taart lees haha)

sojo wanne gek zeg ziet die oude vrouw zo slecht of zou ze gewoon zo ongemanierd zijn...
    wel fijn dat die man zijn mond open trok voor je...maar denk wel lieverd dat jij ook wel eens je mond open moet doen. is al de zoveelste keer dat die oudjes je zo slecht behandelen.
    ai ja dat is lastig van die vriendin...wil je uiteindelijk nog wel in de toekomst de vriendschap weer oppakken? als dat niet zo is zou ik haar er lekker uit gooien...je gaat je toch ergere als je die dingen blijft zien al is dat onbewust.

12. sesa

sesa Niet meer actief

Die oudjes hebben het vaak over ' de jeugd van tegenwoordig' maar ik merk vaak dat de oudjes asocialer en egoistischer zijn

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ja die oudjes zijn vaak erger dan de jeugd! Toevallig hadden mijn man en ik het hier van de week nog over.

Vanacht veel krampen gehad in mijn kuiten en voeten, auw

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    image.jpg

Jaja hij is gelukt! Ik ben erg benieuwd hoe hij smaakt.
    Bovenste is slagroom en kersenjam en de onderste is aardbeienjam en aardbeienbavorois

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie nou stuur maar een stukje deze kant op want die ziet er wel heeeeel goed uit :D
    Krampen enzo omdat je gister eigenlijk teveel gedaan hebt?

ik kan op het moment oudjes ook echt niet uitstaan (sinds onze geweldige vakantie in spanje afgelopen juni)...ze zijn hondsbrutaal en idd ze klagen over de jeugd/jongeren maar zijn zelf 10x erger.

16. Kimmytje

Sojo, die ouderen... Ik krijg er met momenten ook het vliegend sch**t van. Echt niet te doen. Ze denken werkelijk soms dat de wereld alleen van hun is.
    Wat jammer dat je niet uit je woorden geraakt dan! Maar super dat die man je geholpen heeft ;)
    Ik ben zo iemand die overal op reageert, soms mss iets te snel, maar kan er echt niet tegen tegen zulke dingen, respect moet van beide kanten komen.
    Wat lastig die situatie met je mama ook. Kan je er haar eens niet over aanspreken? Eerlijk je gevoelens uiten? Mss dat dat al veel problemen van de baan helpt?

Dobbermama, ramen pas dicht tegen dat het gaat vriezen?? Ohhh amai! :D
    Wij storen ons er niet echt aan dat ze toe zijn, en al zeker niet in de winter brrrr :)
    Ja dank je, was heel leuk bij mijn vriendin. Ze is nu ruim 36 weken maar heeft al ontsluiting enzo, volgens de gyn zou het kindje binnen de 2 weken komen, spannend!

Romie, wat een mooie taart! En klinkt lekker! Nu krijg ik ook wel zin :)
    Vervelend hé die krampen, ik had er eergisteren nacht ook 1, en die was gedaan in mijn kuit en trok dan ineens door naar mijn bil...

Fijne zondag allemaal!

17. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @romie mmmmmmmmmmm Lekker. En heel mooi.

Ja die oudjes. daarom ik ben elke keer weer verrast. Dat mensen gewoon het lef hebben om zo brutaal te zijn.

Van mijnmag het nog een keer gebeuren kijken of ik dan sneller reageer. Wat idd dat moet ik doen. Maar ik ben gewoon elke keer overdonderd dan denk ik hoe haal je het in je hoofd.
    Echt bijmijn vroge zwangerschappen hadden ze hetniet overleefd die mensen maar deze keer helpen mijn hormonen niet echt.

18. sesa

sesa Niet meer actief

`@ Romie, wat een heerlijke taart! Jammie.
    Kuitkrampen zijn idd nasty! Soms wil magnsium wel helpen. Ik neem het wel extra.

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is al weer bijna zo ver. Morgen om 13.30 gaan we weer voor een echo. Het is twee weken goed gegaan met er niet te hard over nadenken maar ja wat gaat morgen nou weer brengen. Ik vind het weer spannend. IK mag toch hopen dat het een contractie was die ze hebben gezien. Ik heb gewoon geen zin in nog meer raar gedoe in mijn baarmoeder.
    Maar goed nog een nachtje afwachten dan weten we meer.
    Vandaag was de baby weer rustig. Nu begint hij weer te bewegen.
    Ik ben moe dus vannacht misschien een goeie nacht.

Spannend allemaal.

20. sesa

sesa Niet meer actief

Spannend weer sojo! Ik duim voor een ' normale ' echo.

Hoe was je dag romie?

Deel Deze Pagina