Ja hoor hier was het ook weer zo ver. had ik in ene weer doorzichtig slijm met wat bloed strepen bij het afvegen. Dus een retourtje naar het ziekenhuis. Aan de CTg en een inwendig onderzoek. Baby doet het verder prima. Er is al wel een openingetje maar niet druk om maken blijkbaar. Ik mocht dus ook weer naar huis. Ofik nog werkte nee dat niet maar wel 2 kinderen ooo ja dat is ook druk. Voorlopig dus alles goed. En rustig aan doen. De harde buiken zijn hier echt wel minder hoor. Enhij is gewoon bewegelijk hij strekt zich nogal veel uit en dat voelt ook rot. Ik moet gewoon niet te veel tillen. Leetje geniet er je er dan wel van? Het is normaal al die zorgen. Ik kan het me echt nog niet voorstellen hoor straks weer een baby in mijn armen. Zou het te maken hebben met dat het nummer 3 is en dat dat wel zon groot cadeau is als hij gezond terwereld komt???? Ik heb een half uur aan die CTG gezeten en dan denk ik ook dat is mijn baby he ja het hartje blijft maar kloppen en hij beweegt en doet. En toen ik de huilende baby's op de afdelingen hoorde dacht ik helemaal wat een raar idee. Straks weerzon hummel. Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Net als dat ik 33 weken zwanger ben ik kan er niet om heen met die buik maar toch is het soms of ik droom.
Ik heb dat ook... Denken dat ik droom... Mijn man word er soms echt gek van. Er zit wel degelijk een klein ventje in je buik hoor zegt ie dan
Sojo schrikken weer meid. Gelukkig was alles goed. Ben je wel een beetje gerustgesteld? Ik vind het lastig om te genieten terwijl ik het mezelf zo beloofd had. Als ik naar de kleertjes kijk dan denk ik er komt toch geen kindje. Ik durf niet te geloven dat het goed komt. Stom hè. Ik vecht er tegen maar het lukt niet om het van me af te zetten.
sesa ohh dan heb jij ook meer geslapen toch voor jou doen als je alleen om 2 een uurtje wakker bent geweest? kimmytje haha idd moeten we vaker zeggen dan slapen we goed sojo jeej dat is weer schrikken geweest dus voor jou vandaag.. ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen....weet alleen dat alles anders gaat worden kamelot wanne gek 7 weken wachten op de uitslag dat is best lang. is natuurlijk wel belangrijk voor jullie om te weten of het bij jullie zit of bij driesje voor als jullie eventueel nog een kindje zouden willen. zeer belangrijk ook om nu juist naar de successen van driesje te kijken hoe klein die successen ook zijn Leetje he wat een naar gevoel moet dat zijn om elke keer bang te zijn dat ze niet meer leeft. Wel herkenbaar ook heb ook soms de angst dat ze niet meer leeft of eerder komt...maar niet zo erg als dat jij het omschrijft wel fijn dat ze je ook niet langer gaan laten lopen mocht ze er met 40 weken niet zijn. je wordt dat wel echt goed in de gaten gehouden he...echt fijn werken is redelijk goed gegaan vandaag..nog 3 keer vroeg eruit en dan lekker 4 dagen vrij kijk er nu al naar uit
@kamelot ik zie geen foto als ik naar je profiel ga? Moeten we dan eerst vrienden zijn? Ppff wat duurd dat lang 7 weken. Hopelijk valt het allemaal mee. @sojo dat is schrikken geweest meis.. Doe maar lekker rustig aan. Hier ook vaak onwerkelijk dat er straks zo'n kleintje erbij komt. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met twee kids. @leetje wAt naar dat je dat gevoel steeds hebt. @dobbermama fijn dat het werken goed is gegaan. Vandaag controle gehad bij vk. Ze houden mijn buik goed in de gaten en als ze het niet vertrouwen moet ik misschien toch in het ziekenhuis bevallen als ze denken dat het kindje te klein zal zijn bij de geboorte... Het kan ook zijn dat als mijn vliezen gebroken zijn en ze aan mijn buik voelen en het niet vertrouwen alsnog naar het ziekenhuis moeten of als het geboren is en het te klein of bloedsuiker etc niet goed is. River zat destijds ook op de grens qua gewicht en bloedsuiker etc. Dat was wel even een domper.. Dus we gaan morgen maar eens een vluchtkoffer klaar zetten en kleertjes etc uit gaan wassen. Zijn jullie ook zo emotioneel. Barst af en toe ineens in tranen uit... Zal ook wel de spanningen zijn dat de kamertjes nog niet klaar zijn. Vandaag de klossen en de po gehaald, vrijdag zet mijn man ze onder het bed en zet hij het wiegje in elkaar. Dan ben ik 37 weken
@romie, denk de vk dat de kleine niet gegroeid is dan? Vorige controle was hier toch geen sprake van?
Ik had nu een andere vk. Deze had het bij river ook goed geacht en die andere van de vorige keer had het bij river ook totaal verkeerd. Vandaar .... Ze vind mijn buik klein. Maar past ook wel weer bij mij. Ik ben zelf ook maar klein. Dus een groot kind past niet. We zullen zien. Laat het maar over me heen komen
Pff Sojo, je zult wel flink geschrokken zijn! Weten ze ook de oorzaak van de bloeding? Kamelot, oef meid, nog zolang wachten op de uitslagen?? Jeetje, dat zal een eeuwigheid duren voor jullie.. Romie, jouw buik is toch niet zo heel klein? Die van mij is een stuk kleiner.. maar in het ziekenhuis (JBZ) zeggen ze dat onze kleine goed op schema ligt.
Iedereen zegt dat ik een bescheiden buikje heb.. Hij is even groot als bij river. Ik vind hem wel behoorlijk. Ach ja.. Wij schelen ook wel 4 weken..@jusi
Vandaar romie. Ik vind je buik ( de laatste foto) ook bescheiden hoor maar ook dat zegt niks. Mijn buik was bij mijn zoon ook beschieden maar had een kind van 4 kilogram
over een paar weekjes dan weten we het, haha. Begin toch wel langzaamaan nieuwsgierig naar haar te worden. Ook op wie ze lijkt.
romie ahw dat zou wel echt balen zijn als je niet lekker thuis kan bevallen als dat wel hetgeen is wat jij graag zou willen. ik d8 idd altijd dat de omvang van je buik niks wil zeggen over hoe groot je baby is. wij hadden het er net ook over hiero..toch zoveel vragen dat zo'n kleintje kan oproepen...op wie lijkt ze, wat voor baby zal het zijn, wat dat gevoel nou precies zou zijn als ze straks geboren is en voor het eerst bij je wordt gelegd enz enz. pff is hier al heel de avond aan het regenen...echt herfst is het aan het worden. net maar me winterjas gepast en naar boven gebracht om die uit te wassen...met al die regen zal ik hem wel een keer nodig hebben. moet ook eens dichte schoenen gaan aanschaffen. me laarsjes met hele lage hak knellen me voeten af net zoals me sniekers en tja me hogen hakken die ga ik nu nie aantrekken.
Ik schrik minder hard dan i het begin. Het scheelt ook dat ik mijn moeder niet om me heen heb. Verder zoals ik al schreef heeft de baby een overlevings kans van95 to 99% dat is veel. Bij de vorige bloedingen was ik hem gewoon kwijt geweest.En nu heeft hij gewoon een heel goede kans. Maar spannend is het dan weer wel. Het was ook niet veel bloed alleen wat draadjes in doorzichtig slijm. Zo raar. Dus geen verklaring wat het was (ik denk toch een stukje slijmprop ofzo)Maar ze zeiden daar verder niets over. De baby was heel beweglijk en dus een kleine opening bij mijn baarmoeder mond. Nu lig ik weer op bed en ik heb niet heel veel harde buiken gehad. Het is vrij rustig nu. Hier ook herfst.Ik loop almaanden op slippers en nu moet je weer schoenen aan. Ik heb mijn dichte berken stocks maar gepakt. Daar kan ik zo in schieten. Nou we gaan allemaal weer voor een rustige nacht. Succes allemaal
@dobbermama ik snap ook niet hoe ze dat aan mijn buik zien. Ze voelen naar de baby en beoordelen het daaraan. De vorige keer had ze me met 36 weken doorgestuurd voor een groeiecho (dat deden ze drie jaar geleden nog niet bij de vk namelijk) de gyn schatte het toen met echo metingen op 2500 gram terwijl river met 41 weken 2860 gram woog. Klopt dus ook niets van. We zullen het zien. Ik hoop inderdaad dat ik thuis kan en mag bevallen Hier regent het ook al de hele avond het lijkt idd herfst wel. Ik ga zo maar eens lekker slapen, morgen weer een drukke klusdag voor de boeg. Iedereen een goede nachtrust gewenst zonder teveel ongemakken en nachtelijke plasjes.
Ik pas mijn winterjas en zomerjas niet meer. Ik ga voor die aantal weken geen jas kopen. Ik heb een vest die ik pas, ik zal het daar mee moeten doen.
Sesa nou min jas weet ik ook nie hoe lang ik die nog aan kan. Achja als die niet meer past pak ik idd ook een vest of vraag een me moeder of schoonmoeder een jas die ik kan lenen. Romie succes vandaag met je drukke klusdag..nog even en je bent klaar meis. Weet je de datum al dat ze de vloer gaan leggen? Sojo tjascheelt idd dat hij nu een hele grote kans tot overleven heeft besluit hij nu te komen of als ze hem zouden moeten halen. Zo maar even de huisarts bellen voor een plasje te controleren..heb vaaghet vermoeden dat er een blaasontsteking zit te vervelen.. Of de baby moet echt mega druk leggenop me blaas..ik weet het nie
Hier vind iedereen dat mijn buik ook vrij klein is, praktisch niemand wil geloven dat ik bijna 33 weken ben, toch zit er een goed groeiend babytje hoor Ach, ik heb al dikwijls gehoord dat ze een grote/zware baby voorspellen (de gyn) en dat het dan een kleine/lichte is of andersom... Ik ben er van overtuigd dat dat maar richtlijnen zijn, dat ze echt niet correct kunnen meten hoe groot/zwaar je kindje is. Dobbermama, erg vervelend een blaasontsteking. Kan idd echt wel zijn dat je kleintje erg op je blaas drukt met momenten. Ik heb dat ook. dacht ook aan een blaasontsteking maar bleek dat niet te zijn. Hier vannacht terug wat beter geslapen, "slechts" 3x bed uit om te plassen en 1x wakker geworden van zuur...