Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sojo, ik heb het de hele avond al super warm,sinds ik onder de douche heb gestaan eigenlijk.
    Balen dat je schoonmoeder de naam zei! Hoe komt ze er ook bij??

Romie,leuk zeg, hoe vond River het??
    Fijn dat het klussen al opschiet. :) De laatste loodjes..
    Ik heb op de 1 of andere manier ook al een naam bij jullie, ben benieuwd of ik het goed heb. :D

Dobbermama, nog even volhouden dan, de laatste loodjes wat werken betreft!
    Over dat indalen: Is dat niet al erg vroeg?
    De gyn zei gisteren tegen mij dat het hem onwaarschijnlijk leek dat het kindje al aan het indalen was. Bij mij was dat dus ook niet zo, maar heb wel dezelfde klachten als jullie.

En jaaaa... wie weet heb ik me versproken, wie zal het zeggen? :D

2. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen.

pff wat een nacht zeg. Ikben blij dat we met de hitte van van de zomer in de airco van de boot van mijn man zaten.
    En naast de hitte de hele nacht maag zuur aanvallen.Pff. Gaviscon genomen maar dat hielp maar heel even. Om 4 uur zat ik aan een kop rooibos thee. En daarna heb ik goed geslapen.

Alles stond wagenwijd open. Ondanks dat ik dat altijd eng vind als ik alleen thuis ben.

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jusi zover ik weet is ze toch echt aan het indalen. Laatste echo lag ze al een klein stukje met haar hoofd in me bekken. De vk kon toen geen duidelijk beeld meervan haar hoofd krijgen. En bij de laatste afspraak was een andere vk me aan het uitleggen wat ik voelde wanneer de kleine aan het indalen is. Neem aan dat ze dat nietvertellen wanneer dit nog niet van toepassing zou zijn..en ze zit niet meer boven in me buik waarze eerst wel zat. Indalen zegt ook niks over en vroeger geboren worden zover ik van hun begreep. We zullen het zien 18 sept weer een echo.

Zo 2 paracetamols gepakt tjonge wat heb ik een hoofdpijn zeg. Gelukkig laatste dagje werken.

4. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi en dobbermama, bij mijn zoon was hij ook al met 31 weken ingedaald heb daar niks van gemerkt. Nu is hij ook nog niet ingedaald. Mijn buik zit al zo laag hahah.

@kimmytje , succes vandaag

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ga me klaarmaken om naar de gyn te gaan, hopelijk is bloeddruk enzo nog steeds ok :)

Erna ga ik even langs de winkel om wat spulletjes van onze lijst te halen die iemand al gekocht en mss ook om er nog wat dingen bij op te zetten :)

Romie, oh ok, wij noemen dat gewoon schilderen dan :D

Wat een warmte hƩ... Pfff hier ook niets geslapen, had ook veel last van maagzuur en had voor de verandering eens Maalox gaan halen maar word hier nog zieker van heb ik het gevoel.

Hebben jullie trouwens ook zoveel pijn in jullie borsten?
    Bij mij is dat sinds een paar dagen begonnen.

6. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmytje, ik noem het ook verven hoor. Had er ook nog nooit van gehoord. Ik heb geen last van mijn borsten. Ze zijn ook niet gespannen.

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen last van borsten.

Ik weet wel dat nummer 2 en 3 en verder, vaak later in dalen dan de eerste baby. Mijn dochter was volgens mij nog niet in gedaald toen de bevalling begon. Ik moest dus ook gelijk naar het ziekenhuis toen de vliezen braken.

zou het nou vandaag nog strand weer worden of krijgen we vanmiddag al onweer in zeeland????
    Ik kan het niet goed zien op de buienrader. Maar heel erg warm is het hier nog niet Gelukkig maar.

8. sesa

sesa Niet meer actief

Einde van de dag gaat het onweren

9. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben al regen hier. was geen weer om naar het strand te gaan. Is de Scapino en de bieb geworden. Nu ga ik op de bank.

Vanavond orde op zaken stellen met losse papieren en financien.
    Kreeg de kriebels er trok wat(soort kramp of een knap) in mijn buik. En was bang dat het mijn vliezen waren. Ik dacht wat als ik nu naar het ziekenhuis moet????Dan moet ik eerst nog een hoop opruimen.
    Overgens vind ik het toch een eng idee mijn schoon ouders zijn op vakantie in frankrijk. Wat als hij te vroeg komt hoe gaan we dat doen dan???? Niet te veel aan denken hij blijft gewoon zitten.Denk ik daarna.

Dus vanavond maar eens aan die opruimdrang toe geven. Nu zijn mijn ogen zwaarder dan de drang dus even bank hangen.

Bijtanken van vannacht.
    De kinderen spelen schooltje boven en de ramen staan lekker open. Dat word lekker slapen vannacht.

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ja hoor nieuw kwaaltje hiero...opvliegers
    Geel last van borsten.

Kimmytje hoe was het bij de gyn?

11. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama hier hetzelfde ook sinds een week opvliegers. Fijn he....

Geen last van mijn borsten wel af en toe steekjes in mijn buik.

Kimmytje hoe was het bij de gyn?

12. sesa

sesa Niet meer actief

He vervelend opvliegers dobbermama.

Idd kimmytje hoe was het?

13. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kimmetje allemaal benieuwd.
    Ben ook benieuwd hoe het gaat met kamelot maar jij zal het welheel druk hebben.

14. Kimmytje

Hoi hoi!

Hoe gaat het hier? Wat bedoelen jullie met opvliegers? Een kort lontje hebben? Of warmteaanvallen? :D

Hier was het weer vreselijk warm vandaag maar toch ook veel onweer gehad... Alle ramen staan nu open, ik hoop dat het wat frisser zal worden binnen want pfff...

Bij de gyn alles ok! Baby nogmaals mogen zien en net zoals eergisteren ligt hij al mooi met hoofdje naar beneden.
    Uit mijn bloed is wel gebleken dat ik ijzertekort heb dus moet nu dagelijks een tabletje nemen.
    Bloeddruk was ok maar gyn wil het zekere voor het onzekere nemen dus moet ik nu de bloeddruk dagelijks nemen. Ik moet hiervoor een "machientje" gaan huren bij de ziekenbond.

Hier weten trouwenbs onze ouders en zussen/broers de naam van ons kindje al. Bij mijn man in zijn land is het de gewoonte dat iedereen dit al weet van zodra je een naam hebt maar dat wilden we echt niet.
    Maar hij wou het wel aan zijn ouders en zus/broers vertellen dus vonden mijn ouders en zus (en wij ook) dat zij het ook moesten weten :)

15. Kimmytje

Ben ook heel benieuwd naar Kamelot, hoop dat alles daar vlot verloopt meid!

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat verder allesgoed was kimmetje.

Hier vandaag veel harde buiken bij het opstaan bij het bukken vaatwasser in ruimen het draaien van de baby. Pffff rustig aan doen hoe dan?
    Soms wel 3 of 6 in een uur.
    Net een uurtjeop debank gelegen dan alsik dan op sta heb ik weer een harde buik.Ze doen niet zeer hoor maar mijn buik is wel hard.
    Nou ja ik kan nog wel minder doen maar dan wordt het leven weer zo saai.

Hoe ga ik die balans nou vinden.

Misschien volgende week mijn dochter maar met de auto naar school brengen. En wanneer moet ik hier de verloskundige over bellen???

17. Kimmytje

Sojo, mijn gyn heeft gezegd dat als je meerdere harde buiken per uur hebt je toch contact moet opnemen, dus mss toch maar eens bellen?

18. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmytje , gelukkig alles goed weer bij de gyn.

@sojo, ik heb er soms meer dan 8 in een uur. Bij rust heb ik er 3 per uur. Zou me niet teveel zorgen maken.
    Maar als je het niet vertrouwt kan je altijd bellen toch.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kimmytje..ja warmte aanvallen zo erg dat je er een rood hoofd van krijgt, spontaan begint te zweten..zelfs in je handen en nek.
    Nou mooi positief toch opzich? Wel bale dat je nu toch elke dag moet meten en een pilletje moet nemen. Maar als dat het ergste is dan is dat nog een meevaller toch?

Sojo ik heb bijna geen harde buiken..is echt maar heeeeeeel af en toe en dan moet ik wel echt heel druk hebben gedaan.
    Misschien wel een kEer navragen wat een beetje de richtlijnen zijn over welke aantallen geen kwaad kunnen en vanaf welk aantal dit wel het geval in...sesa heeft toen niet voor niets bed rust gekregen door die harde buiken.

Sesa pff jij hebt wel echt veel vandie harde buiken zeg

Romie steekjes heb ik meer van onderen.. Ook niet constant hoor of kleine krampjes in me onderbuik/bij me liezen daar.
    Heb wel dat als ik een te snelle beweging maak of me verkeerd strek ik een klap krijg op me banden auwie en die zijn nie prettig.

Kreeg. Vandaag de opmerking van een collega dat ik een bikkel was. We zijn met z'n 3tes zwanger en ik ben de enigste die er elke dag is en je het minste hoort...maar wel de persoon die het langste zwanger is van ons drietjes.
    Weet dat die andere 2 het nie makkelijk hebben maar voelde wel fijn zoiets te horen te krijgen
    Pff ben klaar wakker haha

20. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallodobbermama,

je bent niet alleen ik ben ook waker.

Nu ik lig /slaap zijn de harde buiken welminder. Ik zal vanhet weekeind kalm aan doen. Nou ja morgen moeten de kinderen sporten en ik moet boodschappen hebben. En zondag gaat dochter lief weer paardrijden.

Ik zal morgen ook eens met het zieken huis belllen dan kan ik ook zeggen hoe de nacht is geweest.

Ja het is echt bij op staan bukken en starten met lopen. OP de fiets enzo. En ik vind het echt spannend moet er niet aan denken dat de bevalling nu al zou beginnen. Hoe ga ik dat doen met mijn schoon ouders op vakantie.

Deel Deze Pagina