Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa Het is dan wel weer een hele stap he. En eigenlijk wil je niet dat die knuffels van zijn bed gaan. Ik kan me er nog niets bij voorstellen dat hij helemaal alleen zou liggen zonder al die beesten.

Maar wij moeten nog 3 jaar.

Hier nog geen gezakte buik. Maar de ruimte wordt wel minder hoor. hIJ beweegt nu regelmatiger een beetje en heeft niet meer van de feestjes van een paar uur.

Morgen is mijn man al weer een maand weg. Nog een week of 4 tegaan en dan is hij er weer.

Hij is het satelliet systeem aan het maken anders hebben we straks geen internet en kunnen we niet bellen. En dat zijn we niet meer gewend.
    Je hebt namelijk niet over de hele wereld dekking van de satellieten waar we nu gebruik van maken. Dat valt om sommige stukken weg. En dan moeten we over op een wat duurder en ouderwetser systeem. En dat doet het nu niet.

@ kamelot. Ja hoor je hoort er hierbij ook al is dries dan in september geboren. Hij is gewoon de oudste van het stel.

2. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, jeetje een maand alweer!!

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa ja echt viel me vanmorgen op..heb ook veel meer ruimte nu onder me ribben..is echt van de een op andere dag zo'n verschil..zelfs me collega's doe zagen het.
    heb nu alleen nog meer last van zuur dan voorheen.
    ahw ja is ook lastig voor die kids om in 1x toch wel een grote jongen te moeten zijn. veranderd ook zoveel van de basisschool naar het voortgezet onderwijs. hij gooit vanzelf die knuffels wel van bed als hij denkt dat die der klaar voor is.

sojo jaa gaat echt snel zo met de tijd dat je man weg is...enne het ziet er allemaal heel goed uit met je baby dus grote kans dat hij bij je is als je gaat bevallen...als je dan toch een doel voor jezelf moet stellen ;)
    die drie jaar gaan zo snel ook he...vind altijd dat vanaf het moment dat de kindjes naar school gaan ze ook heel snel groot worden.

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe gaat het hier met iedereen?

Morgen geven ze hier zo een warm weer, tot 32 graden! Zie het niet zitten...

Vandaag op controle geweest bij de gyn, bloeddruk enzo allemaal in orde en onze jongen doet het goed!
    Hij weegt nu 2 kilo 200, schrok ik wel even van maar is vrij normaal blijkbaar. Hij ligt ook met zijn hoofdje naar beneden, hopelijk blijft dit zo.
    Ikzelf was 1 kilo 200 bijgekomen dus nu in totaal 9 kilo.
    Vrijdag weer op controle, moet kort opgevolgd worden omdat ik sowieso al medicatie neem voor hoge bloeddruk.

Kamelot, met Léon (ons hondje) gaat het alweer wat beter, ook wij zijn zijn voeding stilletjesaan weer aan het opbouwen en moeten hem een week lang elke avond een pilletje geven.
    Hij is al wel wat levendiger nu :)

5. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje fijn om te lezen dat alles goed gaat :d
    dat je baby het goed doet en dat het mij jou goed gaat en dat je hondje ook weer op aan het knappen is.

me ouders zijn gelukkig weer thuis van hun vakantie. hebben ze kei lief een kussentje met een beertje, fotolijstje met een beertje, hello kitty knuffeltje en een tutdoekje van een wolfje meegenomen voor ons meisje :D (mijn stiefvader is weg van wolven haha dus weet wie dat laatste heeft uitgekozen).
    heb alles meteen een plekje gegeven op haar kamer :D meteen een stuk gezelliger. Nou ik ga me bedje lekker opzoeken. slaap lekker

6. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, leuk he cadeautjes :)

@kimmytje, 2200 gram vind ik toch best al flink hoor, maar das alleen maar goed

Hier weer insomnia. Lig alweer wakker van 3 uur. Restless legs, kramp in mijn bilspieren.
    Vanochtend mijn eerst wandeling van 15 min doen.

Mijnpaal weer gehaald vandaag...34 weken. Op naar de 36

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa wat zal jij blij zin dat je weer meer mag gaab bewegen...hoop voor je dat het werkt tegen je vermoeide benen/krampjes.
    Bij eerste mijlpijl ligt op 35 weken..dat is mijn laatste werkdag.

Iedereen met een rond getal gefeliciteerd jullie zijn weer een week verder :)

8. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx dobbermama!

9. Kimmytje

Iedereen met een rond getal, gefeliciteerd!

Dobbermama, jij morgen ook weer een weekje verder :D De 35 weken is niet veraf meer :)
    Wat leuk al die spulletjes die je gekregen hebt zeg! Ik ga dit weekend ook weer eens in de kinderkamer vliegen, moet nog steeds strijken nadat ik alles opnieuw gewassen heb en ook het stof wat afdoen enzo en dan alles mooi sorteren :)

Sesa, het is idd al een goed boeleke zoals we hier zeggen :)
    Wat goed ook dat je vanaf nu wat meer kan gaan doen, hopelijk helpt het wat voor je krampjes enzo!

Vandaag weer aan het werk, maar morgen weer een dagje verlof en dan moet ik weer op controle.
    Ik ga vanavond ook weer eens zwemmen want is al een aantal weken geleden...

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    2200 gram is een heel mooi gewicht voor jouw termijn hoor!

Ik ben gisteren ook in het ziekenhuis geweest, heb toen een uitgebreide groeiecho gehad. Alles is goed met onze kleine. :) Het kindje weegt nu ongeveer 1840 gram, dat schijnt een heel gemiddeld gewicht te zijn.
    Oh en het ligt niet meer in stuit, maar netjes met het hoofdje naar beneden.
    Nu maar hopen dat ze niet meer draait! :D

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa hoe was je wandeling?

Kimmytje goed rustig aan doen meis niet in 1x weer te veel willen doen. Haha ja die kinderkamer van mij die mag ik ook wel weer stoffen..en moet nog steeds de laatste spulletjes gaan halen..ben ik laatst niet meer aan toe gekomen.

Jusi wordt het een meisje dan om je ZE zegt?

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jusi fijn een goeie echo. Onze knul was rond de 1900gram. ook heel gemiddeld dus. En het hoofdje naar beneden. Dat is ook fijn.

Hebben jullie het ook zo warm????Ik lig al de hele middag op de bank in mijn bikini binnen. Buiten is niet te doen.De kinderen zitten wel inhet zwembadje. Maar ik trek dit weer niet zo goed.

De baby was aan het slapen vanmiddag ikdacht ben je er nog en nu is mijn buik aan het dansen.
    Verder had ik van de week mijn schoonmoeder aande telefoon. Vroeg ze toch hoe is het met.......? zei ze toch zijn naam. Ik moest even slikken mijn man en ik zeggen het soms voorzichtig en ze weet nog van niets.

13. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi, heb je je geheim nu verklapt?

@dobbermama, was erg vermoeiend maar ben er blij mee. Alleen bij mijn avondwandeling bleef hij maar draaien en porren...dat maakte het lopen wel erg lastig. Heb jij dat ook ?

@sojo, hoop dat ze dat alleen bij jou doet en niet bij anderen. Bizar hoor

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa wat fijn dat je weer wat mag gaan doen. Ik heb dat ook dat als de kleine aan het bewegen is dat het lopen en bukken dan niet zo makkelijk gaat.

@jusi idd wordt het een meisje? Het was mij ook al opgevallen net als de rest.

@sojo ik vond het ook warm vandaag.

Wij hebben vanmorgen getrakteerd op het kinderdagverblijf. Was erg leuk. Vanmiddag hebben we de babykamer alvast getext. Volgende week een baan grijs nog texen en dan is dat ook alvast klaar. Hoeven we straks alleen maar alles goed beer te zetten en in te richten. We baalde allebei dat dat nu nog niet kan. Maar het wordt wel echt al mooi.

Papa heeft vandaag de pijp op het dak gezet en het laatste muurtje alvast voor gestuukt. Moet nu drogen en dan de laatste laag erop en dan is dat ook mooi klaar voordat de vloer komt.
    Hopelijk komt schoonvader zaterdag nog wat klussen.
    Zo kunnen we weer wat dingen van ons lijstje afstrepen!!

En nu lig ik languit gtst te kijken. Ik ben kapot. Straks nog ff in de douche en dan op tijd naar bed toe. Morgen de zolder op ruimen want papa heeft er een zooi van gemaakt, Grr

15. Kimmytje

Hihi Jusi, ik denk dat je je versproken hebt! Of wil je ons op een verkeerd spoor zetten? :D

Goh, als jullie kindjes (Jusi en Sojo) nu rond de 1900gram zitten dan heb ik echt wel een zware baby want zit toch wel ietsje na jullie kwa termijn.
    Mja, als hij maar gezond is en het goed stelt ;)

Het is vandaag idd veel te warm, zal blij zijn als dat weer voorbij is! 20/22 graden is meeeeer dan genoeg :)

Sojo, dus je schoonmama heeft gewoon de naam gegokt? En ze heeft het goed? Of begrijp ik het verkeerd?

Sesa, goed dat je toch wat hebt kunnen "genieten" van je wandeling.
    Hier als ik stap heb ik echt zo een drukken gevoel onderaan, lijkt dan soms of de kleine echt aan het wegzakken is.

Romie, wat is texen eigenlijk? Is dat schilderen? Fijn dat alles bijna rond is, kunnen jullie idd bijna gaan inrichten, zalig! :)

Dobbermama, ik doe het rustig hoor, alles op het gemakje zoals we hier zeggen ;)

16. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, met dit weer droogt het wel lekker snel

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kimmytje dat is de muur schilderen zeg maar.

@sesa ja dat scheelt wel een hoop.

Waarschijnlijk nog een week tot anderhalve week in de rotzooi en dan kunnen we gaan inrichten!!! Joehoe mag ook wel.
    Ik ben alweer 36 weken. Volgende week klossen gaan halen...

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja schoonmama had de naam goed. En toen ik het met met mijn man over had herinnerde we ons samen dat ze deze naam bij de vorige zwangerschappen ook steeds gebruikte. Laten we hopen dat het een teken is dat ze hem leuk vind.

Verder nog steeds warm hier morgen nog een dag. Ik vind het wel stoer texen met dit weer(komt dat van latex?) Ik heb alleen maar met dekinderen rond gesjouwd school,korfbal.
    En die liggen ook nog maar net op bed. Alles staat op en boven en het is nog steeds warm.

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Geen idee waar het vandaan komt sojo. Zo noemen ze dat gewoon. Binnenkort als het klaar id volgen de foto's, kunnen jullie zien hoe het geworden is.

Toch knap dat ze de naam goed geraden heeft. Ze zal het wel een mooie naam vinden. Hier is ook iedereen heel erg benieuwd naar de naam, ze verwachten weer iets aparts net als river. De naam die we nu gekozen hebben kimt vaker voor maar je hoort het ook weer niet heel erg vaak.

Pff lig op bed met de ramen open. Koelt voor geen meter af hier..

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sojo meis ik had het heel warm vandaag, op het werk in de airco gezeten en dan in 1x die warmte in is verschrikkelijk. haha ik heb dan ook in me ondergoed op bed gelegen vanmiddag
    ai ai ja dat is dan even slikken he als ze de naam zo letterlijk noemen. als wij bij mensen zitten komt onze naam ook wel voorbij als ze aan het raden gaan maarja ik moet echt moeite doen om mezelf niet te verraden haha. maar als ze het bij alle zwangerschappen deed gebruiken...zal het toeval zijn denk ik

sesa ja als ik aan het wandelen ben met me man en de hond (wat echt nog maar zelden is omdat het gewoon onprettig is) dan heb ik ook last van die kleine. idd net wat kimmytje zegt alsof ze dan helemaal naar onderen zakt ofzo. ik heb ook dat wanneer ik zit het net lijkt alsof ze op me schoot ligt...voorheen lag ze dwars onder in me buik toen was dat erg, maar nu ze goed ligt en aan het indalen is heb ik dat gevoel ook weer.

kimmytje goedzo...ben benieuwd naar je onderzoeken weer morgen.

romie ohh wat moet dat een fijn gevoel voor je zijn dat je bijna kan gaan inrichten en de kamertjes bijna klaar zijn.
    ik hoef gelukkig geen klossen onder me bed...mijn bed is al 70cm hoog van zichzelf

ohhh morgen nog een dagje werken en dan is mijn laatste volle werkweek voorbij van dit jaar. dan nog maar 2 weken werken en beide weken maar 4 dagen...is dadelijk 4dagen werken, 4dagen vrij en dan 4dagen werken en dan hoef ik dit jaar niet meer me bed uit omdat mijn werkgever dat verwacht haha. wat gaat het snel, morgen alweer 33 weken zwanger. ik heb wel allemaal steekjes en krampjes van onderen, denk dat de kleine goed aan het indalen is, heb steeds meer ruimte boven in me buik. moet zeggen nu ze aan het indalen is ik mij wel beter voel aangezien ik nu redelijk normaal weer kan zitten en lopen. alleen vaak naar de wc pfff dat heb ik heel mijn zwangerschap nog nie zo erg gehad.

Deel Deze Pagina